Dat verbaast me het meest van dit alles. Vrijwel elk land denkt 'mwah, hier zal het wel meevallen'. Ookal hebben ze al 10 keer gezien dat het niet zo is.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:31 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
[..]
nee mensen zitten gewoon met hun kop in t zand. dit kan je makkelijk zien aankomen door naar andere landen te kijken.
Ja, vooral als je je vingers in de oren doet en niet luistert naar de WHO en niet kijkt wat er in het buitenland gebeurt.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is nogal logisch, het groeit gewoon mee met het virus.
Dan kunnen ze toch net zo goed naar school gaan?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:22 schreef jasoe het volgende:
[..]
Nee, was ook net op de radio. Kinderen mogen buiten spelen, maar niet met meer dan 30 bij elkaar.
wanneer komt de volgende vracht binnen?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:33 schreef hollandia02 het volgende:
Waar het gister zo druk was in de Dirk, is er vandaag echt waar helemaal niks te doen. Te weinig vracht binnen gekomen wegens te veel mensen overdag, waardoor er nu veel lege schappen zijn met nog anderhalf uur op de klok.
Oh willem? Die zijn met een pilsje in z'n hand zo lekker voor de TV naar Rutte te kijken.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
ik belgie krijgen ze de koning
18:31
Net als minister-president Mark Rutte houdt ook Koning Filip van België om 19.00 uur een toespraak over het coronavirus.
Wij hebben ook een koning
Die zit lekker in z'n tuin van de zon te genietenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
Net als minister-president Mark Rutte houdt ook Koning Filip van België om 19.00 uur een toespraak over het coronavirus.
Goeden plan. Het is nu net of ze vakantie hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:33 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch net zo goed naar school gaan?
Zij koning Philipquote:Op maandag 16 maart 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zij koning Philip
Wij prins geflipt
Als die een speech geeft val je in slaap.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
Geen grappen over Willem, wij hebben toch wel de coolste koning vind ikquote:Op maandag 16 maart 2020 18:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zij koning Philip
Wij prins geflipt
scholen zijn iets groter dan 30 leerlingenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:33 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch net zo goed naar school gaan?
Morgen, alleen wegens de grote drukte gister en vandaag zijn veel schappen leeg en de schappen die vol staan zijn met de langste datum (omdat die gister ook leeg waren).quote:Op maandag 16 maart 2020 18:35 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
wanneer komt de volgende vracht binnen?
nou maxima doet hem ook veel goedsquote:Op maandag 16 maart 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen grappen over Willem, wij hebben toch wel de coolste koning vind ik
Het probleem is ook niet hemzelf, het probleem is dat hij koning is.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
doelde op Ruttequote:Op maandag 16 maart 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die Facebooked vanuit een bunker in Antartica.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat komt er dan wel?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:37 schreef Newone82 het volgende:
Nos liveblog:
NOS:
Premier Rutte komt vanavond niet met extra maatregelen, zeggen bronnen tegen de NOS. Op sociale media en in WhatsApp-groepen gaan geruchten over een lockdown, maar de bronnen verzekeren dat die er niet komt.
nee wij weten het zelf beterquote:Op maandag 16 maart 2020 18:37 schreef Longcat. het volgende:
Krijgen we ook Chinezen steun zoals die Belgen dat hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |