Hmm gewoon zou ik het niet noemen. Zeker in Italie en ZK waar je ziet dat zusters blaren op hun gezicht hebben van mondkapjes dragen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:01 schreef VeX- het volgende:
Klappen voor de zorg.![]()
Wat een onzin weer. Die mensen doen gewoon hun werk. Niks meer, niks minder. Ik doe niet mee aan dat circus.
En dat liedjes zingen bij de gracht is ook van zo'n gemaakte nepheid, walgelijk.
Klappen als je vliegtuig land.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:01 schreef VeX- het volgende:
Wat een onzin weer. Die mensen doen gewoon hun werk. Niks meer, niks minder. Ik doe niet mee aan dat circus.
En dat liedjes zingen bij de gracht is ook van zo'n gemaakte nepheid, walgelijk.
voor de appie natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel benieuwd waar men nu massaal gaat rondhangen
Trump en zijn team staan er al bijna 1,5 uur.......onafgebroken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoeveel persconferenties er met Rutte waren afgelopen week, maar in mijn beleving waren dat er meer dan voldoende.En dan ook nog een aantal zonder hem. Nou wat een schande zeg.
Soms, als die een blauwe envelop brengt, of van het CJIB, kan ie wel klappen krijgenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik klap toch ook niet voor de postbode
Doet een beetje denken aan die vioolkrassende grachtengordel koters op koningsdagquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:01 schreef VeX- het volgende:
Ik heb de memo gemist dat het een wedstrijd is. En wat onverantwoord om daar met een heel team zonder 2 m afstand te gaan staan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trump en zijn team staan er al bijna 1,5 uur.......onafgebroken.
Was hier niet ook een keer iets schokkends tijdens big brother wat de bewoners toen op tv mochten kijken? Hangt me iets van bij...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De bewoners van het Duitse Big Brother huis krijgen zo te horen dat de wereld veranderd is. Die hebben nu nog geen idee.
Dat zijn niet de besmettingshaarden, het zijn de plekken waar de mensen bij elkaar komen binnen. Die verzorgen voor de verspreiding. Kroegen met carnaval, scholen, algemene ruimtes bejaardenhuizen, wachtkamers en ga zo maar door. Niet in de frisse buitenlucht, nee je moet niet met 100 op een kluitje gaan staan, je zelf helemaal opsluiten in je huis en een zombie worden heeft niemand wat aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik heb het vermoeden dat men massaal over strand gaat lopen, of door het bos.
tussen de middag ik een grote groep gezinnen die gezellig een rondje gingen lopen met z'n allen. buurtjes uit de straat.
En wel meer dan die memoquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb de memo gemist dat het een wedstrijd is.
11 september?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Was hier niet ook een keer iets schokkends tijdens big brother wat de bewoners toen op tv mochten kijken? Hangt me iets van bij...
Extreme maatregelen: volledige lockdown, waardoor het virus zich niet kan verspreiden: men is maar een beperkte periode besmettelijk, als je dan iedereen in huis opsluit, dan kunnen gezinsleden wel besmet raken, maar eens ze allemaal de ziekte hebben doorgemaakt is het voorbij.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:00 schreef Ixnay het volgende:
Nog steeds verbaas ik me waarom de situatie in China volledig onder controle lijkt te zijn.
Er komen nauwelijks nog gevallen bij. En bijna geen doden.
Het grootste deel daar is nooit besmet geweest en er lopen nog genoeg zieke mensen rond die het niet weten.
Wat is daar aan de hand? Iedereen focust zich op Europa, begrijpelijk. Maar hoe kan het zo zijn dat het leed daar geleden is en men verder kan met de orde van de dag. Of is dat niet zo?
Link?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trump en zijn team staan er al bijna 1,5 uur.......onafgebroken.
9:11 toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Was hier niet ook een keer iets schokkends tijdens big brother wat de bewoners toen op tv mochten kijken? Hangt me iets van bij...
Wtc 9-11quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is voor ons in de zorg wel echt een stuk heftiger en meer aanpoten hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:01 schreef VeX- het volgende:
Het is op Sat1 te zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)na-tot-vanavond.html
Volgens mij zijn daar nog steeds allerlei maatregelen. De ergste uitbraken lijken idd onder controle als alle cijfers kloppen. Ze zullen nu wel aan het zoeken zijn hoever ze de teugels kunnen laten vieren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:00 schreef Ixnay het volgende:
Nog steeds verbaas ik me waarom de situatie in China volledig onder controle lijkt te zijn.
Er komen nauwelijks nog gevallen bij. En bijna geen doden.
Het grootste deel daar is nooit besmet geweest en er lopen nog genoeg zieke mensen rond die het niet weten.
Wat is daar aan de hand? Iedereen focust zich op Europa, begrijpelijk. Maar hoe kan het zo zijn dat het leed daar geleden is en men verder kan met de orde van de dag. Of is dat niet zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |