abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:26:10 #126
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192090575
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:25 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Waarom verplichten landen dan mensen om binnen te blijven.
Die willen de besmettingen helemaal afvlakken. Zolang je accepteert dat mensen buiten blijven komen, accepteer je daarmee het risico dat het aantal besmettingen sneller stijgt dan bij volledige isolatie.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:26:14 #127
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192090576
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Prima plan en zie ik ook nog wel gebeuren :)
Dat denk ik ook en gewoon niet in een groep samen komen. Tenzij het echt niet anders kan. En voor medisch zorg ook niet nodig. Een foto van een wond kan je ook mailen enz. Scheelt deze top luitjes ook weer tijd.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192090577
Heeft iemand een idee hoe de scholen omgaan met onderstaande situatie:

Gescheiden ouders; vader woont andere kant van het land en moeder werkt in de zorg. 3 kinderen van 3 tot 10 jaar.

Momenteel vangen mijn ouders dit dus op, vind ik zeer vreemd
pi_192090589
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:26 schreef Fukushima het volgende:

[..]

geen bron, mijn gevoel.
wij zijn niet echt een volk wat hier zomaar naar gaat luisteren denk ik, er zal dus flink wat politie nodig zijn.
Uiteraard. Als het moet, zijn ze er zo hoor.
pi_192090591
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:25 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Waarom verplichten landen dan mensen om binnen te blijven.
Omdat er veel mensen niet luisteren naar adviezen maar dom doordoen.
Als iedereen zich aanpast en nadenkt hoeft er geen lockdown te komen.
Maar als ik gister hier al lees dat iemand wil winkelen want daar word je blij van in deze sombere tijd. Tja.......
pi_192090592
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:26 schreef byah het volgende:

Gescheiden ouders; vader woont andere kant van het land en moeder werkt in de zorg. 3 kinderen van 3 tot 10 jaar.

1 ouder gezin, vitaal beroep -> opvang op school.

oppassen door mensen die in de risicogroep vallen lijkt mij niet verstandig
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:27:40 #132
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192090597
quote:

Had begrepen dat ze daar coulant mee omgaan?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:27:50 #133
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192090602
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:18 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Dat de markt in de Schilderswijk nog ontzettend druk is.

https://www.ad.nl/den-haa(...)tps://www.google.nl/
Gods wil? :')

Met willens en wetens je er niks van aantrekken is in feite gewoon hetzelfde als expres het virus verspreiden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_192090606
quote:

Je kind kan gewoon naar de opvang als jij in de zorg werkt. Er hoeft maar 1 ouder in de zorg te werken voor de opvang.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192090607
quote:

Nou, als ik het goed begrijp, kan je als je in de zorg werkt gebruik maken van kinderopvang op school.

...en voor de kleinste nog de kinderopvang.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:28:08 #136
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192090610
quote:

Zodra één ouder een vitaal beroep heeft, kun je al aanspraak maken op de opvang.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192090611
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dan weet je precies of in ieder geval beter wat er op je af gaat komen. Nu hebben wij werkelijk geen idee. Je weet dus niet of je ziekenhuis capaciteit voldoende is. Het virus was al veel eerder in het land dan dat ze het hebben gevonden. Ze hebben duizenden mensen niet getest, ze hebben geen idee waar ongeteste brandhaarden zitten etc.

Hoe kan je spreken van gecontroleerd over ons heen laten komen als je niet weet hoeveel besmettingen er zijn?
Die brandhaarden die er dan al tijden zouden zijn hebben er tot op dit moment niet voor gezorgd dat ons zorgsysteem overbelast is geraakt. Voordeel daarvan is dat dan hopelijk al veel mensen het virus gehad zouden moeten hebben zonder er klachten van te krijgen...

Het is nu volgens mij drie weken na carnaval, dan kun je vrij zeker stellen dat je die soecifieke incubatietijd al wel hebt gehad voor een zeer grote potentiële besmettingshaard. Daarna zijn er al allerlei maatregelen getroffen waar het gros van de mensen zich aan heeft gehouden en in ieder geval de contacten flink zijn beperkt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_192090613
Zo met de kinderen naar het park. Frisse neus halen. Wel afstand houden.
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 10:28:22 #139
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_192090618
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:27 schreef Tris het volgende:

[..]

Als iedereen zich aanpast en nadenkt hoeft er geen lockdown te komen.
Maar als ik gister hier al lees dat iemand wil winkelen want daar word je blij van in deze sombere tijd. Tja.......
Die luisteren ook niet naar een lockdown tenzij de politie in hun straat patroullieert.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_192090622
iran zit flink in de shit

nos

8 MINUTEN GELEDEN
Iran laat 85.000 gevangenen tijdelijk vrij
Iran heeft 85.000 gevangenen tijdelijk op vrije voeten gesteld om verdere verspreiding van het coronavirus in te dammen. Onder hen zijn ook politieke gevangenen, heeft een woordvoerder van de rechterlijke macht bevestigd.

Volgens hem zat ongeveer de helft van diegenen die zijn vrijgelaten, vast vanwege 'veiligheidsdelicten'. Of de overige vrijgelatenen om politieke redenen vastzaten, maakte hij niet bekend. Voor de gedetineerden die vast blijven zitten, worden aanvullende maatregelen genomen tegen corona, laten de autoriteiten weten.

In de steden Mashhad en Qom hebben sjiitische gelovigen gisteravond twee heiligdommen bestormd die vanwege corona zijn gesloten voor het publiek. In deze twee heilige plaatsen voor sjiieten bidden normaal gesproken dag en nacht gelovigen afkomstig uit het hele Midden-Oosten. Daarbij worden de graftombes aangeraakt en gekust. Vanwege het gevaar van besmetting hebben de gezondheidsautoriteiten de heiligdommen gesloten, tot grote woede van fanatieke gelovigen.
pi_192090628
In Belgie laten ze gevangenen mondkapjes maken. In de gevangenis van Oudenaarden kunnen ze er 600 per dag maken.

https://www.demorgen.be/n(...)kers-maken~be5baf93/
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:29:04 #142
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_192090631
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:19 schreef Red_85 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)tegen-gele-hoestjes/

Ronduit cynisch natuurlijk, maar denk dat hier een hele grote kern van waarheid in zit.
De manier ook waarop hij sprak, alsof papa even komt zeggen dat alle kinderen huisarrest hebben.
Totale onzin, makkelijke reactie die je kon verwachten. De economie van Frankrijk gaat volledig op zijn gat (en die was al kut) Macron gaat sowieso verliezen hoor.
pi_192090634
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:27 schreef Tris het volgende:
Het is meer dat sommige mensen hun eigen welzijn belangrijker achten dan die van de groep

Dat ze al gek worden van één dagje binnen zitten weegt in hun hoofd op tegen de risico's die ze de groep hiermee opleggen...

Daar is een naam voor
pi_192090635
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Gods wil? :')

Met willens en wetens je er niks van aantrekken is in feite gewoon hetzelfde als expres het virus verspreiden.
Daarom ook een lockdown, sommige mensen trekken zich niks van deze maatregelen aan.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:29:17 #145
3542 Gia
User under construction
pi_192090638
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:25 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Om dan met 10 man op de stoep te staan smoezelen, Tsja, zal wel aan mij liggen dat ik het bijzonder vind.
Ik vermoed eerder dat ze op hun beurt staan te wachten. Eén eruit, één erin.
pi_192090648
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:28 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Die luisteren ook niet naar een lockdown tenzij de politie in hun straat patroullieert.
Dat doen ze in Lanzerrote wel degelijk, hoor?

Mensen die ik ken kregen bijna een boete omdat ze met zijn tweetjes de hond uitlieten.

Ze wisten toen nog niet dat dat ook maar met 1 persoon tegelijk mocht.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:29:53 #147
356492 EnterToets
Het is hont!
pi_192090653
Tom Hanks is weer uit het ziekenhuis!!!!
  dinsdag 17 maart 2020 @ 10:30:00 #148
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192090657
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
iran zit flink in de shit

nos

8 MINUTEN GELEDEN
Iran laat 85.000 gevangenen tijdelijk vrij
Iran heeft 85.000 gevangenen tijdelijk op vrije voeten gesteld om verdere verspreiding van het coronavirus in te dammen. Onder hen zijn ook politieke gevangenen, heeft een woordvoerder van de rechterlijke macht bevestigd.

Volgens hem zat ongeveer de helft van diegenen die zijn vrijgelaten, vast vanwege 'veiligheidsdelicten'. Of de overige vrijgelatenen om politieke redenen vastzaten, maakte hij niet bekend. Voor de gedetineerden die vast blijven zitten, worden aanvullende maatregelen genomen tegen corona, laten de autoriteiten weten.

In de steden Mashhad en Qom hebben sjiitische gelovigen gisteravond twee heiligdommen bestormd die vanwege corona zijn gesloten voor het publiek. In deze twee heilige plaatsen voor sjiieten bidden normaal gesproken dag en nacht gelovigen afkomstig uit het hele Midden-Oosten. Daarbij worden de graftombes aangeraakt en gekust. Vanwege het gevaar van besmetting hebben de gezondheidsautoriteiten de heiligdommen gesloten, tot grote woede van fanatieke gelovigen.
Streng gelovigen en ziektes verspreiden, noem een meer iconisch duo. :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 maart 2020 @ 10:30:41 #149
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192090669
quote:

Als je ex de kinderen heeft dan horen ze gewoon opvang aan te bieden. Geen twijfel of discussie mogelijk.
pi_192090671
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 10:28 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Hoe triest ook maar schijnbaar is dat nodig. Lijkt me vreselijk als het door het domme handelen van mensen zover moet komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')