En, (ja daar heb je er weer) een verbod op die kutkarretjes voor kleine kinderen in een supermarkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:36 schreef Gia het volgende:
Wmb hoeven bouwmarkten e.d. niet dicht,maar geen hele gezinnen toelaten.
Als je een potje verf moet hebben, hoef je toch niet vrouw en kinderen mee te slepen!
Ik zou, als ik een bouwmarkt runde, nu gewoon als maatregel nemen dat kinderen niet toegelaten worden. Want die zitten letterlijk overal aan.
Scheelt ook in 't aantal bezoekers.
Tnx!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:37 schreef senesta het volgende:
https://www.bright.nl/nie(...)akketjes-en-de-lucht
Waar slaat dit nu weer op! Leg uit?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:35 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Knap dat je een artikel plaatst en daar alsnog zelf de verkeerde conclusie uithaalt.
Op RVS en plastic, de meest gebruikte componenten in de zorg overleeft het het langst.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:37 schreef senesta het volgende:
[..]
https://www.bright.nl/nie(...)akketjes-en-de-lucht
Ik maak een dagelijkse boswandeling, maar ik zie weinig tot stand komen van dat afstand houden. Kinder ouderen. Ik zie mensen nog steeds basketballen op het pleintje Hiero.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:28 schreef Aurelius het volgende:
Zo met de kinderen naar het park. Frisse neus halen. Wel afstand houden.
Nou dat is wel weer positief heb die bloedgroep ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh, zo maar eens rondje IKEA doen dan! Go team-O
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Positief! Kunnen al die mensen tenminste zich weer voorzien in hun behoefte voor slangenogen, zebralever, hondenpoten en uiteraard de bekende vleermuizensoep
Heb een hometrainerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Sterker nog; binnen blijven verhoogd het risico op ziek worden.
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-beweging~a657189d/
wij wachten een weekje en gaan dan eens in de super kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
ik hoop dat mensen snel stoppen met hamsteren
picnic, ah, en jumbo niet meer online te bestellen
I'm verdere verspreiding vte voorkomen zou je se toch veilig binnen moeten houden???quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
Iran heeft 85.000 gevangenen tijdelijk op vrije voeten gesteld om verdere verspreiding van het coronavirus in te dammen. Onder hen zijn ook politieke gevangenen, heeft een woordvoerder van de rechterlijke macht bevestigd.
En dan boos pislink worden omdat ze dat nu wordt beletquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In deze twee heilige plaatsen voor sjiieten bidden normaal gesproken dag en nacht gelovigen afkomstig uit het hele Midden-Oosten. Daarbij worden de graftombes aangeraakt en gekust.
Ik ook. deze kaart zou dan overeen moeten gaan komen met de coronakaart.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh, zo maar eens rondje IKEA doen dan! Go team-O
Vraag me af hoe dat kan. Interessant.
net zoals in frankrijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:41 schreef Minimunt het volgende:
HET LAND MOET GEWOON DICHT. MENSEN NEMEN HET NIET SERIEUS... Slecht beleid.
Ook geen kinderen in de supermarkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:38 schreef Tris het volgende:
En, (ja daar heb je er weer) een verbod op die kutkarretjes voor kleine kinderen in een supermarkt.
Eind mei zou ik voorlopig aanhouden, misschien langer.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:42 schreef BobW het volgende:
Vrienden van mij denken met Pasen (11-13 april gewoon naar een feestje te kunnen.
Maar de kans is toch vrij groot dat de huidige maatregelen verlengd gaan worden?
Maar als dat overeenkomt kan de causaliteit ook andersom zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:42 schreef _I het volgende:
[..]
Ik ook. deze kaart zou dan overeen moeten gaan komen met de coronakaart.
[ afbeelding ]
alle huizen zitten voller dan de supermarktenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:42 schreef Mar_an het volgende:
Volgens mij hamsteren mensen niet meer toch?
i stand correctedquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
AD https://www.ad.nl/buitenl(...)al-beroep~a334844b0/
Ik zou zeggen behoorlijk groot tot en met eind april.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:42 schreef BobW het volgende:
Vrienden van mij denken met Pasen (11-13 april gewoon naar een feestje te kunnen.
Maar de kans is toch vrij groot dat de huidige maatregelen verlengd gaan worden?
Als in?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar als dat overeenkomt kan de causaliteit ook andersom zijn.
Ja Idd dus omdat alles nu vol zit hamsteren mensen niet meerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:43 schreef crv het volgende:
[..]
alle huizen zitten voller dan de supermarkten
Ik denk het wel. Ik denk ook dat als het wat losser wordt, feestjes nog steeds niet mogen. En dan heb ik het nog niet eens over wat verstandig is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:42 schreef BobW het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |