Ik heb vanmiddag de zuster van het ETZ die belde om een controleafspraak af te zeggen succes en sterkte gewenst, maar ga niet als een of andere downie lopen klappen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:51 schreef bitterbal het volgende:
gaan jullie klappen voor de zorg vanaaf?
Ik vind het wat overdreven
Rutte heeft herhaaldelijk persconferenties gedaan waar hij vragen beantwoordde. Verschil is verder dat je geen reet hebt aan de antwoorden van Trump.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:52 schreef HeatWave het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Trump is al weer een tijd bezig met het beantwoorden van vragen van de pers etc, Rutte komt zonder publiek 5 in beeld en dat was het dan.
@GGMM en ik kiezen alleen nog maar voor zo'n e-ticket. Veel makkelijker.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je moet vooraf betaalt hebben, dus ov of e-ticket.
Neuh, ik ga een beetje als een debiel gaan staan klappen in mijn eentje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:51 schreef bitterbal het volgende:
gaan jullie klappen voor de zorg vanaaf?
Ik vind het wat overdreven
De Spaanse griep kwam officieel uit Amerikaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:48 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat krijg je als de je een staatshoofd heb in de VS die zegt dat het een Chinese griep is
wel begrijpelijk dat je dan als land geen potte kijkers meer wil hebben .. van het land wat je zo beschuldigt
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag de zuster van het ETZ die belde om een controleafspraak af te zeggen succes en sterkte gewenst, maar ga niet als een of andere downie lopen klappen.
De Maya kalender is rond en kent geen begin en einde.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:52 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Niemand weet of, De Maya's 2020 bedoelde
Niemand weet of, De man gelijk had
Niemand weet waarom, De dag weer nacht word
Maar ik weet, dat ik van je houd
Het is weer Amerika zelf schouderklopjes geven..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:52 schreef HeatWave het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Trump is al weer een tijd bezig met het beantwoorden van vragen van de pers etc, Rutte komt zonder publiek 5 in beeld en dat was het dan.
Het virus maakt de Zlatan niet ziek, de Zlatan maakt het virus ziek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM en ik houden dan ons hart vast
Wel benieuwd waar men nu massaal gaat rondhangenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:52 schreef Kyran het volgende:
Goede zet van IKEA, respect. Als overheid het niet doet dan de winkels zelf maar. Hopen dat de bouwmarkten volgen.
komen ze terug van hun werk om daarna op het balkon te gaan staan en te klappenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Nederland is toch de kampioen in spontane acties na te doen..![]()
Winkelstraten, bouwmarkten..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel benieuwd waar men nu massaal gaat rondhangen
Dit had ik al verwacht omdat ze vrijdag omriepen dat de trein zouden rijden t/m maandag... dus vandaag verdere restricties...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
ad
17:52
De NS maakt vandaag of woensdagmorgen bekend dat het vanaf komend weekend een groot deel van de treinen gaat schrappen. Dat meldt het Parool. Vanwege alle maatregelen rond het coronavirus zijn de treinen grotendeels leeg.
Misschien komen @onlogisch en @GGMM dan ook wel langs!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Neuh, ik ga een beetje als een debiel gaan staan klappen in mijn eentje.
Straks wordt ik nog opgehaald, met zo'n strakke witte jas.
Wat een slecht idee zeg, positief zijn over de mensen die keihard werken, ORANGEMANBAD!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is weer Amerika zelf schouderklopjes geven..
Denemarken en Oostenrijk doen of hebben het ook gedaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Rutte geeft ook 1x een toespraak in plaats van een perscoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:52 schreef HeatWave het volgende:
In het park. Vooral Alberto.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat afgrijselijk Amsterdamse gezang ook uit die raampjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Tuincentra, bouwmarkten, meubelboulevards, winkelcentra.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en het dan als nieuws zo gaan opgeilen alsof het van ons is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Beter dan in gezang uit te barsten toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komen ze terug van hun werk om daarna op het balkon te gaan staan en te klappen
ja das waarquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:57 schreef quirina het volgende:
[..]
Beter dan in gezang uit te barsten toch?
Daar was weinig Amsterdams aan hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:56 schreef D_A het volgende:
[..]
Dat afgrijselijk Amsterdamse gezang ook uit die raampjes.
Helaas is het werkelijkheid dat hele gezinnen nu bij de bouwmarkten te vinden zijn.quote:
quote:Bovenstaande betekent ook dat we iedereen vragen wat zaken in acht te nemen als je naar onze winkels komt. We kunnen elkaar allemaal helpen om het voor iedereen zo plezierig mogelijk te maken
Kom zoveel mogelijk alleen naar de bouwmarkt. Het is nu even geen sociaal uitje, Laat je (klus-) partner en kinderen zoveel mogelijk thuis;
De keukenhof ohnee die is dicht...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |