Ik ben zelf iemand die best houdt van een beetje voorbereid zijn op dingen maar van die enorme bergen pleepapier snap ik niks en volgens mij snappen de kopers het zelf idd ook niet wat ze er nou allemaal mee moeten.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook niet. Geeft wel weer aan met wat voor soort randdebielen we rekening dienen te houden in onze samenleving. De Henk en Ingrids die vanmiddag in Hornbach stonden en daarna een bakkie gingen dien in de plaatselijke brasserie hebben waarschijnlijk lint voor 10 jaar opgeslagen...
Ik zit hier 48/7quote:Op maandag 16 maart 2020 01:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zijn hier natuurlijk ook veel mensen die 24/7 hier zitten en elkaar beetje gek maken...laten leiden door..
Ja genieten, wekenlang thuis opgesloten zitten.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef crystal_meth het volgende:
Wat een tijd om scholier te zijn, kan de langste vakantie van hun leven worden...
Ik ben nog wel van plan om te gaan tuinieren deze week.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja genieten, wekenlang thuis opgesloten zitten.
Ja, doeiquote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wens een ieder hier een goede nacht en morgen gezond weer op!
Wel een dingetje dit trouwens hoorquote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heerlijk uitslapen, gamen, netflixen. Wat wil je nog meerquote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maandenlang gamen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ook. En een beetje bijslapenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben nog wel van plan om te gaan tuinieren deze week.
Geerd is een " we proberen het bloed onder je nagels uit te halen " troll.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:geerd is een dramatische troll
Dat zie ik zelfs
Oké dan heb ik het wellicht gewoon onduidelijk geroepenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ho, ik vind het ook top dat jullie dit doen hoor! Maar zag 2 posts over wat offtopic geleuter en toen jouw reactie en die leek me wat overtrokken. Maar so be it. Goed bezig
Welterustenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wens een ieder hier een goede nacht en morgen gezond weer op!
Dit is natuurlijk weer een aanmoedigingspost om te laten zien wat je allemaal met wc-papier kunt.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zelf iemand die best houdt van een beetje voorbereid zijn op dingen maar van die enorme bergen pleepapier snap ik niks en volgens mij snappen de kopers het zelf idd ook niet wat ze er nou allemaal mee moeten.
Ik ga mijn familie wel missenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heerlijk uitslapen, gamen, netflixen. Wat wil je nog meer
Iedereen die niet ziek wordt gaat heerlijk uitgerust zijn na deze periode.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook. En een beetje bijslapen
Nou, ik kan wel wat bedenken.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heerlijk uitslapen, gamen, netflixen. Wat wil je nog meer
Naja..ik heb gewoon 6 dagen gewerkt...5x sportschool...boodschappen doen huishouden. Ik had niet echt tijd nog om..alles bij te houden...morgen even vrij net thuis van werk natuurlijk ff pilsen. En alles paniek dit dat..quote:Op maandag 16 maart 2020 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:geerd is een dramatische troll
Dat zie ik zelfs
Trustequote:Op maandag 16 maart 2020 01:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Geerd is een " we proberen het bloed onder je nagels uit te halen " troll.
#knowyourtrolls
Welterusten
Uitgerust de vakantieperiode in. Is ook wel eens anders geweestquote:Op maandag 16 maart 2020 01:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Iedereen die niet ziek wordt gaat heerlijk uitgerust zijn na deze periode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |