Is goed Dummiequote:Op maandag 16 maart 2020 19:38 schreef GGMM het volgende:
Ongekend laffe en domme toespraak van Rutte. Bijzonder om te zien hoe dom Nederland er achteraan huppelt.
Dummiegod.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:38 schreef GGMM het volgende:
Ongekend laffe en domme toespraak van Rutte. Bijzonder om te zien hoe dom Nederland er achteraan huppelt.
Op Twitter een vrij breed gedragen respect voor de toespraak hier.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 19:48 schreef Zipportal het volgende:
Er wordt godverdomme weer gemod om niks in COR. Ik mag mijn goede vriend @:lenny_leonard niet eens een mention sturen dat Film 1 nu gratis bij KPN is vanwege Corona. Hoe ontopic wil je het hebben?
Ook bij Ziggy.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:48 schreef Zipportal het volgende:
Er wordt godverdomme weer gemod om niks in COR. Ik mag mijn goede vriend @:lenny_leonard niet eens een mention sturen dat Film 1 nu gratis bij KPN is vanwege Corona. Hoe ontopic wil je het hebben?
Ah, dus dit stond er. Dank voor de tip maat.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:48 schreef Zipportal het volgende:
Misschien dat @Gutanoth nog even wil happen?quote:Op maandag 16 maart 2020 19:38 schreef GGMM het volgende:
We hebben een nieuwe act.quote:Op maandag 16 maart 2020 19:55 schreef KingRoland het volgende:
Kijk gewoon naar fucking Zuid-Korea. Hun hebben het meteen en keihard aangepakt. Dat was onze fout juist.
(ik deed een minor in geneeskunde)
It wasn't me.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, dus dit stond er. Dank voor de tip maat.
Beetje raar ja. Doe eens normaal @:capricia .
Dit blijkt ook voor mijn broertje te gelden (behalve het gedeelte dat hij in de thuiszorg werkt, mijn broertje is heteroseksueel), maar hij is dus helemaal niet getest hij heeft gewoon symptomen en voelt zich al dagen ziek maar hoeft dus niet per se corona te zijn. (al is hij overtuigd van wel)quote:Op maandag 16 maart 2020 15:17 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn broer (werkt in thuiszorg) heeft ook nogal wat symptomen, maar wordt niet getest. Maar kan ook gewoon griep zijn. Doet nu aan thuisquarantine.
quote:Op maandag 16 maart 2020 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:zipportal is blijkbaar zo'n goede vriend dat hij weet dat ik KPN heb.
Zo rol ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:zipportal is blijkbaar zo'n goede vriend dat hij weet dat ik KPN heb.
Is de KingRoland-actshow het ergste wat ons heeft getroffen?quote:Op maandag 16 maart 2020 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Minor geneeskunde. Nou dit weer.
quote:Op maandag 16 maart 2020 20:04 schreef GGMM het volgende:
(behalve het gedeelte dat hij in de thuiszorg werkt, mijn broertje is heteroseksueel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |