ik ben hangry zei ik toch en mijn tt was breng me ontbijt en nu kan ik die niet als tt doen dus krijg ik geen ontbijtquote:
jij bent lastigquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik ben hangry zei ik toch en mijn tt was breng me ontbijt en nu kan ik die niet als tt doen dus krijg ik geen ontbijt
het leven is lastig
ga je zeker in de tuin WERKENquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is mooi weer, ga zo de tuin in.
lastigquote:
Nou ja, nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ga je zeker in de tuin WERKEN
HAHAHHAHAHAHA
Nee met jullie medewerking niet neequote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Over een uur heeft Sky nog steeds geen ontbijt gehad
jij gata viesdik op een bankje zitten te kijken en schreeuwen naar je kinderen moeder die je in de tuin aan het werk zetquote:
Ga halen danquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee met jullie medewerking niet nee
Hahaha goed ideequote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij gata viesdik op een bankje zitten te kijken en schreeuwen naar je kinderen die je in de tuin aan het werk zet
Wij moeten ook onze eigen ontbijtje makenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee met jullie medewerking niet nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |