Rollen toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op kantoor heb ik scherm op ooghoogte. En bellen doe ik nooit lopend want wij hebben open kantoorruimte. Voor bellen zijn er telefoon hokken. En tussendoor lopen doe ik zat op werk
Was jij weg dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:11 schreef Nizno het volgende:
nou en wie had er punten in de tijd dat ik weg was???
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:11 schreef Nizno het volgende:
nou en wie had er punten in de tijd dat ik weg was???
Ja heb ook zo ding om mijn laptop te zetten zodat die hoger is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op kantoor heb ik scherm op ooghoogte. En bellen doe ik nooit lopend want wij hebben open kantoorruimte. Voor bellen zijn er telefoon hokken. En tussendoor lopen doe ik zat op werk
Heb ik al gedaan hier in de kamer vanmorgen. Tussen het tikken door toch de woonkamer schoon. EN ook nog eens alles aan de kant gehad. Had ik niet moeten doen, voel het welquote:
Geen idee, niet eens op geletquote:
Heb zelfs wat onkruid tussen in de bloempotten getrokken.quote:
Zijm mensen die nu weer een afspraken die afgezegd zijn willen gaan plannen voor meiquote:
Rollen lopen bijna hetzelfdequote:
Bolk terugquote:
Kloptquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ook zo ding om mijn laptop te zetten zodat die hoger is.
Ik denk dat je thuis ook best wel loopt toch, je doet ff dit ff dat tussen door. Misschien wel meer als op het werk?
Rollen zijn op in de supermarktquote:
ja maar dat ziet die keerl dan weer niet hequote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb zelfs wat onkruid tussen in de bloempotten getrokken.
Je zou het niet zeggen he, maar doe best wel wat tussen DTSSen door
Perco.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:19 schreef PlymouthFury het volgende:
Om 5u weer persconferentie, toch nog maar ff langs de supermarkt.straks wel lockdown en niemand naar buiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |