quote:
Schaam je niet voor je sixpack!quote:Op maandag 16 maart 2020 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Gisteren belde mijn broer me via beeldbellen van whatsapp met zijn twee kinderen. Ik had op dat moment geen trui of t-shirt aan, dus probeerde ik de telefoon zo dichtmogelijk bij me te houden, zodat die kinderen niets zagen. Toen die kinderen wegwaren en mijn broer me er op aansprak. legde ik het uit. Hoorde nog gelach van mijn schoonzus en kreeg begrip van mijn broer![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat meer om de neurofibromen die angstaanjagend kunnen werkenquote:
Zegt me niks.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gaat meer om de neurofibromen die angstaanjagend kunnen werken
Tot het einde der tijden.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
ik ben echt benieuwd hoe lang de horeca dicht blijft
Houden zo,quote:
als het einde der tijden veroorzaakt wordt door het dichtbllijven van de horeca, dan een week of twee. Dan maakt het allemaal niet meer uitquote:
Ik vind het bijzonderder dat een coffee shop blijkbaar een primaire behoefte is in NL. We zijn helemaal gek geworden.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
nee gaat om afhaal. voor afhaal is een uitzondering gemaakt en coffeeshops vallen daar ook onder. Of jij nou blowt of niet. Er is geen reden om dat te sluitenquote:Op maandag 16 maart 2020 21:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonderder dat een coffee shop blijkbaar een primaire behoefte is in NL. We zijn helemaal gek geworden.
Langquote:Op maandag 16 maart 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Het is de grootste onzin die er is. Het is geen eten, klaar. Sluiten die handel.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gaat om afhaal. voor afhaal is een uitzondering gemaakt en coffeeshops vallen daar ook onder. Of jij nou blowt of niet. Er is geen reden om dat te sluiten
Je bent een mooie ventquote:Op maandag 16 maart 2020 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Houden zo,
het komt er op neer, dat mijn lichaam niet bepaald het mooiste is wat je ooit zult tegenkomen. Ik schaam me er niet voor, maar het is beter dat kinderen het niet vaak zien.
We gaan er weer en aan dat is pri-hi-ma, viva coro-ho-naquote:Op maandag 16 maart 2020 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als het einde der tijden veroorzaakt wordt door het dichtbllijven van de horeca, dan een week of twee. Dan maakt het allemaal niet meer uit
het heeft niks te maken met etenquote:Op maandag 16 maart 2020 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het is de grootste onzin die er is. Het is geen eten, klaar. Sluiten die handel.
De enige reden dat ze het weer open hebben gegooid omdat ze het anders veel te druk zouden hebben met alle schimmige straatdealertjes.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het is de grootste onzin die er is. Het is geen eten, klaar. Sluiten die handel.
Ja maandenquote:Op maandag 16 maart 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal wel niet bij 3 weken blijven.
Psst, psst!quote:Op maandag 16 maart 2020 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De enige reden dat ze het weer open hebben gegooid omdat ze het anders veel te druk zouden hebben met alle schimmige straatdealertjes.
Trek in een McFlurry nuquote:Op maandag 16 maart 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
maar ook omdat het een afhaal is en die zijn uitgezonderd. de mc drive mag ook weer open
ik zit me echt al maanden in te houden.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat ik misschien maar eens een Switch ga kopen.
Ga jij daar morgen een wheelie poppen met je scoetoe.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
maar ook omdat het een afhaal is en die zijn uitgezonderd. de mc drive mag ook weer open
Ik heb er mensen op de fiets doorheen zien gaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
weet niet of een scooter er doorheen mag :p
quote:Op maandag 16 maart 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
nou is ook wel voor schut met je scooter .
Nou en. Je hebt toch een helm op. Nimand ziet dat jij het bentquote:Op maandag 16 maart 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
nou is ook wel voor schut om met je scooter er door heen te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |