Hier lijkt het ook alsof de AH hun distributie slechter in orde heeft als bijvoorbeeld de Jumbo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben net geweest en ik heb het nog niet eerder zó leeg gezien
Er zullen wel veel paniekerige mensen zijn die denken dat de supermarkten een maand op slot gaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:11 schreef Newone82 het volgende:
Hier alles op zoals eieren, brood, havermout, afwasmiddel aardappelen, rijst en pasta. Ook al het fruit. Het wordt met de dag erger.
In twee van mijn whatsapp groepen ging ook een bericht rond dat vanaf vandaag alle winkels dicht zouden gaanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:15 schreef slashdotter3 het volgende:
Er zullen wel veel paniekerige mensen zijn die denken dat de supermarkten een maand op slot gaan
Zo zet je inderdaad mensen die niet willen hamsteren aan om toch te hamsteren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alle mensen die niet aan het hamsteren zijn geslagen nemen nu ook extra mee en de winkels zullen nu met bepaalde producten toch kampen met herbevoorradingsproblemen.
Die mankracht kunnen ze beter inzetten om te vakkenvullen of kassa's te bemannen of schoonmaken ipv politieagentje spelen met mensen die je tijd verspillen door de discussie met je aan te gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:29 schreef JK het volgende:
Zo zet je inderdaad mensen die niet willen hamsteren aan om toch te hamsteren.
Gewoon bij snel lopende producten 'maximaal 2 stuks per klant per dag' invoeren. Alleen dat 'per dag' kost natuurlijk wel extra mankrachten die er op letten.
Daarnaast gaan hamsters van elke pastasoort en van elk merk 2 pakken kopen, en dan ook maar pizza, rijst etc.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Die mankracht kunnen ze beter inzetten om te vakkenvullen of kassa's te bemannen of schoonmaken ipv politieagentje spelen met mensen die je tijd verspillen door de discussie met je aan te gaan.
ja en de filiaalhouder kijkt eindelijk eens vrolijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:42 schreef Morri2 het volgende:
Positief bekijken: er liggen in ieder geval geen producten in de schappen die over datum zijn.
Helaas ook weinig 30% afgeprijsd bijna einde houdbaarheidsdatum productenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:42 schreef Morri2 het volgende:
Positief bekijken: er liggen in ieder geval geen producten in de schappen die over datum zijn.
Schijnt niet zo positief te zijn. Nu is er weliswaar een grote omzet maar over een tijdje juist een dip wanneer de mensen hun voorraad gaan opeten en geen geld uitgeven.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja en de filiaalhouder kijkt eindelijk eens vrolijk.
Inmiddels paracetamol verkrijgbaar daar? Hier al een week niet meer bij de kruidvat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:40 schreef franske19 het volgende:
Vanochtend even langs de jumbo en de kruidvat, beide super rustig en muv zeep en tissues voldoende voorraad. Ben maar vast begonnen met het slikken van m'n hooikoorts tabletten om te voorkomen dat ik over een week of twee als paria behandeld ga worden.
Yepquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
het volk wat zo aan het hamsteren is geslagen acht ik zo vreselijk dom dat ze die extra toiletrollen ergens opbergen en die plek totaal vergeten.
gaat gewoon weer opnieuw ingekocht worden, let maar op.
Voor de plaatselijke super is dat perfect, inderdaad. Regelmatig kom ik daar spullen tegen die maanden over datum zijn. "Kan niet" zeggen ze dan. Kan wel. De vakkenvullers van tegenwoordig, weten niet meer wat spiegelen is. Is een kleinere minder populaire supermarkt. Maar de prijzen zijn netjes, vergeleken met grotere supers.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:42 schreef Morri2 het volgende:
Ik vraag het me af hoor. Ik denk dat veel mensen uiteindelijk het verse gemaksvoedsel blijven eten zoals ze gewend zijn. De bewerkelijke dingen die nu ook op zijn gaan in de vergetelheid denk ik zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:47 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Schijnt niet zo positief te zijn. Nu is er weliswaar een grote omzet maar over een tijdje juist een dip wanneer de mensen hun voorraad gaan opeten en geen geld uitgeven.
Heb ik niet naar gekeken eigenlijk. Gebruik het nooit dus heb nog een vol pakje in de EHBO trommel. Zag wel dat je van alle zelfhulp medicijnen maar maximaal 2 pakjes per klant mag kopen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:47 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Inmiddels paracetamol verkrijgbaar daar? Hier al een week niet meer bij de kruidvat.
Klopt hier ook. Hing een briefje bij dat ze leveringsproblemen hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:56 schreef Waelreyad het volgende:
Gisteren naar de AH geweest (Nijmegen Noord), wilde wat eieren en fruit gaan halen.
Het vak met eieren was helemaal leeg, aardig wat mensen zaten er over te klagen. Ook was er nauwelijks fruit en geen zak chips (wtf?!) meer te krijgen. Vervolgens naar de Lidl gegaan op 2 minuten rijden. Eieren, fruit etc. in overvloed :-)
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 10:40 schreef franske19 het volgende:
Ben maar vast begonnen met het slikken van m'n hooikoorts tabletten om te voorkomen dat ik over een week of twee als paria behandeld ga worden.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:10 schreef Sigaartje het volgende:
De kleine detaillisten hebben nog groente en eieren zat. Denk aan de groenteboer en de kaasnotenboer. De mensen hebben ze nog niet ontdekt, maar dat zal niet lang duren.
Ondertussen loopt het storm op de Kruidvatwinkels.
Wat valt er te kopen bij de Kruidvatwinkelsquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:10 schreef Sigaartje het volgende:
De kleine detaillisten hebben nog groente en eieren zat. Denk aan de groenteboer en de kaasnotenboer. De mensen hebben ze nog niet ontdekt, maar dat zal niet lang duren.
Ondertussen loopt het storm op de Kruidvatwinkels.
Je kan je hele huis gebruiken als magazijn dus, zolang je budget hebt kan het doorgaan. Eind van de maand het salaris weer binnen en het gaat weer los neem ik aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mensen zijn op een gegeven moment toch wel klaar met hamsteren? Of zijn het nu de misgrijpers van afgelopen weekend die aan het hamsteren zijn?
Kilo's paracetamol.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat valt er te kopen bij de Kruidvatwinkels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |