Natuurlijk verveledn. Maar de grootste vraag is denk ik in hoeverre heb je nu extra lasten nu ze niet worden opgevangen. (buiten het feit dat ze aanwezig zijn natuurlijk, maar qua geld)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snap ik ouwe reus, maar er is ook een groep die alleen verdienen of gescheiden zijn etc. Leuk dat jij het prima voor elkaar hebt, maar er gaat een grote groep gigantisch in de problemen komen. Let maar op.
Die kosten had je niet, want KDV is dicht. Compensatiequote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Hoezo ben je de lul? Die kosten had je toch anders ook?
Daar bij krijgen wij gewoon compensatie, dat is al toegezegd. Op welke manier en waar het vandaag moet komen is alleen nog niet bekend.
Is dat ook weer niet inkomensafhankelijke wat je terugkrijgt?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kom op man. Ik betaal ook zoveel, maar aan kinderopvangtoeslag krijg ik een hele bak terug. En we zijn tweeverdieners die leuk verdienen en de KOT niet eens echt nodig hebben.
geen grotere gok dan dat Rutte neemt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:18 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ik denk dat er een recessie komt en er dan geen wachtlijsten meer zijn, grote gok ik weet het. maar het scheelt nu veel geld per maand
Solidariteit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom zou ik solidair zijn met een ondernemer die geen diensten aan mij levert?
Dit gaat wat mij betreft pas op wanneer jij zelf bijvoorbeeld minder of geen inkomsten meer hebt. Nu direct stoppen 'want geen diensten!' is hetzelfde wanneer een zorg medewerker nu weigert extra te werken 'want ik heb maar een 20 uren contract'.quote:Dat die ondernemer dan financieel wellicht in zwaar weer terecht zou kunnen komen valt gewoon onder "ondernemersrisico".
Jep. Gaat met een staffel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:19 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Is dat ook weer niet inkomensafhankelijke wat je terugkrijgt?
dat gezeiks hierover kunnen we missenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wil je nog weleens horen als je KDV moet betalen. 300-500 euro per maand en je krijgt het dus niet terug he.
Als het niet vastloopt en tig berichten niet overkomenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:17 schreef Poepz0r het volgende:
Microsoft Teams gebruiken wij. Godenprogramma
Opgevangen door wie? De kabouters?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk verveledn. Maar de grootste vraag is denk ik in hoeverre heb je nu extra lasten nu ze niet worden opgevangen. (buiten het feit dat ze aanwezig zijn natuurlijk, maar qua geld)
Want als ouder dien je nu ook thuis te zitten en het kind ook. En als je wel moet werken, zou je kind ook gewoon opgevangen kunnen worden.
Precies.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:18 schreef Kyran het volgende:
Wij blijven netjes betalen voor KDV. Maken nu ipv 3 hele dagen maar 2 dagdelen gebruik van ze, maar gaan gewoon netjes doorbetalen. Zien we daarna wel hoe en wat.
Ik vind dit in de categorie take one for the team vallen. Als iedereen stopt met betalen vallen ze om, heeft niemand meer opvang en hou je nog meer mensen met vitale functies thuis.
Vriend van mij krijg een appje van zijn sportschool of ze ook buitenlessen wilde. Moest je wel 5 euro pp betalen bovenop je abbo kostenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:09 schreef Fukushima het volgende:
[..]
sportschool is bij mij 65, maar die laat ik dan weer wel gewoon doorlopen. ik gun het die man en we mogen zijn materiaal nu thuis gebruiken
Hier nooit problemen, maar wij draaien remote desktop via eigen servers in ons datacenter. Zo fakking snel heerlukkkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het niet vastloopt en tig berichten niet overkomen(het is al niet relaxed zonder storingen, maar met is het niet werkbaar)
Ben met 1 collega maar overgestapt naar Slack. Die heeft minder storingen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Vriend van mij krijg een appje van zijn sportschool of ze ook buitenlessen wilde. Moest je wel 5 euro pp betalen bovenop je abbo kosten
Weet je toevallig of de IC patienten bij totaal aantal ziekenhuis opnames inzitten?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:20 schreef Pumpalov het volgende:
Verloop in Belgie
Nu dus 361 ziekenhuisopnames en 79 op de IC. Mooi verdubbeld op drie dagen tijd.
[ afbeelding ]
Gewoon naar KDV brengen en zeggen dat je bij de geheime dienst werkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is EN EN EN
Sportschool zeg 50 euro
KDV 300-500 euro als je pech hebt
Zomaar 2 dingen die je even 500 euro kosten en die krijg je niet terug. Voor Jan Modaal veel geld als je een gezinnetje hebt
Zou een dumbell naar hun hoofd gooien wat een bizarre vraagquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Vriend van mij krijg een appje van zijn sportschool of ze ook buitenlessen wilde. Moest je wel 5 euro pp betalen bovenop je abbo kosten
Ik heb het niet over de overheid.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die kosten had je niet, want KDV is dicht. CompensatieNet zoals die geweldige toeslagenaffaire zeker
Overheid heeft het vooral goed voor met de overheid en niet met jou.
007 genotquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gewoon naar KDV brengen en zeggen dat je bij de geheime dienst werkt.
Kunnen ze toch niet controleren dan.
Daarom zijn er ook al zoveel delen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bijlezen. Gewoon inhaken en dezelfde artikelen voor de tiende keer posten
Bakfietsers mag je sowieso aanrijden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:14 schreef Tris het volgende:
[..]
Maar wie is hier dan de slappe hap, Rutte of de mensen die met hun bakfiets traktaties rond brengen?
De helft is gewoon herhaling inderdaadquote:
Blijf ik ook absoluut bizar vinden aangezien hier bijvoorbeeld alle kinderen vanaf laten we zeggen groep 5 digitaal les krijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wel lekker thuiswerken zo met al die spelende kinderen buiten, dan maar een muziekje opzetten
Precies, maar zo heeft de overheid dat blijkbaar beslotenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen, maar begrijp ik het goed dat kinderdagverblijven willen dat je gewoon doorbetaald zonder dat je kind daar zit?
Daar deed ik persoonlijk mooi niet aan mee. Als je mijn kind niet opvangt dan betaal ik niet. Klaar. Ik vind het nogal lef hebben om dat überhaupt te vragen.
😔🙂quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bakfietsers mag je sowieso aanrijden.
Als ouder hoor je toch ook thuis te zitten? En als dat niet kan, dan mogen ze gewoon naar de opvang hoor ik hier.quote:
Ouders moeten gewoon werken lieve schatquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ouder hoor je toch ook thuis te zitten? En als dat niet kan, dan mogen ze gewoon naar de opvang hoor ik hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |