abonnement Unibet Coolblue
pi_192072866
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:10 schreef Bananenpap het volgende:
Ik gebruik al twee jaar geen cash geld meer, waarom zou je in godsnaam nog geld vooraf pinnen? Ik ken geen enkele plek waar je niet kunt pinnen.

Ik adviseer ook om dit niet te doen.
Ken er nog zat helaas waar je nog niet kunt pinnen. Veel in Duitsland ook.

Dus ja, heb altijd een beetje contact geld op zak.

Ik adviseer iedereen juist om het wel te hebben.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_192072919
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wc papier is het nieuwe goud!
_O_
pi_192073162
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:04 schreef Chia het volgende:

[..]

Volgens mij nemen veel supermarkten ondertussen al geen contant geld meer aan hoor. Misschien handig om nog wiet of andere drugs te kopen bij je dealer, maar verder.
2 weken geleden zag ik idd dat de plaatselijke Jumbo ook een aantal 'alleen pinnen' kassa's in gebruik had genomen.

Zie je bij de andere kassa zo'n oud mensje staan, die met moeite de laatste muntjes uit zijn/haar portemonnee staat te pulken, om te passen.
In de portemonnee zie je dan nog een paar tientjes en een briefje van 20 zitten.
De rij wordt steeds langer, maar alles moet eerst 3 keer geteld worden.

Mijn portemonnee is tegenwoordig ook een Secrid pasjeshouder, met een mapje waar nog een beetje cash in kan.

En dan ben ik ook alweer ouderwets, want waarom betaal ik niet met een app op de telefoon?
Wel ff rustig aan he. Ik ben ook al bijna oud.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_192073207
Ik bedoel ook echt dat supermarkten contant geld gaan beperken/uitsluiten in het kader van Corona, omdat het effectief is in de strijd tegen verdere verspreiding. Lijkt mij wel verstandig.

Oudjes die erin slagen flappen op te nemen bij een pinautomaat moet het ook lukken om in de supermarkt te pinnen.
pi_192073305
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:26 schreef Chia het volgende:
Ik bedoel ook echt dat supermarkten contant geld gaan beperken/uitsluiten in het kader van Corona, omdat het effectief is in de strijd tegen verdere verspreiding. Lijkt mij wel verstandig.

Oudjes die erin slagen flappen op te nemen bij een pinautomaat moet het ook lukken om in de supermarkt te pinnen.
Wie zegt dat?
Misschien doen hun kinderen dat wel voor ze.
Ik deed het ook.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_192073350
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 15:30 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
Misschien doen hun kinderen dat wel voor ze.
Ik deed het ook.
En voor degenen die er na ruim 30 jaar nog altijd niet in slagen moeten die kinderen dan maar de boodschappen laten doen. Wat sowieso een goed idee is voor mensen die in een risicogroep vallen.
pi_192073415
Ik heb juist net gestort om niet met cash geld te hoeven betalen, en als het kan, nog wat te bestellen.

Verkeerd dus?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')