quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Nick1975 het volgende:
Mooi beroep hoor Frantic. Opdracht afronden en weer varen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Ja het is niet allemaal koek en ei daarom even wat anders. Ik zat bij Van Oord, Heerema, Tideway en Fugro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die worden t hardst geraakt natuurlijk. Ik zit op de reguliere koopvaardij..quote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ja het is niet allemaal koek en ei daarom even wat anders. Ik zat bij Van Oord, Heerema, Tideway en Fugro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja die worden t hardst geraakt natuurlijk. Ik zit op de reguliere koopvaardij..Maximaal 6 weken bij ons en in Europa 3 weken op, 3 afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta al te hoog op de ladder om zomaar die overstap te kunnen maken. Weinig zin om weer onderaan te beginnenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:40 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Maximaal 6 weken bij ons en in Europa 3 weken op, 3 af
Baggerenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ja het is niet allemaal koek en ei daarom even wat anders. Ik zat bij Van Oord, Heerema, Tideway en Fugro.
Ok, je bent brugofficier? Marof opleiding dat je overal inzetbaar bent. Het klinkt als drie strepen net als ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik sta al te hoog op de ladder om zomaar die overstap te kunnen maken. Weinig zin om weer onderaan te beginnen
soms 4quote:Op maandag 16 maart 2020 12:45 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ok, je bent brugofficier? Marof opleiding dat je overal inzetbaar bent. Het klinkt als drie strepen net als ik.
Nee joh, niks aan. Wel gedaan met de Artemis en de Sliedrecht 27. Zat meer in de offshoretak van ze. Windpower.quote:
Hij doet de vissticks bij ons in het Galliërsdorpjequote:
Zonder baggeraars geen Nederlandquote:Op maandag 16 maart 2020 12:49 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Nee joh, niks aan. Wel gedaan met de Artemis en de Sliedrecht 27. Zat meer in de offshoretak van ze. Windpower.
Vissermannen zijn idiotenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij doet de vissticks bij ons in het Galliërsdorpje![]()
Daar worden ze gebouwd ja. Zo'n centrifugaalpomp tijdens bedrijf met een diameter van 6m is pas indrukwekkend.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder baggeraars geen Nederland![]()
Ik ben vaak bij IHC geweest, waar ze baggerschepen bouwen. Vond het altijd zeer indrukwekkend
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb besteld. Zekere voor het zekere nemen in deze tijden
het wel echt lekekr weer buiten.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
ik ga even in het centrum kijken ( op gepaste afstand) hoeveel mensen gezellig aan het shoppen zijn :p
Die oplichters zijn wel creatief... genoeg mensen die zullen geloven dat 'antibacterieel' betekent dat het virussen doodtquote:
Ik zeg 1325 en 24quote:Op maandag 16 maart 2020 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
bijna 2 uur vriendjes.
Ik zeg 1371 en 31.
Ben je wel op tijd terug voor de update van 14.00 uur?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
ik ga even in het centrum kijken ( op gepaste afstand) hoeveel mensen gezellig aan het shoppen zijn :p
ja laat het gaan, geniet van het leven en de vrijheid en de zonquote:Op maandag 16 maart 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Technisch gaat thuiswerken prima. Maar mensen die niet of heel traag reageren op mails kan ik nu niet bij hun lurven grijpen
Wij kunnen thuis bij onze mail. De overige systemen komen later beschikbaar. Alleen hebben we informatie uit die andere systemen nodig om de mail te kunnen beantwoordenquote:Op maandag 16 maart 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Technisch gaat thuiswerken prima. Maar mensen die niet of heel traag reageren op mails kan ik nu niet bij hun lurven grijpen
tot hier bijgewerkt. Graag een realistische schatting Karzaiquote:Op maandag 16 maart 2020 13:23 schreef gianni61 het volgende:
ik wil mijn dodental graag nog corrigeren naar 26
picsquote:Op maandag 16 maart 2020 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Mijn knapste roodharige nichtje is benauwd en kortademig, nu moet ze om 15:50 in een auto op een parkeerplek gaan staan en komen ze in hazmat pak testen.
2045 zou wel een flinke toename zijnquote:
Erwin Rommel hier. Watisser?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:27 schreef Karzai het volgende:
De wereld gaat dood, je wilt toch niet de nieuwe Heinrich Himmler zijn?
voedsel afhalen en bezorgen mag ook gewoonquote:
@Koen66 @UitStraling @LTVDKquote:Op maandag 16 maart 2020 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
bijna 2 uur vriendjes.
Ik zeg 1371 en 31.
Pics van je knappe roodharige nichtjequote:Op maandag 16 maart 2020 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Mijn knapste roodharige nichtje is benauwd en kortademig, nu moet ze om 15:50 in een auto op een parkeerplek gaan staan en komen ze in hazmat pak testen.
Gratis kip.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je 'm gevangen? Preppen in je vriezer die zeekip!
Nee zo erg is het (nog) niet geloof ik, ze is jong en sterk.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pics van je knappe roodharige nichtje
Ze mag niet naar een Spoedeisende Hulp?
Xdquote:Op maandag 16 maart 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Guus Meeuw is.
Dat zijn hier net struisvogels. Zo groot zijn zequote:Op maandag 16 maart 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je 'm gevangen? Preppen in je vriezer die zeekip!
overdrijven is een kunst, maar dit is meer kitschquote:Op maandag 16 maart 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zijn hier net struisvogels. Zo groot zijn ze
Alles kraakt en piept.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Grote storing bij Safenet. Je weet wel, die site die je nodig hebt om te kunnen thuiswerken. Ra ra hoe zou dat komen?
Echt hoor. En brutaal ook...quote:Op maandag 16 maart 2020 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overdrijven is een kunst, maar dit is meer kitsch
1493 en 33quote:
Ik val af als ik thuiswerk. Raar maar waar.quote:Op maandag 16 maart 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Malligheidje aan thuiswerken, ik heb thuis lang zoveel honger niet. What is this magic.
Je omschrijving van de dader klopt uitstekend. Maar k liet mij niet pakken en at mijn visje verder op het zakjequote:Op maandag 16 maart 2020 14:01 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal is de enige Nederlander vandaag die is aangevallen door een wilde struisvogel met bloeddoorlopen ogen en klauwen als ware het een Bengaalse tijger, laatste gerucht is dat haar scooter is opgegeten maar dat ze zelf alweer veilig vis zit te eten thuis.
dan zat ik nog aardig de buurtquote:
Dan moet ik eerst naar buiten om er een te kopen.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:06 schreef Karzai het volgende:
Stel voor dat iedereen morgen een burka aantrekt
Mag je eigenlijk nog wel indiviueel je rondje sporten doen? Heb wel zin om stukje naar buiten te gaan, stukje hardlopen of zo.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar buiten om er een te kopen.
ja natuurlijk mag datquote:Op maandag 16 maart 2020 14:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk nog wel indiviueel je rondje sporten doen? Heb wel zin om stukje naar buiten te gaan, stukje hardlopen of zo.
Het is echt rare sfeer wel buiten. Heel veel spelende kinderen, en niemand wil dat er vriendjes thuis komen spelen. En op straat is toch iedereen anders of zo.
Gelukkig wel!quote:Op maandag 16 maart 2020 14:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk nog wel indiviueel je rondje sporten doen? Heb wel zin om stukje naar buiten te gaan, stukje hardlopen of zo.
Ik moest ook boodschappen doen hoor. Moet toch eten.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
er zijn trouwens echt mensen gewoon aan het winkelen in de stad.
Het is vandaag trouwens wel echt belachelijk druk op straat hier in het dorp, op elke hoek spelende kinderen, moeders met kinderwagens, bejaarden lekker aan de wandel. Het lijkt wel een zachte zomeravond qua druktequote:Op maandag 16 maart 2020 14:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het is echt rare sfeer wel buiten. Heel veel spelende kinderen, en niemand wil dat er vriendjes thuis komen spelen. En op straat is toch iedereen anders of zo.
Ja, ik ook als mevr ai straks terug is van school.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig wel!
Ga ik over een uur ook doen, want prachtig weer hier.
zo lang er winkels open zijn zal dat ook wel blijven.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
Kan ik me ook wel voorstellen, zolang het weer goed is en we niet verplicht binnen moeten blijven, die koters worden anders helemaal onhoudbaar.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vandaag trouwens wel echt belachelijk druk op straat hier in het dorp, op elke hoek spelende kinderen, moeders met kinderwagens, bejaarden lekker aan de wandel. Het lijkt wel een zachte zomeravond qua drukte.
Tijd voor een militaire lockdown om al die schreeuwende kutjong weg te houden.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen, zolang het weer goed is en we niet verplicht binnen moeten blijven, die koters worden anders helemaal onhoudbaar.
Dom volk wat niks beters weet te doen met vrije tijd.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
Ja na vanavondquote:Op maandag 16 maart 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
nou ja winkels gaan ook wel dicht nog deze week
'ja gewoon lekker een paar vrije daagjes met lekker weer om te shoppen met de kids erbij'quote:Op maandag 16 maart 2020 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dom volk wat niks beters weet te doen met vrije tijd.
Hmmmquote:Op maandag 16 maart 2020 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, Rutte gaat ons alleen even stichtelijk toespreken.
men zegt nu nog dat rutte vanavond geen nieuwe maatregelen toe zal voegen, maar ja, ze zijn weer in overleg...quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | LTVDK 78 Dr_Flash 65,5 DaMart 58 gianni61 41,5 Koen66 34,5 UitStraling 30,5 bitterbal 25 IJsdraakje 25 Budapestenaar 14 Karzai 14 |
Ja daarom denk ik dus van welquote:Op maandag 16 maart 2020 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
men zegt nu nog dat rutte vanavond geen nieuwe maatregelen toe zal voegen, maar ja, ze zijn weer in overleg...
Toen ik in de binnenstad van Dordt woonde zag ik dat ijshappende volk hele dagen onder mijn raam doorlopen met hun tassen vol teringzooiquote:Op maandag 16 maart 2020 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'ja gewoon lekker een paar vrije daagjes met lekker weer om te shoppen met de kids erbij'
toch netjes aangezien ik dag 1 niet meegedaan hebquote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:21 schreef bitterbal het volgende:
14:14
Kabinet komt vandaag weer bijeen in crisisoverleg in Den Haag. Bij binnenkomst zei minister Bruins: ,,Ik sluit nieuwe maatregelen niet uit. Waarschijnlijk niet vandaag, maar wel in komende dagen. We zijn natuurlijk nooit klaar met nadenken", aldus Bruins. Het kabinet wil eerst zien welke uitwerking de tot dusver getroffen maatregelen, zoals de sluiting van scholen, de kinderopvang en van eet- en drinkgelegenheden, hebben in de samenleving.
Nou jongens dat kunnen we jullie wel vertellen hoor
jij stond zeker vooraan bij de coffeeshop gisterenquote:Op maandag 16 maart 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Als Rutte echt stoer wil zijn kondigt hij gewoon aan dat hij Wim-Lex afzet en Nederland verder onder zijn junta-regering wordt geleid. En verrijzen overal borden met Leve de revolutie, met Mark met een dikke sigaar in zijn kop.
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lig bovenop bitterbal, hier kan ik wel wat mee,
Ik denk dat hij dan binnen een uur ontmaagd zou zijn door 18 vrouwen tegelijkertijd.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Als Rutte echt stoer wil zijn kondigt hij gewoon aan dat hij Wim-Lex afzet en Nederland verder onder zijn junta-regering wordt geleid. En verrijzen overal borden met Leve de revolutie, met Mark met een dikke sigaar in zijn kop.
Nee, maar ik heb wel wat video's over Cuba gekekenquote:Op maandag 16 maart 2020 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij stond zeker vooraan bij de coffeeshop gisteren
Daarom doet hij dit nietquote:Op maandag 16 maart 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan binnen een uur ontmaagd zou zijn door 18 vrouwen tegelijkertijd.
Van laatst naar nietmeerlaatst bedoel je?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
ik zie het graag wat positiever in fles
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van laatst naar nietmeerlaatst bedoel je?
Ahaquote:Op maandag 16 maart 2020 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GC / [KSC #11094] En langs het tuinpad van de KSC zie ik de hoge bomen....
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GC / [KSC #11094] En langs het tuinpad van de KSC zie ik de hoge bomen....
Niks gewonnenquote:Op maandag 16 maart 2020 14:29 schreef Karzai het volgende:
ik heb 20 euro meer gekregen van de staatsloterij
Wat is er gebeurt met de plannen van ons dorp in Zuid Frankrijk dan ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks gewonnen
Nog minstens een maand wachten voordat ik als een dandy in Boedapest kan gaan leven.
die heb ik ook niet. geloof ikquote:Op maandag 16 maart 2020 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Godver, ik heb een koortsthermometer nodig, waar haal je zo'n ding nu nog
Je vinger een minuut in je hol steken en dan daarna ertegenaan blazen.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Met een natte pink en wat zelfkennis kom je er ook.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben voor de verandering een keertje serieus, moet eerst mijn koorts meten van de huisarts voordat ze me verder willen onderzoeken.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je vinger een minuut in je hol steken en dan daarna ertegenaan blazen.
Voelt de lucht warm, dan zit je onder de 37 graden, voelt de lucht koud, dan zit je erboven.
plus/minus een 0.2 graad of zo.
Roep je toch gewoon wat. Hier, 39,2 ºC. Zo, koorts. Testen met je hoofdquote:Op maandag 16 maart 2020 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben voor de verandering een keertje serieus, moet eerst mijn koorts meten van de huisarts voordat ze me verder willen onderzoeken.
Van de buren lenen.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben voor de verandering een keertje serieus, moet eerst mijn koorts meten van de huisarts voordat ze me verder willen onderzoeken.
ben je ziek?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
hoeveel geld krijg ik als ik hier op klik?quote:
Niks, je krijgt wel automatisch corona.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel geld krijg ik als ik hier op klik?
Twee keer de helft.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel geld krijg ik als ik hier op klik?
dacht ik al. ik blijf hier mooi bij weg.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks, je krijgt wel automatisch corona.
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is dat niet jouw code naam, voor zodra jullie het FB official maken?
Bitterbal Van LTVDK
wel allemaal netjes 1,5m uit elkaar?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
Was net even bij de Gamma, schroeven halen.
Je kon over de hoofden lopen :’)
More like 1,5 cmquote:Op maandag 16 maart 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel allemaal netjes 1,5m uit elkaar?
Auto’s met Belgs kenteken en mensen met Belgs accent worden geweerd bij een aantal supermarkten hierquote:Op maandag 16 maart 2020 14:55 schreef crv het volgende:
hier is de paniek ook aan het uitbreken lijkt het.
ik moest er ff uit voor batterijen. als je ziet wat mensen ineens hamsteren
de schroeven ?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel allemaal netjes 1,5m uit elkaar?
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Auto’s met Belgs kenteken en mensen met Belgs accent worden geweerd bij een aantal supermarkten hier
de zwitsers kunnen niet meer naar duitsland dus gaan ze nu allemaal hier rovenquote:Op maandag 16 maart 2020 14:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Auto’s met Belgs kenteken en mensen met Belgs accent worden geweerd bij een aantal supermarkten hier
is er wel het weer voorquote:
als mensen gewoon zelf eens wat meer na dachten dan hoefde de regering niet in te grijpen. nu zul je zien dat winkels binnenkort ook wel dicht moeten.quote:
mensen kunnen niet meer nadenkenquote:Op maandag 16 maart 2020 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als mensen gewoon zelf eens wat meer na dachten dan hoefde de regering niet in te grijpen. nu zul je zien dat winkels binnenkort ook wel dicht moeten.
Geen zorgen Deen, geen zorgen. Ik zag het al niet als een gezinsuitje.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
14:58
De Noord-Hollandse supermarktketen Deen roept mensen maandag op om hun boodschappen alleen te doen. Deen doet dat verzoek met het oog op de gezondheid van klanten en personeel.
,,Wij willen iedereen, met pijn in ons hart, vragen om bezoek aan onze winkel niet meer te zien als een (gezins)uitje om gezellig boodschappen te doen".
dat dat überhaupt gevraagd moet wordenquote:Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
De Noord-Hollandse supermarktketen Deen roept mensen maandag op om hun boodschappen alleen te doen. Deen doet dat verzoek met het oog op de gezondheid van klanten en personeel.
,,Wij willen iedereen, met pijn in ons hart, vragen om bezoek aan onze winkel niet meer te zien als een (gezins)uitje om gezellig boodschappen te doen".
ja, dat kun je wel zeggen, maar waar moet je dan met je kinderen heen?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
Budaquote:Op maandag 16 maart 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, ik word gek van een hele berg hotemetoten die echt niks anders kunnen dan de hele dag mails sturen en vragen naar de voortgang van dit, dat en vanalles.
FLIKKER. OP!
Ja, die moeten wel aantonen dat ze hun uren maken natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, ik word gek van een hele berg hotemetoten die echt niks anders kunnen dan de hele dag mails sturen en vragen naar de voortgang van dit, dat en vanalles.
FLIKKER. OP!
gewoon in de zandbak late spelenquote:Op maandag 16 maart 2020 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat kun je wel zeggen, maar waar moet je dan met je kinderen heen?
Best kans dat ze met het héle gezin (dus twee ouders) aan de sjouw zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aan een boom binden natuurlijk. Is dat echt zo moeilijk?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Buiten vastbinden.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Vals alarm mensen, stop maar met hamsteren en het bouwen van een schuilkelder.
https://www.nu.nl/coronav(...)ptomen-covid-19.html
Dat vind ook het vreemde bij de scholen. je mag je kinderen naar school sturen als je een belangrijk beroep hebt. Dit geldt ook voor middelbare scholen, maar op die leeftijd kunnen ze toch zeker ook zonder begeleiding thuis blijven?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarre, zonder gekheid, zodra je kinderen zonder toezicht buiten kunnen spelen, kunnen ze dat óók als je even naar de supermarkt bent. En dat scheelt alweer een halve kudde waarschijnlijk.
Post natale abortusquote:Op maandag 16 maart 2020 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan een boom binden natuurlijk. Is dat echt zo moeilijk?
Nou, het punt van school is natuurlijk ook dat de educatie/regelmaat er een beetje in blijft. Wat ik begreep, is er ook zeker communicatie over lesstof en de vraag om dat bij te houden als ouder. Een paar dagen #yolo kan natuurlijk, maar met drie weken minimaal geen school/uitdaging wordt het gedrag ook kut.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat vind ook het vreemde bij de scholen. je mag je kinderen naar school sturen als je een belangrijk beroep hebt. Dit geldt ook voor middelbare scholen, maar op die leeftijd kunnen ze toch zeker ook zonder begeleiding thuis blijven?
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die moeten wel aantonen dat ze hun uren maken natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nou, ik zag vanmorgen ook genoeg koters die een leeftijd hadden dat ze prima een half uurtje alleen konden blijven.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
denk dat het in het geval van de supermarkt om kleine kinderen gaat natuurlijk
Oh ;pquote:Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik zag vanmorgen ook genoeg koters die een leeftijd hadden dat ze prima een half uurtje alleen konden blijven.
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef Molo het volgende:
[..]Ik had het gezien ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Eensquote:Op maandag 16 maart 2020 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat vind ook het vreemde bij de scholen. je mag je kinderen naar school sturen als je een belangrijk beroep hebt. Dit geldt ook voor middelbare scholen, maar op die leeftijd kunnen ze toch zeker ook zonder begeleiding thuis blijven?
Dan gaat je partner na werk naar de supermarkt, alleenquote:Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
denk dat het in het geval van de supermarkt om kleine kinderen gaat natuurlijk
turken?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens![]()
Iig vanaf 13/14 kan dat prima
Tenzij laagstaande wenkbrauwen inteelt met laag IQ. Je weet wie ik bedoel
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens![]()
Heerlijkquote:Op maandag 16 maart 2020 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg een pleerol-workout toegestuurd van m'n trainer.
en het een stoffen bank? of leer?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:18 schreef Molo het volgende:
Ik dacht we gaan vanmiddag lekker stuk wandelen, Miep en ik, waar niemand is.
Maar mevrouw wil naakt zitten hier op de bank en naakt ronddansen in de woonkamer
Ok
Bepaalde cullers?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens![]()
Yep, kan ook prima bij normale enigszins intelligente kinderen. Ik ging even uit van gemiddeldequote:Op maandag 16 maart 2020 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik die leeftijd waren mn zus en ik altijd alleen thuis.
en we kookten het avondeten voor als pa en ma thuis kwamen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
DELFT - Een groep anonieme IKEA-medewerkers in Delft, Schiedam en Breda heeft in een e-mail aan Omroep West alarm geslagen over de onveilige situatie in de vestigingen. Zij roepen het bedrijf op om de deuren te sluiten voor bezoekers. Aangezien er dagelijks honderden bezoekers over de vloer komen, maken ze zich grote zorgen over het verder verspreiden van het coronavirus. Niet alleen onder het personeel, maar ook onder de bezoekers zelf.
https://www.omroepwest.nl(...)t0XXFroslmfQMW7i1rSU
Dit geldt min of meer ook voor supermarkten vind ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
DELFT - Een groep anonieme IKEA-medewerkers in Delft, Schiedam en Breda heeft in een e-mail aan Omroep West alarm geslagen over de onveilige situatie in de vestigingen. Zij roepen het bedrijf op om de deuren te sluiten voor bezoekers. Aangezien er dagelijks honderden bezoekers over de vloer komen, maken ze zich grote zorgen over het verder verspreiden van het coronavirus. Niet alleen onder het personeel, maar ook onder de bezoekers zelf.
https://www.omroepwest.nl(...)t0XXFroslmfQMW7i1rSU
Stofquote:
Hier in de AH stond er net een waarschuwing dat mensen netjes 1,5m afstand van elkaar moeten houden. Op een paar droeftoeterende ouderen na deed iedereen dat. Ik denk dat die levensmoe waren.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Dit geldt min of meer ook voor supermarkten vind ik.
Eens, beperkt en gereguleerd openquote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
klopt, maar een supermarkt is noodzakelijk. de ikea kan wachten.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef Molo het volgende:
[..]Daar zijn ze bij ons ook mee bezig hoorde ik vanochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Voor de onderbouw geldt iig dat er geen onderwijs gegeven wordt en puur opvang op school voor de nood.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens niets mis met alleen thuisblijven op die leeftijd, alleen vanuit leerplichtoverwegingen snap ik dat ze school beschikbaar pogen te houden.
3,5 uur? jezus..!quote:Op maandag 16 maart 2020 15:24 schreef Pheno het volgende:
gewoon werken hier, maar dan thuis. Niet erg, scheelt me 3,5 uur aan reistijd (zonder files) op een dag.
4 hier normaal gesprokenquote:
Ja, maar als pa en ma te werk zijn want vitaal beroep, wie controleert dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:23 schreef FranticDJ het volgende:
Geef ze huiswerk dit dat. Pa en ma kunnen toch ook wel een en ander doen?
Naja goed hier staat ook 't halve dorp aan zee te vissen.
Naar de hemel gaan gaat sneller dan op en neer naar Amsterdam vanuit Nijmegen.quote:
Christelijk erfgoed?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
Waarom is paars de standaard kleur bij uitvaarten
ik had wel een trap onder m'n hol gehad van mn ouders als die 's avonds thuis kwamen en ik geen flikker gedaan had.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar als pa en ma te werk zijn want vitaal beroep, wie controleert dan?
Misschien is 't projectie, maar ik had dus echt drie weken geen flikker gedaan.
dan hou je toch niks meer over qua vrije tijd?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:24 schreef Pheno het volgende:
gewoon werken hier, maar dan thuis. Niet erg, scheelt me 3,5 uur aan reistijd (zonder files) op een dag.
Het is hier iets minder effectief door de corona, kleine kinderen thuis en zorgen voor ouders/zieken en daar willen ze rekening mee houden en beetje zicht op houdenquote:Op maandag 16 maart 2020 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zijn ze bij ons ook mee bezig hoorde ik vanochtend
Alsof dat indruk maakt.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had wel een trap onder m'n hol gehad van mn ouders als die 's avonds thuis kwamen en ik geen flikker gedaan had.
ja ik ook zoiets. Gelukkig maar 2 dagen in de week. Naja nu ook niet meer dusquote:
Quoten gaat kut maar is omdat dat vanuit de katholieke kerk symbolisch is voor de reis van de ziel o.a.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
Waarom is paars de standaard kleur bij uitvaarten
Nee, dat is iets lelijksquote:Op maandag 16 maart 2020 15:27 schreef Nick1975 het volgende:
Is het de mooite om de tv aan te zetten?
Ik had respect voor m'n ouders..quote:
Ha, goed gegokt dus.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:27 schreef Molo het volgende:
Quote gaat kut maar
[..]
Quoten gaat kut maar is omdat dat vanuit de katholieke kerk symbolisch is voor de reis van de ziel o.a.
Fijn is anders. Ik ben daadwerkelijk 1 week op dat kantoor geweest. In die week moest ik 1x thuiswerken omdat ik mijn MRI-resultaat in het ziekenhuis zou krijgen. De week erop was het door een medicijn dat ik niet meer mocht rijen en de derde week begon de overheidquote:Op maandag 16 maart 2020 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan hou je toch niks meer over qua vrije tijd?
Dus paars? bijzonder..quote:Op maandag 16 maart 2020 15:27 schreef Molo het volgende:
Quote gaat kut maar
[..]
Quoten gaat kut maar is omdat dat vanuit de katholieke kerk symbolisch is voor de reis van de ziel o.a.
Ik ook, maar mijn ouders hadden echt geen zicht op wat ik doen moest hoor.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had respect voor m'n ouders..
Maar goed. Dat is een beetje het probleem met de moderne opvoedingstechnieken.
Een andere oorzaak is dat de lichaamstemperatuur niet meer rectaal genomen wordt.
Ik heb nog nooit een paarse uitvaart meegemaakt. Meestal was iedereen in het zwart...quote:Op maandag 16 maart 2020 15:27 schreef Molo het volgende:
Quote gaat kut maar
[..]
gewaad van de pastoor heeft vaak wel iets paars dan dacht ikquote:Op maandag 16 maart 2020 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een paarse uitvaart meegemaakt. Meestal was iedereen in het zwart...
Zwart, beige, paars. Etiquette met uitvaarten.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een paarse uitvaart meegemaakt. Meestal was iedereen in het zwart...
Vind het wel mooiquote:Op maandag 16 maart 2020 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dus paars? bijzonder..
Stelletje batti's..
Ditquote:Op maandag 16 maart 2020 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewaad van de pastoor heeft vaak wel iets paars dan dacht ik
Ik wel, maar dat was meer omdat de overledene dol was op lavendel.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja ik ook katholiek hoorquote:Op maandag 16 maart 2020 15:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind het wel mooi
Rituelen en symboliek![]()
#oorspronkelijkkatholiek
O ja dat wel.. Lang geleden dat ik een uitvaart in een kerk heb meegemaakt, gelukkigquote:Op maandag 16 maart 2020 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewaad van de pastoor heeft vaak wel iets paars dan dacht ik
Wat doen ze allemaal voor je bos?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:31 schreef Bos81 het volgende:
Hier komt de begeleiding voorlopig ook niet langs![]()
. Ben benieuwd hoe het mij alleen lukt
Geen videobellen mogelijk?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:31 schreef Bos81 het volgende:
Hier komt de begeleiding voorlopig ook niet langs![]()
. Ben benieuwd hoe het mij alleen lukt
Weg gratis bitterballenquote:Op maandag 16 maart 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
schrik wel van de voedselbank die dicht gaat
ik mag alleen nog langs de robotquote:Op maandag 16 maart 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
in ocorna topic hebben ze het over sluiten van apotheken?
zag een bericht op facebook van de apotheek hier in het dorp dat die ook dicht gaat.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
Ja pil is niet echt van levensbelang dus ga er nu maar heen :pquote:Op maandag 16 maart 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag een bericht op facebook van de apotheek hier in het dorp dat die ook dicht gaat.
Medicijnen bezorgen doen ze wel nog en er komt een speciale balie voor dringende gevallen
Je doet gewoon maar ff 2 maanden aan geheelonthouding.,quote:Op maandag 16 maart 2020 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja pil is niet echt van levensbelang dus ga er nu maar heen :p
gewoon zwanger worden, dan heb je voorlopig geen pil nodigquote:Op maandag 16 maart 2020 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja pil is niet echt van levensbelang dus ga er nu maar heen :p
Ze zijn wel telefonisch per WA bereikbaar.quote:
Voornamelijk ondersteuning in het huishouden, wel meer, maar dat houd ik liever voor me.quote:
Ik woon in EINDHOVUHHHquote:Ben vergeten waar je woont maar niet in de buurt van dne haag toch?
Da's wat ver om je met dingen te helpen:pquote:Op maandag 16 maart 2020 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zijn wel telefonisch per WA bereikbaar.
[..]
Voornamelijk ondersteuning in het huishouden, wel meer, maar dat houd ik liever voor me.
[..]
Ik woon in EINDHOVUHHH
Welneequote:Op maandag 16 maart 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon laagdrempelig van gebruik gaan maken Bosquote:Op maandag 16 maart 2020 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zijn wel telefonisch per WA bereikbaar.
[..]
Voornamelijk ondersteuning in het huishouden, wel meer, maar dat houd ik liever voor me.
[..]
Ik woon in EINDHOVUHHH
in de rij voor wat?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
We staan buiten in de rij. 2 meter afstand
als de gekte voorbij is ga ik ook eens voor een thermometer kijkenquote:Op maandag 16 maart 2020 15:46 schreef LTVDK het volgende:
Thermometer gescoordniet bij het kruidvat voor het plebs maar bij de echte drogist.
wel een IR thermometer tochquote:Op maandag 16 maart 2020 15:46 schreef LTVDK het volgende:
Thermometer gescoordniet bij het kruidvat voor het plebs maar bij de echte drogist.
oh, je bent nu al bij de apotheek?quote:
Nee gewoon een digitale, ben niet rijk ofzo.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Iedereen kijkt ook wat we hier staan te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |