quote:
Schaam je niet voor je sixpack!quote:Op maandag 16 maart 2020 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Gisteren belde mijn broer me via beeldbellen van whatsapp met zijn twee kinderen. Ik had op dat moment geen trui of t-shirt aan, dus probeerde ik de telefoon zo dichtmogelijk bij me te houden, zodat die kinderen niets zagen. Toen die kinderen wegwaren en mijn broer me er op aansprak. legde ik het uit. Hoorde nog gelach van mijn schoonzus en kreeg begrip van mijn broer![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat meer om de neurofibromen die angstaanjagend kunnen werkenquote:
Zegt me niks.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gaat meer om de neurofibromen die angstaanjagend kunnen werken
Tot het einde der tijden.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
ik ben echt benieuwd hoe lang de horeca dicht blijft
Houden zo,quote:
als het einde der tijden veroorzaakt wordt door het dichtbllijven van de horeca, dan een week of twee. Dan maakt het allemaal niet meer uitquote:
Ik vind het bijzonderder dat een coffee shop blijkbaar een primaire behoefte is in NL. We zijn helemaal gek geworden.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
nee gaat om afhaal. voor afhaal is een uitzondering gemaakt en coffeeshops vallen daar ook onder. Of jij nou blowt of niet. Er is geen reden om dat te sluitenquote:Op maandag 16 maart 2020 21:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonderder dat een coffee shop blijkbaar een primaire behoefte is in NL. We zijn helemaal gek geworden.
Langquote:Op maandag 16 maart 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Het is de grootste onzin die er is. Het is geen eten, klaar. Sluiten die handel.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gaat om afhaal. voor afhaal is een uitzondering gemaakt en coffeeshops vallen daar ook onder. Of jij nou blowt of niet. Er is geen reden om dat te sluiten
Je bent een mooie ventquote:Op maandag 16 maart 2020 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Houden zo,
het komt er op neer, dat mijn lichaam niet bepaald het mooiste is wat je ooit zult tegenkomen. Ik schaam me er niet voor, maar het is beter dat kinderen het niet vaak zien.
We gaan er weer en aan dat is pri-hi-ma, viva coro-ho-naquote:Op maandag 16 maart 2020 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als het einde der tijden veroorzaakt wordt door het dichtbllijven van de horeca, dan een week of twee. Dan maakt het allemaal niet meer uit
het heeft niks te maken met etenquote:Op maandag 16 maart 2020 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het is de grootste onzin die er is. Het is geen eten, klaar. Sluiten die handel.
De enige reden dat ze het weer open hebben gegooid omdat ze het anders veel te druk zouden hebben met alle schimmige straatdealertjes.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het is de grootste onzin die er is. Het is geen eten, klaar. Sluiten die handel.
Ja maandenquote:Op maandag 16 maart 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal wel niet bij 3 weken blijven.
Psst, psst!quote:Op maandag 16 maart 2020 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De enige reden dat ze het weer open hebben gegooid omdat ze het anders veel te druk zouden hebben met alle schimmige straatdealertjes.
Trek in een McFlurry nuquote:Op maandag 16 maart 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
maar ook omdat het een afhaal is en die zijn uitgezonderd. de mc drive mag ook weer open
ik zit me echt al maanden in te houden.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat ik misschien maar eens een Switch ga kopen.
Ga jij daar morgen een wheelie poppen met je scoetoe.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
maar ook omdat het een afhaal is en die zijn uitgezonderd. de mc drive mag ook weer open
Ik heb er mensen op de fiets doorheen zien gaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
weet niet of een scooter er doorheen mag :p
quote:Op maandag 16 maart 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
nou is ook wel voor schut met je scooter .
Nou en. Je hebt toch een helm op. Nimand ziet dat jij het bentquote:Op maandag 16 maart 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
nou is ook wel voor schut om met je scooter er door heen te gaan.
die bitterbal helmquote:Op maandag 16 maart 2020 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en. Je hebt toch een helm op. Nimand ziet dat jij het bent
Dat raden ze wel als ze binnen drie seconden d’r patat over iemand heen flikkert.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn zo achterlijk duur he?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zit me echt al maanden in te houden.
ik heb geen helm, wel een snorquote:Op maandag 16 maart 2020 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh. das wel veel jaquote:Op maandag 16 maart 2020 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
330 geloof ik en de spellen ook rond de 60.
de Lite is maar 180. oh nee, 218.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep maar de 20ste komt animal crossing uit en dat vond ik al zo leuk op de WII. En Zelda en mario cart en en en....quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat raden ze wel als ze binnen drie seconden d’r patat over iemand heen flikkert.
Niet mokken, lekker wokken kopen!quote:Op maandag 16 maart 2020 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep maar de 20ste komt animal crossing uit en dat vond ik al zo leuk op de WII. En Zelda en mario cart en en en....
Ja het is een slechte tijd om het nu te kopen, in november zijn die dingen relatief gezien strontgoedkoop meestal.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maken jullie je eigenlijk geen zorgen om je baan op termijn? In deze onzekerheid kun je nergens meer zomaar van uitgaanquote:Op maandag 16 maart 2020 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maken jullie je eigenlijk geen zorgen om je baan op termijn? In deze onzekerheid kun je nergens meer zomaar van uitgaanAls onze klanten omvallen wordt het bij ons bedrijf snel een probleem ben ik bang.
Ik maak mij momenteel meer zorgen om mijn schoonouders en moeder en kinderen.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maken jullie je eigenlijk geen zorgen om je baan op termijn? In deze onzekerheid kun je nergens meer zomaar van uitgaanAls onze klanten omvallen wordt het bij ons bedrijf snel een probleem ben ik bang.
Tuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een slechte tijd om het nu te kopen, in november zijn die dingen relatief gezien strontgoedkoop meestal.
Tot nu toe nog niet maar nu dus wel, thanks.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar het is nou niet dat je er momenteel veel aan kunt veranderen.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet. Op lange termijn is denk ik niemand echt zeker.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedacht me van de week ineens dat het misschien geen gek idee is om even van luxe aankopen af te zienquote:Op maandag 16 maart 2020 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar het is nou niet dat je er momenteel veel aan kunt veranderen.
Artsen en verplegers kunnen voorlopig wel vooruit.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet. Op lange termijn is denk ik niemand echt zeker.
Leukquote:Op maandag 16 maart 2020 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Gewoon lekker opportunistisch zijn en hopen dat anderen eerder last van dingen hebben waardoor je je collectie een stuk goedkoper compleet kan krijgenquote:Op maandag 16 maart 2020 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedacht me van de week ineens dat het misschien geen gek idee is om even van luxe aankopen af te zien![]()
nadat ik eerst op eBay nog voor 200 Eurosjonnies aan bankbiljetjes gescoord had
Wat is kutter van geen baan en geen inkomen en een kutbaan met een kutinkomen?quote:
Ja Black Friday en zulke ongein, laagste prijs zal ergens rond de 260/270 geweest zijn denk ik afgelopen jaar.quote:
nou hoorde dat amazon toch echt kut wasquote:Op maandag 16 maart 2020 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat is kutter van geen baan en geen inkomen en een kutbaan met een kutinkomen?
yeah.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zijn zo achterlijk duur he?Maar het ziet er naar uit dat we komende maanden nog wel zoveel mogelijk binnen moeten blijven en reizen zit er ook niet in voorlopig en dat kost ook veel geld. Maar ik heb gewoon een emotionele drempel die ik over moet denk ik om er zoveel geld aan uit te geven.
Klopt en het zal voorlopig ook niet verdwijnen, maar het wordt wel steeds minder.quote:
Ja en nu wil iedereen vermaak natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Black Friday en zulke ongein, laagste prijs zal ergens rond de 260/270 geweest zijn denk ik afgelopen jaar.
Is het voor jou niet juist makkelijk te sparen als je aan boort bent? Want dan worden impulsaankopen toch een stuk lastiger lijkt me?quote:Op maandag 16 maart 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yeah.
en ik wil eigenlijk een bouwpakket kopen wat net zo duur is.. maar ik nu ook nog even niet van mezelf aan mag schaffen omdat er gespaard moet worden.
Ben voor het eerst in 3 jaar weer aan het sparen.
Da's geen antwoord op de vraagquote:Op maandag 16 maart 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hoorde dat amazon toch echt kut was
Voorlopig zitten die wel goed ja,quote:Op maandag 16 maart 2020 22:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Artsen en verplegers kunnen voorlopig wel vooruit.
Boek een vakantie! Kost nu echt geen ene drol meerquote:Op maandag 16 maart 2020 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ja en nu wil iedereen vermaak natuurlijk.
Klopt, maar met de komst van internet.. En korter varen..quote:Op maandag 16 maart 2020 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het voor jou niet juist makkelijk te sparen als je aan boort bent? Want dan worden impulsaankopen toch een stuk lastiger lijkt me?
Dat wijf is niet goed snikquote:Op maandag 16 maart 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
geniaal
https://www.facebook.com/LADbible/videos/632064000966673/
Ik snap het.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt, maar met de komst van internet.. En korter varen..En de afgelopen jaren heb ik wel gespaard aan boord. Maar dat thuis dus weer gewoon net zo hard uitgegeven
Kun je prima marineren en boven een vuurtje roosteren hoor.quote:
Niet gezien maar zou etenquote:Op maandag 16 maart 2020 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je prima marineren en boven een vuurtje roosteren hoor.
Alligator smaakt best OK.quote:
EN van de Rabobank.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:38 schreef Fogel het volgende:
Ik krijg steeds spam van een bedrijf in Den Haag nu. Is vast de schuld van jullie Hagenezen!
Immer.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik werk er alleenquote:Op maandag 16 maart 2020 22:38 schreef Fogel het volgende:
Ik krijg steeds spam van een bedrijf in Den Haag nu. Is vast de schuld van jullie Hagenezen!
Ik hoef eigenlijk helemaal niet opquote:Op dinsdag 17 maart 2020 04:49 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel een uurtje liggen. Ik hoef om 6u pas op.
Lekker hoor. Ik moet wel. Gisteren niet gaan werken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 04:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoef eigenlijk helemaal niet op
Ah balenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 04:51 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik moet wel. Gisteren niet gaan werken.
Vroeg man.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 05:59 schreef UitStraling het volgende:
Even mijn ochtendkwarrantainedansje doen
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hard werken in deze barre tijden.
Denk je?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zuur, de wereld zal nooit meer hetzelfde zijn wat dat betreft.
Hmmquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep maar nieuwe ronde nieuwe kansen.
Waarschijnlijk kortquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je. Even kijken hoe lang het kan nu.
Lolquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, de kleine is af en toe al aan het babbelen... die heeft het nog niet begrepen.
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijd goed gebruiken om babietjes bij te maken.
Keihard aan het werk, dus de dagen gaan soms een beetje aan me voorbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Keihard aan het werk, dus de dagen gaan soms een beetje aan me voorbij![]()
Wel fantastisch nieuws gehad, wat niet oké voelt tijdens deze debiele tijd, maar ik ben er toch onmenselijk blij mee:
- door een briljante constructie van mijn zorgverzekering is de eigen bijdrage helemaal niet nodig
- de verwijzing is eindelijk, ein-de-lijk compleet
- ik mag gaan beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
[..]
Wel fantastisch nieuws gehad, wat niet oké voelt tijdens deze debiele tijd, maar ik ben er toch onmenselijk blij mee:
- door een briljante constructie van mijn zorgverzekering is de eigen bijdrage helemaal niet nodig
- ik mag gaan beginnen
Eindelijk duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is je gegund!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Hoest in zijn gezicht, opgelost.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:36 schreef Nick1975 het volgende:
Iedereen heeft verdomme last van mijn collega. Alles moet luidruchtig. Begint's-ochtends al aan de ontbijttafel.
Lekker danquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:36 schreef Nick1975 het volgende:
Iedereen heeft verdomme last van mijn collega. Alles moet luidruchtig. Begint's-ochtends al aan de ontbijttafel.
quote:
Hoest naar hem.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:36 schreef Nick1975 het volgende:
Dank jequote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eindelijk duidelijk![]()
Het is je gegund!
Thuis telt dat voor een uur en als je bedenkt dat je de planeet redt door vandaag geen auto te rijden schrijf je gewoon 8 uur.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:41 schreef DaMart het volgende:
Nou, toch bijna een half uur kunnen thuiswerken.
Jupquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:58 schreef Nick1975 het volgende:
Wat klaag je trouwens. Je krijgt salaris zonder er voor te hoeven werken. Een beetje zoals ik de helft van de tijd.
Groepsimmuniteit is al wel het woord van het jaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo lekker een VSO dienstje draaien, zonder kinderen maar met een collega. En ik ga aan mijn leidinggevenden vragen om uit te zoeken wat de reden is dat we wel moeten komen ook wanneer geen kinderen. Ik krijg het angstige gevoel dat dit is vanwege de groepsimuniteit en daar wil ik niet aan mee werken. Dit soort compleet niet onderboude experimenten van onze overheid. Het is helemaal nog niet bewezen dat je immuun bent na besmet geraakt te zijn. De hele wereld kijkt vol afgrijzen toe hoe Nederland hiermee omgaat. En de RIVM is 0 betrouwbaar gebleken. Bah!
Ja mooie ookquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groepsimmuniteit is al wel het woord van het jaar.
Dat was een fijne werkdag danquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:49 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Thuis telt dat voor een uur en als je bedenkt dat je de planeet redt door vandaag geen auto te rijden schrijf je gewoon 8 uur.
TTK / Woord van de dag, deel 30quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groepsimmuniteit is al wel het woord van het jaar.
[..]
- ik mag gaan beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met de medicatie?
Voor je leidinggevende is dit ook nog nieuw natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2020 06:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo lekker een VSO dienstje draaien, zonder kinderen maar met een collega. En ik ga aan mijn leidinggevenden vragen om uit te zoeken wat de reden is dat we wel moeten komen ook wanneer geen kinderen. Ik krijg het angstige gevoel dat dit is vanwege de groepsimuniteit en daar wil ik niet aan mee werken. Dit soort compleet niet onderboude experimenten van onze overheid. Het is helemaal nog niet bewezen dat je immuun bent na besmet geraakt te zijn. De hele wereld kijkt vol afgrijzen toe hoe Nederland hiermee omgaat. En de RIVM is 0 betrouwbaar gebleken. Bah!
ik zag dat jij mijn boodschappen voor mij wil doen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:50 schreef bitterbal het volgende:
stond op met de gedachte dat het zondag is. maar dat is het niet natuurlijk. #werkloosleef
Croissantje, koffie, krantje, beetje vingerende naar de vogels luisteren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:50 schreef bitterbal het volgende:
stond op met de gedachte dat het zondag is. maar dat is het niet natuurlijk. #werkloosleef
durf of kun je niet naar buiten?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag dat jij mijn boodschappen voor mij wil doen?
ik ben op mijn werkquote:
ja maar ik wil niet straks tussen het hoestende gepeupel in de supermarkt lopenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan voldoe je niet aan de criteria
nee zo werkt het nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja maar ik wil niet straks tussen het hoestende gepeupel in de supermarkt lopen
ik wil van mijn veilige kantoor naar mijn veilige huis
als jij op de scooter van Den Haag naar zuid Limburg moet, krijg je wel de dag lekker omquote:
ja zo kom ik mijn dagen wel door ja :pquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als jij op de scooter van Den Haag naar zuid Limburg moet, krijg je wel de dag lekker om
Nee niet doen, dadelijk kom je de Corona politie tegen en dan lig je jezelf onder te zeiken en te schuimbekken met een taser naald in je nek.quote:
kook je ook?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo kom ik mijn dagen wel door ja :p
Ik heb toestemming.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee niet doen, dadelijk kom je de Corona politie tegen en dan lig je jezelf onder te zeiken en te schuimbekken met een taser naald in je nek.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb toestemming.Ik heb jaren een zakelijke telefoon geweigerd, maar met al dat thuiswerken is het toch wel handig. Dus mag ik vandaag een telefoon gaan ophalen
Welcome to my worldquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb toestemming.Ik heb jaren een zakelijke telefoon geweigerd, maar met al dat thuiswerken is het toch wel handig. Dus mag ik vandaag een telefoon gaan ophalen
Wat gaat het worden? slangentaart, colataart, palingtaart of hagelslagtaart.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:02 schreef bitterbal het volgende:
maar goed ga nu zoveel vrije tijd hebben dat ik langzaam denk aan het bakken van een taart ;p
ja misschien kan ik toch nog ergens een vleermuis op de kop tikken?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat gaat het worden? slangentaart, colataart, palingtaart of hagelslagtaart.
Ja, dan ben ik gelijk af van al die appjes op mijn privételefoon. Zaterdag hele discussie over Wie is de Mol in de appgroep van mijn team.quote:
dat roept iedereen toch al vanaf het begin?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
dat een ceo van een grote supermarkt oproept om toch minder te hamsteren
ja tuurlijk maar zelfs de ceo van de winkel zelf ;pquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat roept iedereen toch al vanaf het begin?
Ik denk 2 keer de helft. Misschien wel 3 keer 1/3!quote:
zou niet weten waarom die iets anders zou zeggenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar zelfs de ceo van de winkel zelf ;p
genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk 2 keer de helft. Misschien wel 3 keer 1/3!
Ik gok op vijf keer een kwart.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk 2 keer de helft. Misschien wel 3 keer 1/3!
Nou ik krijg ook de gekste dingen binnen op mijn zakelijke telefoons dus spring nog maar niet te blij rond.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik gelijk af van al die appjes op mijn privételefoon. Zaterdag hele discussie over Wie is de Mol in de appgroep van mijn team.
Die zet ik uit in het weekend en als ik op vakantie benquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik krijg ook de gekste dingen binnen op mijn zakelijke telefoons dus spring nog maar niet te blij rond.
Sommige ceo's ruiken hoofdpijn, ongesteldheid en andere kleine zorgen, daarom zijn ze ook ceo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
De voirge ceo van holland casino was trouwens echt een top vent. Hij kende van ons allemaal in Scheveningen de naam en kwam ons altijd netjes een handje geven en vragen hoe het ging. hij wist ook als er iets persoonlijks was gebeurd in je leven en kwam dan een praatje met je maken
Verstandig!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zet ik uit in het weekend en als ik op vakantie ben
Mijn ceo is een tien ton wegende Amerikaan die klem komt te zitten in de McDrive als hij niet oppast. Die komt hier nooit. De reis per containerschip zou te lang durenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
De voirge ceo van holland casino was trouwens echt een top vent. Hij kende van ons allemaal in Scheveningen de naam en kwam ons altijd netjes een handje geven en vragen hoe het ging. hij wist ook als er iets persoonlijks was gebeurd in je leven en kwam dan een praatje met je maken
Probeer je eraan te houden, ik ben al jaren de lul wat dat betreft.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zet ik uit in het weekend en als ik op vakantie ben
Ik heb heel veel collega’s die hun zakelijke telefoon privé gebruiken. Maar dan gaat je werk ook continu door, ook als je op vakantie bent. Dat wil ik echt nietquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstandig!
Ik heb een aantal jaar mijn zakelijk nummer ook privé gebruikt. Zelfs ondanks het feit dat ik toen een dual sim telefoon had met een prepaid simkaartje erbij als burn nummer
Mijn ceo is een lange knappe vent met staalgrijze lieve ogen, ex marinier, vrouwenmagneet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ceo is een tien ton wegende Amerikaan die klem komt te zitten in de McDrive als hij niet oppast. Die komt hier nooit. De reis per containerschip zou te lang duren
Stijfje gekregenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ceo is een lange knappe vent met staalgrijze lieve ogen, ex marinier, vrouwenmagneet.
namen en rugnummersquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
En mijn opperste ceo is echt wel een markant wereldberoemd figuur.
Waarom?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:24 schreef gianni61 het volgende:
https://www.nu.nl/onderne(...)-18000-euro-mis.html
ik krijg toch een beetje jeuk van dit soort artikelen.
er zijn genoeg zzp'ers die gedwongen zzp'er geworden zijn en nu een probleem hebben, maar zoals die Tj van der Schot zijn nou precies de zzp'ers die het zelf uitgezocht hebben en gewoon 0 moeten krijgenquote:
Lekker voor de fanfare uitlopenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
nu al he
08:14
De actie #applausvoordezorg gaat snel rond op de Nederlandse sociale media. Het idee erachter is om vanavond om 20.00 uur massaal in de tuin, vanuit het raam of vanaf het balkon te applaudisseren voor mensen die in de zorg werken en het extra druk hebben door het nieuwe coronavirus. Eerder werden zulke acties al gehouden in Italië, Spanje en Bulgarije.
Op Facebook is een evenement aangemaakt. Daar hebben ongeveer 10.000 mensen aangegeven geīnteresseerd te zijn in de actie. Ook op andere sociale media wordt het bericht veel gedeeld. Het is de bedoeling dat er drie minuten lang wordt geklapt en dat er zoveel mogelijk beeld via sociale media wordt verspreid.
Wat wil je dan met deze mensen doen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn genoeg zzp'ers die gedwongen zzp'er geworden zijn en nu een probleem hebben, maar zoals die Tj van der Schot zijn nou precies de zzp'ers die het zelf uitgezocht hebben en gewoon 0 moeten krijgen
Nog kauwende op een IKEA knakworst en pappa al vloekende op dat kutbouwpakketje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
op onze balkons en in tuinen.
kom je terug uit de ikea met je hele gezin e dan ga je dit doen
je wordt niet gedwongen zzp'er, dat is altijd een eigen keuze, zeg ik als zzp'er (maar inmiddels in loondienst)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn genoeg zzp'ers die gedwongen zzp'er geworden zijn en nu een probleem hebben, maar zoals die Tj van der Schot zijn nou precies de zzp'ers die het zelf uitgezocht hebben en gewoon 0 moeten krijgen
Is dit geheimtaal?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:
zou je mos op houten vlonders ook weg kunnen stomen?
nee, mijn irritatie zit er vooral er in dat ik veel mensen uit loondienst heb zien weg gaan omdat ze zich als zzp'er een hoger uurtarief kunnen vragen en dat deze mensen nu gaan roepen dat ze financiële steun moeten krijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat wil je dan met deze mensen doen?
Je irritatie zit duidelijk in de onzinbanen van voor de Coronacrisis maar dat is opgelost nu in een klap,kunnen we slechts die mensen laten stikken.
quote:
in sommige sectoren (pakketbezorgers, of in de zorg) zie ik wel mensen die zzp'er zijn geworden omdat ze anders totaal geen werk kregen, maar in de techniek sector zijn het toch vaak mensen die er zelf voor kiezen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
je wordt niet gedwongen zzp'er, dat is altijd een eigen keuze, zeg ik als zzp'er (maar inmiddels in loondienst)
Ja maar denk dat je hem daarna wel weg kunt gooien.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee voor buiten op die houten vlonders. Zit mos toch. Zou je dat ook kunnen weg krijgen met zon stoomreiniger?
als je stoomreiniger sterk genoeg is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee voor buiten op die houten vlonders. Zit mos toch. Zou je dat ook kunnen weg krijgen met zon stoomreiniger?
waarom?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar denk dat je hem daarna wel weg kunt gooien.
daar zijn die dingen toch voor?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me zo'n kliederboel geven, of niet?
ja het gewoon weg schrobben ook toch? Gebruik meestal schoonmaakazijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me zo'n kliederboel geven, of niet?
quote:
Ja ok heb er ook net zoveel verstand van als van rupsen, het is er ook best wel lekker weer voor, beetje spelen met water buiten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het gewoon weg schrobben ook toch? Gebruik meestal schoonmaakazijn
Je kan je hout ermee verneukenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:
zou je mos op houten vlonders ook weg kunnen stomen?
Gewoon anti-algen spul halen van HG. Oplossen in een emmer water. Schrobben met een harde bezem en daarna een dag wachten. Het meeste verdwijnt gewoon vanzelf en de rest kun je nog even naschrobben.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heb ik al gedaan met een hogedrukreiniger
O ja die wilde ik ook nog doen. Heb wel tien flessen nodig denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon anti-algen spul halen van HG. Oplossen in een emmer water. Schrobben met een harde bezem en daarna een dag wachten. Het meeste verdwijnt gewoon vanzelf en de rest kun je nog even naschrobben.
Echt een kutfilmquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:01 schreef Koen66 het volgende:
goedemorgen
*knijpt zichzelf. Nee, we zitten echt opgesloten in een slechte B film
HAMSTERREEUUHH!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja die wilde ik ook nog doen. Heb wel tien flessen nodig denk ik.
500 euroquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja die wilde ik ook nog doen. Heb wel tien flessen nodig denk ik.
we hebben hier elkaarquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:01 schreef Koen66 het volgende:
goedemorgen
*knijpt zichzelf. Nee, we zitten echt opgesloten in een slechte B film
dan kom je met een kan azijn van 2 euro toch net zo ver?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon anti-algen spul halen van HG. Oplossen in een emmer water. Schrobben met een harde bezem en daarna een dag wachten. Het meeste verdwijnt gewoon vanzelf en de rest kun je nog even naschrobben.
Dit werkt beter dan azijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kom je met een kan azijn van 2 euro toch net zo ver?
oeh tot 200 vierkante meter.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
https://hg.eu/nl/producten/hg-groene-aanslagreiniger
6,89 en hier heb ik twee zomers mee gedaan.
Aanpappen ermee, die enorme boerin heeft vast en zeker een hele hoop persoonlijk doodgebeten varkens in de vriezer liggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, met wat voor enorme boerin staat de buurvrouw nou weer te praten.
is zo ook echt enorm? of gewoon een strak Annemiek figuurtje?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, met wat voor enorme boerin staat de buurvrouw nou weer te praten.
Over welke Annemiek gaat dit?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is zo ook echt enorm? of gewoon een strak Annemiek figuurtje?
boer zoekt vrouw Annemiekquote:
Die arme vluchtelingen hebben nu helemaal geen plek meer om heen te vluchten en zullen allemaal stervenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
vanaf dinsdag is een feestelijke dag voor wilders
https://www.nu.nl/coronav(...)tig-dagen-dicht.html
2022quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:13 schreef gianni61 het volgende:
ben wel benieuwd vanaf het weer een beetje veilig gaa worden om een vakantie te gaan plannen
Ik krijg hier echt nog een rolberoerte van. Leg ik niet het loodje van Corona, maar van de hoge bloeddruk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
app van stiefmonster:
Je moet zorgen dat je eten in huis hebt voor 1 week. in frankrijk mag NIEMAND MEER NAAR buiten
App van tante:
Geld op de bank wordt minder waard
arg
dus december naar Noorwegen gaat niet door?quote:
ja schijtirritantquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg hier echt nog een rolberoerte van. Leg ik niet het loodje van Corona, maar van de hoge bloeddruk.
Gewoon negatief blijven, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus december naar Noorwegen gaat niet door?
Al die bange mensen die niks beters te doen hebben dan andere mensen banng makenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
app van stiefmonster:
Je moet zorgen dat je eten in huis hebt voor 1 week. in frankrijk mag NIEMAND MEER NAAR buiten
App van tante:
Geld op de bank wordt minder waard
arg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |