Nee zou toch aangekondigd worden wat voor tegemoetkoming bedrijven gingen krijgen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:19 schreef PlymouthFury het volgende:
Om 5u weer persconferentie, toch nog maar ff langs de supermarkt.straks wel lockdown en niemand naar buiten?
die enequote:
t zal mij benieuwen..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:19 schreef PlymouthFury het volgende:
Om 5u weer persconferentie, toch nog maar ff langs de supermarkt.straks wel lockdown en niemand naar buiten?
Horeca krijgen 4000 euro.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zou toch aangekondigd worden wat voor tegemoetkoming bedrijven gingen krijgen?
O die, die ziet nooit iets. Is stee-ke blinkquote:
Per dag?quote:
Eenmalig.quote:
met jampotglazenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die, die ziet nooit iets. Is stee-ke blink
Mannen zijn maar voor een ding goed. En dat spul wat goed van hun is hadden ze soms ook beter op de kachel kunnen spuiten, dan was het tenminste nog met een sisser afgelopenquote:
Hé jij hebt toch potjes vol voor vulling van de truffelsquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mannen zijn maar voor een ding goed. En dat spul wat goed van hun is hadden ze soms ook beter op de kachel kunnen spuiten, dan was het tenminste nog met een sisser afgelopen
Das slagroom lieve schat, geen trekroomquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:26 schreef aKboR het volgende:
[..]
Hé jij hebt toch potjes vol voor vulling van de truffels
quote:
Ik weet zeker dat jij een paar weken geleden in hebt gezameld..quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das slagroom lieve schat, geen trekroom
Ja, dat heb ik doorverkocht op de zwarte marktquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:27 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij een paar weken geleden in hebt gezameld..
Ik schud het er zo maar uitquote:
Bolkpanterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |