Die kans is wel aanwezig jaquote:Op maandag 16 maart 2020 15:31 schreef iamredleader het volgende:
In het volgende topic dus een AKQ(SC) baby? In het tempo van de laatste week is dat nog maar de vraag. In het tempo van het afgelopen jaar? Dan zeker
Het plan was wel om naar het ziekenhuis te gaanquote:Op maandag 16 maart 2020 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klinkt wel logisch, hadden jullie gepland naar het ziekenhuis te gaan voor de bevalling?
Hoezo is een ziekenhuis altijd al een risico? Thuisbevallen brengt veel meer risico’s met zich mee dan een ziekenhuisbevalling.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik snap de verloskundige wel, een ziekenhuis is onder normale omstandigheden al een risico maar dat weegt op tegen de "voordelen" .
Lastige keuze lijkt me.
Ah op die manier, ja dat klopt welquote:Op maandag 16 maart 2020 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik bedoel dat ziekenhuizen een verzamelplek van ziekten zijn met altijd een verhoogd risico op besmetting, normaal met alle bekende ziekten en nu ook met Corona. Ik bedoel het niet richting risico's bij bevalling, die zullen in het ziekenhuis kleiner zijn.
Wat mij betreft zonder. Paar jaar geleden werd het hier bijna een "gefeliciteerd met Ans" koffiekring. Lekker inhoudloosquote:Op maandag 16 maart 2020 21:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iarl zet he de verjaardagen nog over of houten we daarmee op?
ik snap het ook wel hoor, en we laten de deskundigen de juiste keuzes maken in dit gevalquote:Op maandag 16 maart 2020 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik snap de verloskundige wel, een ziekenhuis is onder normale omstandigheden al een risico maar dat weegt op tegen de "voordelen" .
Lastige keuze lijkt me.
Gelukkig wil m'n vriendin er behalve mij ook niemand bij en bezoek zal idd wel minimaal zijn. Maar ik heb opa en oma al verteld dat ze dan nu misschien maar een paar weken geduld moeten hebben en dat ze daarna 20 jaar lang elke dag op visite mogen komenquote:Op maandag 16 maart 2020 22:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Succes TM, lijkt me een lastige tijd om nu te bevallen! Ik las ook dat je maximaal 1 iemand bij de bevalling mag hebben en minimaal bezoek na de bevalling![]()
Zelf heb ik woensdag weer een echo, ik ben erg benieuwd of deze doorgaat. Ik zou toch erg graag een update hebben, dan kan ik weer wat rustiger ademhalen
Ja, probeer met het gezin het "gewone" ritme vol te houden. Want minimaal 3 weken geen "gewone" school, daarna zitten we met Pesach 2 weken vrij, dus op z'n vroegst hebben de jongens over 5 weken weer "normaal" school. En na een lange vakantie is het ritme er natuurlijk even uit.quote:
Oppassen, bezoekjes, uitjes, grootouders mogen een genot zijn voor hun kleinkinderen (en ze zijn een geweldige steun voor de ouders!!). Ben enorm dankbaar voor alles wat mijn ouders de afgelopen 12 jaar hebben kunnen betekenen voor ons. Gisteren nog is mijn vader met de jongste wezen wandelen met het fototoestel. Soort van mini-intro-cursus fotografie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Gelukkig wil m'n vriendin er behalve mij ook niemand bij en bezoek zal idd wel minimaal zijn. Maar ik heb opa en oma al verteld dat ze dan nu misschien maar een paar weken geduld moeten hebben en dat ze daarna 20 jaar lang elke dag op visite mogen komen
Verstandig, maar jouw gewone ritme begint om half 7?!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 08:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, probeer met het gezin het "gewone" ritme vol te houden. Want minimaal 3 weken geen "gewone" school, daarna zitten we met Pesach 2 weken vrij, dus op z'n vroegst hebben de jongens over 5 weken weer "normaal" school. En na een lange vakantie is het ritme er natuurlijk even uit.
Geen illusie ook dat het oude ritme helemaal intact blijft; maar een ritme is beter dan helemaal niks.
Hoe is het met jou / jullie?
twitter:maxbrooksauthor twitterde op maandag 16-03-2020 om 19:47:31A message from me and my dad, @Melbrooks.
#coronavirus #DontBeASpreader https://t.co/Hqhc4fFXbe reageer retweet
Yes, wekker rond 06:30, dan koffie in bed samen met vrouwlief, rustig opstarten van de dag. Ontbijt rond 07:10 met z'n allen, dan aankleden en tanden poetsen, rond 08:00 de deur uit naar school.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 09:30 schreef B.ertha het volgende:
Verstandig, maar jouw gewone ritme begint om half 7?!
Wel balen dat je nog even geduld moet hebben met buiten zijn. Beste wat je kan doen is Netflix uitkijken genieten van elkaarquote:Hier gaat het prima. Ik heb er een beetje de balen in dat ik me vier maanden kluizenaar heb gevoeld door bekkeninstabiliteit, herstel van de keizersnede en daarna continue regen en nu het eindelijk lekker weer wordt, ik alsnog binnen moet blijven![]()
Maar we zijn gezond en de mensen om ons heen ook, dat is het belangrijkste!
Of TV opnames laten maken bij je thuis...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yes, wekker rond 06:30, dan koffie in bed samen met vrouwlief, rustig opstarten van de dag. Ontbijt rond 07:10 met z'n allen, dan aankleden en tanden poetsen, rond 08:00 de deur uit naar school.
[..]
Wel balen dat je nog even geduld moet hebben met buiten zijn. Beste wat je kan doen is Netflix uitkijken genieten van elkaar
Vertel?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of TV opnames laten maken bij je thuis...
Lokquotequote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yes, wekker rond 06:30, dan koffie in bed samen met vrouwlief, rustig opstarten van de dag. Ontbijt rond 07:10 met z'n allen, dan aankleden en tanden poetsen, rond 08:00 de deur uit naar school.
[..]
Wel balen dat je nog even geduld moet hebben met buiten zijn. Beste wat je kan doen is Netflix uitkijken genieten van elkaar
Vertel IARLquote:
Wat een leuk filmpje! En wat zijn de jongens grootquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:15 schreef iamredleader het volgende:
Mwah, niet zo spannend hoor
Via KanoVinnie werd ik benaderd door een verslaggever van NH Nieuws, die wilde graag een interview inplannen. Dus dat was vanochtend:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)et-zetten-van-koffie
Dussseeeeh..... hoi
Ik zag vanavond tijdens het zappen ineens een jochie op TV die me bekend voorkwam.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:15 schreef iamredleader het volgende:
Via KanoVinnie werd ik benaderd door een verslaggever van NH Nieuws, die wilde graag een interview inplannen. Dus dat was vanochtend:
Dussseeeeh..... hoi
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:05 schreef MaJo het volgende:
Mijn dag was geweldigVandaag weer een echo gehad en we hebben een knipperende boon
![]()
We vermaken ons wel...quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:03 schreef iamredleader het volgende:
En die dag was ineens voorbij![]()
Hoe is het met iedereen hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:05 schreef MaJo het volgende:
Mijn dag was geweldigVandaag weer een echo gehad en we hebben een knipperende boon
![]()
Wat leuk!!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:15 schreef iamredleader het volgende:
Dussseeeeh..... hoi
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We vermaken ons wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe is het met iedereen? Werkt iedereen van huis uit of moet er ook nog op kantoor/ergens anders gewerkt worden?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Hier alles OK.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met iedereen? Werkt iedereen van huis uit of moet er ook nog op kantoor/ergens anders gewerkt worden?
Dat verplichte hebben veel mensen last van, mij interesseert dat niet zoquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier alles OK.
Ik werk vanuit huis en mw. MM soms ook.
Soms is ze op kantoor waar ze dan nog maar met 4 personen zijn, de rest van het personeel zit thuis.
Normaal vind ik thuiswerken niet zo'n probleem, maar dat verplichte vind ik niks...
Ben vandaag "gepromoveerd" van misbaar naar vitaal. Dus zodra ik mijn verkoudheid kwijt ben weer vol aan de bak, ook al komt er een lockdown.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met iedereen? Werkt iedereen van huis uit of moet er ook nog op kantoor/ergens anders gewerkt worden?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:05 schreef MaJo het volgende:
![]()
Vanwaar deze verandering? Werk je nog steeds in de beveiliging?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben vandaag "gepromoveerd" van misbaar naar vitaal. Dus zodra ik mijn verkoudheid kwijt ben weer vol aan de bak, ook al komt er een lockdown.
Nee, ik werk nu in Beheer Openbare Ruimte. Momenteel begeleid ik met mensen met afstand tot de arbeidsmarkt in het onderhoud van de openbare ruimte. Maar gezien het risico zijn de meeste al naar huis gestuurd. Mocht het nog verder gaan dan ga ik over naar de afvalinzameling. En dat is de vitale hoek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanwaar deze verandering? Werk je nog steeds in de beveiliging?
Aha, duidelijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik werk nu in Beheer Openbare Ruimte. Momenteel begeleid ik met mensen met afstand tot de arbeidsmarkt in het onderhoud van de openbare ruimte. Maar gezien het risico zijn de meeste al naar huis gestuurd. Mocht het nog verder gaan dan ga ik over naar de afvalinzameling. En dat is de vitale hoek.
Mooi nieuws!quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:05 schreef MaJo het volgende:
![]()
Hopelijk hoort er bij het predikaat "vitaal" of "onmisbaar" ook een passende beloning. Want als ik in het nieuws lees&hoor om wie het gaat, dan zijn dat over het algemeen niet de best betaalde banen van Nederland.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
Ben vandaag "gepromoveerd" van misbaar naar vitaal. Dus zodra ik mijn verkoudheid kwijt ben weer vol aan de bak, ook al komt er een lockdown.
Ik werk voorlopig vanuit huis, maar het kan zijn dat school voor de examenkandidaten en inhalers van toetsen wel sporadisch open zal zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:17 schreef MaJo het volgende:
Als ik de enige zou zijn die thuis moet zitten, dan zou het waarschijnlijk nog wel meevallen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat verplichte hebben veel mensen last van, mij interesseert dat niet zo
Zelf zit ik al een paar maanden in de ziektewet dus ik hing eigenlijk sowieso al op de bank te hangen
Goed nieuws!quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:05 schreef MaJo het volgende:
![]()
Hier ook thuiswerken zoveel als kan. Gister even langs kantoor geweest voor wat ict dingetjes die daarvoor geregeld moesten worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
En mocht ze corona oplopen of de verdenking er zijn, dan staat er dus een team in van die pakken aan d'r bed bij de bevalling.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:59 schreef B.ertha het volgende:
Het lijkt idd wel een film over ebola ofzo
Indrukwekkend wel.
Dat zeker.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alles beter dan een baan in de horeca/ retail en nu werkeloos thuis zitten
Je maakt nog eens wat mee zo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Mijn vriendin moest gister voor een extra controle naar het ziekenhuis. Was gelukkig niks aan de hand, maar als je daar dan naar binnen moet komt de impact van alles wel even binnen. Buiten aanmelden, dan door een portier naar binnen geroepen worden, maar pas als hij uit het zicht is mag je naar binnen. Dan in een compleet afgeplakte ruimte, alsof de stukadoor morgen komt, wachten en opgehaald worden door een verpleegster in compleet beschermend pak.
En dat omdat m'n vriendin een beetje verkouden is.
De vrouw in kwestie was zelf trouwens wel wat gewend, die heeft een tijdje in ebola gebied gewerkt en daar ook bevallingen gedaan.
Oh en nu wel de uitdraai van het hartfilmpje van de baby mee als souvenir, want die moeten zij anders laten vernietigen ivm besmettingsgevaar.
Minimaal 3 weken ons restaurant dicht. Geen pretje idd met zeer weinig inkomsten, terwijl de meeste kosten gewoon door blijven gaan. Kom nu wel aan dingen toe die ik al een tijd wilde doen op de zaak.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Alles beter dan een baan in de horeca/ retail en nu werkeloos thuis zitten
Hoi lubje. Balen ook voor jou! Sterkte in deze onrustige tijd. En hopelijk is over 4-6 weken heropening mogelijk en komen mensen uit alle gaten en hoeken weer naar de cafe's en restaurants.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:34 schreef lubje25 het volgende:
Minimaal 3 weken ons restaurant dicht. Geen pretje idd met zeer weinig inkomsten, terwijl de meeste kosten gewoon door blijven gaan. Kom nu wel aan dingen toe die ik al een tijd wilde doen op de zaak.
Ik moest inderdaad ook aan jullie denken en ik zag jullie berichten op facebook. Ik hoop dat het allemaal te overzien blijft. In ieder geval sterkte voor jezelf en W de komende tijd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Minimaal 3 weken ons restaurant dicht. Geen pretje idd met zeer weinig inkomsten, terwijl de meeste kosten gewoon door blijven gaan. Kom nu wel aan dingen toe die ik al een tijd wilde doen op de zaak.
Eerste twee pogingen zijn mislukt, we zien of er nog een derde poging komtquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
TM, Makro is nu ook open voor particulieren (geen idee of er bij jou ergens een in de buurt is) , die hebben een redelijke range betaalbare bureaustoelen.
En, is ie af?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:32 schreef iamredleader het volgende:
Geen thuiswerken vandaag, rustdagjeen als activiteit het slopen en beginnen met het herbouwen van een legomodel
quote:
je had weekend hequote:Op maandag 23 maart 2020 10:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vorige keren had ik tussen de 45 en 50 uur werk eraan. En het is hap-snap tussen het lesgeven in. Twee kinderen thuis die het nu al zat zijn met de maatregelen... gelukkig heeft school genoeg activiteiten opgegeven om ze bezig te houden. En sommige zijn echt leuk & origineel, dus niet alleen maar "hier zijn 20 bladzijdes rekenen, succes en we zien je antwoorden wel".
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
En inmiddels 2 dagen niet aan werk toegekomen.
Gisternacht is onze dochter Suus geboren
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Feli!!!quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst! Geniet er van!quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Dank voor alle felicitaties.
vandaag weer en ochtendje werken. En afgesproken dat ik tot en met volgende week alleen de ochtenden werk, dan heb ik m'n verlof lekker over meerdere dagen kunnen spreiden en kan ik de middagen in huis helpen.
Is ook wel nodig nu onze oudste dochter de hele week thuis is, terwijl ze normaal 2 dagen opvang en een dagje opa/oma heeft.
Maar veelvanochtend idd
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Laatste keer in AKQ SC was 2014quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Laatste post in 2018 en nu live hier te bewonderen![]()
Zoo druk, heb sinds 7uur vanochtend wel geteld 1 gast gesproken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:21 schreef iamredleader het volgende:
Wow, hoi Yuri![]()
![]()
Houden jullie het allemaal een beetje vol?
Valt niet veel te doen nee en alle hotels zijn sowieso dicht.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had gepland dit weekend in Londen te zijn metmaar dit ging niet door....
Wat zullen we zeggen. vanochtend de uitslag van de coronatest van m'n schoonvader doorgekregen, negatief gelukkig. Maar die zit nu met een zware longontsteking aan de antibiotica thuis.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:21 schreef iamredleader het volgende:
Wow, hoi Yuri![]()
![]()
Houden jullie het allemaal een beetje vol?
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat zullen we zeggen. vanochtend de uitslag van de coronatest van m'n schoonvader doorgekregen, negatief gelukkig. Maar die zit nu met een zware longontsteking aan de antibiotica thuis.
Gister de eerste (k)raamvisites gehad, da's ook best apart.
Het is je vergevenquote:
Is 'ie nu ook nog vers?quote:Op zondag 29 maart 2020 08:33 schreef iamredleader het volgende:
Goedezomertijdmorgen![]()
Iemand een vers bakkie?
dat was ik al 2 jaar hequote:
Dat is wel heel schattigquote:Op maandag 30 maart 2020 09:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat was ik al 2 jaar he
vanochtend trouwens een berichtje van de kinderopvang. Of we contact op wilden nemen met de moeder van B & J, want die wilden met onze dochter videobellen.
ik ben inmiddels zo'n zacht ei dat ik dat dus echt heel lief vind
Hier ook videocontact, groep 4, groep 7 en het werk van vrouwlief. En gelukkig hebben we genoeg apparaten en kamers zodat het enigszins rustig blijftquote:Op maandag 30 maart 2020 09:54 schreef Sumppi het volgende:
Ik word gek van al het gevideobel hier.Het voelt als een invasie elke dag. Maar wel heel leuk voor je dochter TM
![]()
Jammer van je reis naar Madrid, Yuri.
Precies dit.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:46 schreef MaJo het volgende:
Ik word ook al moe van al het bellen/FaceTimenik ben een ontzettende huismus dus ik vermaak me eigenlijk wel prima. Al dat geforceerde contact maakt me eigenlijk alleen maar chagrijnig
Wanneer gaan jullie over?quote:Op maandag 30 maart 2020 16:40 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Precies dit.Het is hier sowieso een gekkenhuis met drie kinderen en Wiebel thuis, terwijl we midden in een verhuizing zitten.
Ik hoop dat het een blijvend ding wordt voor veel mensen.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb gelukkig geen last van veel extra bellen/videobellen. Ik kom er vooral achter dat ik sowieso prima 2 van de 4 dagen thuis zou kunnen werken zonder dat ik dan dingen zou ‘missen’ ofzo. Ik ben juist productiever dan op kantoor.
Fijn dat dat tenminste kanquote:Op maandag 30 maart 2020 18:53 schreef Sumppi het volgende:
Bellen en rijden tegelijk kan ik niet eens. Zelfs wandelend en fietsend kan ik niet bellen.Dan ben ik in mijn hoofd zo bezig met beelden van wat er verteld wordt, dat de omgeving deels wegvalt voor me.
Eind april is de overdracht, maar omdat we nu met zijn tweetjes de verhuizing doen (we zouden met hulp van familie en vrienden met vrachtwagen verhuizen) brengen we nu elk weekend al spullen over. Die kunnen we daar op de zolder van de garage kwijt, zonder contact te hebben met de mensen die er nu nog wonen. Ik hoop vooral dat we die ritten mogen blijven doen.
Ik ga elk jaar dus is jammer maar valt wel mee. Ga later dit jaar wel.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:54 schreef Sumppi het volgende:
Ik word gek van al het gevideobel hier.Het voelt als een invasie elke dag. Maar wel heel leuk voor je dochter TM
![]()
Jammer van je reis naar Madrid, Yuri.
Ik huis van werk dus geen video bellen voor mij😇quote:Op maandag 30 maart 2020 14:46 schreef MaJo het volgende:
Ik word ook al moe van al het bellen/FaceTimenik ben een ontzettende huismus dus ik vermaak me eigenlijk wel prima. Al dat geforceerde contact maakt me eigenlijk alleen maar chagrijnig
Jij huist van werk?quote:Op maandag 30 maart 2020 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik huis van werk dus geen video bellen voor mij😇
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:40 schreef iamredleader het volgende:
Ik zie de intro van de Asterix, Obelix en Yurifix al voor me![]()
"Het is 2020. Alle hotels in Londen zijn leeg. Allemaal? Nee, eentje heeft nog een stugge bewoner!".
Of zo
Als dat hotel California heet kan het nog wel eens tegen gaan vallenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Woon tijdelijk in het hotel waar ik werk
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:20 schreef MaJo het volgende:
Vandaag weer bevestiging gehad dat ik écht een baby in mijn buik hebHet bewoog zelfs even
Top!quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:20 schreef MaJo het volgende:
Vandaag weer bevestiging gehad dat ik écht een baby in mijn buik hebHet bewoog zelfs even
Wat een mooi nieuws!!!quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:20 schreef MaJo het volgende:
Het is zeker heerlijk! Ik ben nu ruim 10 weken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:40 schreef B.ertha het volgende:
Wauw Majo, wat moet dat heerlijk zijnhoe ver ben je nu?
Waarschijnlijk geen echo’s meer maar ik mag, gezien ons voortraject, elke 2 weken naar het hartje komen luisterenquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:15 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat een mooi nieuws!!!Heb je nu binnenkort nog een echo of pas met 20 weken weer?
Wat fijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is zeker heerlijk! Ik ben nu ruim 10 weken.
[..]
Waarschijnlijk geen echo’s meer maar ik mag, gezien ons voortraject, elke 2 weken naar het hartje komen luisteren
Dat is mooi! En nu op naar de 20 weken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is zeker heerlijk! Ik ben nu ruim 10 weken.
[..]
Waarschijnlijk geen echo’s meer maar ik mag, gezien ons voortraject, elke 2 weken naar het hartje komen luisteren
Heb je Netflix dan al uit?quote:Op woensdag 8 april 2020 07:21 schreef iamredleader het volgende:
Heeft iemand hier Amazon Prime? Netflix hebben we al wat jaartjes, maar ik hoor hier en daar ook wat leuke geluiden over AP.
Jaquote:Op woensdag 8 april 2020 07:21 schreef iamredleader het volgende:
Heeft iemand hier Amazon Prime? Netflix hebben we al wat jaartjes, maar ik hoor hier en daar ook wat leuke geluiden over AP.
Natuurlijk! Waarom zou ik de vraag anders stellen?quote:
Dat is ook herkenbaar. En veel aanbod is helemaal niet mijn smaak. Vandaar dus wat rondsnuffelenquote:We hebben hier ook Netflix, maar kijken nauwelijks.
Heb er simpelweg de tijd niet voor, een hele serie bekijken duurt me te lang...
Ok, thanks HTquote:Op woensdag 8 april 2020 08:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
JaHet aanbod wordt beter. Of het wat voor je is, hangt van je voorkeuren af. Voordeel: bij Amazon Prime krijg je ook gratis verzending op sommige producten
Uitzending gemist, maar dan MEER! Langer terugkijken en ook vooruit kijken. Handig als je bijvoorbeeld Penoza wil zienquote:Op woensdag 8 april 2020 17:17 schreef iamredleader het volgende:
NPO plus, wat is dat?
Ik ben een beetje huiverig voor 10 soorten Netflix... heb nu al Apple TV, Netflix en gewone (digitale) tv. Overweeg al Amazon erbij, maar ik hoef niet nog 5+ betaalde services...
De dagen duren idd een stuk langerquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar je krijgt er veel voor terug hoor ik altijd![]()
En op dit moment heel veel scheten en verbazingwekkend harde schoppen tegen je buik en borstenquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:52 schreef Sumppi het volgende:
AU![]()
Hier krijg ik ook complimenten:
'mama, ik zo twots op jou, jij huis tekend hebt!'
'mama, jij zo dikke mooie billen. Zo mooi! En zo groohoot!'
'EUW, dit is vies! *neemt hap* oh nee, lekker! Goed kookt mama! *duim omhoog*
Allemaal van de jongste![]()
quote:Ik heb R. van de week uitgelegd dat ze niet aan glas mag komen en dat ze beter niet mijn chilisaus kan eten.
En nu mag ik dus niet meer met haar meespelen ("Doe maar niet mama, dat is een beetje scherp") of proeven als ze iets eet ("Nee mama, dat prikt een beetje").
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:14 schreef Sumppi het volgende:
En ze wilde er gewoon echt niet aan dat we daar ook dezelfde maan kunnen zien. Avonden lang heb ik het er met haar over gehad bij het slapen gaan, maar ze kon het niet geloven. Dus nu heb ik gezegd dat we hem meenemen aan een touwtje en dat was helemaal logisch en goed.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:14 schreef Sumppi het volgende:
En ze wilde er gewoon echt niet aan dat we daar ook dezelfde maan kunnen zien. Avonden lang heb ik het er met haar over gehad bij het slapen gaan, maar ze kon het niet geloven. Dus nu heb ik gezegd dat we hem meenemen aan een touwtje en dat was helemaal logisch en goed.
Wat gaaf! Zulke verhalen verzin je nietquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:14 schreef Sumppi het volgende:
De gesprekken zijn erg leuk.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:04 schreef MaJo het volgende:
Dat verhaal van de maanDat soort gesprekken lijken me fantastisch, hoewel het ongetwijfeld ook heel vermoeiend kan zijn
Ik mag elke 2 weken langskomen om naar het hartje te luisteren en ik ga dat zeker doenquote:Op donderdag 16 april 2020 12:29 schreef Sumppi het volgende:
[..]
De gesprekken zijn erg leuk.![]()
Hoe gaat het nu met jou? Ga je elke keer luisteren naar het hartje of sla je dat toch over ivm het virus?
Het is ook zelfbescherming hoor. Ik ben bang voor corona maar nog banger dat het niet goed gaat met de baby. Daar kan ik weer enorm over stressen dus dan is het beter om wel te gaan en te kijken of alles goed is. Ik heb nu wel een doppler aangeschaft zodat ik thuis ook kan luisteren, mede ook omdat G. niet mee kan en ik hem dat ook wil laten ervarenquote:Op donderdag 16 april 2020 13:29 schreef Sumppi het volgende:
Je bent dapperder dan ik.
En wel fijn dat je naar het hartje kan komen luisteren.
Komt door Coronaquote:Op donderdag 16 april 2020 19:28 schreef Sumppi het volgende:
Wat naar toch dat G. er niet bij kan zijn. Ik neem aan dat dat is vanwege de maatregelen en niet vanwege werk of iets dergelijks?
Een doppler heb ik nooit gebruikt, juist uit zelfbescherming. Grappig hoe dat kan verschillen. Ik begrijp absoluut dat het bij jullie andersom is en het voor G. ook fijn is. Ik hoop dat het je vertrouwen geeft en duim voor dat typische locomotief geluid morgen.
Heb je dan ook geen termijnecho? Ik weet dat ze bij jullie natuurlijk wel weten wat de termijn is, maar toch.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt door Coronaalle afspraken heb ik alleen, terwijl het voor G net zo spannend is! Eerst wilde ik ook niet aan de doppler omdat ik dan zou stressen als ik het hartje niet kan vinden maar ik denk dat het voor nu wel goed is. De eerstvolgende echo is ook pas met 20 weken, normaal zou ik er veel meer krijgen
Termijnecho had ik 2 weken geledenquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:27 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Heb je dan ook geen termijnecho? Ik weet dat ze bij jullie natuurlijk wel weten wat de termijn is, maar toch.
Hoe was het vandaag?
Nog 8 weken! Ik hoop ook echt dat G. dan mee kan, het is zo’n belangrijke echo.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:17 schreef Sumppi het volgende:
Oeh, dat was vast even zenuwslopend. Wel weer fijn dat je even hebt kunnen kijken. En een mooie knipper
Hoe lang nog tot de 20 weken echo? Misschien zijn zulke maatregelen dan wel iets versoepeld, zodat G. mee kan (op afstand).
Morgenquote:
Spannend! Ingepakt, opgeruimd, spullen klaar? Moeten jullie nog veel doen na de verhuizing?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:51 schreef Sumppi het volgende:
Nog een paar dagen voor we echt gaan verhuizen.Het voelt een beetje alsof we op vakantie gaan.
Wat een heerlijk vooruitzicht, en lekker "relatief" minder stressquote:Op donderdag 23 april 2020 07:30 schreef Sumppi het volgende:
We hebben al heel veel spullen overgebracht. Dit weekend nog spullen brengen en dan gaan we er dinsdag echt wonen. Het weekend daar weer na halen we laatste grote meubels op. Door het zo in stappen te doen kunnen we het met zijn tweetjes en het levert ook echt minder stress op.
Daar hoeven we helemaal niks meer te doenAlleen schoonmaken en inrichten. Als we het leuk vinden wat te veranderen kan dat, maar dat heeft helemaal geen haast.
Ah, dat is wel balen. Sterktequote:Hier wel een enorme lekkage gehad. Dikke pech zo in de laatste week. Er is een loodgieter een dag bezig geweest en vandaag komen ze opnieuw stucen, tegelen, en dergelijke.
Volgens mij gaat het om de kans dat kinderen het virus overbrengen. Relatief minder vaak / waarschijnlijk, maar wel een kans.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat ik me trouwens ook afvraag, als kinderen het virus niet overbrengen op volwassenen, wat is dan nog het bezwaar om opa en oma te mogen zien?
Haha, arme boerquote:Op woensdag 13 mei 2020 16:54 schreef Sumppi het volgende:
Dat boerenland is de afgelopen dagen bij ons binnen gewaaid, dus ik ben al dagen bezig met stofzuigen en poetsen. Ramen voor Jan Doedels gelapt enzo. We leren wat bij hier.
De boer had er ook flink de pest in. Hij heeft gister en vandaag alles over moeten doen. Nu hopen dat het niet weer zo hard gaat waaien richting ons huis.
Ja, best dingen die anders zijn. Vooral de natuur. Dat je 's morgens de gordijnen open doet en dat konijnen in de tuin zitten (hebben mijn lievevrouwebedstro opgepeuzeld). En dat er een uilenkoppel in de boom achter zit.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Haha, arme boeren jullie ook. Nog andere nieuwe ervaringen die zo anders zijn voor jullie? Of gewoon toffe verhalen?
Een jaartje, na de middelbare school. Programma met onder andere jeshiva (vroom leerinstituut), in een kiboets werken, en reizen. En ik heb daar Tinuviel ontmoetquote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:06 schreef Sumppi het volgende:
Nooit geweten dat je in Israël hebt gewoond. Hoe lang heb je er gewoond en heb je daar gestudeerd?
Oh wow, dat is zo ver van mijn leefwereld af. Wat voor werk deed je in de kiboets? En bestudeerde je teksten? En behalve Tinuviel, wat heb je er meegekregen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een jaartje, na de middelbare school. Programma met onder andere jeshiva (vroom leerinstituut), in een kiboets werken, en reizen. En ik heb daar Tinuviel ontmoet
Kiboets van alles en nog wat. Nachtshift in de vleesfabriek. Dadels plukken op 12 meter hoogte. Bloemen sorteren voor de export, die gingen twee keer per week naar Nederlandquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:48 schreef Sumppi het volgende:
Oh wow, dat is zo ver van mijn leefwereld af. Wat voor werk deed je in de kiboets? En bestudeerde je teksten? En behalve Tinuviel, wat heb je er meegekregen?
Wat was de gelegenheid?quote:Op maandag 18 mei 2020 22:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben wel eens op een kiboets geweest maar dat was maar een halve dag
Ergens op de Golan hoogvlakte, maar ik weet niet meer waar precies.
Kennissen van mijn ouders bezocht. Dochterlief zat voor haar diensttijd op deze kiboets en we hebben haar daar opgezocht. Is inmiddels meer dan 20 jaar geleden.quote:
Wat heb je toen nog meer gezien en gedaan? Althans, ik neem aan dat je niet voor een halve dag in Israël wasquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kennissen van mijn ouders bezocht. Dochterlief zat voor haar diensttijd op deze kiboets en we hebben haar daar opgezocht. Is inmiddels meer dan 20 jaar geleden.
quote:
?quote:
quote:
Oja, seringen! Die stonden ook op mijn lijstje. Vlierbomen, daar ga ik naar kijken. Rhodondendrons staan er en die laten we staan. Die zijn ook giftig, maar in elk geval zitten daar geen besjes aan. Ik had ze zelf nooit neergezet, maar nu ze in bloei staan vind ik ze toch wel mooi.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 07:57 schreef B.ertha het volgende:
Seringen, vlierbomen, rhodondendrons. Zijn volgens mij niet giftig en staan echt heel gaaf in zo'n grote tuin! En misschien is het ook leuk om ergens frambozen en bramen te planten?
Voelt het al als thuis?
Er zit een stof onder de blaadjes waardoor sommigen erg last van de keel kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:13 schreef Sumppi het volgende:
[..]
?
Geen buxus begrijp ik dan weer wel. Al staan die in de voortuin en die blijven wel.
Wij gaan morgen even lekker er op uit, naar het oosten van het land om te overnachten en een hapje te eten in een hotel. Maar dan met max. 8 tafels/kamers bezet en alles op afstand. Eens kijken hoe dat is.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:35 schreef Sumppi het volgende:
En, gaan jullie weer uit eten, naar de bios of het museum vanaf 1 juni?
Moestuintjesquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:58 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Oja, seringen! Die stonden ook op mijn lijstje. Vlierbomen, daar ga ik naar kijken. Rhodondendrons staan er en die laten we staan. Die zijn ook giftig, maar in elk geval zitten daar geen besjes aan. Ik had ze zelf nooit neergezet, maar nu ze in bloei staan vind ik ze toch wel mooi.
Ja, achterin kunnen denk ik wel bramen. Er komt sowieso een moestuin en daar ga ik heel veel bijleren.
Eh, voorlopig even aankijken, de jongens gaan nu 2 dagen per week naar school en na 8 juni weer volop. En mijn eigen school begint ook vanaf 2 juni, maar het zal vooral focus op "resocialiseren" zijn, minder op vakinhoud / stof. Wellicht dat ik met Tinu een avondje of een weekendje plan om weg te gaan. Maar dat hangt ook weer van de rest van de maatschappij af. Hoe ontwikkelen zaken zich.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:35 schreef Sumppi het volgende:
wij hebben de bbq niet aan gehad. ben al lang blij als we een half uur rustig kunnen eten zonder dat de jongste een fles wil. en de oudste heeft ook weinig geduld, lijkt op d'r vaderquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er iemand hier die gisteren niet gebarbecued heeft? Volgens mij stond hier de buurt in brand![]()
Was er zelf uiteraard ook schuldig aan![]()
![]()
ik sta er nog niet echt om te springen. Maar we mogen nu sinds 2 weken weer tennissen en dan mis ik daarna toch wel het drankje op het terras. Zou leuk zijn als dat op het sportpark deze zomer wel weer kan.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:35 schreef Sumppi het volgende:
+1 ik erger me ontzettend aan mensen die nu massaal erop uit trekken. Zoals op Hemelvaartsdag met z’n allen naar het strandquote:Op zondag 24 mei 2020 13:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik sta er nog niet echt om te springen. Maar we mogen nu sinds 2 weken weer tennissen en dan mis ik daarna toch wel het drankje op het terras. Zou leuk zijn als dat op het sportpark deze zomer wel weer kan.
Maar er zijn zoveel mensen die zich nu al niet aan de richtlijnen/normen houden...dat frustreert me en weerhoudt me er ook wel van om meer de deur uit te gaan.
Inderdaad, TM, dat schrijf je heel goed. Als mensen nu al zo slecht omgaan met de richtlijnen/normen, hoe moet dat dan straks? Het is niet alsof Corona weg is... er is alleen weer wat lucht op de IC. Ga vooral zo door, dan mag je straks in de rij aansluiten voor de beademingquote:Op zondag 24 mei 2020 13:21 schreef TradeMarkie het volgende:
ik sta er nog niet echt om te springen. Maar we mogen nu sinds 2 weken weer tennissen en dan mis ik daarna toch wel het drankje op het terras. Zou leuk zijn als dat op het sportpark deze zomer wel weer kan.
Maar er zijn zoveel mensen die zich nu al niet aan de richtlijnen/normen houden...dat frustreert me en weerhoudt me er ook wel van om meer de deur uit te gaan.
Zo lang je de inmiddels beruchte, vaak overvolle locaties mijdt, kan je er m.i. prima op uit gaan.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
+1 ik erger me ontzettend aan mensen die nu massaal erop uit trekken. Zoals op Hemelvaartsdag met z’n allen naar het strandIk hou me nog braaf aan de regels. Ik wil wel proberen het sociale leven weer wat meer op te pakken met inachtneming van de regels. Gelukkig denken mijn vrienden daar hetzelfde over als ik
Precies dit doen we ookquote:Op zondag 24 mei 2020 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang je de inmiddels beruchte, vaak overvolle locaties mijdt, kan je er m.i. prima op uit gaan.
Ik ben nog geen winkelcentrum of - straat ingeweest, maar ben bijv. wel veel de stille polder ingegaan. Vrienden hebben we wel ontmoet, maar met gepaste afstand.
Maar eerlijk is eerlijk, ik vind het helemaal niks...
Ik vind het ook niks en mis de sociale contacten inmiddels wel. En de paar kraamvisites die we wel gehad hebben waren met een raam ertussen of met lekker weer in klein gezelschap in de tuin.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang je de inmiddels beruchte, vaak overvolle locaties mijdt, kan je er m.i. prima op uit gaan.
Ik ben nog geen winkelcentrum of - straat ingeweest, maar ben bijv. wel veel de stille polder ingegaan. Vrienden hebben we wel ontmoet, maar met gepaste afstand.
Maar eerlijk is eerlijk, ik vind het helemaal niks...
Met zo'n verse kleine er bij is het waardeloos als je dat trotse bezit niet kan delen met familie en vrienden...quote:Op zondag 24 mei 2020 18:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks en mis de sociale contacten inmiddels wel. En de paar kraamvisites die we wel gehad hebben waren met een raam ertussen of met lekker weer in klein gezelschap in de tuin.
Het zijn allemaal kleine dingen, maar bij elkaar opgeteld is er af en toe gewoon geen zak aan.
Nee, hoe dichter bij het graf des te minder het ze lijkt te interesseren...quote:Oh en ligt het aan mij of lijkt het zo dat wanneer je tot een risicogroep behoort (60+'ers) je je dan helemaal nergens aan hoeft te houden?
Met dat halve voetbalveld aan achtertuin van jequote:Op dinsdag 26 mei 2020 07:50 schreef Sumppi het volgende:
Wij zouden deze zomer naar Zweden gaan, maar met de koop van het huis hadden we bedacht dat het ook niet gek zou zijn een zomer thuis te blijven. Voor ons valt hier nog genoeg te ontdekken en te doen deze zomer.
En jullie/ de rest?
Ook gek, dat ze daar de adviezen gewoon negeren dan.. terwijl er diverse gemeenten in juist het oosten echte hotspots zijn. Of juist daarom natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2020 16:13 schreef Sumppi het volgende:
Hier heb ik wel een omslag gezien bij verschillende ouderen.
Ik vind het lastig om de omslag te maken van het zo veel mogelijk thuis blijven naar dat een en ander wel weer zou kunnen. Gaat het dan om onze gezondheid of om de capaciteit van de ziekenhuizen?
Hier is de sfeer ook heel anders. Hier houden mensen deuren voor je open en wachten dan in de opening tot je er voorbij zal gaan. Bij praatjes op straat moet ik zelf steeds stappen naar achter doen, omdat de ander in de buurt komt. En de postbode is maar lastig op afstand te houden: 'zet u het pakket daar maar neer hoor'.
In Breda leek de dreiging veel groter. Er zijn dagen geweest dat ik de hele dag door ambulances hoorde en er steeds helicopters overkwamen van het leger. Dat laatste gebeurde wel vaker, maar in combinatie met het nieuws uit Italië en Spanje was het een naar gevoel.
Stagiairequote:Op dinsdag 26 mei 2020 10:24 schreef B.ertha het volgende:
Hoezo zit jij zonder inkomen? Je staat toch voor de klas?
Gelukkig welquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:27 schreef B.ertha het volgende:
Oh, dan is de timing met Tinu wel kloterig. Heeft ze wel al een nieuwe baan?
Wij zaten vanmiddag, buiten Amsterdam, op een terras met 2 bezette tafels.quote:Op maandag 1 juni 2020 17:01 schreef MaJo het volgende:
Werkelijk mijn hele Facebook staat vol met mensen die op het terras zittenIk waag me er nog niet aan, ik pak wel een keer een dag dat niet iedereen er tegelijk op uit trekt
Heb je ook thee? Gaat goed hier naar omstandigheden. Wel last van de coronamaatregelen. Hoe is t met jou?quote:Op zondag 14 juni 2020 08:13 schreef iamredleader het volgende:
Hoi mensenverse koffie staat klaar!
Hoe is het met jullie?
Thee mag ookquote:Op zondag 14 juni 2020 13:10 schreef lubje25 het volgende:
Heb je ook thee? Gaat goed hier naar omstandigheden. Wel last van de coronamaatregelen. Hoe is t met jou?
Voor ons valt of staat het met het weer. Binnen 12 tot max 18 plekken. Buiten 50 tot 60 plekken. De eerste 2 weken waren goed. Dus we hopen op een warme, lange zomer. Hints voor collega horeca-ondernemers: schouders er onder en gastvrijheid hoog in t vaandel houden. Geen rare corona-toeslagen, de consument kan er ook niets aan doen.quote:Op zondag 14 juni 2020 15:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Thee mag ook
Ja, Corona zal voor jou veel impact hebben gehadhoe ziet deze periode er voor jou/jullie nu uit? Zijn er tips die je andere ondernemers zou geven? Of mooie (wijze) woorden die ik aan mijn leerlingen kan geven?
Hier gaat het ook naar alle omstandigheden wel ok. Laatste weken school, colleges zijn net afgelopen, nog 1 laatste opdracht en 1 eindgesprek (stage jaar 2 afronden). En dan richting zomervakantie
quote:Op maandag 15 juni 2020 21:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Voor ons valt of staat het met het weer. Binnen 12 tot max 18 plekken. Buiten 50 tot 60 plekken. De eerste 2 weken waren goed. Dus we hopen op een warme, lange zomer. Hints voor collega horeca-ondernemers: schouders er onder en gastvrijheid hoog in t vaandel houden. Geen rare corona-toeslagen, de consument kan er ook niets aan doen.
Dat bedoel ik met de gastvrijheid hoog in t vaandel houden. Is in dit geval zeker niet gebeurd.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik support de horeca graag, echt.
Maar ik ben inmiddels al bij een restaurant geweigerd op een reservering nog van in januari jl., omdat we met ons clubje van 4 niet uit 1 huishouden zijn.
Prima, zet ons dan maar aan 2 tafels. Maar dat wilde men niet, omdat men bang was dat we gingen lopen.
Tsja, zo de waard is...
Wat kinderachtig van dat restaurantquote:Op maandag 15 juni 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Ik support de horeca graag, echt.
Maar ik ben inmiddels al bij een restaurant geweigerd op een reservering nog van in januari jl., omdat we met ons clubje van 4 niet uit 1 huishouden zijn.
Prima, zet ons dan maar aan 2 tafels. Maar dat wilde men niet, omdat men bang was dat we gingen lopen.
Tsja, zo de waard is...
Wij ook, het voelt ook nog helemaal niet fijn om al te winkelen of naar restaurants te gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:31 schreef Sumppi het volgende:
We hobbelen wat achter de maatregelen aan. Pas sinds kort ontvangen we 1 of 2 bezoekers thuis en ik overweeg een abonnement te nemen op Wildlands.
Pas bij de tweede golf zijn wij toe aan horeca, geloof ik. En dan mag het vast niet.
RIPs-Jojo-4youquote:Op vrijdag 26 juni 2020 07:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben op vakantie in Friesland en we hebben de laatste 4 dagen ele dag wel een keer op het terras gezeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |