Dat helpt meer. Bij iedereen de voordeur barricaderen helpt nog meer.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:39 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ja hoor einstein
Het enige wat helpt is wat ze hier in Spanje doen, alles dichtgooien en verplicht thuis zitten, alleen supermarkten en apotheken open
Minder dan 1 procent onder de 50 jaar.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het klopt niet dat alleen ouderen getroffen worden. Ook jongere mensen.
Logisch, is grotendeels zzp volk want dan verdienen ze meer. En dan is er een overkoepelende partij die t voor ze declareerd bij de zorg. Als ze in dienst waren was t echt niet door gegaanquote:Op maandag 16 maart 2020 07:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Fysio van mijn zoon mailde ook al dat de afspraak op school nu niet doorging maar er wel op haar eigen werkplek een afspraak gemaakt kan worden.
De helft van de coronapatiënten op de IC in Nederland is <50.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Minder dan 1 procent onder de 50 jaar.
En dat zijn veelal zieken.
Toch hoor en lees je verhalen van jongere mensen, die wel gezond waren.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar nog steeds de enige oplossing alles in lockdown. Ja klopt het is niet leuk, maar toch is het helaas zo.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dat helpt meer. Bij iedereen de voordeur barricaderen helpt nog meer.
Dat wil niet zeggen dat wat momenteel in Nederland gebeurt helemaal niets doet.
Daar hoef je absoluut geen Einstein voor te zijn en het is tamelijk vreemd dat jij daar zelf ook niet bijkomt.
Maar dan heb ik dus de slager nodig om wat op mijn brood te kunnen doen. Alleen maar jam en hagelslag is het ook niet. En in de supermarkt vertrouw ik niet op verkrijgbaaarheidquote:Op maandag 16 maart 2020 07:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had al een paar jaar zo’n ding in de kast staan, komt nu ineens wel handig uit ja
Cijfers graag want alle berichten spreken jou tegen.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelf slachtenquote:Op maandag 16 maart 2020 07:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dan heb ik dus de slager nodig om wat op mijn brood te kunnen doen. Alleen maar jam en hagelslag is het ook niet. En in de supermarkt vertrouw ik niet op verkrijgbaaarheid
Wekenlang alleen maar hagelslag, pandemiegenotquote:Op maandag 16 maart 2020 07:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dan heb ik dus de slager nodig om wat op mijn brood te kunnen doen. Alleen maar jam en hagelslag is het ook niet. En in de supermarkt vertrouw ik niet op verkrijgbaaarheid
Stressquote:Op maandag 16 maart 2020 07:51 schreef Stefanovich het volgende:
Ik ga echt niet meer naar buiten. Sowieso thuiswerken t/m 31 maart en wellicht langer. Heb sinds ik wakker ben vandaag een behoorlijk zwaar/drukkend gevoel op m'n borst/longen
twitter:NUnl twitterde op maandag 16-03-2020 om 07:55:29Video | Spaanse leger patrouilleert door straten om lockdown te handhaven: https://t.co/CkT5cWBH2V reageer retweet
De kans dat jongeren herstellen is iets aanzienlijker. Wel zijn idd de helft van de IC patiënten onder de 50 jaar.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:55 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Cijfers graag want alle berichten spreken jou tegen.
Ik hoop dat die toestanden binnenkort hier niet nodig zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:56 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NUnl twitterde op maandag 16-03-2020 om 07:55:29Video | Spaanse leger patrouilleert door straten om lockdown te handhaven: https://t.co/CkT5cWBH2V reageer retweet
Dan ben je met twee katten ook snel door je voorraad heenquote:
Nee, dat is in jouw gedachte zo. Jouw mening niet als feit proberen te presenteren.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:54 schreef funnywell het volgende:
[..]
Maar nog steeds de enige oplossing alles in lockdown. Ja klopt het is niet leuk, maar toch is het helaas zo.
Ik hoop het niet, maar ik denk het wel. Nederlandse volk is het koppigste volk op deze planeetquote:Op maandag 16 maart 2020 07:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat die toestanden binnenkort hier niet nodig zijn.
Zeker welquote:Op maandag 16 maart 2020 07:53 schreef funnywell het volgende:
[..]
Logisch, is grotendeels zzp volk want dan verdienen ze meer. En dan is er een overkoepelende partij die t voor ze declareerd bij de zorg. Als ze in dienst waren was t echt niet door gegaan
En de hond van de buren, eindelijk van dat geblaf afquote:Op maandag 16 maart 2020 07:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan ben je met twee katten ook snel door je voorraad heen
Zal wel kunnen idd. Mocht je het echt serieus te pakken hebben krijg je ook koorts erbij natuurlijk.quote:
Vreemd, het werkt in Hong Kong, SIngapore, ZUid Korea en China. En dan is het alleen maar mijn eigen mening.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nee, dat is in jouw gedachte zo. Jouw mening niet als feit proberen te presenteren.
Klopt. Is ook niet meer dan logisch dat de oudsten en zwaksten als eerste gaan. Daarna komt de golf van gezonde mensen die het niet redden.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:56 schreef D_A het volgende:
[..]
De kans dat jongeren herstellen is iets aanzienlijker. Wel zijn idd de helft van de IC patiënten onder de 50 jaar.
quote:Op maandag 16 maart 2020 07:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan ben je met twee katten ook snel door je voorraad heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |