Waarom? Is het daar nu zo'n chaos dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:22 schreef Belg het volgende:
Ik opteer om het leger in te zetten bij supermarkten. En alles netjes begeleiden.
De liefdequote:Op maandag 16 maart 2020 17:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
Waarom de keuze gemaakt toentertijd?
Dan ga je in je tuin of op het balkon zitten.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De meeste mensen willen gewoon niet binnen zitten.
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:22 schreef Belg het volgende:
Ik opteer om het leger in te zetten bij supermarkten. En alles netjes begeleiden.
Ja, zo werkt dat dus niet voor veel mensen.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan ga je in je tuin of op het balkon zitten.
Kunnen wij vast wennen hoe het is in een islamitische staatquote:Op maandag 16 maart 2020 17:22 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Voor veel mensen ook (nog) niet te bevatten welke tijd we tegemoet gaan. Van volledige vrijheid naar een lockdown in een week tijd.
Ik hoop echt dat die met een serieus verhaal komt in de trant van 'blijf godverdomme gewoon thuis als je niet weg hoeft'. Maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Mark "Pleepapier" Rutte straks te melden heeft. Hoop niet op nog een vrijblijvend verhaal.
De liefde is jouw lotquote:
Lezen jullie even mee @RIVM?quote:17:12
WHO-baas Tedros Adhanom Ghebreyesus heeft een eenvoudige boodschap voor landen die het coronavirus proberen te bestrijden: ,,Test, test, test." Tedros wil dat landen elke verdachte persoon moeten testen. ,,We kunnen deze brand niet met een blinddoek om bestrijden."
Koop nog even een huis en een auto als het kanquote:Op maandag 16 maart 2020 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die met een serieus verhaal komt in de trant van 'blijf godverdomme gewoon thuis als je niet weg hoeft'. Maar ik heb er een hard hoofd in.
Op zich is er nu trouwens helemaal geen lockdown. Wat ook weer illustratief is voor de domheid van mensen dat ze niet eens weten wat er precies gaande is.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aanraking. Als iedereen handen moet wassen....
Koters stoppen snel handen in hun mond en gaan daarna lekker naar opa en oma omdat ouders aan het werk zijn.
Goed man. Weer later uit de lockdown.
Duitsers zijn overigens bijna altijd duidelijk rond 1939 was er ook zo'n duidelijk figuur.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:19 schreef kwiwi het volgende:
"Abstand halten kan Leben retten", goede persco dit. Duidelijk, en geeft de ernst aan.
Als mensen zich gedragen als beesten omdat ze bang zijn hun kont niet meer te kunnen afkuisen of om te verhongeren dan moet er discipline komenquote:
Wel meet meer dan 2 in de winkel, zo te lezen. Sneu van dei man met stok. Hopelijk ook in Nederland wat aparte winkel uren voor bejaarden.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:59 schreef Fukushima het volgende:
Spanje nu ook 1 persoon per keer naar binnen
[ afbeelding ]
. In amerika wel. In nl mag je alleen schieten als jij een direct gevaar vormt voor henquote:Op maandag 16 maart 2020 17:24 schreef Sfancta het volgende:
Als er een complete lockdown komt, en je overtreed regels, kan dat op je geschoten worden door politie en/of leger? Bedoel niet hond uitlaten maar meer weg proberen te vluchten.
Kan altijd, kijk maar in China die filmpjes met die figuren met vuurwapens en beschermingspakken.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:24 schreef Sfancta het volgende:
Als er een complete lockdown komt, en je overtreed regels, kan dat op je geschoten worden door politie en/of leger? Bedoel niet hond uitlaten maar meer weg proberen te vluchten.
Gaat eigenlijk alleen om toerisme plat te leggen, de rest kan door. Naar huis terugkerende toeristen zoals italianen die door Zwitserland naar huis willen worden doorgelaten.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:20 schreef riazop het volgende:
Strengere grenscontroles aan Zwitserse grenzen. Zo wat?
Wel lekker rustig hier.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
RIP dat je sowieso in Zeeland wil wonen man
True.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Duitsers zijn overigens bijna altijd duidelijk rond 1939 was er ook zo'n duidelijk figuur.
't leger zijn robots?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:22 schreef Belg het volgende:
Ik heb net mijn dagelijkse vers binnen uit mini buurtsupertje LIDO , nee geen sprake van hamster terrorsten, alles was er gewoon inc het felbegeerde toiletpapier, pasta en eieren.. een wonderquote:Op maandag 16 maart 2020 17:22 schreef Belg het volgende:
hebben we niet meerquote:Op maandag 16 maart 2020 17:22 schreef Belg het volgende:
Kunnen we zei eindelijk eens ergens voor gebruikenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:25 schreef riazop het volgende:
Zwitserland roept 8.000 militaire reservisten op
En waarom dan niet? Waarom MOET je naar een winkel/speeltuin/whatever (tenzij je boodschappen moet halen)?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat dus niet voor veel mensen.
Bedoel je Prins Bernard in combinatie met een ansichtkaart uit Duitsland?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Duitsers zijn overigens bijna altijd duidelijk rond 1939 was er ook zo'n duidelijk figuur.
Als ze onderling 2 m afstand houden en de materialen niet uitwisselen en na gebruik desinfecteren is het al minder problematisch dan een dagelijks hamsterbezoek aan de supermarkt.quote:
Bij mijn AH ook inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:53 schreef maryen65 het volgende:
Bij mijn Jumbo was genoeg paracetamol. Je mocht ook maar 2 doosjes per klant meenemen. Heel goed van de Jumbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |