je bent geel?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:22 schreef Benzyl het volgende:
Vandaag ruzie met een vrouw in de supermarkt. Ik stond ruim een meter (en meer van haar). Ik stapte even dichterbij om een blokje te pakken om de boodschappen te scheiden. Ze schreeuwde het gelijk uit “je moet 1,5 meter afstand houden”. Echt niet normaal dat ik gelijk gesnauwd wordt. Het moet wel aan mijn kleurtje liggen.
we hebben wel dezelfde virus onder ons , en ja ik zeg het ook tegen mensen al weken ... kappen met werk ga naar huis ..... en neem lekker een maand corona vakantie , maar doe geen domme dingen want anders kunnen straks gaan helpen massa graven te maken ... want er zal niet veel meer van ons landje over blijven ... maar ja het is maar een griepjequote:Op maandag 16 maart 2020 18:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Waarheid doet pijn. 349 doden in 1 dag en dan al een week in lockdown.
Dit staat ons te wachten.
Geen kans onbenut om de racismekaart te trekkenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:22 schreef Benzyl het volgende:
Vandaag ruzie met een vrouw in de supermarkt. Ik stond ruim een meter (en meer van haar). Ik stapte even dichterbij om een blokje te pakken om de boodschappen te scheiden. Ze schreeuwde het gelijk uit “je moet 1,5 meter afstand houden”. Echt niet normaal dat ik gelijk gesnauwd wordt. Het moet wel aan mijn kleurtje liggen.
Italie loopt ook ver voor op ons, over een week of 2 gaat het hier ook hard..quote:Op maandag 16 maart 2020 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
Weet niet wat ze in Italië allemaal aan het doen zijn, maar daar is het percentage doden wel veel malen hoger dan in Nederland.
Hou gewoon afstand, idiootquote:Op maandag 16 maart 2020 18:22 schreef Benzyl het volgende:
Percentage is al vanaf het begin in Italië veel hoger.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:23 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Italie loopt ook ver voor op ons, over een week of 2 gaat het hier ook hard..
Veel ouderen, druk sociale samenleving, veel familie diners in het weekend...quote:Op maandag 16 maart 2020 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
Weet niet wat ze in Italië allemaal aan het doen zijn, maar daar is het percentage doden wel veel malen hoger dan in Nederland.
Ik heb de neiging om je uit te lachen maar ze had zelf dat blokje neer moeten leggen natuurlijk. Daar gaat het hier fout.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:22 schreef Benzyl het volgende:
Lekker aan zo'n beurtbalkje zitten waar al 40/45 mensen aan hebben gezeten voor jouquote:Op maandag 16 maart 2020 18:22 schreef Benzyl het volgende:
Dit topicquote:Op maandag 16 maart 2020 18:20 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zo'n jongen moet je erbij hebben bij het klussen
Als hij uit beide mondhoeken kwijlt is het waterpas
Dat ja, je had die arrogante kut een tik met dat balkje moeten geven met dat asociale gedragquote:Op maandag 16 maart 2020 18:24 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om je uit te lachen maar ze had zelf dat blokje neer moeten leggen natuurlijk. Daar gaat het hier fout.
omdat de chinezen een heel andere mentaliteit hebben, die gooien ook gelijk een miljoenen stad helemaal dicht zonder na te denken ... BAM en opslot ...quote:Op maandag 16 maart 2020 18:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Als ze in China in no time een noodhospitaal uit de grond kunnen stampen, waarom zou dat niet in Italie kunnen.
Hele scherpe analyse!quote:Op maandag 16 maart 2020 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
Percentage of absoluut?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Percentage is al vanaf het begin in Italië veel hoger.
Je bent op wintersport geweest en de afdruk van je skibril was zichtbaar?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:22 schreef Benzyl het volgende:
Hun IC's liggen al vol, die van ons nog niet. Geen berichten meegekregen hierover? Dat artsen daar moeten kiezen wie ze nog behandelen en wie niet?quote:Op maandag 16 maart 2020 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
Da's niet helemaal waarquote:Op maandag 16 maart 2020 18:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Percentage is al vanaf het begin in Italië veel hoger.
Nee.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Waarheid doet pijn. 349 doden in 1 dag en dan al een week in lockdown.
Dit staat ons te wachten.
Dit topic loopt anders al wel wekenlang voor op wat er gaat gebeuren en welke maatregelen genomen gaan worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 18:20 schreef DonDruiper het volgende:
Als je al niet in paniek was dan moet je deze topic reeks gaan lezen.
Mijn god zeg
Gelukkig hebben wij het uit Wuhan gehaald dan en niet uit Italië!quote:Op maandag 16 maart 2020 18:26 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee.
Ik weet niet wat er voor virus in Italië rond waait - maar het is net of het een veel dodelijkere variant is dan bij ons.
Ja, het is hier en Ja er zullen meer mensen doodgaan.
Maar de waanzinnige getallen in Italië gaan wij niet halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |