Die willen de besmettingen helemaal afvlakken. Zolang je accepteert dat mensen buiten blijven komen, accepteer je daarmee het risico dat het aantal besmettingen sneller stijgt dan bij volledige isolatie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom verplichten landen dan mensen om binnen te blijven.
Dat denk ik ook en gewoon niet in een groep samen komen. Tenzij het echt niet anders kan. En voor medisch zorg ook niet nodig. Een foto van een wond kan je ook mailen enz. Scheelt deze top luitjes ook weer tijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Prima plan en zie ik ook nog wel gebeuren
Uiteraard. Als het moet, zijn ze er zo hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:26 schreef Fukushima het volgende:
[..]
geen bron, mijn gevoel.
wij zijn niet echt een volk wat hier zomaar naar gaat luisteren denk ik, er zal dus flink wat politie nodig zijn.
Omdat er veel mensen niet luisteren naar adviezen maar dom doordoen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom verplichten landen dan mensen om binnen te blijven.
1 ouder gezin, vitaal beroep -> opvang op school.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:26 schreef byah het volgende:
Heeft iemand een idee hoe de scholen omgaan met onderstaande situatie:
Gescheiden ouders; vader woont andere kant van het land en moeder werkt in de zorg. 3 kinderen van 3 tot 10 jaar.
Momenteel vangen mijn ouders dit dus op, vind ik zeer vreemd
Had begrepen dat ze daar coulant mee omgaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:26 schreef byah het volgende:
Gescheiden ouders; vader woont andere kant van het land en moeder werkt in de zorg. 3 kinderen van 3 tot 10 jaar.
Gods wil?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:18 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Dat de markt in de Schilderswijk nog ontzettend druk is.
https://www.ad.nl/den-haa(...)tps://www.google.nl/
Je kind kan gewoon naar de opvang als jij in de zorg werkt. Er hoeft maar 1 ouder in de zorg te werken voor de opvang.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:26 schreef byah het volgende:
Nou, als ik het goed begrijp, kan je als je in de zorg werkt gebruik maken van kinderopvang op school.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:26 schreef byah het volgende:
Zodra één ouder een vitaal beroep heeft, kun je al aanspraak maken op de opvang.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:26 schreef byah het volgende:
Die brandhaarden die er dan al tijden zouden zijn hebben er tot op dit moment niet voor gezorgd dat ons zorgsysteem overbelast is geraakt. Voordeel daarvan is dat dan hopelijk al veel mensen het virus gehad zouden moeten hebben zonder er klachten van te krijgen...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan weet je precies of in ieder geval beter wat er op je af gaat komen. Nu hebben wij werkelijk geen idee. Je weet dus niet of je ziekenhuis capaciteit voldoende is. Het virus was al veel eerder in het land dan dat ze het hebben gevonden. Ze hebben duizenden mensen niet getest, ze hebben geen idee waar ongeteste brandhaarden zitten etc.
Hoe kan je spreken van gecontroleerd over ons heen laten komen als je niet weet hoeveel besmettingen er zijn?
Die luisteren ook niet naar een lockdown tenzij de politie in hun straat patroullieert.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:27 schreef Tris het volgende:
[..]
Omdat er veel mensen niet luisteren naar adviezen maar dom doordoen.
Als iedereen zich aanpast en nadenkt hoeft er geen lockdown te komen.
Maar als ik gister hier al lees dat iemand wil winkelen want daar word je blij van in deze sombere tijd. Tja.......
Totale onzin, makkelijke reactie die je kon verwachten. De economie van Frankrijk gaat volledig op zijn gat (en die was al kut) Macron gaat sowieso verliezen hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:19 schreef Red_85 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)tegen-gele-hoestjes/
Ronduit cynisch natuurlijk, maar denk dat hier een hele grote kern van waarheid in zit.
De manier ook waarop hij sprak, alsof papa even komt zeggen dat alle kinderen huisarrest hebben.
Het is meer dat sommige mensen hun eigen welzijn belangrijker achten dan die van de groepquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:27 schreef Tris het volgende:
Omdat er veel mensen niet luisteren naar adviezen maar dom doordoen.
Daarom ook een lockdown, sommige mensen trekken zich niks van deze maatregelen aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gods wil?![]()
Met willens en wetens je er niks van aantrekken is in feite gewoon hetzelfde als expres het virus verspreiden.
Ik vermoed eerder dat ze op hun beurt staan te wachten. Eén eruit, één erin.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:25 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Om dan met 10 man op de stoep te staan smoezelen, Tsja, zal wel aan mij liggen dat ik het bijzonder vind.
Dat doen ze in Lanzerrote wel degelijk, hoor?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die luisteren ook niet naar een lockdown tenzij de politie in hun straat patroullieert.
Streng gelovigen en ziektes verspreiden, noem een meer iconisch duo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
iran zit flink in de shit
nos
8 MINUTEN GELEDEN
Iran laat 85.000 gevangenen tijdelijk vrij
Iran heeft 85.000 gevangenen tijdelijk op vrije voeten gesteld om verdere verspreiding van het coronavirus in te dammen. Onder hen zijn ook politieke gevangenen, heeft een woordvoerder van de rechterlijke macht bevestigd.
Volgens hem zat ongeveer de helft van diegenen die zijn vrijgelaten, vast vanwege 'veiligheidsdelicten'. Of de overige vrijgelatenen om politieke redenen vastzaten, maakte hij niet bekend. Voor de gedetineerden die vast blijven zitten, worden aanvullende maatregelen genomen tegen corona, laten de autoriteiten weten.
In de steden Mashhad en Qom hebben sjiitische gelovigen gisteravond twee heiligdommen bestormd die vanwege corona zijn gesloten voor het publiek. In deze twee heilige plaatsen voor sjiieten bidden normaal gesproken dag en nacht gelovigen afkomstig uit het hele Midden-Oosten. Daarbij worden de graftombes aangeraakt en gekust. Vanwege het gevaar van besmetting hebben de gezondheidsautoriteiten de heiligdommen gesloten, tot grote woede van fanatieke gelovigen.
Als je ex de kinderen heeft dan horen ze gewoon opvang aan te bieden. Geen twijfel of discussie mogelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:26 schreef byah het volgende:
Hoe triest ook maar schijnbaar is dat nodig. Lijkt me vreselijk als het door het domme handelen van mensen zover moet komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die luisteren ook niet naar een lockdown tenzij de politie in hun straat patroullieert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |