Helaas. Dan maar klassiek met z'n allen gaan bowl...oh.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laten we samen gaan uitet.... oh wacht
Ik vind het zelf juist paniekerig overkomen als je binnen een paar dagen gaat van "geen handen schudden" via "de scholen blijven open" naar "ok alles dicht en wel nu".quote:Op maandag 16 maart 2020 13:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En toch wil je ook weer geen paniek zaaien waardoor er instant rellen of plunderingen ontstaan. Het is een nogal zware afweging en niet te onderschatten.
Al ben ik het met je eens dat het allemaal een paar dagen eerder had gekund
Ja lees het dan ook ff.. de link in de tweet. Graag gedaan Hansquote:Op maandag 16 maart 2020 13:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Oorzaak en gevolg. Heeft de betreffende persoon onderzoek gedaan ofzo? Hoe kan je dat nou stellen.
Kom op, alle andere grafiekjes van Twitter worden hier wel klakkeloos geloofd, dan deze ook he.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Oorzaak en gevolg. Heeft de betreffende persoon onderzoek gedaan ofzo? Hoe kan je dat nou stellen.
maak daar maar weken vanquote:Op maandag 16 maart 2020 13:50 schreef ondeugend het volgende:
Al ben ik het met je eens dat het allemaal een paar dagen eerder had gekund
Supermarkt leeg plunderen kan ook als uitje. Gezellig samen winkelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helaas. Dan maar klassiek met z'n allen gaan bowl...oh.
er ligt denk ik een heel stappenplan klaar, maar de paniek is anders te groot als je dit in 1 keer doet en je zit nog met het in gedeeltes infecteren.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het zelf juist paniekerig overkomen als je binnen een paar dagen gaat van "geen handen schudden" via "de scholen blijven open" naar "ok alles dicht en wel nu".
Het is natuurlijk makkelijk praten achteraf en ik ben ook niet zo kritisch, hoor. Maar je vraagt je af wat er nou in de paar dagen gebeurt is dat het beleid zo radicaal van koers is gewijzigd.
Lekker toch. 90.000 posts over dit virusquote:
Topics, die bij elkaar één draad vormenquote:
Ja, dit (van geen handjes schudden naar alles dicht) heeft mij ook enorm verbaasd. En zeker dat moment van oh ja, over een half uur moet alle horeca dicht zijn. Rond etenstijd. Het had haast, tuurlijk. Maar zo'n haast?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:51 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het zelf juist paniekerig overkomen als je binnen een paar dagen gaat van "geen handen schudden" via "de scholen blijven open" naar "ok alles dicht en wel nu".
Het is natuurlijk makkelijk praten achteraf en ik ben ook niet zo kritisch, hoor. Maar je vraagt je af wat er nou in de paar dagen gebeurt is dat het beleid zo radicaal van koers is gewijzigd.
Zijn die half miljoen mondkapjes uit Duitsland als eens geleverd inmiddels dan? Want volgens Bruins kwamen ze afgelopen donderdag en zie nog steeds ziekenhuizen en huisartsen erom smeken.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Nederland heeft net nog enkele miljoenen maskers (uit Duitsland?) kunnen kopen, de levering voor België vanuit Turkije is in Italië "zoekgeraakt".
Bruins, RIVM baardmans en Rutte hebben een LOI cursusje exponentiele groei gevolgd denk ik. Of het is in elk geval ingezonken. Er staan ons minimaal 2 loodzware weken te wachten als land. Die piek moet nog komen. En dat duurt nog even. Ellende man. Ik wou dat dit gewoon een nachtmerrie was en ik zometeen wakker werdquote:Op maandag 16 maart 2020 13:51 schreef Tijn het volgende:
Maar je vraagt je af wat er nou in de paar dagen gebeurt is dat het beleid zo radicaal van koers is gewijzigd.
Omdat elke dag te traag gereageerd honderden doden extra gaat opleveren. Het land wordt nu op zo'n manier stilgelegd dat mensen het (hopelijk) nog net blijven trekken mentaal.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is natuurlijk makkelijk praten achteraf en ik ben ook niet zo kritisch, hoor. Maar je vraagt je af wat er nou in de paar dagen gebeurd is dat het beleid zo radicaal van koers is gewijzigd.
Het aantal doden zal het aantal topics spoedig inhalen.quote:
Hoe krijg je anders alle blowers bij elkaar?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dit (van geen handjes schudden naar alles dicht) heeft mij ook enorm verbaasd. En zeker dat moment van oh ja, over een half uur moet alle horeca dicht zijn. Rond etenstijd. Het had haast, tuurlijk. Maar zo'n haast?
Ik zit nu al op een punt van: was het allemaal maar weer voorbij en we zijn amper begonnenquote:Op maandag 16 maart 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
Bruins, RIVM baardmans en Rutte hebben een LOI cursusje exponentiele groei gevolgd denk ik. Of het is in elk geval ingezonken. Er staan ons minimaal 2 loodzware weken te wachten als land. Die piek moet nog komen. En dat duurt nog even. Ellende man. Ik wou dat dit gewoon een nachtmerrie was en ik zometeen wakker werd
laten we hopen van niet :-(quote:Op maandag 16 maart 2020 13:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Het aantal doden zal het aantal topics spoedig inhalen.
Op dat punt zat je niet vanaf dag 1?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit nu al op een punt van: was het allemaal maar weer voorbij en we zijn amper begonnen
Ga er maar gewoon blind van uit.quote:
Nee, eigenlijk niet zo sterk als nuquote:
ja ik heb er een hard hoofd in dat het gedonder hier niet echt wakker geschud is maar dat alles nog moet komen ....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |