Cafe en restaurant. Of buiten hangen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:23 schreef the-eye het volgende:
Heb je buiten in de kroeg hangen dan helemaal geen hobby's/bezigheden waar je, je gewoonlijk mee bezighoudt?
Gelukkig is mijn gebruik letterlijk niet verkeerd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:39 schreef Repentless het volgende:
[..]
Mensen die 'letterlijk' vrijwel altijd verkeerd gebruiken, omdat Amerikanen dat ook doen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn gebruik letterlijk niet verkeerd.
Inderdaad, letterlijk dat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:39 schreef Repentless het volgende:
[..]
Mensen die 'letterlijk' vrijwel altijd verkeerd gebruiken, omdat Amerikanen dat ook doen.
Ik weet nog iets voor je.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn gebruik letterlijk niet verkeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Ook een soort lockdown dit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij houdt zich er tot dusver goed aan
Jawel hoorquote:
Wanneer is het volgens jou dan wel een stad? Als er een g-star winkel zit?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]Kun je toch geen stad noemen, man man man. Te klein daarvoor.
Denkt gij dan dat dat niet het geval is?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:03 schreef Mikeytt het volgende:
Mensen die denken dat het woordenboek leidend is i.p.v. volgend![]()
Dit zijn dezelfde mensen die ervoor zouden zorgen dat woorden als 'gij' nog gebruikt werden
g-starquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:57 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wanneer is het volgens jou dan wel een stad? Als er een g-star winkel zit?
Dit dus. Zoek een hobby ts!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:23 schreef the-eye het volgende:
Heb je buiten in de kroeg hangen dan helemaal geen hobby's/bezigheden waar je, je gewoonlijk mee bezighoudt?
Oké, een ANWB-winkel dan voor jou.quote:
MED / Schouderklopjes meldtopic.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij houdt zich er tot dusver goed aan
Iets is pas een stad als er een De Bijenkorf is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:46 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Oké, een ANWB-winkel dan voor jou.
Uteregquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:22 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Iets is pas een stad als er een De Bijenkorf is.
Morgen moet ik weer thuiswerken. Ik verwacht weer gekloot met mijn printer en nietmachine te hebben. Dus wellicht komt er weer een topique mijnerzijds.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kunnen we nog een kwaliteitstopique verwachten van jouw hand?
In afwachting van deze, immer gewenste, kwaliteitsimpuls verblijf ik. Mijn gedachten gaan nu alvast uit naar de strijders zoals uzelf.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:34 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Morgen moet ik weer thuiswerken. Ik verwacht weer gekloot met mijn printer en nietmachine te hebben. Dus wellicht komt er weer een topique mijnerzijds.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |