Daar heb je een punt. De bailout van 2008 was iets van 5 tot 10 keer groter dan de totale market cap van Bitcoin. Een land die het écht wil, kan de boel overnemen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:45 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dat is het grootste gevaar, er hoeft maar één land zo gek te zijn om langzaam steeds meer BTC te kopen dan dan kunnen ze de hele markt makkelijk bewegen. Dan kun je nog zoveel miners hebben maar als de supply voor een groot deel in handen is van één speler dan heb je wel een probleempje
Het aantal BTC beschikbaar op de markt is maar een fractie van het totale aantal Bitcoin in circulatie. Ook al koop je alle exchanges leeg dan nog heb je maar een fractie van het totaal.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:17 schreef illusions het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. De bailout van 2008 was iets van 5 tot 10 keer groter dan de totale market cap van Bitcoin. Een land die het écht wil, kan de boel overnemen.
Klopt ook weer, een hoop BTC is gewoon niet te koop. Zelfde geldt voor goud.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het aantal BTC beschikbaar op de markt is maar een fractie van het totale aantal Bitcoin in circulatie. Ook al koop je alle exchanges leeg dan nog heb je maar een fractie van het totaal.
Bemoei je niet met mij!!quote:Op maandag 16 maart 2020 14:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Ben jij toch een bipolair ventje zeg.
Er is letterlijk geen reet veranderd, en een dergelijke daling is al tig keer voorgekomen en nog veel erger ook.
quote:Op maandag 16 maart 2020 21:41 schreef fathank het volgende:
Bitcoin is het grootste censuurbestendige netwerk ter wereld
Dat we er vervolgens met z'n allen rijk van proberen te worden ipv iets nuttigs mee doen geeft maar weer het defect van de mensheid aan.
Invite code staat in je DMquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:06 schreef illusions het volgende:
Iemand misschien nog een BL3P invite voor mij?
Ook een DM, nu zijn ze opquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:43 schreef DaMart het volgende:
En heeft ook nog iemand een BL3P invite over voor mij?
or jouquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:06 schreef illusions het volgende:
Iemand misschien nog een BL3P invite voor mij?
Heb 'm allang hoor klein vriendje van me. Wil je misschien een lollie, ben je dan niet meer boos?quote:
Als je van X (bijv. BTCdirect) naar een bankrekening laat overmaken, maakt het niets uit de tenaamstelling is. Gaat altijd door.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:15 schreef RoW_0 het volgende:
Weet iemand waar ik bitcoins kan kopen zonder dat de naam van de rekeningnummer overeen komt met de accountnaam?
BTCdirect snapt rechtspersonen niet
?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Als je van X (bijv. BTCdirect) naar een bankrekening laat overmaken, maakt het niets uit de tenaamstelling is. Gaat altijd door.
Binance proberen.quote:
Het is duidelijk dat je niet weet waar ik het over heb, idd. Probeer eens goed en rustig te lezen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:31 schreef illusions het volgende:
Snap sowieso niet echt wat je nou wilt
Ik heb afgelopen jaren drie zakelijke adressen geopend bij Bunq. Dat duurde allesbehalve 15 minuten, lol. Maar goed, daar gaat het niet over. Ik wil gewoon bitcointjes kopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:30 schreef illusions het volgende:
Je hebt er binnen 15min eentje bij bunq.
Het is duidelijk dat je gewoon niet weet waar je mee bezig bent. Bij Binance Jersey kun je gewoon met IBAN rekening inkopen. Ik heb dit jaar ook 3 bunq rekeningen geopend, 2 zakelijke en 1 persoonlijke, en allemaal binnen 15 minuten, dus ergens gaat er iets goed mis bij jou zowel qua rekeningen openen als Bitcoin kopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:35 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je niet weet waar ik het over heb, idd. Probeer eens goed en rustig te lezen.
Mijn ervaringen:
Coinbase > Geld 2 weken kwijt en werd daarna pas teruggestort.
BTCDirect > Weigert BTC af te geven als de naam van de rekeninghouder (een rechtspersoon) niet overeenkomst met je accountnaam, wat dan weer geverifieerd is aan de hand van een ID.
Binance > Ik wil geen BTC kopen met een CC.
[..]
Ik heb afgelopen jaren drie zakelijke adressen geopend bij Bunq. Dat duurde allesbehalve 15 minuten, lol. Maar goed, daar gaat het niet over. Ik wil gewoon bitcointjes kopen.
klink vooral alsof het probleem bij jou ligt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:35 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je niet weet waar ik het over heb, idd. Probeer eens goed en rustig te lezen.
Mijn ervaringen:
BTCDirect > Weigert BTC af te geven als de naam van de rekeninghouder (een rechtspersoon) niet overeenkomst met je accountnaam, wat dan weer geverifieerd is aan de hand van een ID.
[..]
Ik heb afgelopen jaren drie zakelijke adressen geopend bij Bunq. Dat duurde allesbehalve 15 minuten, lol. Maar goed, daar gaat het niet over. Ik wil gewoon bitcointjes kopen.
Dat is geheel in lijn met een regulier KYC/AML beleid. BTCDirect doet daar niets vreemds.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:35 schreef RoW_0 het volgende:.
Waarom koop je niet bij Bitonic zoals je al vaker verteld is in dit topic. Bij Bitonic heb je geen accountnaam nodig wat het hele proces iets makkelijker maakt. Ik maak uit je berichten op dat KYC werkt. Dus de schuld moet je bij jezelf zoeken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:35 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Mijn ervaringen:
[..]
Dat snap ik nog. Ik ben een leek. Maar tijdens mijn 25 jarig huwelijk had mijn oudste dochter mij een 0,5 bitcoin geschonken. Ik had er helemaal niets mee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waarom koop je niet bij Bitonic zoals je al vaker verteld is in dit topic. Bij Bitonic heb je geen accountnaam nodig wat het hele proces iets makkelijker maakt. Ik maak uit je berichten op dat KYC werkt. Dus de schuld moet je bij jezelf zoeken.
Globale prijs is momenteel ¤ 4721 euro en Bitonic vraagt ¤ 4811 voor 1 BTC. Dus valt op zich wel mee aangezien Bitonic ook moet verdienen. Hun eigen exchange Bl3p is goedkoper, maar ook een strengere KYC.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:34 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat snap ik nog. Ik ben een leek. Maar tijdens mijn 25 jarig huwelijk had mijn oudste dochter mij een 0,5 bitcoin geschonken. Ik had er helemaal niets mee.
Enfin nu had ik rond de kerst via Bitonic de zooi verkocht. Totaal geen probleem. Een dag later stond het geld op mijn rekening. De opbrengst had ik even apart gezet en ik heb 3 dagen geleden via bitonic op aanraden van mijn dochter dat bedrag weer ingezet voor bitcoin. En dat via Bitonic. Via ideaal betalen en even later stond het in mijn wallet. Wat dat betreft totaal geen problemen met Bitonic.
Het schijnt wel iets duurder te zijn heb ik mij laten vertellen maar wel betrouwbaar zonder gedoe.
Hier gaat je compleet offtopic.quote:Op woensdag 18 maart 2020 01:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je gewoon niet weet waar je mee bezig bent. Bij Binance Jersey kun je gewoon met IBAN rekening inkopen. Ik heb dit jaar ook 3 bunq rekeningen geopend, 2 zakelijke en 1 persoonlijke, en allemaal binnen 15 minuten, dus ergens gaat er iets goed mis bij jou zowel qua rekeningen openen als Bitcoin kopen.
Kijk eens, eindelijk om mijn vraag. Hartelijk bedankt.quote:Daarnaast kun je via Bitonic inkopen, LocalBitcoins biedt legio manieren,
Nooit beweerd dat het lastig is. Ik ben ook niet degene die moeilijk doet héquote:etc. Het is echt niet zo moeilijk.
Oh ja? Wil je dat uitleggen. Want ik denk van niet. Zie reactie van recursief.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
klink vooral alsof het probleem bij jou ligt.
Ja. Ik kan Nederlands. Dat ze niks vreemds doen snap ik heel goed. Mijn vraag is dan ook: Kennen jullie een plekkie waar ze minder lastig doen. Nu heb ik al een paar naampjes gehoord. Bij dezen ben ik voorzien: KLAAAAR.quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:36 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat is geheel in lijn met een regulier KYC/AML beleid. BTCDirect doet daar niets vreemds.
Schuld zelfs. Interessant. Wat is mijn "schuld" precies? Wat zou ik verkeerd hebben gedaan volgens jou?quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waarom koop je niet bij Bitonic zoals je al vaker verteld is in dit topic. Bij Bitonic heb je geen accountnaam nodig wat het hele proces iets makkelijker maakt. Ik maak uit je berichten op dat KYC werkt. Dus de schuld moet je bij jezelf zoeken.
Je vult een andere naam in bij je account die niet overeenkomt met je rekening.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:02 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Schuld zelfs. Interessant. Wat is mijn "schuld" precies? Wat zou ik verkeerd hebben gedaan volgens jou?
Het is overduidelijk dat je geen verstand van zaken hebt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je vult een andere naam in bij je account die niet overeenkomt met je rekening.
Nou ja, je klaagt dat "BTCDirect rechtspersonen niet snapt". En verder denk ik dat je met zo een attitude niet meer op veel hulp hoeft te rekenen. Doei.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja. Ik kan Nederlands. Dat ze niks vreemds doen snap ik heel goed. Mijn vraag is dan ook: Kennen jullie een plekkie waar ze minder lastig doen. Nu heb ik al een paar naampjes gehoord. Bij dezen ben ik voorzien: KLAAAAR.
Ik klaag helemaal niet. Ik deel het met je mee. Gratis informatie, wees er blij mee zal ik zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:05 schreef recursief het volgende:
[..]
Nou ja, je klaagt dat "BTCDirect rechtspersonen niet snapt". En verder denk ik dat je met zo een attitude niet meer op veel hulp hoeft te rekenen. Doei.
Wat betreft rechtpersonen inderdaad niet, dat gedeelte heb ik ook overeen gelezen. Wat betreft andere zaken jij niet. Je loopt al weken te klagen en te zeiken in dit topic over hoe kut bitcoin is, maar je blijft maar proberen. Alle verkregen adviezen heb je in al die tijd niet eens aangenomen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:04 schreef RoW_0 het volgende:
quote:
Op woensdag 18 maart 2020 11:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je vult een andere naam in bij je account die niet overeenkomt met je rekening.
Het is overduidelijk dat je geen verstand van zaken hebt.
Aan je reactie te lezen begrijp ik dat je jong bentquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat betreft rechtpersonen inderdaad niet, dat gedeelte heb ik ook overeen gelezen. Wat betreft andere zaken jij niet. Je loopt al weken te klagen en te zeiken in dit topic over hoe kut bitcoin is, maar je blijft maar proberen. Alle verkregen adviezen heb je in al die tijd niet eens aangenomen.
Als je wil gokken op de koers van bitcoin pleur dan lekker wat euro's op een Plus500 rekening. Wil je echt wat met bitcoin doe dan eens wat research.
Ben je een zware drinker?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Aan je reactie te lezen begrijp ik dat je jong bentAlthans, je verstand heel jong is.
Dat geeft niet, ik geef graag antwoord op je vraag. In de hoop dat je er iets van leert. Geld moet niet stilzitten. Geld moet bewegen. Mogelijk werk jij van 9 tot 5 en dan maak jij heel gemakkelijk 0,00002 bitcointjes over vanuit je iDeal rekening. Maar niet ieder situatie is hetzelfde.
Geld houdt ook niet van subculturen. Ja ik zeg absoluut geld op Plus500. Ja, ik ben absoluut de afgelopen dagen short gegaan en heb ik met 500 euro 5000 verdiend, per week! Maar wat denk je dat ik daarmee doe? Een lambo kopen? Niet echt. Je blijft bezig. Daarom moet je nooit "haten" op andere platforms. Als je het niet begrijpt, leer er wat van dan.
Ik denk dat heel veel mensen zoals jou moeten beseffen dat niet ieder situatie hetzelfde is.
Smmige mensen hebben naast looninkomsten ook toegang tot zakelijke rekeningen en derdenrekeningen. Een rechtspersoon heeft dus, zoals eerder gezegd, geen ID-kaart. Je moet wél als natuurlijke persoon verifiëren. Vervolgens vraagt bijvoorbeeld BTCdirect mijn KvK-gegevens: maar ik wacht al 7 dagen op de verificatie. Als ik dan aan de chat vraag hoe het zit dan meldt ene Stijn mee dat rechtspersonen geen bitcoins mogen kopen. Terwijl zij adverteren en mededelen van wel. Vandáár de melding dat zij rechtspersonen niet begrijpen.
Ik vroeg gewoon naast "Shell" of "Texaco" een ander "tankstation"
illusions heeft het over van wallet naar bankrekening / zakelijke rekening openen > Daar heb ik het niet over
Scorpie zegt > "ligt aan jou". Echt iets wat loonslaven zeggen.
recursief zegt eigenlijk helemaal niks
Dimmak noemt wellicht een ander naam. Maar wordt daarna snel kwaadaardig. Waarom? Vanwaar de boosheid? Ben je ook zo snel aangevallen in real life? Ik probeer je serieus niet aan te vallen.
Ergens moet je denken aan mijn ex-vriendinnen: zij hadden de gave om blijkbaar via enkel text te ruiken of ik "boos" was of niet. Misschien moet ik maar vaker emoji's gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Wil je echt wat met je leven", doe eens persoonlijkheidsverandering.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of minder drinken
Wat ben jij een bitter kutjochie. Ga eens gauw oprotten ofzo, het ligt echt allemaal aan jezelf en je eigen onkunde. Meneer kan niet eens Bitcoin kopen, wat een kneus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Aan je reactie te lezen begrijp ik dat je jong bentAlthans, je verstand heel jong is.
Dat geeft niet, ik geef graag antwoord op je vraag. In de hoop dat je er iets van leert. Geld moet niet stilzitten. Geld moet bewegen. Mogelijk werk jij van 9 tot 5 en dan maak jij heel gemakkelijk 0,00002 bitcointjes over vanuit je iDeal rekening. Maar niet ieder situatie is hetzelfde.
Geld houdt ook niet van subculturen. Ja ik zeg absoluut geld op Plus500. Ja, ik ben absoluut de afgelopen dagen short gegaan en heb ik met 500 euro 5000 verdiend, per week! Maar wat denk je dat ik daarmee doe? Een lambo kopen? Niet echt. Je blijft bezig. Daarom moet je nooit "haten" op andere platforms. Als je het niet begrijpt, leer er wat van dan.
Ik denk dat heel veel mensen zoals jou moeten beseffen dat niet ieder situatie hetzelfde is.
Smmige mensen hebben naast looninkomsten ook toegang tot zakelijke rekeningen en derdenrekeningen. Een rechtspersoon heeft dus, zoals eerder gezegd, geen ID-kaart. Je moet wél als natuurlijke persoon verifiëren. Vervolgens vraagt bijvoorbeeld BTCdirect mijn KvK-gegevens: maar ik wacht al 7 dagen op de verificatie. Als ik dan aan de chat vraag hoe het zit dan meldt ene Stijn mee dat rechtspersonen geen bitcoins mogen kopen. Terwijl zij adverteren en mededelen van wel. Vandáár de melding dat zij rechtspersonen niet begrijpen.
illusions heeft het over van wallet naar bankrekening / zakelijke rekening openen > Daar heb ik het niet over
Dimmak noemt wellicht een ander naam. Maar wordt daarna snel kwaadaardig. Waarom? Vanwaar de boosheid? Ben je ook zo snel aangevallen in real life? Ik probeer je serieus niet aan te vallen.
Ergens moet je denken aan mijn ex-vriendinnen: zij hadden de gave om blijkbaar via enkel text te ruiken of ik "boos" was of niet. Misschien moet ik maar vaker emoji's gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of minder drinken
Wow wow wow.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of minder drinken
Hij heeft met ¤500 even ¤5000 per week verdiend op Plus500.quote:
Jazeker, en vica versa.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Hij heeft met ¤500 even ¤5000 per week verdiend op Plus500.
Doet ie effe.Totaal geen grootspraak ofzo.
Tuurlijk kan het, maar om het dan op zo'n mongoloïde manier hier te presenteren, doet me eraan twijfelen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:09 schreef metallicelmo het volgende:
Maar dat kan prima hoor, ik heb ook de afgelopen weken van ¤100,- met wat traden ¤1000,- van gemaakt, enige jammere is dat het dan na 2 trades tijdens die dikke prijscrash allemaal weer weg was. Terug naar start
Nee, alles wat na deze woorden komt getuigt van veel wijsheid meneer RoW_0.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Aannames.quote:Dat geeft niet, ik geef graag antwoord op je vraag. In de hoop dat je er iets van leert. Geld moet niet stilzitten. Geld moet bewegen. Mogelijk werk jij van 9 tot 5 en dan maak jij heel gemakkelijk 0,00002 bitcointjes over vanuit je iDeal rekening. Maar niet ieder situatie is hetzelfde.
Oké Henk.quote:Geld houdt ook niet van subculturen. Ja ik zeg absoluut geld op Plus500. Ja, ik ben absoluut de afgelopen dagen short gegaan en heb ik met 500 euro 5000 verdiend, per week! Maar wat denk je dat ik daarmee doe? Een lambo kopen? Niet echt. Je blijft bezig.
Ik haat nergens op andere platforms, je bent te debiel om adviezen op te volgen of of uberhaupt bitcoins in je wallet te krijgen. Aangezien je wel weet hoe Plus500 werkt, verwijs ik je daar naartoe.quote:Daarom moet je nooit "haten" op andere platforms. Als je het niet begrijpt, leer er wat van dan.
quote:Ik denk dat heel veel mensen zoals jou moeten beseffen dat niet ieder situatie hetzelfde is.
De eerste keer dat je het vroeg heb ik meteen Bitonic aangereikt. Bitonic komt overal zelfs als eerste uit te zoekopdrachten als je bitcoin in Nederland wil kopen. Daarom zeg ik dat je eens research moet doen.quote:Ik vroeg gewoon naast "Shell" of "Texaco" een ander "tankstation"
Nee zelf kom je met heel veel nuttige informatie en neem je dingen aan van anderen.quote:illusions heeft het over van wallet naar bankrekening / zakelijke rekening openen > Daar heb ik het niet over
Omdat je zelf reageert als een debiel.quote:Dimmak noemt wellicht een ander naam. Maar wordt daarna snel kwaadaardig. Waarom? Vanwaar de boosheid? Ben je ook zo snel aangevallen in real life? Ik probeer je serieus niet aan te vallen.
Heel volwassen.quote:Ergens moet je denken aan mijn ex-vriendinnen: zij hadden de gave om blijkbaar via enkel text te ruiken of ik "boos" was of niet. Misschien moet ik maar vaker emoji's gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of minder drinken
Business account openen bij btcdirect. Anderhalve week geleden nog geregeld met een maat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:04 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat je geen verstand van zaken hebt.
Er wordt gevraagd naar een naam en voornaam. Een rechtspersoon heeft geen naam en voornaam. Dat terzijde moet je je ID uploaden. Een rechtspersoon heeft geen ID-kaart.
Strafrecht, meer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:21 schreef illusions het volgende:
Je kan wel merken dat de scholen dicht zijn.Anders zat @:RoW_0 nu gewoon lekker bij de les aardrijkskunde.
Jouw oudste dochter klinkt als een bazin. Als ze nog een date zoekt houd ik me van harte aanbevolen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:34 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat snap ik nog. Ik ben een leek. Maar tijdens mijn 25 jarig huwelijk had mijn oudste dochter mij een 0,5 bitcoin geschonken. Ik had er helemaal niets mee.
Enfin nu had ik rond de kerst via Bitonic de zooi verkocht. Totaal geen probleem. Een dag later stond het geld op mijn rekening. De opbrengst had ik even apart gezet en ik heb 3 dagen geleden via Bitonic op aanraden van mijn dochter dat bedrag weer ingezet voor bitcoin. En dat via Bitonic. Via ideaal betalen en even later stond het in mijn wallet. Wat dat betreft totaal geen problemen met Bitonic.
Het schijnt wel iets duurder te zijn heb ik mij laten vertellen maar wel betrouwbaar zonder gedoe.
Huh, waarom moet je dan vechainthor hebben?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:50 schreef metallicelmo het volgende:
VeChain Price $0,002434 USD
VeChain ROI -83,82%
wuuhauhauahuahauhaauquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:56 schreef illusions het volgende:
Straf van de juffrouw in de vingerverfklas zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
wuuhauhauahuahauhaauJe komt echt over als de grootste debiel van het Bitcoin-forum, en dat is best een prestatie met figuren als Dima. En dan lukt het je nog niet eens om Bitcoin te kopen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou de eer aan jezelf, en zoek een ander plekje om jezelf voor lul te zetten.
Ik weet niet of je die conclusie wel kan trekken aan de hand van je vergelijking met 3 jaar geleden, de situatie is enorm anders. Er is simpelweg geen peil op te trekken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:22 schreef Moody het volgende:
Even deze crash in perspectief.
Enerzijds: Trump drukt honderden miljarden dollars bij om de beurzen te redden. De rente wordt nogmaals kunstmatig verlaagd, nu naar een historische 1%. Resultaat: De beurzen kelderen nogsteeds....the bubble continues. Het geprinte geld komt bij de überrich en dollars worden steeds minder waard.
Anderzijds: BTC als piepkleine, niet door de overheid gesponsorde (!) hard-capped asset wil voor alsnog niet onder de $5000 zakken. Terwijl dit al 500% van de prijs is van 3 jaar geleden (maart 2017).
Even er vanuit gaande dat de prijs rond dit level blijft, is deze ontwikkeling enorm bullish voor BTC.
Die hebben het verschrikkelijk druk om alle nieuwe aanmeldingen te verwerken. Iedereen wil bitcoins kopen in een crisis.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:01 schreef illusions het volgende:
Wat is BL3P traag met de verificatie zeg. Het gros van de banken doen het binnen een kwartier (bunq, Knab, Revolut, N26, Wirex) maar dit duurt nu al 2 dagen. Best apart.
Mag ik vragen als jij altijd de boot mist in het leven?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:50 schreef metallicelmo het volgende:
VeChain Price $0,002434 USD
VeChain ROI -83,82%
Op BTC is inderdaad geen peil te trekken, maar de financiele markt er omheen is niet geheel ongunstig voor een kleine, relatief-onbekende hardcapped asset in opkomst toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die conclusie wel kan trekken aan de hand van je vergelijking met 3 jaar geleden, de situatie is enorm anders. Er is simpelweg geen peil op te trekken.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Die hebben het verschrikkelijk druk om alle nieuwe aanmeldingen te verwerken. Iedereen wil bitcoins kopen in een crisis.
Is wel zo.quote:
Volgens mij was het een sarcastische opmerking.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Is wel zo.
Dingen kopen is alleen leuk als je het in de aanbieding krijgt.
Mensen die BTC 1 of 2 jaar volgen en nu deze prijzen zien, raken geinteresseerd. Net zoals het eind 2018 was: "Dat ding kan niet lager dan dit." En dat klopt aardig
Jazeker.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Volgens mij was het een sarcastische opmerking.
Je hebt de 50% dump n.a.v. de crisis van afgelopen weken meegekregen?
Precies. Je zegt het zelf al.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Jazeker.
Waarom zou de prijs van BTC niet zakken als vrijwel alle gerespecteerde aandelen met 40% kelderen?
Zelf goud keldelt als een gek. Minder in procenten, maar dat komt omdat de market cap 1000x groter is.
Iedereen verkoopt als een gek, omdat er onderzekerheid is. Dat zijn meestal de kansen voor anderen.
BTC is piepklein. Als het niet naar 0 gaat, als de wereld in lockdown gaat, vind ik al een prestatie op zich.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Precies. Je zegt het zelf al.We zien niet dat mensen massaal BTC inkopen omdat we ons in een crisis begeven.
Ik denk dat je er erg vroeg bij bent als je nu gaat inkopen. De grootste klappen gaan nog komen. Wat we tot nu toe gezien hebben zijn slechts paniekreacties op wat komen gaat. Complete economieën gaan stilvallen door lockdowns. 2008 blijkt kinderspel in vergelijking met wat hier ons staat te wachten is mijn verwachting.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:59 schreef Moody het volgende:
[..]
BTC is piepklein. Als het niet naar 0 gaat, als de wereld in lockdown gaat, vind ik al een prestatie op zich.
Het is nu juist tijd om aandelen Tesla en Nasdaq ETF te kopen imo. Alles trekt wel weer bij. Trump gaat nog meer dollars drukken om daarvoor te zorgen.
Cashquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk dat je er erg vroeg bij bent als je nu gaat inkopen. De grootste klappen gaan nog komen. Wat we tot nu toe gezien hebben zijn slechts paniekreacties op wat komen gaat. Complete economieën gaan stilvallen door lockdowns. 2008 blijkt kinderspel in vergelijking met wat hier ons staat te wachten is mijn verwachting.
Cash is king voorlopig.
Jij hebt bakken geld verdiend met VET toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:18 schreef Dimachaerus het volgende:
fuck crypto
als ik geld heb ga ik all-in op SHELL
16% dividend ook
Hoho dat is een lange termijn investering die zijn pas net begonnen. De hoge winsten komen nog hè? Just hodlingquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij hebt bakken geld verdiend met VET toch?
Precies, prima pensioenfonds voor als je nu 20 bent en er een bedrag ten hoogte van de gemiddelde studieschuld instopt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho dat is een lange termijn investering die zijn pas net begonnen. De hoge winsten komen nog hè? Just hodling
Kan niet missen, die hebben BMW Goldman Sachs en DNV-GL binnengeharktquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Precies, prima pensioenfonds voor als je nu 20 bent en er een bedrag ten hoogte van de gemiddelde studieschuld ingestopt.
Daar komt nog bij dat ze grootaandeelhouders zoals Dimachaerus tevreden willen houden, ze zitten daar ook niet te wachten op een tantrum.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan niet missen, die hebben BMW Goldman Sachs en DNV-GL binnengeharkt
Dat is wel een ding dat zeker is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat ze grootaandeelhouders zoals Dimachaerus tevreden willen houden, ze zitten daar ook niet te wachten op een tantrum.
Anders hebben ze daar bij de receptie een kind jengelend schoppend en spartelend als een vis op 't droge.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is wel een ding dat zeker is.
Die laten ze niet lopen voordat hij multimiljonair is.
Anno 2022 zijn er weer andere hypes. Zorg dat je daar dan ook je 2e studieschuld inzet, anders ga je het niet redden voor je pensioen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Precies, prima pensioenfonds voor als je nu 20 bent en er een bedrag ten hoogte van de gemiddelde studieschuld instopt.
Corona schijnt wel een dingetje te zijn laatste tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Anno 2022 zijn er weer andere hypes. Zorg dat je daar dan ook je 2e studieschuld inzet, anders ga je het niet redden voor je pensioen.
Echt niet te zuipen man.quote:Op donderdag 19 maart 2020 06:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Corona schijnt wel een dingetje te zijn laatste tijd.
Tequilaquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:32 schreef fathank het volgende:
Ja beter gewoon een goeie tequilla of mescal
Ik verwacht niet dat dat dividend gelijk blijft als die prijs zo laag blijft staanquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:18 schreef Dimachaerus het volgende:
fuck crypto
16% dividend ook
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:18 schreef Dimachaerus het volgende:
fuck crypto
16% dividend ook
Wie unne geniequote:Op donderdag 19 maart 2020 10:06 schreef funnywell het volgende:
[..]![]()
Je hebt echt geen benul hoe sterk BTC is, waar het op gebaseerd is en het nooit en te nimmer vergeleken kan worden met fantasiebedrijven en hun producten. Een Aandeel Apple zegt helemaal niks. Een BTC daarentegen is een perfecte lange termijn investering.
Zelf vorige week woensdag voor 5000 euro aan BTC gekocht, had veel meer moeten doen maar ach. Midden in de nacht ging die munt kelderen, ik wist dat het eraan kwam nadat Trump zei dat alle vluchten uit Europa geweigerd zouden worden. Binnen 24 uur bijna gehalveerd, gekocht voor 3850. Nu is die alweer 5167 waard. In een week 1725 euro winst. Ik lach me helemaal kapot.
Tequila is mescal.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:32 schreef fathank het volgende:
Ja beter gewoon een goeie tequilla of mescal
4200 iquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:27 schreef MaGNeT het volgende:
Denk niet dat we de bodem al hebben gezien, deze crisis komt pas net wat op gang.
Wel jammer, de halving leek veelbelovend voor de koersen maar op dit moment is het vooral een halvering voor de koersen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |