Weet ik toch, zit te geinenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha nee Haags laat zich door niemand wegjagen![]()
Waarschijnlijk is hij filmpjes van Ajax of Amsterdam aan het kijken. Is hij dol op
Ahw oke; op jou kan ik toch niet boos blijven reagerenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
waarom doe je zo bozig daar ben ik veel te moe voor limoen
doe lievig
Neh, ik deed zomaar boos omdat hij nog niet wakker wasquote:
Mooie beesten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ahw oke; op jou kan ik toch niet boos blijven reageren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kattenquote:
haha nee volgens mij niet, die laten ze gewoon daar voor eeuwig doorfeesten en als heel de wereld is uitgeroeid zitten zij daar in natuurlijke quarantaine en moeten zij voor ons overlevend nageslacht zorgenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Krijgen ze niet mee wat er buiten gebeurt ?
Ik mag hopen dat ik die kat ben. Ik ben niet vrolijk als iemand mij abrupt van mijn slaap wektquote:
Ben jij klein lief en schattig?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik die kat ben. Ik ben niet vrolijk als iemand mij abrupt van mijn slaap wekt
Een zeemeeuwquote:
Raar.. dacht dat ze wel contact met familie hadden en beschikking over internet en tvquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
haha nee volgens mij niet, die laten ze gewoon daar voor eeuwig doorfeesten en als heel de wereld is uitgeroeid zitten zij daar in natuurlijke quarantaine en moeten zij voor ons overlevend nageslacht zorgen
Harder Schreeuwen!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:37 schreef Dotteke het volgende:
Dat Plym er nog niet is. Plymmmmmmmmmmmmm waar ben je
Neejoh ik heb geen ideequote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Raar.. dacht dat ze wel contact met familie hadden en beschikking over internet en tv
Sinds wanneer volg jij BB
Je doet wel mee toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Raar.. dacht dat ze wel contact met familie hadden en beschikking over internet en tv
Sinds wanneer volg jij BB
Kom vechten danquote:
Die kleine zingende vogeltjes zijn zo leukquote:
Jawel hoor, zo goed en kwaad zoals het kan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen scrup![]()
Tijdje geleden. Alles goed ?
Die ruimen de boel op.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die kleine zingende vogeltjes zijn zo leuk![]()
Die mogen mij altijd wakker maken![]()
Meeuwen liever niet; maken teveel kabaal
Met dit spel? Ja maar sta pas 28equote:
PLIEEEEEEEEEEEEEMMMMMIE BOYquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:39 schreef Dotteke het volgende:
PLYMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Wees blij dat Haags niet je vriend is, als die zich omdraait in bed en snurkt klinkt het alsof je in een bouwput staat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die kleine zingende vogeltjes zijn zo leuk![]()
Die mogen mij altijd wakker maken![]()
Meeuwen liever niet; maken teveel kabaal
Met moeite ook nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Met dit spel? Ja maar sta pas 28e![]()
En ik zie mezelf niet in de top 20 komen, doe er te weinig moeite voor
Okequote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jammer anders had Mario iemand om mee te kletsen over BBquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neejoh ik heb geen idee
Zag alleen de titel voorbij komen op twitter en copy paste het
Laat je je spierballen zien??quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]jongen, praat niet stoer want anders...
A gezellig, je gaat toch echt mee doen nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |