SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N.a.v. de TT: https://nl.wikipedia.org/wiki/Mandoline_(instrument)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo te zien heeft deze 2 snijvlakken en een mandoline 1, toch?
Nee, geen proefperiode. En als er wel eentje was dan was het ook geen probleem, ik zit tegenwoordig elke dag met de rector van de uni om tafel, ben in korte tijd vrij essentieel geworden. Ben de spil tussen de uni en de ongeveer 500 mensen die nog in het buitenland zitten, waarvan we hopen dat er toch nog een boel terug komen...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:50 schreef AnneX het volgende:
Ja excuus Lein.
En als straf miste ik de foto, blijkbaar.
Doe je dan nog aan een linkje in dm, please![]()
Goh, JT, vreemde start van je nieuwe baan!
Is er een proefperiode?
Sjonge sigme...een driepootree.
Wow wat een timing om je baan te beginnen idd!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, geen proefperiode. En als er wel eentje was dan was het ook geen probleem, ik zit tegenwoordig elke dag met de rector van de uni om tafel, ben in korte tijd vrij essentieel geworden. Ben de spil tussen de uni en de ongeveer 500 mensen die nog in het buitenland zitten, waarvan we hopen dat er toch nog een boel terug komen...
Die arme ree, sigme...
Ik verheug me weer op die serie. / opgenomenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:13 schreef AnneX het volgende:
Wat is Jeroen Krabbé een heerlijke verteller, nu over Chagall.
Feli Leinquote:
Van dittum.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:22 schreef Kreator het volgende:
We moeten het ook niet overdrijven met dat klappen enzo. Je kiest ook wel voor de zorg natuurlijk.
Ik heb ook wel eens een kerst en oud en nieuw doorgewerkt en toen was er ook geen noodfonds. Soms heb je van die periodes.
Sowieso storen al die facebookberichten van groepen die zichzelf het zieligst vinden me wel.
Las er vandaag één over winkelpersoneel. Dat we ze moesten steunen want ze waren zo goed bezig. Heel verhaal. Ze was ook trots op zichzelf want ze werkte tijdens deze crisis in een winkel.
Sommige mensen zijn echt wel goed bezig hoor, daar niet van. Maar wellicht moeten we de komende tijd dan elke avond voor een ander klappen. Die Amerikaanse trots-toestanden passen hier niet echt.
Tsssk. Ondankbaar!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hier ook. Ik werk in de zorg, maar FLIKKER OP MET JE GEKLAP, MIJN BABY vanaf morgen een dreumes LIGT TE SLAPEN
Het was bijna elke dag genieten en tis veeeeel sneller voorbij gegaan dan ik ooit had gedacht. Ik wou dat we t nog een keer mee mochten makenquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:51 schreef minilot het volgende:
Oh neeeee, jarige jongeman A. gemist! DMmetje, toe? En uiteraad van harte! Hoe beviel dat nou, Lein, een jaar lang een baby in huis?![]()
A is mijn kind en kaasplankje is de babydaddyquote:Op woensdag 18 maart 2020 07:57 schreef Kreator het volgende:
Wie zijn a en kaas?
Gefeliciteerd, Lein.
Och! Awesome!quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was bijna elke dag genieten en tis veeeeel sneller voorbij gegaan dan ik ooit had gedacht. Ik wou dat we t nog een keer mee mochten maken
Dat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:04 schreef Uhmmpie het volgende:
@:kreator: ik vind je vaak een beetje een knorrie qua mening.. maar deze keer wel eens.
Iedereen doet een beetje alsof heel nederland lekker vrij is en lui in de zon hangt terwijl maar een paar mensen de wereld draaide houden.
En dat is volgens mij... niet het geval.
Deze luie thuiswerker... gaat zo maar weer eens aan de slag.
Zorgen dat andere mensen ook kunnen werken enzo.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik smokkel trouwens met social distancing. Inclusief huispak![]()
[ afbeelding ]
Bij ons wordt er nu bij 'niet fit' ook getest, tot de uitslag mag er niet gewerkt worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat.
Waarbij er voor mij wel een verschil is tussen thuiswerken en je moeten begeven tussen mensen die besmet kunnen zijn of die de diagnose al hebben. Soms zelfs terwijl ze zelf niet helemaal fit zijn, maar nog geen koorts hebben.
Allebei zijn ze belangrijk, de laatste groep is nu meer in beeld maar op de lange termijn hebben we ook de thuiswerkers in ‘niet vitale’ beroepen hard nodig.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik smokkel trouwens met social distancing. Inclusief huispak![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bij ons wordt er nu bij 'niet fit' ook getest, tot de uitslag mag er niet gewerkt worden.
Ach, we doen allemaal ons best om er wat van te maken, maar voor sommigen is het veel ingrijpender dan anderen. Ook voor diegenen met zorgintensieve kinderen of partners of voor kinderen in een onveilige thuissituatie, voor wie alle zorg en structuur wegvalt.
Gefeliciteerd met dreumes A!
quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:36 schreef Blues het volgende:
Er is er één jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is AAAAAAAAAaaaaaaaaaa![]()
Wat naar, sterktequote:Op woensdag 18 maart 2020 08:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb het 20u klappen gemist.
Zit ook nog steeds op kantoor...
Heb vannacht weer 2 uur geslapen terwijl ik het zo nodig had. Te veel stress om het stomme virus. Moet niet maar kan het niet helpen. Ik hoop me er weer doorheen te slaan en dat het vannacht een keer beter gaat.
Ook op de korte termijn hoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat.
Waarbij er voor mij wel een verschil is tussen thuiswerken en je moeten begeven tussen mensen die besmet kunnen zijn of die de diagnose al hebben. Soms zelfs terwijl ze zelf niet helemaal fit zijn, maar nog geen koorts hebben.
Allebei zijn ze belangrijk, de laatste groep is nu meer in beeld maar op de lange termijn hebben we ook de thuiswerkers in ‘niet vitale’ beroepen hard nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |