abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2020 @ 20:33:41 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192104700

SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N.a.v. de TT: https://nl.wikipedia.org/wiki/Mandoline_(instrument)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192104858
Net op tijd de blije A gezien, die z’n eigen verjaardagsliedje zingt. Wat een heerlijk koppie
We have far more in common than that which devides us..
pi_192104873
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Zo te zien heeft deze 2 snijvlakken en een mandoline 1, toch?

3 zelfs. Niet erg scherp, maar ruim scherp genoeg voor een kool.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192104986
Zo, wij gaan naar lockdown....
pi_192105004
Gisteravond liep ik in de schemering een rondje met de honden, en toen liepen we vlak langs een ree. De honden zagen het niet, gelukkig. Ik wel, en er was iets raars aan. Beter kijken, het dier was vlakbij en rende niet weg. Het hinkelde weg. Z'n voorpoot raar bungelend, gebroken.

Dus ik de pliesie gebeld, gevraagd of ze de jachtopziener wilden bellen. Die heeft me later teruggebeld om nog wat details te vragen. Ze hebben de ree nog niet gevonden (ze kunnen nog best een end komen op drie poten, zei de meneer van faunabeheer, en dat leek mij ook wel ja). Nu kijk ik bij elk rondje uit naar de driepootree.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192105145
Ja excuus Lein.
En als straf miste ik de foto, blijkbaar.
Doe je dan nog aan een linkje in dm, please B-)

Goh, JT, vreemde start van je nieuwe baan!
Is er een proefperiode?

Sjonge sigme...een driepootree.
pi_192105301
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:50 schreef AnneX het volgende:
Ja excuus Lein.
En als straf miste ik de foto, blijkbaar.
Doe je dan nog aan een linkje in dm, please B-)

Goh, JT, vreemde start van je nieuwe baan!
Is er een proefperiode?

Sjonge sigme...een driepootree.
Nee, geen proefperiode. En als er wel eentje was dan was het ook geen probleem, ik zit tegenwoordig elke dag met de rector van de uni om tafel, ben in korte tijd vrij essentieel geworden. Ben de spil tussen de uni en de ongeveer 500 mensen die nog in het buitenland zitten, waarvan we hopen dat er toch nog een boel terug komen...

Die arme ree, sigme...
pi_192105480
Ach wat zielig, gewonde ree.

En je valt echt met de neus in de werkboter Jagär. Rustige opstart en inwerkperiode is dit niet echt
pi_192105572
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 20:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, geen proefperiode. En als er wel eentje was dan was het ook geen probleem, ik zit tegenwoordig elke dag met de rector van de uni om tafel, ben in korte tijd vrij essentieel geworden. Ben de spil tussen de uni en de ongeveer 500 mensen die nog in het buitenland zitten, waarvan we hopen dat er toch nog een boel terug komen...

Die arme ree, sigme...
Wow wat een timing om je baan te beginnen idd!
pi_192105630
Ohhhhhwaterrug, dat hele klapmoment is me ontgaan :@

Ook wel weer reden om nog meer van roffa te houden.

Wel mijn eigen zorgmedewerker blij gemaakt door hem de guitaarhoek in te sturen zodat ik rustig kan scrollen, das ook wat waard.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192105657
Ik dacht dus heel lang dat het hierboven over tingeltangelmandolines gang en was apocalyptisch verward.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192105665
Wat is Jeroen Krabbé een heerlijke verteller, nu over Chagall.

JT...dus eigenlijk val je met de neus in de boter. w/
pi_192106358
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 21:13 schreef AnneX het volgende:
Wat is Jeroen Krabbé een heerlijke verteller, nu over Chagall.

Ik verheug me weer op die serie. / opgenomen
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 maart 2020 @ 22:22:03 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192107111
We moeten het ook niet overdrijven met dat klappen enzo. Je kiest ook wel voor de zorg natuurlijk.
Ik heb ook wel eens een kerst en oud en nieuw doorgewerkt en toen was er ook geen noodfonds. Soms heb je van die periodes.

Sowieso storen al die facebookberichten van groepen die zichzelf het zieligst vinden me wel.
Las er vandaag één over winkelpersoneel. Dat we ze moesten steunen want ze waren zo goed bezig. Heel verhaal. Ze was ook trots op zichzelf want ze werkte tijdens deze crisis in een winkel.

Sommige mensen zijn echt wel goed bezig hoor, daar niet van. Maar wellicht moeten we de komende tijd dan elke avond voor een ander klappen. Die Amerikaanse trots-toestanden passen hier niet echt.
pi_192107157
Dat Krea. Tof enzo maar er veranderd geen reet.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_192107726
Zeg Lucky...als jullie bedrijf slechter gaat door Corona, kom je dan niét in aanmerking voor de beloofde compensatie maatregelen? als klein bedrijf?
Zoiets postte je toch eerder vandaag?
pi_192108059
hm

[ Bericht 35% gewijzigd door Uhmmpie op 17-03-2020 23:12:42 ]
pi_192108731
ahum :+
  dinsdag 17 maart 2020 @ 23:42:57 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192108746
---

[ Bericht 100% gewijzigd door golfer op 18-03-2020 01:02:08 (verkeerde topic.) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_192111172
Hallo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192111216
Mogguh 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192111321
Moggeh :s)
pi_192111340
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 07:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Moggeh :s)
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Gefeliciteeeeeerd O+ O+ O+
Spoilers!
  woensdag 18 maart 2020 @ 07:34:20 #24
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192111348
Gefeliciteerd Lein 8-) *O*
pi_192111358
Gefeliciteerd A, Lein en Kaas *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')