Nederlanders hebben zich tot een paar d dagen terug voor 98% hier nuchter en dus naïef en arrogant over gedragen. Dat zorgt nu voor veel meer besmettingen en doden.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iedereen beleeft het anders. Of je bent volkomen in paniek. Of je haalt je schouders op.
0 arrogantie.
Je hebt een nepnieuwsberichtje gelezen en gaat daarom aan de deskundigheid van apothekers twijfelen betreffende hun kennis over medicatie?quote:Op maandag 16 maart 2020 07:27 schreef 22 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Maar ik weet niet of deze mensen helemaal op de hoogte zijn betreft de laatste ontwikkelingen.
Pfff oke Anja.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:30 schreef asco het volgende:
Je ziet aan TT 101 dat het volk nog steeds niet te zeer de realiteit mag weten.
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=101
Het feit dat er gisteren 368 doden waren te betreuren in Italië in één dag was het vermelden niet waard?
haha wat voor meerwaarde heeft dat dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 07:31 schreef superniger het volgende:
Ik voorspel dat Rutte vanavond een avondklok gaat aankondigen.
Ik niet. Pas over een week komen nieuwe maatregelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:31 schreef superniger het volgende:
Daarvoor moet je bij een arts zijn. Want de vraag is, of het niet gebruikt moet worden als je eenmaal COVID symptomen gaat vertonen, dus niet de onderliggende normale griep maar het verdere stadium. Of dat je nu al moet stoppen, omdat het je weerstand van je longen nu al in het geding brengt.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:23 schreef 22 het volgende:
Ik gebruik flixotide tegen astma, maar op AD lees ik dat mensen geen ibuprofen moeten slikken omdat dat een ontstekingsremmer is. Dit schijnt het virus te kunnen verergeren.
Nu vraag ik me af of ik tijdelijk niet beter kan stoppen met flixotide.
Ja wat ze nu doen slaat nergens op en heeft totaal geen effect, de winkels laten ze gewoon openquote:Op maandag 16 maart 2020 06:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze hadden m.i. of gelijk alles dicht moeten gooien of niks, nu gaan mensen winkelen dat er niks anders te doen is en verspreidt de meute zich minder.
Wat heeft zoiets voor zin dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 07:31 schreef superniger het volgende:
Je zit er feitelijk compleet naast.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:32 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ja wat ze nu doen slaat nergens op en heeft totaal geen effect, de winkels laten ze gewoon open
Hou toch op.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:30 schreef asco het volgende:
Het feit dat er gisteren 368 doden waren te betreuren in Italië in één dag was het vermelden niet waard?
Nee hoor.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:31 schreef superniger het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het zal een emotionele en oppeppende speech worden voor ons hoe we door deze weken heen komen, en de mogelijke scenario’s voor daarna.
Zoiets zal het zijn.
fixedquote:Op maandag 16 maart 2020 07:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het zal een emotionele en opprepperende speech worden voor ons hoe we door deze weken heen komen, en de mogelijke scenario’s voor daarna.
Zoiets zal het zijn.
Onzin. Makkelijk om het daarop te gooien.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Nederlanders hebben zich tot een paar d dagen terug voor 98% hier nuchter en dus naïef en arrogant over gedragen. Dat zorgt nu voor veel meer besmettingen en doden.
Ja zal idd een oproep zijn dat we het met z'n allen moeten doen. Dat ie een beroep op ons doet om voor elkaar te zorgen etc. Maar ik vlak 1 extra nieuwe maatregel er bij ook niet uit.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het zal een emotionele en oppeppende speech worden voor ons hoe we door deze weken heen komen, en de mogelijke scenario’s voor daarna.
Zoiets zal het zijn.
Dat is voor de normale mensen onder ons, dus wij hier allemaal uitgezonderd, niet écht boeiend nee. Zeker niet vergeleken met nieuws uit eigen omgeving.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:30 schreef asco het volgende:
Dat begrijp ik dus ook niet hè. Waarom stelt geen éne journalist daar vragen over aan die lui?quote:Op maandag 16 maart 2020 07:16 schreef VacaLoca het volgende:
Overal in 't land nog fysiek spoedoverleg vandaag
Dat is denk ik wel nodig, campings gaan hier over 2 weken gewoon open. En het wemelt hier nu al van de Duitsers en vakantie gangers in de supermarkten, lekker met z’n allen boodschappen doen en verbaasd zijn dat alles leeg is. Ook de Duitsers en Belgen hebben hier lopen hamsteren. Zitten nu met volle campers of caravans elkaar onder te snotteren.. straks heeft er een zorg nodig en dat kost een Nederlander zijn bed.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:17 schreef Dementor het volgende:
Ik zou er niet vreemd van op kijken als we provinciaal en vervolgens gemeentelijk op lockdown gaan.
Ja hoor einsteinquote:Op maandag 16 maart 2020 07:33 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Je zit er feitelijk compleet naast.
quote:Op maandag 16 maart 2020 07:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zoiets zal het zijn.
quote:We shall go on to the end, we shall fight in France,
we shall fight on the seas and oceans,
we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our Island, whatever the cost may be,
we shall fight on the beaches,
we shall fight on the landing grounds,
we shall fight in the fields and in the streets,
we shall fight in the hills;
we shall never surrender,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |