Hou toch op.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:30 schreef asco het volgende:
Je ziet aan TT 101 dat het volk nog steeds niet te zeer de realiteit mag weten.
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=101
Het feit dat er gisteren 368 doden waren te betreuren in Italië in één dag was het vermelden niet waard?
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning.quote:
Geef mij maar stikstof.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
1 voordeel heeft dit wel, we zijn wel voor even van dat kansloze stikstof gezeik af.
Ik hoop dat bakkers en slager ook open mogen. Ik heb meer vertrouwen daar iets te vinden dan in de supermarkt. Al heb ik op tijd een broodbakmachine met genoeg meel en zulks op de kop geduikeld om voor brood geen problemen te hebbenquote:Op maandag 16 maart 2020 07:39 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ja hoor einstein
Het enige wat helpt is wat ze hier in Spanje doen, alles dichtgooien en verplicht thuis zitten, alleen supermarkten en apotheken open
Omdat dat nu vooral in Italië belangrijk nieuws is. RAI 101 heeft het vast wel staan en meldt vermoedelijk niet dat alle scholen hier dicht gaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:40 schreef VacaLoca het volgende:
Het viel mij ook wel op dat laatste dodental Italië ineens stuk lastiger te vinden was bij de nos.
Dit virus is sowieso goed voor onze aardklootquote:Op maandag 16 maart 2020 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
1 voordeel heeft dit wel, we zijn wel voor even van dat kansloze stikstof gezeik af.
Bakkers zijn idd ook open, tenminste gisteren welquote:Op maandag 16 maart 2020 07:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop dat bakkers en slager ook open mogen. Ik heb meer vertrouwen daar iets te vinden dan in de supermarkt. Al heb ik op tijd een broodbakmachine met genoeg meel en zulks op de kop geduikeld om voor brood geen problemen te hebben
twitter:AFP twitterde op maandag 16-03-2020 om 07:43:28#BREAKING France says #coronavirus situation 'deteriorating very fast' https://t.co/U7hKp7Bjmk reageer retweet
Het klopt niet dat alleen ouderen getroffen worden. Ook jongere mensen.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onzin. Makkelijk om het daarop te gooien.
Het virus kent hetzelfde verloop als in andere landen. Je houdt het niet tegen. Kwestie van de juiste persoon treffen en je hebt het. Ik kan nog alles eraan doen om op mn werk niet te krijgen. Ee hoeft maar 1 klant vol op mn gezicht te blaffen en ik ben klaar.
En met alle respect. De doden zijn allemaal ouderen/zieken. Ouderen die al een lage overlevigskans hebben bij een normale longonsteking. Of een normaal griepje.
Kwestie van dom geluk of botte pech dus. Hoe vervelend het ook is.
Dat denk ik ook. Zou niet weten waarom er een avondklok moet worden ingesteld.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het zal een emotionele en oppeppende speech worden voor ons hoe we door deze weken heen komen, en de mogelijke scenario’s voor daarna.
Zoiets zal het zijn.
Ik had al een paar jaar zo’n ding in de kast staan, komt nu ineens wel handig uit jaquote:Op maandag 16 maart 2020 07:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop dat bakkers en slager ook open mogen. Ik heb meer vertrouwen daar iets te vinden dan in de supermarkt. Al heb ik op tijd een broodbakmachine met genoeg meel en zulks op de kop geduikeld om voor brood geen problemen te hebben
Supersoaker met chloorbleek, desinfecteren die handelquote:Op maandag 16 maart 2020 07:01 schreef Treinhoer het volgende:
Net in de bus naar huis, gewoon mensen die hoesten zonder het tegen te houden met de hand/zakdoek/elleboog.
Zoveel laksheid....
Heb net mijn fysiotherapeut afgebeld, maar volgens mij was die gewoon openquote:Op maandag 16 maart 2020 07:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, alleen in geval van spoedeisende gevallen gaan die door.
Van het weekend is mijn neefje uit de AH gezet toen hij toevallig een hoestbui kreeg.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:46 schreef kwiwi het volgende:
Zit hier iemand lekker te hoesten in de trein zonder hand of iets voor d’r mond![]()
Overheid moet misschien in elke trein even een flink hoestend persoon zetten, dan zijn mensen er wellicht ineens snel klaar mee en blijven ze vanzelf binnen
Het was ook niet duidelijk of die nog open moesten/mochten blijven.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb net mijn fysiotherapeut afgebeld, maar volgens mij was die gewoon open
https://www.msn.com/nl-nl(...)-BB11dmvN?li=BBoPOOequote:Artsen uit noordelijke regio’s noemen de toestand kritiek. Waar de eerste doden vooral ouderen waren, zien zij nu ook jonge mensen in kritieke toestand.
Fysio van mijn zoon mailde ook al dat de afspraak op school nu niet doorging maar er wel op haar eigen werkplek een afspraak gemaakt kan worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat gaat voorlopig allemaal door jaquote:Op maandag 16 maart 2020 07:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |