ja maar het is vakantie gangers gezegd worden ze mogenn straks naar huis,de hebben niet gefolgt de hebben maar in hotel in innsbruck nog overnachtet zo zijn nog meer infizierte vakantiegangersquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi. Je ziet het veel in vakantie landen
Kijk Italie, Spanje
Daar komen de zitten de meeste
Maar jullie handelen niet hetzelfde volgens mij. Al zijn er idd wel overeenkomsten nu ik erover nadenkquote:
Hoezo handelen wij niet hetzelfdequote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar jullie handelen niet hetzelfde volgens mij. Al zijn er idd wel overeenkomsten nu ik erover nadenkBeide dol op de vrouwtjes
limoentjuuuuuh vitaminebommetje die ons door deze moeilijke tijden helptquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
NOOOOOOOOOODGANG ALLERLBESTE AMBTENAAR TER WERELD
![]()
![]()
Mja na 1 dag thuiswerken komen de muren al een beetje op me afquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:58 schreef Dotteke het volgende:
Hey Nood, ja alhoewel de wereld voor mij wel heel klein zal zijn de komende maanden iet alleen voor mij natuurlijk
Ik zei “volgens mij” dus niet zekerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoezo handelen wij niet hetzelfde
Weet ik ook niet maar was benieuwd of je specifieke voorbeelden hadquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zei “volgens mij” dus niet zeker
Maar jullie handelen wel hetzelfde ?
Ben alleen dol op jouquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]casanova dat je bent. Dat weet jij heus wel
Ja, als je dat niet gewend bentquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mja na 1 dag thuiswerken komen de muren al een beetje op me af
Leugenaar, dat zeg je ook tegen MrsL en tegen Jippiequote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leugenaar, dat zeg je ook tegen MrsL en tegen Jippie
LIMOENTJUH POWERRRRRRquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
limoentjuuuuuh vitaminebommetje die ons door deze moeilijke tijden helpt![]()
![]()
![]()
![]()
ach, als we dan toch bijna allemaal besmet raken dan daar ook maar niet te bang voor zijn. Niet bewust op gaan zoeken natuurlijk, maar in je eentje buiten zijn zonder anderen op te zoeken kan bestquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als je dat niet gewend bent
Maar je mag nog wel naar buiten toch?
ALhoewel je daar ook niet meer voor je plezier komt met de kans besmet te raken
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent geweldig![]()
moet hardop lachen om jou
Casanova hequote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leugenaar, dat zeg je ook tegen MrsL en tegen Jippie
Ja ik ben gisteren ondanks dat ik een risico geval ben ook wel even naar buiten geweestquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
ach, als we dan toch bijna allemaal besmet raken dan daar ook maar niet te bang voor zijn. Niet bewust op gaan zoeken natuurlijk, maar in je eentje buiten zijn zonder anderen op te zoeken kan best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |