Nergens last vanquote:Op maandag 16 maart 2020 00:36 schreef Generationalpha het volgende:
Nog meer mensen die hier niet van kunnen slapen?
Verlengd.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:33 schreef roos94 het volgende:
Denken jullie dat na 6 april de lockdown stopt. Of dat het verlengd wordt.
Israel zelfs 10.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:36 schreef HeatWave het volgende:
Het CDC geeft al advies om bijeenkomsten van meer dan 50 man ACHT weken lang te verbieden.....
Daar is een lijst voor gemaakt die staat wel op de NOS website, en de bron is geloof ik NCTV ( terrorisme en veiligheid ) best wel heftig als het daarvandaan moet komen.quote:
Voor dat soort ingrepen bleef het wel open, maar niet voor controlesquote:Op maandag 16 maart 2020 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop het niet, moet over een maand verstandskiezen laten trekken
Nee, maar ik snap de zorgen wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:36 schreef Generationalpha het volgende:
Ik zag dit ook voorbijkomen. Vreemd dat ze dit niet hebben besproken tijdens de briefing in het Witte Huis eerder vandaag...quote:Op maandag 16 maart 2020 00:36 schreef HeatWave het volgende:
Het CDC geeft al advies om bijeenkomsten van meer dan 50 man ACHT weken lang te verbieden.....
Ja sorry, ook voor mij is het half 1 snachts.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verlengd met een d, voltooid deelwoord. Roos heeft gelijk.
Verlengd. Ik denk wel dat na een tijdje stapsgewijs er weer wat zaken versoepeld gaan worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:33 schreef roos94 het volgende:
Denken jullie dat na 6 april de lockdown stopt. Of dat het verlengd wordt.
Voor noodgevallen blijft er natuurlijk altijd een uitweg. Het gaat om de standaard controles en behandelingen die uitgesteld kunnen worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je zware kiespijn hebt, dan zou je niet naar de tandarts kunnen
Ik denk dat tandartsen enkel de controles schrappen en de preventieve behandelingen.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop het niet, moet over een maand verstandskiezen laten trekken
Dat hoop ik dan maar.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:37 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Voor dat soort ingrepen bleef het wel open, maar niet voor controles
Dat je weer je hont mag uitlaten.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Verlengd. Ik denk wel dat na een tijdje stapsgewijs er weer wat zaken versoepeld gaan worden.
Ja klopt is zo, maar is niet heel duidelijk. Staan ook álle werknemers in de chemie tussen. Dus ook de koffiejufrouwen binnen Shell?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:37 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Daar is een lijst voor gemaakt die staat wel op de NOS website, en de bron is geloof ik NCTV ( terrorisme en veiligheid ) best wel heftig als het daarvandaan moet komen.
Zo is dat. Het zal mijn tijd wel duren.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:38 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Slaap heerlijk, en daar gaat dit virus niks aan veranderen.
Lijkt mij niet. VB gaat in principe uit van wie binnen zeg 3 minuten bij de kazerne kan komen die gaat. Daarvoor hoef, net als op je werk, je niet speciaal ontlast te worden.quote:
Grantedquote:Op maandag 16 maart 2020 00:37 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja sorry, ook voor mij is het half 1 snachts.
mijn buurvrouwquote:Op maandag 16 maart 2020 00:36 schreef Generationalpha het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en ik vind dus dat dat soort gezeik gewoon huilen met de wolven in het bos is. Zelf kom je ook met geen enkel plan. Anders dan "OW JEZUS WAT IS HET ALLEMAAL ERG WE GAAN ER ALLEMAAL AAN" Daar zit, surprise surprise niemand op te wachten
Seksclubs weer mondjesmaat open.quote:
Horror scenario idd. Gaat zoveel cafe's en restaurants de kop kosten, dat ik me afvraag wat er nog overblijft straks. Tenzij de huur van al die plekken op een of andere manier stopgezet kan worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |