Normalcy bias!quote:Op maandag 16 maart 2020 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt ook omdat mensen ervan uitgaan dat dingen blijven zoals ze zijn. Hoe heette dat ook alweer?
De nacht.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef tesssssssss het volgende:
Wie heeft er hier een blik trollen open getrokken?
Ik zie dit zeker niet als grap. Een situatie zoals dit heb ik nog niet meegemaakt. En dit is erg zorgelijk. Maar dat wc papier hamsteren vind ik zo bizar, dat kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier maar weinig zijn die het als grap zien.
Lees alle vorige delen even terug.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie piept er dat de topics zo snel vol gaan dan?
jij hebt echt geen idee........maargoedquote:
Ik ook niet. Geeft wel weer aan met wat voor soort randdebielen we rekening dienen te houden in onze samenleving. De Henk en Ingrids die vanmiddag in de Hornbach stonden en daarna een bakkie gingen doen in de plaatselijke brasserie hebben waarschijnlijk lint voor 10 jaar opgeslagen...quote:Op maandag 16 maart 2020 01:45 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik zie dit zeker niet als grap. Een situatie zoals dit heb ik nog niet meegemaakt. En dit is erg zorgelijk. Maar dat wc papier hamsteren vind ik zo bizar, dat kan ik niet serieus nemen.
Ik heb een trollen-radar.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef Tjacka het volgende:
Niet eens gezien.
Ik ben een dramatische mod.
Maar dat zal in Italië ook niet gebeurd zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk als je niet iedereen test.
Trustonquote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef hollandia02 het volgende:
Welja, maar weer eens slapen.
Morgen weer de hele dag hier aanwezig.
Truste mede besmettingen!
Slaap lekker onbesmette.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef hollandia02 het volgende:
Echt he, was 200 topics terug een stuk gezelligerquote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef tesssssssss het volgende:
Wie heeft er hier een blik trollen open getrokken?
Zijn hier natuurlijk ook veel mensen die 24/7 hier zitten en elkaar beetje gek maken...laten leiden door..quote:Op maandag 16 maart 2020 01:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier maar weinig zijn die het als grap zien.
Maakt niet uit maat. Ik reageerde snachts omdat ik uren wilde maken voor de lockdown.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef Predator40 het volgende:
ik reageer alleen in de nacht omdat we nu in Australia zitten, sorry
Ik ookquote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef hollandia02 het volgende:
Ho, ik vind het ook top dat jullie dit doen hoor! Maar zag 2 posts over wat offtopic geleuter en toen jouw reactie en die leek me wat overtrokken. Maar so be it. Goed bezigquote:Op maandag 16 maart 2020 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees alle vorige delen even terug.
Geloof me nou gewoon ff op m'n woord. En haal af en toe je schouders op als je het een keer niet met me eens bent. Wij doen hier ook maar gewoon ons stinkende best.
Heb jij even geluk!, haha.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook
Morgen maar bezig met schoolopdrachten. Maar de presentaties ervan gaan niet doorDus geen idee wat we nou moeten. En die week van 6 april heb ik eigenlijk tentamenweek
Hoe is de situatie en sfeer in Australie nu?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:46 schreef Predator40 het volgende:
ik reageer alleen in de nacht omdat we nu in Australia zitten, sorry
Ik heb alles gevolgd. Maargoed.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jij hebt echt geen idee........maargoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |