Ik zou willen zeggen dat Dot al de oplossing had gepost maargoed, dat soort dingen zeg ik nooit op het forumquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat gaan we ertegen doen dot ?![]()
Hier mag hij niet mee wegkomen!
Daar zullen we eens over in beraad gaan, video vergadering maar ff?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat gaan we ertegen doen dot ?![]()
Hier mag hij niet mee wegkomen!
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Ja en ? Reageren ze nu anders dan?
Een triootje?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen dat Dot al de oplossing had gepost maargoed, dat soort dingen zeg ik nooit op het forum
Je mag nog steeds op de bank komen slapen hoor skeetquote:
Hey sexy dingetjequote:
Ik sluip stiekem elke avond je huis al in om daar te gaan slapenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag nog steeds op de bank komen slapen hoor skeet
Jaaaa even alle appel klokhuizen opruimen hierquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zullen we eens over in beraad gaan, video vergadering maar ff?
Waar was je gisteren dan @moemoe en ik zaten onder een dekentje te zingenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Als ik nu ja zeg ben ik mijn onschuldigheid kwijt
[ afbeelding ]
Gisteren sliep ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar was je gisteren dan @:moemoe en ik zaten onder een dekentje te zingen
We dachten nog, waar blijft Sky
Je kans laten verlopen
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Als ik nu ja zeg ben ik mijn onschuldigheid kwijt
[ afbeelding ]
Jij bent dat dus die op mijn bank ligt s'nachtsquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik sluip stiekem elke avond je huis al in om daar te gaan slapen
Is goed, heb de boel klaar staan ik zie je wel verschijnenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaa even alle appel klokhuizen opruimen hier
Eerlijk gezegd wel een beetjequote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hahaha hou op jij. Niet bang om Corona te vatten ?
Daar ben je veel te veel een heer voorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen dat Dot al de oplossing had gepost maargoed, dat soort dingen zeg ik nooit op het forum
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
HALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOO
Ja dan dikke pech of niet @moemoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |