Hij kan wel wat aan de inhoud doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:50 schreef Jojoke het volgende:
Wiebes heeft een rot stem, maar daar kan hij ook niks aan doen.
Neef van Donald Duck.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:50 schreef Jojoke het volgende:
Goed bezig! Hier ook een zeer chagrijnige dochter, gewapend met foon en een frons die mij probeert uit te leggen waarom ik haar "net als iedereen" moet laten rondhangen met anderen. Weer de gebruikelijke mensen in mijn omgeving die het niet snappen, van tokkie tot bakfiets.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, ik hou hem thuis omdat ik sociaal contact probeer te vermijden met het gezin. Flatten the curve, weet je wel.
Daar wordt een sociale puber niet heel vrolijk van dus dat heeft heel veel strijd geleverd want zijn vrienden mogen natuurlijk wel samen stappen en chillen. Dat mag dus van mij niet.
Haha ja iddquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:49 schreef Greenpeas het volgende:
Die minister in het midden lijkt op het hogeropgeleide broertje van Rico Verhoeven.
Dat is van later zorg he.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:51 schreef hollandia02 het volgende:
Uitstel i.p.v. afstel zegt wel dat ze daarna alsnog dik moeten betalen.
Rot stem, rot kop, verrotte persoonlijkheid. Het zit Wiebes niet mee neequote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:50 schreef Jojoke het volgende:
Terecht. Voor het potje van het volgende virus.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:51 schreef hollandia02 het volgende:
Uitstel i.p.v. afstel zegt wel dat ze daarna alsnog dik moeten betalen.
Klopt. Verder wel veel slimmer dan 95% van NL.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Rot stem, rot kop, verrotte persoonlijkheid. Het zit Wiebes niet mee nee
Alleen in de breedte - of zijn die andere twee zo kort?quote:
Woerd Wiebesquote:
Psychopaat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Verder wel veel slimmer dan 95% van NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |