Valt niet veel te doen nee en alle hotels zijn sowieso dicht.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had gepland dit weekend in Londen te zijn metmaar dit ging niet door....
Wat zullen we zeggen. vanochtend de uitslag van de coronatest van m'n schoonvader doorgekregen, negatief gelukkig. Maar die zit nu met een zware longontsteking aan de antibiotica thuis.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:21 schreef iamredleader het volgende:
Wow, hoi Yuri![]()
![]()
Houden jullie het allemaal een beetje vol?
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat zullen we zeggen. vanochtend de uitslag van de coronatest van m'n schoonvader doorgekregen, negatief gelukkig. Maar die zit nu met een zware longontsteking aan de antibiotica thuis.
Gister de eerste (k)raamvisites gehad, da's ook best apart.
Het is je vergevenquote:
Is 'ie nu ook nog vers?quote:Op zondag 29 maart 2020 08:33 schreef iamredleader het volgende:
Goedezomertijdmorgen![]()
Iemand een vers bakkie?
dat was ik al 2 jaar hequote:
Dat is wel heel schattigquote:Op maandag 30 maart 2020 09:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat was ik al 2 jaar he
vanochtend trouwens een berichtje van de kinderopvang. Of we contact op wilden nemen met de moeder van B & J, want die wilden met onze dochter videobellen.
ik ben inmiddels zo'n zacht ei dat ik dat dus echt heel lief vind
Hier ook videocontact, groep 4, groep 7 en het werk van vrouwlief. En gelukkig hebben we genoeg apparaten en kamers zodat het enigszins rustig blijftquote:Op maandag 30 maart 2020 09:54 schreef Sumppi het volgende:
Ik word gek van al het gevideobel hier.Het voelt als een invasie elke dag. Maar wel heel leuk voor je dochter TM
![]()
Jammer van je reis naar Madrid, Yuri.
Precies dit.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:46 schreef MaJo het volgende:
Ik word ook al moe van al het bellen/FaceTimenik ben een ontzettende huismus dus ik vermaak me eigenlijk wel prima. Al dat geforceerde contact maakt me eigenlijk alleen maar chagrijnig
Wanneer gaan jullie over?quote:Op maandag 30 maart 2020 16:40 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Precies dit.Het is hier sowieso een gekkenhuis met drie kinderen en Wiebel thuis, terwijl we midden in een verhuizing zitten.
Ik hoop dat het een blijvend ding wordt voor veel mensen.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb gelukkig geen last van veel extra bellen/videobellen. Ik kom er vooral achter dat ik sowieso prima 2 van de 4 dagen thuis zou kunnen werken zonder dat ik dan dingen zou ‘missen’ ofzo. Ik ben juist productiever dan op kantoor.
Fijn dat dat tenminste kanquote:Op maandag 30 maart 2020 18:53 schreef Sumppi het volgende:
Bellen en rijden tegelijk kan ik niet eens. Zelfs wandelend en fietsend kan ik niet bellen.Dan ben ik in mijn hoofd zo bezig met beelden van wat er verteld wordt, dat de omgeving deels wegvalt voor me.
Eind april is de overdracht, maar omdat we nu met zijn tweetjes de verhuizing doen (we zouden met hulp van familie en vrienden met vrachtwagen verhuizen) brengen we nu elk weekend al spullen over. Die kunnen we daar op de zolder van de garage kwijt, zonder contact te hebben met de mensen die er nu nog wonen. Ik hoop vooral dat we die ritten mogen blijven doen.
Ik ga elk jaar dus is jammer maar valt wel mee. Ga later dit jaar wel.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:54 schreef Sumppi het volgende:
Ik word gek van al het gevideobel hier.Het voelt als een invasie elke dag. Maar wel heel leuk voor je dochter TM
![]()
Jammer van je reis naar Madrid, Yuri.
Ik huis van werk dus geen video bellen voor mij😇quote:Op maandag 30 maart 2020 14:46 schreef MaJo het volgende:
Ik word ook al moe van al het bellen/FaceTimenik ben een ontzettende huismus dus ik vermaak me eigenlijk wel prima. Al dat geforceerde contact maakt me eigenlijk alleen maar chagrijnig
Jij huist van werk?quote:Op maandag 30 maart 2020 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik huis van werk dus geen video bellen voor mij😇
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:40 schreef iamredleader het volgende:
Ik zie de intro van de Asterix, Obelix en Yurifix al voor me![]()
"Het is 2020. Alle hotels in Londen zijn leeg. Allemaal? Nee, eentje heeft nog een stugge bewoner!".
Of zo
Als dat hotel California heet kan het nog wel eens tegen gaan vallenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Woon tijdelijk in het hotel waar ik werk
quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:20 schreef MaJo het volgende:
Vandaag weer bevestiging gehad dat ik écht een baby in mijn buik hebHet bewoog zelfs even
Top!quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:20 schreef MaJo het volgende:
Vandaag weer bevestiging gehad dat ik écht een baby in mijn buik hebHet bewoog zelfs even
Wat een mooi nieuws!!!quote:Op vrijdag 3 april 2020 13:20 schreef MaJo het volgende:
Het is zeker heerlijk! Ik ben nu ruim 10 weken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:40 schreef B.ertha het volgende:
Wauw Majo, wat moet dat heerlijk zijnhoe ver ben je nu?
Waarschijnlijk geen echo’s meer maar ik mag, gezien ons voortraject, elke 2 weken naar het hartje komen luisterenquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:15 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat een mooi nieuws!!!Heb je nu binnenkort nog een echo of pas met 20 weken weer?
Wat fijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is zeker heerlijk! Ik ben nu ruim 10 weken.
[..]
Waarschijnlijk geen echo’s meer maar ik mag, gezien ons voortraject, elke 2 weken naar het hartje komen luisteren
Dat is mooi! En nu op naar de 20 weken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is zeker heerlijk! Ik ben nu ruim 10 weken.
[..]
Waarschijnlijk geen echo’s meer maar ik mag, gezien ons voortraject, elke 2 weken naar het hartje komen luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |