die 2 posts in dit topic heb je het over?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:33 schreef Greys het volgende:
Jongens kap ajb even met dat persoonlijke gehakketak joh. Zo oninteressant en offtopic over wie welk aantal posts heeft etc. Dank voor uw begrip.
Dat idee heb ik ook nogal...quote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef SoS87 het volgende:
Mensen hitsen mekaar op op social media. Het wordt zwaar overdreven.
Precies, zeg het ze in Wuhan en Lombardije! Ze lijden aan de hype! Als ze gewoon even rustig worden is er niets aan het handje.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef SoS87 het volgende:
Datgene dat daadwerkelijk effectief is tegen het virus, nee, snap ik ook nietquote:
die periode zijn we al voorbij hoor......de landen gaan voor jan lul in lockdown ?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb in die 25 jaar dat ik hier rondscharrel nog niet meegemaakt dat scholen en horeca wekenlang de deuren dichtgooienquote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef SoS87 het volgende:
Misschien zeep drinken als je besmet bent?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat virus gaat juist dood van zeep.
Jij neemt dat wc papier hamsteren wel serieus?!quote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja grappig hee.....sommigen lui denken nog steeds dat het een grote grap is allemaal
Nee, van tijd. Bijna lentequote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat virus gaat juist dood van zeep.
Geen idee. Dat zeg ik juist, door de grote impact die dit heeft op de hele samenleving in vergelijking met een normale griep boeien mij persoonlijk die procenten al niet meer. Dus sorry, niet om dwars te zijn dus maar ik weet het echt niet die procenten.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zijn er nu al dan echt bijvoorbeeld 20/40/60% meer doden vanaf ja wanneer begon het ? Dan een normale griep periode vanaf die tijd...
Ze gaan ook dood van de hype.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Precies, zeg het ze in Wuhan en Lombardije! Ze lijden aan de hype! Als ze gewoon even rustig worden is er niets aan het handje.
Stel je niet aanquote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja grappig hee.....sommigen lui denken nog steeds dat het een grote grap is allemaal
Daar is het al op retour.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Precies, zeg het ze in Wuhan en Lombardije! Ze lijden aan de hype! Als ze gewoon even rustig worden is er niets aan het handje.
Nee snap ik ook niet ff 123 op te zoeken natuurlijk...quote:Op maandag 16 maart 2020 01:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee. Dat zeg ik juist, door de grote impact die dit heeft op de hele samenleving in vergelijking met een normale griep boeien mij persoonlijk die procenten al niet meer. Dus sorry, niet om dwars te zijn dus maar ik weet het echt niet die procenten.
Met de oudejaarsconference zal vast als onderwerp gebruikt worden:quote:Op maandag 16 maart 2020 01:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
De buitenkant van een blik is vrij eenvoudig te ontsmetten en de inhoud ervan erg lang houdbaar. Jouw onbegrip zegt eigenlijk alleen iets over jou.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:35 schreef Tjacka het volgende:
Conserven ook niet trouwens. Of zijn mensen al zo ver dat er helemaal geen paprika's en tomaten meer in de supermarkt komen?
🤗👍quote:
Ik doe dat preventiefquote:Op maandag 16 maart 2020 01:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien zeep drinken als je besmet bent?
Er zijn een hoop alternatieven. Of ga je mij zeggen dat douchegel minder goed werkt dan normale zeep?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Datgene dat daadwerkelijk effectief is tegen het virus, nee, snap ik ook niet.
Al die mensen beetje lachen met kiespijn...want allemaal tokkies van de wc rollenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:36 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Met de oudejaarsconference zal vast als onderwerp gebruikt worden:
Hey wist je nog die hype in maart over corona wat een 1april grap bleekt te zijn?!
Alles dat vet afbreekt maakt het virus inert.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er zijn een hoop alternatieven. Of ga je mij zeggen dat douchegel minder goed werkt dan normale zeep?
Niemand lachen want allemaal dode (groot)ouders en hier en daar een random voorheen gezonde broer/zus/vriend(in).quote:Op maandag 16 maart 2020 01:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Al die mensen beetje lachen met kiespijn...want allemaal tokkies van de wc rollen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, keer 291 delen vol offtopic geleuter en dan tegelijk gepiep dat de topics elke keer zo snel gaan. Er staat onderaan de OP en in topicpointer een en ander, help gewoon een beetje joh. Dat is heus niet te veel gevraagd.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
die 2 posts in dit topic heb je het over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |