die zat toch ook in plague.inc volgens mij kon je dat ook besmettenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:43 schreef Doublepain het volgende:
Je zou maar in de ISS zitten, no way dat je teruggaat
Ze hebben te weinig mankracht en te weinig testenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps
14:41
Huisartsen hebben nieuwe instructies gekregen voor patiënten met luchtwegklachten die kunnen duiden op besmetting met het nieuwe coronavirus. Alleen mensen die er zo ernstig aan toe zijn dat een ziekenhuisopname dreigt, worden nog getest.
Die totalen boeien al lang niet meer, het gaat om ziekenhuisopnames en patiënten op de ICquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:43 schreef Fukushima het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)n-nu-1705~a3523299/.
nog minder testen, in theorie zou het nu moeten afvlakken, maar vertekend het wel erg.
Hypotheekrente nog niet gezakt allen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:44 schreef hollandia02 het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)recession/index.html
[..]
je hebt 100% gelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die totalen boeien al lang niet meer, het gaat om ziekenhuisopnames en patiënten op de IC
Je zou bijna verwachten dat cijfers waar heel Nederland naar kijkt even worden gecheckt voor ze online worden gegooid.quote:
variabele rente, komt vanzelfquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hypotheekrente nog niet gezakt allen.
Dat komt inderdaad overeen met de situatie van die vriendin. Amper kunnen ademen maar af en toe wel= geen actie, geen test. Ze moet tot vrijdag binnenblijvenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps
14:41
Huisartsen hebben nieuwe instructies gekregen voor patiënten met luchtwegklachten die kunnen duiden op besmetting met het nieuwe coronavirus. Alleen mensen die er zo ernstig aan toe zijn dat een ziekenhuisopname dreigt, worden nog getest.
Vraag mij af of ze zouden vermelden als iemand onder de 50 is overleden zonder onderliggende problemen.quote:
Als je kan bewijzen dat je Joods bent mag je het land zo inlopen door een kraag van mensen wegens de "Wet op Terugkeer".quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:45 schreef Jano9 het volgende:
Kunnen we nog Israëlisch staatsburger worden? Lijkt het veiligste westerse land op dit moment.
Ik heb 5% Joods bloed, mag ik nu naar Israël?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:45 schreef Jano9 het volgende:
Kunnen we nog Israëlisch staatsburger worden? Lijkt het veiligste westerse land op dit moment.
Of Nieuw-Zeelandquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:45 schreef Jano9 het volgende:
hypotheekadviseur heeft het afgeraden afgelopen zomer, de rente zou snel weer gaan stijgen.quote:
ik ga daar wel van uitquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij af of ze zouden vermelden als iemand onder de 50 is overleden zonder onderliggende problemen.
Het is werkelijk schandalig, Nederland is straks Italië 2.0.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:46 schreef Brybry het volgende:
[..]
Dat komt inderdaad overeen met de situatie van die vriendin. Amper kunnen ademen maar af en toe wel= geen actie, geen test. Ze moet tot vrijdag binnenblijven
Precies, en dat ziet er nog goed uit. Hopelijk valt die tweede piek een beetje mee en is daarna enige stabiliteit. Dan kunnen zorgverleners ook "rustig" ziek worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die totalen boeien al lang niet meer, het gaat om ziekenhuisopnames en patiënten op de IC
Kan je beter naar de Italiaanse cijfers kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij af of ze zouden vermelden als iemand onder de 50 is overleden zonder onderliggende problemen.
Ja,quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:46 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik heb 5% Joods bloed, mag ik nu naar Israël?
quote:De Wet op de Terugkeer (Hebreeuws: חוק השבות, Engels: The Law of Return) is een Israëlische wet die dateert van 5 juli 1950. Hierin staat vermeld dat iedereen waar ook ter wereld die van (gedeeltelijke) Joodse komaf is, het recht heeft zich in Israël te vestigen en het Israëlische staatsburgerschap te verkrijgen.
twitter:OmroepGLD twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 14:47:15Zeker twintig medewerkers ziekenhuis St Jansdal besmet thuis https://t.co/eqn2yV84qP https://t.co/TsbDmwP2sR reageer retweet
Nee ze houden het stiekem voor zichzelf om ons voor te liegen...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:46 schreef Momo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |