Ik verbaas me er ook echt oprecht over hoeveel mensen schijt lijken te hebben aan de maatregelen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:32 schreef amaranta het volgende:
Het park zat net weer helemaal vol... lekker in het gras liggen met z’n allen...
Ik heb geprobeerd het te filmen vanuit de auto. Ga even kijken of ik het geüpload krijg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:40 schreef rena het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook echt oprecht over hoeveel mensen schijt lijken te hebben aan de maatregelen.
Behalve dan dat je een verkoudheid niet krijgt van de kou alleenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:52 schreef Leandra het volgende:
Soneal lag eergisteren hier in de tuin in het gras en dat vond ik eigenlijk wat fris voor zonder jas.... echt zo'n standaard manier om toch nog een verkoudheidje op te lopen, en verkoudheidjes worden nu al snel voor iets anders aangezien.
Dit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:55 schreef SQ het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik nu heel blij ben met mijn privé parkje zult maar op een galerijflat wonen met 4 kinderen die thuis zitten ofzo
![]()
Lekker de hele dag buiten geweest. Zonder jas
Wow, gewoon wowquote:
Wij ook. Anders komen echt de muren op ons af. Noor wou gisteren skateboarden (lees ze houdt mijn arm vast als ze met 2 voeten erop staat en ik rol haar naar voren), prima. Er waren niet heel veel mensen op straat, alleen wat mensen die hun hond uit lieten. Zolang het kan en je gebruikt je gezond verstand, gewoon lekker naar buiten gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij gaan ook gewoon naar buiten met Sjaak. Een rondje fietsen/wandelen/skelteren door de buurt. Kijken of het druk is in de speeltuin en als het rustig is, mag hij lekker spelen. Onze tuin is maar heel klein, daar is weinig te spelen. Dus nu het nog mag, maken wij er (verstandig) gebruik van door naar buiten te gaan.
Jammer dat het eindigt met een cliffhanger! Ik wil wel weten wat ik moet als ik de tweede sok kwijt ben in de was...quote:
Een sok per keer wassen denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jammer dat het eindigt met een cliffhanger! Ik wil wel weten wat ik moet als ik de tweede sok kwijt ben in de was...
Ik ben altijd mijn eerste sok kwijt in de was. De tweede sokken zijn wat braver naar min gevoel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jammer dat het eindigt met een cliffhanger! Ik wil wel weten wat ik moet als ik de tweede sok kwijt ben in de was...
Oh, ik zou mezelf ook best vermaken zonder buiten te komen. Heel veel lezen, series kijken, knutselen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:25 schreef MaJo het volgende:
Wij wonen ook in een appartement maar wij zitten toch bijna altijd al in de woonkamer met z’n tweetjes te bankhangen, we zijn niet zo avontuurlijkDus we vermaken ons best!
Vanmiddag Noa opgehaald bij mijn ouders, die hadden haar in haar bakje voor de deur gezet. Nu kan ze weer verder met het uitbroeden van mijn lammer
Nee weet ik, maar om daarom maar op de nog net niet droge grond te gaan liggen..quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:59 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Behalve dan dat je een verkoudheid niet krijgt van de kou alleen.
Haske illegaal manquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jawel ik heb op de gok m’n telefoon omhoog gehouden en ben gaan rijden.
Ik beloof plechtig dat ik het nooit meer zal doen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haske illegaal man
Ik kreeg gisteren op mijn duvel van mijn man dat ik een selfie "rijdend op de snelweg" op twitter had gezet...
De telefoon zat in de houder en ik stond stil voor het stoplicht, als je inzoomt op mijn zonnebril zie je ook gewoon dat ik op de afrit stond en niet op de snelweg reed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |