Dat blijkt niet uit het artikel.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:09 schreef Fukushima het volgende:
[..]
jezus zitten zij ook al aan de max.
Alleen de Jack & Jones niet, die zijn inmiddels failliet.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:10 schreef Caland het volgende:
Moet zo nog even naar het centrum om wat kleren te halen eigenlijk, neem aan dat die wel gewoon open zijn?
Beetje jammer dit. Hetgeen ik zeg is echt zo raar niet hoor. Degene die rare dingen roept ben jij. Totaal ongefundeerd ook nog eens. Misschien zit je nog in de ontkenningsfase; geen idee. De realiteit zal je in elk geval snel inhalen, dus maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hehehe nee ik negeer hem gewoon. Niet meer op ingaan.
Voordeel van het Viva forum ja.
Mee eens, winkels moeten hun verantwoording nemen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gewoon weigeren die mensen die met achterlijke hoeveelheden naar de kassa lopen.
kleren voor wat? om thuis mee op de bank te zitten?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:10 schreef Caland het volgende:
Moet zo nog even naar het centrum om wat kleren te halen eigenlijk, neem aan dat die wel gewoon open zijn?
nee het staat er niet letterlijk, maar als je tussen de regels doorleest is het toch wel duidelijkquote:
Ik ga morgen. Shoppen werkt toch ontspannend voor mij. Ik word blij van het kopen van kleding.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:10 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:11 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
kleren voor wat? om thuis mee op de bank te zitten?
Dat lijkt me meer de categorie bedrijven die niet dicht hoeven maar die zullen merken dat er nog amper iemand op af komt deze dagen vanwege het stellen van prioriteiten. Al kan ik me voorstellen dat het niet laten verlopen van je APK wel iets is wat bij vitale dienstverlening hoort.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:09 schreef HulkHeld het volgende:
Is er eigenlijk ook iets gezegd over autogarages? Nu heeft mijn oom er 1 en die komt vrij veel in aanraking met mensen die hun auto weg komen brengen om te laten keuren etc. Hij blijft gewoon open, is ook gewoon zijn brood als zzp'er, maar is daar specifiek iets over genoemd dat iemand weet?
Omdat overal mensen aan het hoesten zijn en besmet rondlopen. En niemand denkt aan de regels van bijvoorbeeld afstand. Hier leeft iederen nog steeds met de gedachte dat het maar een griepje is.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom ben je bang om naar buiten te gaan?
Jongere patiënten is wat anders dan jongeren hé.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:04 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)re-breda-behandeling
Veel jongeren op de intensive care in Breda.
Die van jigggy wel iig. Maar kledingwinkels zijn sws vaak pas maandagmiddag open en maandagochtend dicht.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:10 schreef Caland het volgende:
Ik verwacht dat als dit vaak terug gaat komen er heel snel een vaccin komt.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:09 schreef Kaji het volgende:
Ben benieuwd of we vanaf nu elke winter met de griep ook dit soort strenge maatregelen gaan krijgen. Daarbij kunnen we vast ook wel 5-6k doden voorkomen door de economie plat te leggen.
Wat meer geschikte sportkleren voor buiten.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:11 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
kleren voor wat? om thuis mee op de bank te zitten?
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ga morgen. Shoppen werkt toch ontspannend voor mij. Ik word blij van het kopen van kleding.
Lekker op de fiets en afstand houden van iedereen. Betalen met de pin.
Kan vooralsnog open blijvenquote:Op maandag 16 maart 2020 09:09 schreef HulkHeld het volgende:
Is er eigenlijk ook iets gezegd over autogarages? Nu heeft mijn oom er 1 en die komt vrij veel in aanraking met mensen die hun auto weg komen brengen om te laten keuren etc. Hij blijft gewoon open, is ook gewoon zijn brood als zzp'er, maar is daar specifiek iets over genoemd dat iemand weet?
dit is niet de bedoeling hequote:Op maandag 16 maart 2020 09:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ga morgen. Shoppen werkt toch ontspannend voor mij. Ik word blij van het kopen van kleding.
Goede zaak, dat ze failliet zijn danquote:Op maandag 16 maart 2020 09:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen de Jack & Jones niet, die zijn inmiddels failliet.
Woon je in den haag toevallig? Ik kan boodschappen voor je doenquote:Op maandag 16 maart 2020 09:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat overal mensen aan het hoesten zijn en besmet rondlopen. En niemand denkt aan de regels van bijvoorbeeld afstand. Hier leeft iederen nog steeds met de gedachte dat het maar een griepje is.
Geen zin om ziek te worden en aan de beademing te moeten straks.
En dan volgende week janken dat je longontsteking hebt.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |