quote:![]()
HALLOOOO SKAAAAAI, WAKKER WORDEN!
Ja dat is te merkenquote:ja dat was ik dus totaal niet
danku mevrouw dotquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende kom hier dan krijg je een dikke
Lijkt me doodeng om nu een baby te krijgenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:22 schreef mario390 het volgende:
haha nu denken ze bij onsweg corona werden veel babys komen
Nou een kopje koffie zou zeer fijn zijn!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is te merken![]()
MOET JE KOFFIE ?!!!!
Nee soms gooit hij een random post erdoorheen maar meestal wel volle normale zinnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet beter van hem, das Haags toch
Hoi Mrs L
Hoi Dude lekker toch als je een keer langer slaapt
Maar serieuze vraaag marioquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
hör op zo dom,zij is in quarantäne ,hou op zo irritant te zijn
wat is en oievaar?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt me doodeng om nu een baby te krijgen
Zag gisteren ergens een ooievaar in de tuin staan'Dacht gelijk o jee je zou maar iemand op kraamvisite krijgen die het heeft en niet wet. Maar die wel boven je kindje heeft gestaan of nog erger in de handen heeft gehad
ALSJEBLIEFTquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou een kopje koffie zou zeer fijn zijn!
Je bent gewoon jaloers dat half Oostenrijk over Sara corona heen mocht en jij een glas moest tongenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
hör op zo dom,zij is in quarantäne ,hou op zo irritant te zijn
Haags is er de laatste tijd niet vaak meerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee soms gooit hij een random post erdoorheen maar meestal wel volle normale zinnen.
@:haags_kwartiertje negeert mij![]()
![]()
wie heeft wie hoor conjo?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar serieuze vraaag mario
Moet jij dan ook niet in quarantaine, jullie hebben toch elkaar
je bent toch en voll...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat half Oostenrijk over Sara corona heen mocht en jij een glas moest tongen
Je zal het wel verdiend hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
waarom doe je zo bozig daar ben ik veel te moe voor limoen
doe lievig
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Haha nee Haags laat zich door niemand wegjagenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haags is er de laatste tijd niet vaak meer
Het valt me op dat hij er een stuk minder is sinds Niz hier is............ zal ze hem weggejaagd hebben
Hier in Nederland zetten ze een houten ooievaar in de tuin als er ergens een baby is geborenquote:
okequote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier in Nederland zetten ze een houten ooievaar in de tuin als er ergens een baby is geboren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |