Hij speelt het leuk, leuk om het te volgen hoe hij iedere vrouw in zijn spinnenweb vangtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Casanova hemaar sky is leuk. Altijd vrolijk
Zou dat het zijn ?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie dat jij geen mondkapje hebt Limoen, geen wonder dat je nu ziek bent
quote:
HOE OPquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij speelt het leuk, leuk om het te volgen hoe hij iedere vrouw in zijn spinnenweb vangt
Ja maar los van dat is het een leuk mens.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij speelt het leuk, leuk om het te volgen hoe hij iedere vrouw in zijn spinnenweb vangt
Neuhhhhhhhhhhhh ik geniet gewoon van jou manier van posten en hoe je met de vrouwen hier omgaatquote:
Er wordt over mij al een tijdje in derde persoon gepraat wereldgozerquote:
Dat dus en hij doet het op zo leuke manier dat het ook niet aanstootgevend is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar los van dat is het een leuk mens.Heb hem nooit chagrijnig meegemaakt of onaardig tegen anderen
triootje?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er wordt over mij al een tijdje in derde persoon gepraat wereldgozer
Ik voel me er ongemakkelijk bij.
Misschien is dat zijn tactiekquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus en hij doet het op zo leuke manier dat het ook niet aanstootgevend is.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Misschien is dat zijn tactiekchips, zijn we er allemaal ingetrapt !
Potverdorie, daar zeg je wat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Misschien is dat zijn tactiekchips, zijn we er allemaal ingetrapt !
Nee meer als in de vrouwen hebben me doorquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent de vrouwen hier zat en zoekt iets nieuws?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee meer als in de vrouwen hebben me door
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee meer als in de vrouwen hebben me door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |