Zo is dat vriend. Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat tenslotte alleen maat, geen vrienden bij nodig
Oh, dacht dat het een deellink was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Editgeschiedenis van dit bericht:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jij en denkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Caland is maar een vreemde user eigenlijk. Dan denk je dat het de grootste asociale varken van Nederland is, en dan denk je 'goh, best een verstandige jongen, gaat ver komen'.
de varkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Caland is maar een vreemde user eigenlijk. Dan denk je dat het de grootste asociale varken van Nederland is, en dan denk je 'goh, best een verstandige jongen, gaat ver komen'.
@:Caland is maar een vreemde user eigenlijk. Dan denk je dat hij het grootste asociale varken van Nederland is, en dan denk je 'goh, best een verstandige jongen, gaat ver komen'.
Bedankt makker, denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Caland is maar een vreemde user eigenlijk. Dan denk je dat hij het grootste asociale varken van Nederland is, en dan denk je 'goh, best een verstandige jongen, gaat ver komen'.
Daar zat ik ook aan te denken ja. Mijn vriendin is aan het puzzelen geslagen.(lol)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:50 schreef fetX het volgende:
Ik heb PokerStars maar weer van stal gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |