Bowlenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het bowlingcentrum in Alkmaar wat nog wel geopend is, is tot en met 6 april volgeboekt.
Zou het nog wel worden geaccepteerd als je over het strand loopt of krijg je allemaal geschreeuw naar je toe?
Dat mag niet, lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het bowlingcentrum in Alkmaar wat nog wel geopend is, is tot en met 6 april volgeboekt.
Serveersters in zo'n hamsterbal lijkt me wel een attractiequote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
kijk
[ing]https://images2.persgroep(...)2d5ff1bf&quality=0.6[/img]
16:35
De caissières van de AH-filialen in Wapenveld, Dedemsvaart en Hardenberg zitten sinds vandaag achter glas. Op verzoek van het personeel hebben de eigenaren van de drie winkels besloten een afscherming te laten installeren om infectie met het corona-virus zoveel mogelijk tegen te gaan.
AD
Al heel wat langer hoor. Niet alleen heeft het RIVM geen controle over de situatie, ze hebben vanaf het begin ergens in januari middels een onophoudelijke stroom onzin duidelijk gemaakt dat ze echt geen flauw benul hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je kan het wel afremmen om het overlopen van je IC te voorkomen. Dat is alles wat ik zeg.
Ipv te beginnnen met de hele lichte maatregelen zoals in je elleboog hoesten/niezen of geen handen geven hadden ze ook echte maatregelen kunnen treffen.
Dit roepen vele users hier al twee weken. Het RIVM heeft geen controle over de situatie. Hebben geen idee waar de brandhaarden zitten en hebben alleen minimale lineaire oplossingen voor een groot exponentieel probleem.
Binnen nu en een paar dagen zullen strengere maatregelen komen.
Simpel en effectief. Vooral als je ook je handhygiene bijhoudtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
kijk
[ afbeelding ]
De caissières van de AH-filialen in Wapenveld, Dedemsvaart en Hardenberg zitten sinds vandaag achter glas. Op verzoek van het personeel hebben de eigenaren van de drie winkels besloten een afscherming te laten installeren om infectie met het corona-virus zoveel mogelijk tegen te gaan.
AD
Goed van zequote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
kijk
[ afbeelding ]
AD
Er wordt in Brabant alleen nog maar getest bij ernstigere gevallen die in het ziekenhuis komen en op het zorgpersoneel dus dat zegt nietsquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er zijn meer besmettingen buiten dan in Brabant.
Ik woon in Dedemsvaart, ik wil best een foto nemen voor jullie?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
kijk
[ afbeelding ]
AD
Vraag me af wat de hygiënemaatregelen in dat bowlingcentrum zijn. Met latexhandschoenen bowlen is vrij lastig denk ik. En gaat ook hard als er voor elke worp nieuwe aangetrokken moeten worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zou het nog wel worden geaccepteerd als je over het strand loopt of krijg je allemaal geschreeuw naar je toe?
In de rest van Nederland testen ze wel alles?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er wordt in Brabant alleen nog maar getest bij ernstigere gevallen die in het ziekenhuis komen en op het zorgpersoneel dus dat zegt niets
Bij de jumbo contant geld neerleggen op een schaaltje, niet direct aan de cassiere.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
kijk
[ afbeelding ]
AD
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:52 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Serveersters in zo'n hamsterbal lijkt me wel een attractie
stel het eens voor bij je baas
Ze zien vanzelf wel in dat een lock-down misschien op korte termijn helpt, maar dat er gewoon volgende waves komen als regels weer wat versoepelen. Helemaal niks doen is ook geen goed idee vanwege de ziekenhuisbedden en de druk op de zorg, maar gecontroleerd immuniteit opbouwen gaat meer helpen tegen die volgende waves, dan wéér een lockdown. Mja, als er paniek heerst bij het volk voelen ze natuurlijk veel druk om er aan toe te geven; zodra die bewoners door hebben dat ze er toch nooit vanaf gaan zijn (totdat er een vaccin is) dan zien ze ook wel dat de immuniteitsaanpak gewoon de juiste is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
En wanneer gaat Frankrijk de maatregelen die nu zijn ingesteld opheffen?
of het klassieke voorbeeld van de graankorrels en het schaakbordquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Jammer dat er nog enkele mensen hier zijn die niet begrijpen wat een verdubbeling in 4 dagen inhoudt.
Als dat met je spaargeld gebeurde was je in een paar maanden multi-miljonair.
jaaaaaaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:53 schreef Laurensmarijn het volgende:
[..]
Ik woon in Dedemsvaart, ik wil best een foto nemen voor jullie?
Binnen 4 dagen, om precies te zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Jammer dat er nog enkele mensen hier zijn die niet begrijpen wat een verdubbeling in 4 dagen inhoudt.
Lidl voert dit nu nationaal door.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:53 schreef Laurensmarijn het volgende:
[..]
Ik woon in Dedemsvaart, ik wil best een foto nemen voor jullie?
Ik weet ook niet of ze het nu echt menen of gewoon zitten te trollen...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
of het klassieke voorbeeld van de graankorrels en het schaakbord
Ja maar dat was ook de verwachting. De maatregelen zijn allemaal nog geen week oud.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat ook nog. Maar ik hou even 4 dagen aan omdat de maatregelen van deze week het wel iets zullen beperken (hoop ik).quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Binnen 4 dagen, om precies te zijn.
https://nos.nl/artikel/23(...)na-tot-vanavond.htmlquote:Het lijkt haast onmogelijk dat de coronacrisis ook maar iemand ontgaan is, maar voor de dertien deelnemers van Big Brother in Duitsland is het al ruim een maand de werkelijkheid. Terwijl de rest van de wereld worstelt met de gevolgen van Covid-19, zijn de deelnemers van de reallifesoap totaal in het ongewisse.
Vanavond komt daar verandering in, zegt de commerciële tv-zender Sat1. In een live-uitzending worden de deelnemers vanaf 19.00 uur op de hoogte gebracht van de gebeurtenissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |