SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N.a.v. de TT: https://nl.wikipedia.org/wiki/Mandoline_(instrument)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo te zien heeft deze 2 snijvlakken en een mandoline 1, toch?
Nee, geen proefperiode. En als er wel eentje was dan was het ook geen probleem, ik zit tegenwoordig elke dag met de rector van de uni om tafel, ben in korte tijd vrij essentieel geworden. Ben de spil tussen de uni en de ongeveer 500 mensen die nog in het buitenland zitten, waarvan we hopen dat er toch nog een boel terug komen...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:50 schreef AnneX het volgende:
Ja excuus Lein.
En als straf miste ik de foto, blijkbaar.
Doe je dan nog aan een linkje in dm, please![]()
Goh, JT, vreemde start van je nieuwe baan!
Is er een proefperiode?
Sjonge sigme...een driepootree.
Wow wat een timing om je baan te beginnen idd!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, geen proefperiode. En als er wel eentje was dan was het ook geen probleem, ik zit tegenwoordig elke dag met de rector van de uni om tafel, ben in korte tijd vrij essentieel geworden. Ben de spil tussen de uni en de ongeveer 500 mensen die nog in het buitenland zitten, waarvan we hopen dat er toch nog een boel terug komen...
Die arme ree, sigme...
Ik verheug me weer op die serie. / opgenomenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:13 schreef AnneX het volgende:
Wat is Jeroen Krabbé een heerlijke verteller, nu over Chagall.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |