SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
[ Bericht 2% gewijzigd door -Chakotay- op 15-03-2020 23:36:12 ]![]()
heb je genoeg doekoes?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik was sinds een paar jaar bezig om ergens een goedkoop stuk land te kopen in Oost of Noord Europa en daar zelf een klein huis op te bouwen, een soort eigen toevluchtsoord. Maar heb het elke keer uitgesteld.![]()
Gewetensvraag.
Partner is verpleegkundige en zorgt as we speak voor het eerst voor Corona patienten.
Onze kids ( 5 maanden en 2,5 jaar ) gaan normaal naar Opa en Oma als wij werken. Opa en Oma zitten in een risico groep.
Kan ik op basis hiervan wanneer zij werkt thuiswerken verlangen?
Het besmettingsgevaar van partner is aanwezig en ik wil Opa en Oma niet ziek (of erger) maken door ons. Of is dit niet zwaarwegend genoeg als wij zelf geen klachten hebben![]()
Dat snap ik ook niet, dan is Nederland ook niet echt dicht, alleen de horeca is dichtquote:Op zondag 15 maart 2020 22:39 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Blijft voor mij vreemd om horeca en dergelijke dicht te doen, maar winkels officieel open te laten. Ben benieuwd of dat nog gaat veranderen.
Echt dicht is zoals in Spanje, waar je zelfs de straat niet meer op mag![]()
Vechtpartij bij de Jumbo voor melk ofzoiets.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:43 schreef Kyran het volgende:
Ik denk echt niet dat wij ons zorgen moeten maken over supermarkten en/of voedsel. Zelfs in Italië hebben de supermarkten gewoon genoeg voorraad en daar zaten ze veel verder in de shit.
Gewoon rustig blijven en niet zo belachelijk gaan hamsteren.
https://www.facebook.com/655730722/posts/10156721203110723/![]()
Die hoop lijkt helaas niet terecht te zijn. In Singapore en Iran is het niet bepaald koud nu.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:45 schreef Middelpunt het volgende:
Zijn er nog ergens bronnen te vinden met goede onderbouwing of we kunnen verwachten dat het met de stijging van de temperatuur wel/niet gaat helpen om de verspreiding te stoppen?
Ik hoor steeds meer mensen die daar hun hoop op vestigen (hopelijk terecht)And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ruinerwold een optie?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik was sinds een paar jaar bezig om ergens een goedkoop stuk land te kopen in Oost of Noord Europa en daar zelf een klein huis op te bouwen, een soort eigen toevluchtsoord. Maar heb het elke keer uitgesteld.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Wat is precies je vraag? Ik zou de kids niet naar opa en oma sturen.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:47 schreef _The_General_ het volgende:
Gewetensvraag.
Partner is verpleegkundige en zorgt as we speak voor het eerst voor Corona patienten.
Onze kids ( 5 maanden en 2,5 jaar ) gaan normaal naar Opa en Oma als wij werken. Opa en Oma zitten in een risico groep.
Het besmettingsgevaar van partner is aanwezig en ik wil Opa en Oma niet ziek (of erger) maken door ons. Of is dit niet zwaarwegend genoeg als wij zelf geen klachten hebbenzie email 27 oktober![]()
Morgen zullen wel heel veel debieltjes naar de Ikea gaan. Of lekker gaan shoppen in winkelcentra
Paar dagen sluit rutte en co dat ook.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Als er echt een zwaardere variant rondwaart, dan zal dit hier ook niet lang meer duren.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:47 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, dan is Nederland ook niet echt dicht, alleen de horeca is dicht
Echt dicht is zoals in Spanje, waar je zelfs de straat niet meer op magCheck it out![]()
Iran en zijn zorgsysteemquote:Op zondag 15 maart 2020 22:48 schreef Revanches het volgende:
[..]
Die hoop lijkt helaas niet terecht te zijn. In Singapore en Iran is het niet bepaald koud nu.![]()
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik zit met een rode kop het nieuws te volgen. Bizar dit, het allerergste is dat niemand een inschatting kan maken van wat er gaat gebeuren. Wat een ramp.![]()
Niet voor een stuk land+vrijstaand huis in Nederland.quote:Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Sowieso thuiswerken afdwingen. Voor jezelf, voor je kinderen, opa & oma en voor haar.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:47 schreef _The_General_ het volgende:
Gewetensvraag.
Het besmettingsgevaar van partner is aanwezig en ik wil Opa en Oma niet ziek (of erger) maken door ons. Of is dit niet zwaarwegend genoeg als wij zelf geen klachten hebben![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Daar ben ik het mee eens hoor. Heb zelf de afgelopen twee/drie weken steeds een beetje meer ingekocht, dus heb vooral een voorraad om niet naar buiten te moeten tijdens drukke periodes etc.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:46 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Onzin. Heb het liever in huis dan ziek weg te moeten. Als er genoeg is, is dit ook geen probleem.
Ik bedoel meer dat het echt niet nodig is om WC-papier voor twee jaar in te slaan en 100 potten bonen op voorraad te hebben. Een voorraadje voor een week of twee/drie is nooit mis![]()
![]()
Ja, ik moet zeggen dat ik ook wel lekker op pad wil.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:48 schreef RubenSosa het volgende:
Morgen zullen wel heel veel debieltjes naar de Ikea gaan. Of lekker gaan shoppen in winkelcentra
Paar dagen sluit rutte en co dat ook.![]()
Kheb al sinds een week of 2 een ander soort gevoel in m'n lichaam, vermoedelijk wegens dit virus.
Een soort gevoel van onzekerheid en vanzelfsprekendheid tegelijk.
Iemand anders vergelijkbaar?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Singapore heeft het wel aardig onder controle in elk geval.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:48 schreef Revanches het volgende:
[..]
Die hoop lijkt helaas niet terecht te zijn. In Singapore en Iran is het niet bepaald koud nu.![]()
Kan dit virus ook in je lichaam zitten en weggaan zonder dat je er ooit van gemerkt hebt ?"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Nu al?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:50 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat ik ook wel lekker op pad wil.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Waarom zou je een tuincentrum of parfumerie nu dichtgooien?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:47 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, dan is Nederland ook niet echt dicht, alleen de horeca is dicht
Echt dicht is zoals in Spanje, waar je zelfs de straat niet meer op magThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Is de Ikea wel nog open dan?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:48 schreef RubenSosa het volgende:
Paar dagen sluit rutte en co dat ook.![]()
Een gevoel van vanzelfsprekendheid? Leg die eens uitquote:Op zondag 15 maart 2020 22:50 schreef hollandia02 het volgende:
Kheb al sinds een week of 2 een ander soort gevoel in m'n lichaam, vermoedelijk wegens dit virus.
Iemand anders vergelijkbaar?![]()
Nee...gewoon aan het werkquote:Op zondag 15 maart 2020 22:50 schreef hollandia02 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:50 schreef TLC het volgende:
Kan dit virus ook in je lichaam zitten en weggaan zonder dat je er ooit van gemerkt hebt ?![]()
Jazeker, ligt aan de symptomen en hoe oplettend je bentquote:Op zondag 15 maart 2020 22:50 schreef TLC het volgende:
Kan dit virus ook in je lichaam zitten en weggaan zonder dat je er ooit van gemerkt hebt ?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Als je thuis kunt werken dan zou dit voor mij niet eens een vraag zijn. Mijn werkgever verplicht iedereen thuis te werken die de mogelijkheid heeft om zo er voor te zorgen dat de omgeving van onze locaties minder druk bezocht is en er minder risico is voor de mensen die helaas niet thuis kunnen werken.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:47 schreef _The_General_ het volgende:
Gewetensvraag.
Het besmettingsgevaar van partner is aanwezig en ik wil Opa en Oma niet ziek (of erger) maken door ons. Of is dit niet zwaarwegend genoeg als wij zelf geen klachten hebben
Ik zou de kinderen niet naar opa en oma laten gaan. Te meer omdat het niet uitgesloten is dat ze het virus stilletjes kunnen overdragen van je partner via hun naar opa en oma.![]()
Als jij kunt thuiswerken, was dat toch al de bedoeling. Vind dat je daar ook nog eens een verdomd goeie reden voor hebt, dus daar zou je toch met je baas uit moeten komen?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:47 schreef _The_General_ het volgende:
Gewetensvraag.
Het besmettingsgevaar van partner is aanwezig en ik wil Opa en Oma niet ziek (of erger) maken door ons. Of is dit niet zwaarwegend genoeg als wij zelf geen klachten hebben
Ik zou ze zéker niet bij je ouders brengen.![]()
Oef. Dat is dus voor de oudjes en mensen met zwakke gezondheid ook al geen optie meer?twitter:DBgirl_83 twitterde op zondag 15-03-2020 om 22:47:53Eerste online bezorgmoment bij de AH is 28 maart.
Ik kan wel janken. Letterlijk. https://t.co/tZU6HcmgW7 reageer retweetIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Klopt, maar dat is niet vanwege de warmte.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Singapore heeft het wel aardig onder controle in elk geval.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Evenstar
![]()
Je partner heeft een vitale functie.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:47 schreef _The_General_ het volgende:
Gewetensvraag.
Opa en oma zijn op dit moment GEEN geschikte oppas.
Indien er geen andere optie is dan hoor jij inderdaad gewoon thuis te blijven voor de kinderen.![]()
ja die zijn alleen maar aan het bidden ....... of oorlogvoerenquote:"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Voor controlfreaks zijn het slechte tijden.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:49 schreef Generationalpha het volgende:
Ik zit met een rode kop het nieuws te volgen. Bizar dit, het allerergste is dat niemand een inschatting kan maken van wat er gaat gebeuren. Wat een ramp.Check it out![]()
Dan is die kop van het AD beetje overdrevenquote:Op zondag 15 maart 2020 22:49 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Als er echt een zwaardere variant rondwaart, dan zal dit hier ook niet lang meer duren.
'Nederland is nu echt dicht'![]()
Ik sinds storm Ciara. Kan ht niet uitleggen, het gevoel is nooit weggegaan. Geen fijn gevoel in ieder geval.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:50 schreef hollandia02 het volgende:
Ja kan, dan zat het undercoverquote:Op zondag 15 maart 2020 22:50 schreef TLC het volgende:
Kan dit virus ook in je lichaam zitten en weggaan zonder dat je er ooit van gemerkt hebt ?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Waarom?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben voor het sluiten van alles behalve apotheken, supermarkten en postkantorenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Jup.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:50 schreef TLC het volgende:
Kan dit virus ook in je lichaam zitten en weggaan zonder dat je er ooit van gemerkt hebt ?
Maar dat zegt de GGD en het RIVM en dat zijn twee bijzonder impopulaire partijen hier. Dus hier op fok is het uitgesloten. Als je besmet bent, word je bijzonder ziek en is twee weken beademing eerder standaard dan uitzondering
![]()
![]()
Jaquote:. Ik word een beetje depressief en moedeloos van te lang binnen zitten. En nu moet ik ook nog mega lang thuis werken.
![]()
Dit dus, het lijkt me geen hogere wiskundequote:Op zondag 15 maart 2020 22:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je partner heeft een vitale functie.
Opa en oma zijn op dit moment GEEN geschikte oppas.
Indien er geen andere optie is dan hoor jij inderdaad gewoon thuis te blijven voor de kinderen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Als jij zelf niet in een vitale functie werkt kan jij thuisblijven voor de kinderen.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:47 schreef _The_General_ het volgende:
Gewetensvraag.
Anders oppas regelen en zorgen dat je een plek krijgt bij de kinderopvang.![]()
Same here, minimale bezetting in case shit hits the fanquote:Op zondag 15 maart 2020 22:51 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Als je thuis kunt werken dan zou dit voor mij niet eens een vraag zijn. Mijn werkgever verplicht iedereen thuis te werken die de mogelijkheid heeft om zo er voor te zorgen dat de omgeving van onze locaties minder druk bezocht is en er minder risico is voor de mensen die helaas niet thuis kunnen werken.
Ik zou de kinderen niet naar opa en oma laten gaan. Te meer omdat het niet uitgesloten is dat ze het virus stilletjes kunnen overdragen van je partner via hun naar opa en oma.![]()
twitter:ragipsoylu twitterde op zondag 15-03-2020 om 22:33:52UPDATE: Total number of Corona patients in Turkey is 18, per Turkish Health Minister.
• Seven people from the first case
• One from travel with Saudi Arabia
• Seven from travel with Europe
• Three from travel with US reageer retweet![]()
We gaan eraan.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:52 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Voor controlfreaks zijn het slechte tijden.![]()
Mijn zus houdt de kids al een paar dagen weg bij opa en oma en heeft ze ook uitgelegd waarom... ze willen niet eens meer naar opa en oma nuquote:Op zondag 15 maart 2020 22:52 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Oma bleef aandringen dat ze "Echt wel kan oppassen"
Ik wil het niet hebben.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het toeval waarmee dit virus wereldwijd verspreid is, is precies dat voorzetje wat de wereld nodig had m.b.t. de klimaatcrisis.
Dermate veel toeval om de wereld in een keer CO2 neutraal te krijgen. Ik weet het niet hoor.
Daarnaast werd vorig jaar al voospeld dat 2020 in het teken van een recessie zou staan.
Nu zitten we erin en goed ook
2 vliegen in 1 klap virus![]()
Singapore stijgt niet zo hard qua aantallen en in Iran is het niet overal heel warm.Go hard or go home![]()
Alle normale winkels Inc winkelcentra en meubelboulevards zijn gewoon open jaquote:Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Gewoon s'avonds een flinke rit maken met de auto (alleen).quote:Op zondag 15 maart 2020 22:52 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja. Ik word een beetje depressief en moedeloos van te lang binnen zitten. En nu moet ik ook nog mega lang thuis werken.
En dan even in een natuurgebied wandelen.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Het eerste wel, het tweede niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:50 schreef hollandia02 het volgende:
Iemand anders vergelijkbaar?
Ik heb iig vaker hoofdpijn dan gewoonlijk, en voel me onrustig. Stress.
Ik wil niet meer zo zijn als in de tijd van 9/11 en Pim Fortuijn (toen alles maar langs me heen ging en ik nergens een zak om gaf), maar het was wel lekker rustig voor de geest.![]()
feestboek is een deurtje verder.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:52 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Oma bleef aandringen dat ze "Echt wel kan oppassen"
Ik wil het niet hebben.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ze zijn hier een taxi-boodschapsysteem aan het opzetten via facebook
Taakverdeling dat de een de boodschappen doet, de ander taxiet de boel en betalen dmv tikkie![]()
![]()
Zolang je geen ziekteverschijnselen hebt kan je mijn inziens nog prima naar niet drukke plekken, zoals de gemiddelde winkel.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat mensen niet verantwoordelijk zijn en alsnog massaal dingen buiten de deur doen
Is natuurlijk belachelijk om een telefoonwinkel te sluiten maar een drukke supermarkt open te houdenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
MMijn schoonmoeder, die echt een slechte gezondheid heeft, belde verontwaardigd mijn man op omdat mijn kind haar niet mocht knuffelen of langskomen van mij..quote:Op zondag 15 maart 2020 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn zus houdt de kids al een paar dagen weg bij opa en oma en heeft ze ook uitgelegd waarom... ze willen niet eens meer naar opa en oma nu
Ik doe het voor jou hoor schoonmoeder!![]()
Van die bezorgservice had ik toch al niet veel verwacht. Die kunnen nooit zo snel opschalen.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:51 schreef Greys het volgende:
Oef. Dat is dus voor de oudjes en mensen met zwakke gezondheid ook al geen optie meer?twitter:DBgirl_83 twitterde op zondag 15-03-2020 om 22:47:53Eerste online bezorgmoment bij de AH is 28 maart.
Ik kan wel janken. Letterlijk. https://t.co/tZU6HcmgW7 reageer retweetCheck it out![]()
Ik heb ook vaak hoofdpijn man. En een hele rare droge, kriebelige keel. Maar er gaan allerlei rare virussen rond.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het eerste wel, het tweede niet.
Ik heb iig vaker hoofdpijn dan gewoonlijk, en voel me onrustig. Stress.![]()
Precies dit dus. Stress die je niet verklaren kunt waardoor je er ook moeilijk mee kan praten.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het eerste wel, het tweede niet.
Ik heb iig vaker hoofdpijn dan gewoonlijk, en voel me onrustig. Stress.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Drukke supermarkt moet ook aan banden gelegd wordenquote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zolang je geen ziekteverschijnselen hebt kan je mijn inziens nog prima naar niet drukke plekken, zoals de gemiddelde winkel.
Is natuurlijk belachelijk om een telefoonwinkel te sluiten maar een drukke supermarkt open te houdenEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Alsof iedereen met een loopneus thuisblijft. Je overschat de mensquote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zolang je geen ziekteverschijnselen hebt kan je mijn inziens nog prima naar niet drukke plekken, zoals de gemiddelde winkel.
Is natuurlijk belachelijk om een telefoonwinkel te sluiten maar een drukke supermarkt open te houdenAFCA!![]()
Minder anale sex, staat los van corona.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef Sfancta het volgende:
Heb een zwaar buikgevoel, en moet niet schijten en heb niet veel gegeten. Heb dit sinds februariHaters everywhere but I don't really care.![]()
Mooi man, ik word bijzonder vrolijk van al die (innovatieve) initiatievenquote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef iBenny het volgende:
Taakverdeling dat de een de boodschappen doet, de ander taxiet de boel en betalen dmv tikkie![]()
Misschien kunnen al die lui uit de horeca die nu met een 0-urencontract thuis zitten uitkomst biedenquote:Op zondag 15 maart 2020 22:55 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Van die bezorgservice had ik toch al niet veel verwacht. Die kunnen nooit zo snel opschalen.
Misschien moet mevrouw uit 1983 dat gewoon open houden voor risicogroepenquote:Op zondag 15 maart 2020 22:55 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Van die bezorgservice had ik toch al niet veel verwacht. Die kunnen nooit zo snel opschalen.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
zijn er al plekken online waar hulpbehoevende kunnen aangeven dat e moeite hebben met boodschappen doen?
Want ik kan best wel dat voor mensen doen![]()
Ab wil niet zeggen of 3 weken voldoende is.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Bijna iedereen ondertussen wel denk ik.quote:Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Om mij heen gaat dat anders primaquote:Op zondag 15 maart 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof iedereen met een loopneus thuisblijft. Je overschat de mensThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Niet mee eens.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is natuurlijk belachelijk om een telefoonwinkel te sluiten maar een drukke supermarkt open te houden![]()
Als iemand ze pas en pincode aan me geeft dan doe ik wel boodschappen
grgr Contantin from RomeniaU MAD?![]()
Apart is dat jaquote:Op zondag 15 maart 2020 22:55 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
M
[..]
Mijn schoonmoeder, die echt een slechte gezondheid heeft, belde verontwaardigd mijn man op omdat mijn kind haar niet mocht knuffelen of langskomen van mij..
Ik doe het voor jou hoor schoonmoeder!
Waarom niet?quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op zondag 15 maart 2020 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
grgr Contantin from Romenia
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
https://www.rodekruis.nl/quote:Op zondag 15 maart 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
zijn er al plekken online waar hulpbehoevende kunnen aangeven dat e moeite hebben met boodschappen doen?
Want ik kan best wel dat voor mensen doen*uit lurkstand herrezen*![]()
😆quote:Op zondag 15 maart 2020 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
grgr Contantin from Romenia![]()
Evenstar
![]()
Een Scapino is wat anders dan een Jumbo/AH.
Supermarkten moeten altijd open blijven, andere winkels kunnen gewoon dicht.
Alleen moeten supermarkten wel weer oppassen dat er niet 200 man naar binnenstormt om 08:00 ....![]()
Waarom zou je dat doen? Je mag toch gewoon naar de supermarkt?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef iBenny het volgende:
picsquote:Op zondag 15 maart 2020 22:59 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Offtopic: Stacy![]()
man hou op, dat ding....
![]()
Ik weet uit eigen ervaring dat Roma altijd te vertrouwen zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
grgr Contantin from Romenia
Erg vriendelijk en netjes ook.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Was hier vandaag weer het geval alleen was het 13h00quote:Op zondag 15 maart 2020 22:59 schreef Kyran het volgende:
Alleen moeten supermarkten wel weer oppassen dat er niet 200 man naar binnenstormt om 08:00 ....Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Bij minimaal gevaar zou ik proberen om het laatste beetje economie te laten draaien andersquote:Op zondag 15 maart 2020 22:59 schreef Kyran het volgende:
Alleen moeten supermarkten wel weer oppassen dat er niet 200 man naar binnenstormt om 08:00 ....The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik mag toch hopen dat we dan op zijn minst een kantelmoment hebben gehadquote:Op zondag 15 maart 2020 22:57 schreef Fukushima het volgende:
Ab wil niet zeggen of 3 weken voldoende is.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik ookquote:Op zondag 15 maart 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben voor het sluiten van alles behalve apotheken, supermarkten en postkantoren![]()
Misschien voor mensen die dat niet kunnen/mogen?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:59 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Je mag toch gewoon naar de supermarkt?![]()
Ja natuurlijk, maar zwakkeren kunnen misschien het beter niet riskeren.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:59 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Je mag toch gewoon naar de supermarkt?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik heb sinds 2 weken elke dag hartkloppingen. Vanmiddag even getennist en gestopt omdat ik licht in mn hoofd werd. Ook al wat vage hoestmomenten gehad. Geen idee of/wat ik onder de leden heb. Partner voelt zich ook vreemd/vermoeid en vaker hoofdpijn.![]()
Economie word een lastige kwestie:
-Werknemers horeca in deeltijd WW
-Werknemers horeca met 0-uren contract die geen inkomstenbelasting meer betalen wegens geen inkomsten
-Inkomen belasting horeca word 0
-Mensen gaan minder naar buiten, dus minder uitgaven=minder btw
-Mensen werken vaker thuis=minder benzine=minder accijns
-Meer kosten voor de zorgIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
kan er niks over vinden weet ook niet waar ik op moet zoeken. moeten toch mensen zijn die dit graag willen![]()
Evenstar
![]()
Gevaar is dat morgen winkels als IKEA gebruikt gaan worden voor een dagje uit. Heb ook niks gehoord over het sluiten van die krijsparadijsen. Hoop dat die ook gewoon dicht zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bij minimaal gevaar zou ik proberen om het laatste beetje economie te laten draaien anders![]()
Die 90 miljard van Hoekstra is over een maandje of twee al op als het zo doorgaat.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:01 schreef hollandia02 het volgende:
-Werknemers horeca met 0-uren contract die geen inkomstenbelasting meer betalen wegens geen inkomsten
-Meer kosten voor de zorg![]()
Blijft gek om álle horeca dicht te gooien en dan de niet essentiële winkels wel open. Is bizarquote:Op zondag 15 maart 2020 23:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bij minimaal gevaar zou ik proberen om het laatste beetje economie te laten draaien anders![]()
Ik hoop het ookquote:Op zondag 15 maart 2020 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat we dan op zijn minst een kantelmoment hebben gehadEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
dat komt nogquote:Op zondag 15 maart 2020 23:03 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Blijft gek om álle horeca dicht te gooien en dan de niet essentiële winkels wel open. Is dubbel.![]()
Ik niet, maar ik ben wel bang om anderen aan te steken. Ik was mijn handen en meet continu mijn temperatuur.quote:Check it out![]()
Maar eh, bijna iedereen moet gewoon werken hèquote:Op zondag 15 maart 2020 23:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gevaar is dat morgen winkels als IKEA gebruikt gaan worden voor een dagje uit. Heb ook niks gehoord over het sluiten van die krijsparadijsen. Hoop dat die ook gewoon dicht zijn.
Maar als tokkies een uitje naar de Scapino organiseren moet ik je gelijk geven.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Zolang je geen hoge koorts hebt, chronische hoest, of ademhalingsproblemen is er niets aan de hand.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:01 schreef Stefanovich het volgende:
Ik heb sinds 2 weken elke dag hartkloppingen. Vanmiddag even getennist en gestopt omdat ik licht in mn hoofd werd. Ook al wat vage hoestmomenten gehad. Geen idee of/wat ik onder de leden heb.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Precies. Vroeger verwacht ik zelfs als ook andere winkels sluiten.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die 90 miljard van Hoekstra is over een maandje of twee al op als het zo doorgaat.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Gewoon alles compenseren vanuit de staatskas. Dat leidt tot verhoging van de staatsschuld maar dat is met de huidige rentestanden echt geen enkel probleem. Geld is gratis op het moment en zal dat ook nog wel ff blijven als ik zo naar het beleid van de centrale banken kijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:01 schreef hollandia02 het volgende:
-Meer kosten voor de zorg"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bij de Ikea's in het zuiden des lands waren geloof ik begin van de week al de ballenbakken gesloten.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gevaar is dat morgen winkels als IKEA gebruikt gaan worden voor een dagje uit. Heb ook niks gehoord over het sluiten van die krijsparadijsen. Hoop dat die ook gewoon dicht zijn.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Volgens mij zien ze meer risico op besmettingen bij mensen die in een afgesloten ruimte lange tijd naast elkaar zitten/staan. Lijkt me logisch ookquote:Op zondag 15 maart 2020 23:03 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Blijft gek om álle horeca dicht te gooien en dan de niet essentiële winkels wel open. Is bizarThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Evenstar
![]()
Nou, als kinderen thuisblijven weet ik nog niet wat de meeste ouders morgen gaan doen. Anders heb je altijd opa/oma/oom/tante die met de kinderen ergens naartoe kunnen. Een deel van de bevolking heeft al keer op keer bewezen niet met bepaalde vrijheden om te kunnen gaan, dus ik kijk nergens meer van op ....quote:Op zondag 15 maart 2020 23:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar eh, bijna iedereen moet gewoon werken hè![]()
Ja maar eh, je wil toch veiligheid? Dan is het meten met 2 maten om horeca dicht te doen en de niet essentiële winkels open te laten.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar eh, bijna iedereen moet gewoon werken hè
Maar als tokkies een uitje naar de Scapino organiseren moet ik je gelijk geven.![]()
Die zijn gewoon openquote:Op zondag 15 maart 2020 23:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gevaar is dat morgen winkels als IKEA gebruikt gaan worden voor een dagje uit. Heb ook niks gehoord over het sluiten van die krijsparadijsen. Hoop dat die ook gewoon dicht zijn.![]()
https://www.monkeytown.eu/quote:Monkey Town stemt haar beleid rondom het coronavirus af op het door de regering aangekondigde beleid en volgt de instructies van het RIVM en de GGD strikt op. Dit betekent dat Monkey Town vestigingen geopend blijven voor het publiek, maar dat de maximale door de regering opgelegde capaciteitsbeperking ook bij Monkey Town geldt. Monkey Town volgt de communicatie vanuit het RIVM op de voet en past haar beleid continue aan de actuele omstandigheden aan.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
https://www.volkskrant.nl(...)in-een-dag~b7c955f8/quote:Brabantse artsen waarschuwden zaterdag al dat er een tweede golf in aantocht is, die over 1 tot 2 weken pas in volle omvang zichtbaar kan zijn. Bart Berden, voorzitter van het Regionaal Overleg Acute Zorg (ROAZ) in Brabant, geeft aan dat hij zondag aan het eind van de middag al 27 opnames zag, terwijl het RIVM aan het begin van de middag nog een totale toename van 26 voor heel Nederland meldde.
Moeite waard alles te lezen, RIVM sprong er weer eens uit met een totaal verkeerde inschatting.
Blijft elke dag weer onbegrijpelijk wat die mensen aan het doen zijn (RIVM/VVD enz)![]()
Je weet dat er na het kantelmoment nog altijd een hele hoop dooien gaan vallen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat we dan op zijn minst een kantelmoment hebben gehadDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Corona Townquote:Op zondag 15 maart 2020 23:06 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Die zijn gewoon open![]()
https://www.monkeytown.eu/
[..]![]()
Vanmiddag stormden er hier zeker 150-200 man naar binnen in de Jumbo.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:59 schreef Kyran het volgende:
Alleen moeten supermarkten wel weer oppassen dat er niet 200 man naar binnenstormt om 08:00 ....
Echt totaal niet verantwoord.
Ik heb de manager er op aan gesproken dat mensenmassa's van 100 man of meer hoogst onverantwoordelijk is.
Hij zei dat de mensen hun eigen verantwoordelijkheid was en dat het RIVM dat bericht zaterdagavond heeft verstuurd.![]()
We kunnen ook iedereen een bubbel geven.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:06 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja maar eh, je wil toch veiligheid? Dan is het meten met 2 maten om horeca dicht te doen en de niet essentiële winkels open te laten.
Kennelijk schatten de experts dit in als veiligThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Das wel een goede... Maar privacy technisch misschien wat lastig.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
Want ik kan best wel dat voor mensen doen
Zijn altijd wel mensen met slechte bedoelingen."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Dan moet je nog even wachten! Over 2 maanden te koop voor drie grijpstuivers!!quote:
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Een vriendin van me werkt bij zo'n krijsparadijs en ze hebben (Goddank, volk wordt wijzer) doorlopend afzeggingen voor feestjes.![]()
Ja maar dat kan toch ook net zo goed in een winkel zijn? Ik snap het niet in ieder gevalquote:Op zondag 15 maart 2020 23:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze meer risico op besmettingen bij mensen die in een afgesloten ruimte lange tijd naast elkaar zitten/staan. Lijkt me logisch ook![]()
ja klopt maar misschien is er al een hastag op twitter?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:08 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Das wel een goede... Maar privacy technisch misschien wat lastig.
Zijn altijd wel mensen met slechte bedoelingen.![]()
Het virus is kut, maar het wel super interessant om te volgen en mee te mogen maken.
Zulke ingrijpende dingen komen maar zelden voor.
Ik verwacht voor eind volgende week alles op apotheken en supermarkten na dicht.
Ik denk (en hoop) dat we nog wel naar buiten mogen.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Evenstar
![]()
Ah dat is al goed nieuwsquote:Op zondag 15 maart 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Ikea's in het zuiden des lands waren geloof ik begin van de week al de ballenbakken gesloten.![]()
![]()
Komt morgen om 19.00 uur nog welquote:Op zondag 15 maart 2020 23:03 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Blijft gek om álle horeca dicht te gooien en dan de niet essentiële winkels wel open. Is bizar![]()
Dat blijktquote:Op zondag 15 maart 2020 23:08 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja maar dat kan toch ook net zo goed in een winkel zijn? Ik snap het niet in ieder gevalThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dat is ook raar, zit liever op een terras of in een restaurant dan dat ik op koopavond in een Primark ofzo rondloopquote:Op zondag 15 maart 2020 23:03 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Blijft gek om álle horeca dicht te gooien en dan de niet essentiële winkels wel open. Is bizar![]()
Valt dat niet onder eet en drink gelegenheden?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:08 schreef Mammietje het volgende:
Een vriendin van me werkt bij zo'n krijsparadijs en ze hebben (Goddank, volk wordt wijzer) doorlopend afzeggingen voor feestjes.zie email 27 oktober![]()
Je vergeet nog een grote: toerismesector.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:01 schreef hollandia02 het volgende:
-Meer kosten voor de zorg
We hebben geen idee hoe lang alles stil gaat liggen.
Stel we krijgen het onder controle, ga je dan
1) weer toeristen binnen laten die eventueel nieuwe besmettingen met zich mee brengen?
2) laat je nederlanders gewoon reizen met de kans dat ze het virus opnieuw terug meenemen?
3) we weten niet wanneer een ander land ons weer veilig vind, en het vliegverkeer hervat.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
We kunnen ook iedereen een bubbel geven?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
We kunnen ook iedereen een bubbel geven.
Kennelijk schatten de experts dit in als veilig
Oh ja okay nou ja dan zal het wel zo zijn.![]()
Evenstar
![]()
Zucht ....quote:Op zondag 15 maart 2020 23:06 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Die zijn gewoon open![]()
https://www.monkeytown.eu/
[..]![]()
![]()
Voor werk wel ja. Andere zaken zijn niet essentiele sociale contactenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:08 schreef junkiexp het volgende:
Het virus is kut, maar het wel super interessant om te volgen en mee te mogen maken.
Ik verwacht voor eind volgende week alles op apotheken en supermarkten na dicht.
Ik denk (en hoop) dat we nog wel naar buiten mogen.![]()
Frappant weer. De scholen worden dichtgegooid. Al mijn vrouwelijke collega's op de app: Oh jee hoe moet ik dit redden want mijn man moet gewoon werken hoor. Alle mannelijke collega's: tjirp tjirp krekels.
Hoop dat dit geen doorsnee is van Nederland...![]()
In Singapore zit iedereen in de airco, en mbt Iran had ik twee kaarten gezien die met elkaar vergeleken werden: Coronagevallen en de (hoge dus koude) bergruggen. Kwamen precies overeen.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:48 schreef Revanches het volgende:
[..]
Die hoop lijkt helaas niet terecht te zijn. In Singapore en Iran is het niet bepaald koud nu.
Verder breidt dat virus zich amper uit in Zuidoost Azie.![]()
Hont uitlaten? Mag dat volgend weekend nog als we in full lockdown zitten? Ik bedoel Jim moet ergens schijten en niet in mijn kamer natuurlijk!!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:10 schreef Confetti het volgende:
Voor werk wel ja. Andere zaken zijn niet essentiele sociale contactenDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Wat ik frustrerend vind is dat er niks wordt gedaan om de kassieres te beschermen. Die worden aan zoveel contact blootgesteld. Mijn vriendin werkt fulltime achter de kassa en het zit me helemaal niet lekker.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:07 schreef Markesh het volgende:
[..]
Vanmiddag stormden er hier zeker 150-200 man naar binnen in de Jumbo.
Ik heb de manager er op aan gesproken dat mensenmassa's van 100 man of meer hoogst onverantwoordelijk is.
Hij zei dat de mensen hun eigen verantwoordelijkheid was en dat het RIVM dat bericht zaterdagavond heeft verstuurd.It's okay to be white![]()
Uiteindelijk sta je toch aan iemands deur.... Dus de wijze waarop maakt denk ik weinig uit.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar misschien is er al een hastag op twitter?
Gewoon in de buurt bij de oudjes aanbellen.
Ik ga morgen even naar de buren (70plussers) om te vragen of ze behoefte aan hulp hebben. Ze hebben wel iets van een eigen netwerk voor zover ik weet, maartoch."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Ik ookquote:Op zondag 15 maart 2020 23:09 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Dat is ook raar, zit liever op een terras of in een restaurant dan dat ik op koopavond in een Primark ofzo rondloop![]()
Ik vind het vooral fascinerend dat mensen echt niet kunnen terugschakelen en ondanks alle beperkingen die terecht steeds verder moeten worden opgelegd omdat mensen geen eigen verantwoordelijkheid kunnen dragen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:08 schreef junkiexp het volgende:
Ik denk (en hoop) dat we nog wel naar buiten mogen.
Morgen zul je inderdaad wel de dagtripjes naar de IKEA ofzo gaan zien, of naar de speeltuinen die er nog zijn etc. Mensen die lopen klagen dat ze hun kind niet in een klaslokaal willen hebben zitten trekken er dan vervolgens wel zelf op uit waarbij ze nog meer risico lopen
Iemand moet het doen hè.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:10 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Gelukkig snap jij het wel, knap van je
Maar als je het verschil tussen een uitgaansgelegenheid en een gemiddelde winkel niet kan inschatten heeft de paniek de overhand gekregen.
Verder zie ik om me heen alleen maar mensen die heel bewust met de situatie omgaan.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ons krijspaleis is sinds vanmiddag per direct gesloten.
Dat is geen Monkey Town of andere grotere 'keten'.![]()
ja hier in de straat zijn ze allemaal voorzien geloof ik. maar goed hou jullie ogen open of jullie wat tegenkomenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:11 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Uiteindelijk sta je toch aan iemands deur.... Dus de wijze waarop maakt denk ik weinig uit.
Gewoon in de buurt bij de oudjes aanbellen.
Ik ga morgen even naar de buren (70plussers) om te vragen of ze behoefte aan hulp hebben. Ze hebben wel iets van een eigen netwerk voor zover ik weet, maartoch.![]()
![]()
Vanmiddag hetzelfde gezien bij een AH XL. Stervensdruk en ik voelde me er niet op m'n gemak.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:07 schreef Markesh het volgende:
[..]
Vanmiddag stormden er hier zeker 150-200 man naar binnen in de Jumbo.
Hij zei dat de mensen hun eigen verantwoordelijkheid was en dat het RIVM dat bericht zaterdagavond heeft verstuurd.![]()
Weet niet of het al gepost was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: https://www.iss.it/web/gu(...)9/content/id/5294087
Ik bedoel het was al zo'n beetje bekend, maar toch.~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
En daarom gaan wij het niet in 50 dagen (Wuhan lockdown) oplossen maar gaat het hier veel langer durenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het vooral fascinerend dat mensen echt niet kunnen terugschakelen en ondanks alle beperkingen die terecht steeds verder moeten worden opgelegd omdat mensen geen eigen verantwoordelijkheid kunnen dragen.
Morgen zul je inderdaad wel de dagtripjes naar de IKEA ofzo gaan zien, of naar de speeltuinen die er nog zijn etc. Mensen die lopen klagen dat ze hun kind niet in een klaslokaal willen hebben zitten trekken er dan vervolgens wel zelf op uit waarbij ze nog meer risico lopen
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Echt een waardeloze timing, ja! Offf.... een mooie proef; vraag haar bij jou in quarantaine te gaan!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:09 schreef Gehrman het volgende:
Deze incel heeft sinds een aantal weken een vriendin. Echt een geweldige timing.![]()
Ik heb zoonlief gisteren toch nog maar naar vriendinnetje laten gaan. Komt hij thuis met het verhaal dat haar moeder bij Opa op bezoek geweest was in het ziekenhuis. Lag daar voor een val, maar zou nu misschien getest worden op Corona want er lag per ongeluk een Coronapatiënt op de afdelling.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier in de straat zijn ze allemaal voorzien geloof ik. maar goed hou jullie ogen open of jullie wat tegenkomen
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Waarschijnlijk dezelfde vrouwen die vandeweek nog klaagden dat de scholen dicht moestenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:10 schreef Qarrad het volgende:
Frappant weer. De scholen worden dichtgegooid. Al mijn vrouwelijke collega's op de app: Oh jee hoe moet ik dit redden want mijn man moet gewoon werken hoor. Alle mannelijke collega's: tjirp tjirp krekels.
Hoop dat dit geen doorsnee is van Nederland...
Evenstar
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:12 schreef Donna het volgende:
Ons krijspaleis is sinds vanmiddag per direct gesloten.
Dat is geen Monkey Town of andere grotere 'keten'.![]()
![]()
In je bek schijten 🤣🤣🤣quote:Op zondag 15 maart 2020 23:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Hont uitlaten? Mag dat volgend weekend nog als we in full lockdown zitten? Ik bedoel Jim moet ergens schijten en niet in mijn kamer natuurlijk!!![]()
Precies, dat zei ik ook tegen die manager, dat hij wel verantwoordelijk is voor zijn personeel.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:10 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Wat ik frustrerend vind is dat er niks wordt gedaan om de kassieres te beschermen. Die worden aan zoveel contact blootgesteld. Mijn vriendin werkt fulltime achter de kassa en het zit me helemaal niet lekker.
Maar daar lulde hij mooi overheen![]()
Onbegrijpelijk.quote:
Maar hopelijk gaat binnenkort alles dicht, behalve de noodzakelijke dingen als supermarkten, apotheken e.d.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
RIPquote:Op zondag 15 maart 2020 23:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Echt een waardeloze timing, ja! Offf.... een mooie proef; vraag haar bij jou in quarantaine te gaan!![]()
Ik heb zoonlief gisteren toch nog maar naar vriendinnetje laten gaan. Komt hij thuis met het verhaal dat haar moeder bij Opa op bezoek geweest was in het ziekenhuis. Lag daar voor een val, maar zou nu misschien getest worden op Corona want er lag per ongeluk een Coronapatiënt op de afdelling.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Gewoon de hele dag binnen blijvenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:09 schreef Gehrman het volgende:
Deze incel heeft sinds een aantal weken een vriendin. Echt een geweldige timing.)
![]()
De Haagse politie heeft zondagavond met de gemeente een Turkse bruiloft aan banden gelegd in zalencentrum Opera. Er waren meer dan 500 mensen aanwezig. ,,Er is gehandhaafd”, zegt de gemeente na vragen van het AD.AFCA!![]()
https://twitter.com/BasTietema/status/1239159600458457089?
Was dit al gepost? Ben ik erg harteloos als ik zeg: Life is full of disappointments, deal with it...![]()
Mooi moment om basisinkomen in te voeren trouwens. Al was het maar als tijdelijk experiment.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Mwah. Bij mij heeft de paniek de overhand niet gekregen. Ik zie niet in waarom een restaurant dicht zou moeten en een Ikea openblijft. Of andere winkels. Vind ik meten met 2 maten. Beide gelegenheden komen grote groepen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Iemand moet het doen hè.
Maar als je het verschil tussen een uitgaansgelegenheid en een gemiddelde winkel niet kan inschatten heeft de paniek de overhand gekregen.
Verder zie ik om me heen alleen maar mensen die heel bewust met de situatie omgaan.
Dat in restaurants mensen langer op elkaar zitten en dichter is onzin. Ook in winkels blijven mensen soms lang hangen, dicht op elkaar. Ligt er maar net aan welke winkel of restaurant.![]()
Inderdaad. Gemeentes geven hun medewerkers bijvoorbeeld 5 dagen calamiteitenverlof, en als je het daarna niet kan bolwerken betalen ze maar 50% uit. Vind ik echt onvoorstelbaar, je zet die mensen gigantisch voor het blok. Terwijl de overheid op dit moment tegen negatieve rente kan lenen...quote:Op zondag 15 maart 2020 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon alles compenseren vanuit de staatskas. Dat leidt tot verhoging van de staatsschuld maar dat is met de huidige rentestanden echt geen enkel probleem. Geld is gratis op het moment en zal dat ook nog wel ff blijven als ik zo naar het beleid van de centrale banken kijk.![]()
Eh?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:14 schreef MichaelPallada het volgende:
Was dit al gepost? Ben ik erg harteloos als ik zeg: Life is full of disappointments, deal with it...twitter:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Goed verhaal, maar gaat mij dat als roker nu nog redden om te stoppen? Ben ik daar dan niet gewooon te laat mee?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:12 schreef joyvke het volgende:
Ik bedoel het was al zo'n beetje bekend, maar toch.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Nu zeggen ze bij op1 dat scholen coulant moeten zijn zodra één van de ouders al een vitaal beroep hebben. Dat lijkt mij niet eerlijk tov ouders die allebei geen vitaal beroep hebben.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Is een bug (just setting op my twitter). Hij moet ff wat weghalen uit de link.quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Frankrijk is ook aan het afsturen op een volledige lockdown:twitter:BNODesk twitterde op zondag 15-03-2020 om 22:50:39NEW: French government preparing order which requires people to stay at home to stop the spread of coronavirus, sources say, according to Reuters. It's unclear whether a final decision has been taken. reageer retweet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Foutje, proberen te corrigeren.quote:
Het ging hierom:
https://twitter.com/BasTietema/status/1239159600458457089?s=20![]()
Krijg net een mail van werk (grote financial) die er op neer komt dat eigenlijk iedereen thuis moet werken, maar dat alleen de mensen met voor het bedrijf vitale functies (IT etc) op werkuren mogen inloggen op het netwerk.
De rest wordt geacht om de hele dag maar wat te zitten pielen op de telefoon of tablet van het werk, waar je natuurlijk totaal geen werk op gedaan krijgt.
Dat gaat vrees ik neerkomen op gewoon 3 weken lang geen ene reet doen. En 1 dag is nog wel leuk, maar 3 weken?! En dan ook in het weekend. Volledig terecht hoor en zal me er ook netjes aan houden, maar de impact wordt me nu pas duidelijk.![]()
Oh dacht dat FR al dicht was. Maarja, zoveel info, lastig bij te houdenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
Frankrijk is ook aan het afsturen op een volledige lockdown:twitter:BNODesk twitterde op zondag 15-03-2020 om 22:50:39NEW: French government preparing order which requires people to stay at home to stop the spread of coronavirus, sources say, according to Reuters. It's unclear whether a final decision has been taken. reageer retweet
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Ik durf een hele boel geld te verwedden op de opmerking "Mensen zitten dichterbij elkaar en zijn langer binnen in restaurants dan winkels", maar soitquote:Op zondag 15 maart 2020 23:14 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Mwah. Bij mij heeft de paniek de overhand niet gekregen. Ik zie niet in waarom een restaurant dicht zou moeten en een Ikea openblijft. Of andere winkels. Vind ik meten met 2 maten. Beide gelegenheden komen grote groepen.
Dat in restaurants mensen langer op elkaar zitten en dichter is onzin. Ook in winkels blijven mensen soms lang hangen, dicht op elkaar. Ligt er maar net aan welke winkel of restaurant.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Fijn hè, afhankelijk zijn van de domheid van anderen. Net het verkeer maar dan met mensen die verkeerslichten en -regels maar een griepje vinden.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Echt een waardeloze timing, ja! Offf.... een mooie proef; vraag haar bij jou in quarantaine te gaan!![]()
Ik heb zoonlief gisteren toch nog maar naar vriendinnetje laten gaan. Komt hij thuis met het verhaal dat haar moeder bij Opa op bezoek geweest was in het ziekenhuis. Lag daar voor een val, maar zou nu misschien getest worden op Corona want er lag per ongeluk een Coronapatiënt op de afdelling.![]()
Zooo dan, verplicht binnen blijven, gaat dat ook hier gebeuren?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
![]()
Kan.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zooo dan, verplicht binnen blijven, gaat dat ook hier gebeuren?
Zou mij niets verbazen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Allerlei scholen gaan nu morgen met de hele boel bijeen om te overleggen hoe en wat.. Of dat nou slim is.
Houd 't gewoon simpel en zet de kinderen aan de zelfstudie.![]()
En als je niet ziek bent?quote:Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Ja joh, ligt eraan welk restaurant en welke winkel. Ik kan weleens uren ergens eten, maar ook wel uren ergens winkelen. Evenals ik snel ergens kan eten en snel ergens kan winkelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik durf een hele boel geld te verwedden op de opmerking "Mensen zitten dichterbij elkaar en zijn langer binnen in restaurants dan winkels", maar soit
Gaat toch nergens over dit 😅![]()
Bij mijn werkgever zo ongeveer hetzelfde scenario, maar daar zijn ze al druk aan het testen om de capaciteit van het netwerk zodanig te vergroten dat binnen nu en een week veel meer mensen op die verbinding kunnen werken...quote:Op zondag 15 maart 2020 23:16 schreef Scrapyard het volgende:
Krijg net een mail van werk (grote financial) die er op neer komt dat eigenlijk iedereen thuis moet werken, maar dat alleen de mensen met voor het bedrijf vitale functies (IT etc) op werkuren mogen inloggen op het netwerk.
De rest wordt geacht om de hele dag maar wat te zitten pielen op de telefoon of tablet van het werk, waar je natuurlijk totaal geen werk op gedaan krijgt.
Dat gaat vrees ik neerkomen op gewoon 3 weken lang geen ene reet doen. En 1 dag is nog wel leuk, maar 3 weken?! En dan ook in het weekend. Volledig terecht hoor en zal me er ook netjes aan houden, maar de impact wordt me nu pas duidelijk.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dan wordt je het ook niet door een anderquote:
Ja kijk maar naar China, Italië, Iran, Spanje en nu dus ook Frankrijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zooo dan, verplicht binnen blijven, gaat dat ook hier gebeuren?
Dat is de laatste stap.
Je mag je hond zelfs in je achtertuin laten schijten een blokje rond mag nietEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Nou oké, je hebt helemaal gelijk. We sluiten alle winkels waar mensen een lange tijd hutjemutje staanquote:Op zondag 15 maart 2020 23:18 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja joh, ligt eraan welk restaurant en welke winkel. Ik kan weleens uren ergens eten, maar ook wel uren ergens winkelen. Evenals ik snel ergens kan eten en snel ergens kan winkelen.
Gaat toch nergens over dit 😅The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Bij de gemiddelde Kruidvat sta je meestal al krap op elkaar omdat er maar 1 kassa open is en de rijen helemaal volgestampt met zooi staan, nu zal dat alleen nog maar erger zijn gok ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik durf een hele boel geld te verwedden op de opmerking "Mensen zitten dichterbij elkaar en zijn langer binnen in restaurants dan winkels", maar soitOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
dat is juist de bedoeling van een lockdown om je dan ook niet ziek te maken of te krijgenquote:"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:12 schreef joyvke het volgende:
Weet niet of het al gepost was:Verklaart dat ook het hoge aantal doden onder ouderen in Italië? Die mensen rookten als schoorstenen vroeger. Iedere Italiaanse auto uit de jaren 60-80 had 2 asbakken per passagier ongeveer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: https://www.iss.it/web/gu(...)9/content/id/5294087
Ik bedoel het was al zo'n beetje bekend, maar toch.![]()
Lekker voorbereid...quote:Op zondag 15 maart 2020 23:16 schreef Scrapyard het volgende:
Dat gaat vrees ik neerkomen op gewoon 3 weken lang geen ene reet doen. En 1 dag is nog wel leuk, maar 3 weken?! En dan ook in het weekend. Volledig terecht hoor en zal me er ook netjes aan houden, maar de impact wordt me nu pas duidelijk.
Mijn werk is al sinds eind januari bezig om het hele bedrijf IT-technisch klaar te maken voor thuiswerken. VPN capaciteit is verdriedubbeld![]()
Oh oké, nou fijn dat jij ‘t voor het zeggen hebt 👍🏻quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nou oké, je hebt helemaal gelijk. We sluiten alle winkels waar mensen een lange tijd hutjemutje staan![]()
Een hond hebben maar geen tuin 🤣🤣🤣quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja kijk maar naar China, Italië, Iran, Spanje en nu dus ook Frankrijk.
Dat is de laatste stap.
Je mag je hond zelfs in je achtertuin laten schijten een blokje rond mag niet![]()
Gewoon alles dicht. Het wordt mooi weer; iedere kans die die eigenwijsjes krijgen, pakken ze. Die gaan dus gewoon lekker shoppen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:18 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja joh, ligt eraan welk restaurant en welke winkel. Ik kan weleens uren ergens eten, maar ook wel uren ergens winkelen. Evenals ik snel ergens kan eten en snel ergens kan winkelen.
Gaat toch nergens over dit 😅
Mensen kunnen nog niet eens 1 dag thuisblijven hier in NL."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
23:20
Het dodental door het coronavirus is vandaag in de Verenigde Staten opgelopen tot 63. Bovendien kwamen er 430 nieuwe besmettingsgevallen bij, waardoor de teller op 3373 kwam.
De Amerikanen bereiden zich voor op een 'great shutdown' in de strijd tegen verspreiding van het longvirus. Op veel plaatsen is al besloten winkels, bars en restaurants te sluiten en evenementen af te gelasten.
ad![]()
gewoon een lange lijn en lekker binnen blijven staan dat ding schijt wel als die moet en plast gerust wel in de tuin bij de buren :-)quote:"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Bij ons is van de week al een extra server geplaatst voor de vpn verbindingenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij mijn werkgever zo ongeveer hetzelfde scenario, maar daar zijn ze al druk aan het testen om de capaciteit van het netwerk zodanig te vergroten dat binnen nu en een week veel meer mensen op die verbinding kunnen werken...Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Het geldt voor iedereen. Zo'n lockdown.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ga jij nou maar lekker shoppen jochiequote:Op zondag 15 maart 2020 23:20 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Oh oké, nou fijn dat jij ‘t voor het zeggen hebt 👍🏻The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Heel de dag samen binnen. Ik zie voordelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:09 schreef Gehrman het volgende:
Deze incel heeft sinds een aantal weken een vriendin. Echt een geweldige timing.
Had ik maar een vriendin
Omg je beschrijft zojuist de zevende laag van mijn persoonlijke hel. Het Kruidvat zonder corona is de zesde.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde Kruidvat sta je meestal al krap op elkaar omdat er maar 1 kassa open is en de rijen helemaal volgestampt met zooi staan, nu zal dat alleen nog maar erger zijn gok ik.![]()
Ik ben gisteren en eergisteren hier naar de ah geweest maar alles was geplunderd. Afgelopen nacht hebben ze bevoorraad bij de Jumbo dus ben om 12 uur daar naartoe gegaanquote:Op zondag 15 maart 2020 23:12 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Vanmiddag hetzelfde gezien bij een AH XL. Stervensdruk en ik voelde me er niet op m'n gemak.
Achteraf veel spijt van.
Zoveel mensen en zoveel kans op besmetting.
Had wel mondkapje op, iedereen keek me aan of ik van Mars kwam. Een ouwe tang moest nog even een opmerking maken dat het allemaal belachelijk was en riep toen ze mij zag: " kijk een mondkapje, ook dat nog, wat een achterlijk gedoe".
Ik keerde mij om met mijn kar en wilde haar even toespreken maar vanwege de enorme drukte lukte dat niet zo snel en zag ik haar niet meer.
Karma voor die ouwe tang![]()
Is dat waar? Mag je niet meer met hond gaan?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Dat is de laatste stap.
Je mag je hond zelfs in je achtertuin laten schijten een blokje rond mag niet
Heb wel een tuin, maar die ligt dan na 2 maanden ofzo helemaal vol met schijt. Lekker voor in de zomer ook..... god man![]()
Tsja, we gaan het zien!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:20 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Gewoon alles dicht. Het wordt mooi weer; iedere kans die die eigenwijsjes krijgen, pakken ze. Die gaan dus gewoon lekker shoppen.
Mensen kunnen nog niet eens 1 dag thuisblijven hier in NL.Voor mij voelt het erg dubbel in ieder geval om horecagelegenheden te sluiten, maar winkels open te laten.
Ja, en ik heb dat zelf ook hoor.Dat ik na 1 dag thuis al zoiets heb van: bah, nu moet ik er weer uit.
![]()
Of van 10 hoog over het randje laten schijten, zo bij buren op het gazonnetje 🤣🤣🤣quote:Op zondag 15 maart 2020 23:21 schreef RAVW het volgende:
[..]
gewoon een lange lijn en lekker binnen blijven staan dat ding schijt wel als die moet en plast gerust wel in de tuin bij de buren :-)![]()
Evenstar
![]()
Als mensen de komende dagen nogmaals laten zien niet met een beetje vrijheid om te kunnen gaan waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zooo dan, verplicht binnen blijven, gaat dat ook hier gebeuren?![]()
Kapje af en in haar gezicht hoesten. En weer weglopen ✌️😎quote:Op zondag 15 maart 2020 23:22 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik ben gisteren en eergisteren hier naar de ah geweest maar alles was geplunderd. Afgelopen nacht hebben ze bevoorraad bij de Jumbo dus ben om 12 uur daar naartoe gegaan
Achteraf veel spijt van.
Had wel mondkapje op, iedereen keek me aan of ik van Mars kwam. Een ouwe tang moest nog even een opmerking maken dat het allemaal belachelijk was en riep toen ze mij zag: " kijk een mondkapje, ook dat nog, wat een achterlijk gedoe".
Ik keerde mij om met mijn kar en wilde haar even toespreken maar vanwege de enorme drukte lukte dat niet zo snel en zag ik haar niet meer.
Karma voor die ouwe tang"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Its the greatest shutdown ever, Its tremendous!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
23:20
Het dodental door het coronavirus is vandaag in de Verenigde Staten opgelopen tot 63. Bovendien kwamen er 430 nieuwe besmettingsgevallen bij, waardoor de teller op 3373 kwam.
De Amerikanen bereiden zich voor op een 'great shutdown'in de strijd tegen verspreiding van het longvirus. Op veel plaatsen is al besloten winkels, bars en restaurants te sluiten en evenementen af te gelasten.
adEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ben een vrouw, maar neuh.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker shoppen jochie![]()
Mwoah, ook in Italië mag je nog gewoon boodschappen doen. Maar that's it.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Is dat waar? Mag je niet meer met hond gaan?
Heb wel een tuin, maar die ligt dan na 2 maanden ofzo helemaal vol met schijt. Lekker voor in de zomer ook..... god manPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
die merken er niets van , moeten toch binnen blijven ... ik zit hier 6 hoog met 4 honden op deze galerij ( ik niet in het bezit van huisdieren )quote:Op zondag 15 maart 2020 23:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Of van 10 hoog over het randje laten schijten, zo bij buren op het gazonnetje 🤣🤣🤣"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
FR is nu net als NL. Totale lockdown betekend dus dat gewoon niemand meer naar buiten mag, ook niet naar zijn werk (tenzij essentieel werk)quote:Op zondag 15 maart 2020 23:16 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Oh dacht dat FR al dicht was. Maarja, zoveel info, lastig bij te houdenOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Je kunt natuurlijk gek doen en die hondenpoep opruimenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Is dat waar? Mag je niet meer met hond gaan?
Heb wel een tuin, maar die ligt dan na 2 maanden ofzo helemaal vol met schijt. Lekker voor in de zomer ook..... god man
Blijft over dat het voor zo'n beestje ook stress oplevert om niet uit te mogen...![]()
Nou lekker dan.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Bij totale lockdown MOET iedereen binnen blijven, er is geen middenweg
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Ik vind dat ook dubbel. Hoopte al dat iig de horeca dicht zou gaan door sluiten van de scholen. Dat hebben ze dan al wel gedaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:22 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Tsja, we gaan het zien!Voor mij voelt het erg dubbel in ieder geval om horecagelegenheden te sluiten, maar winkels open te laten.
Ja, en ik heb dat zelf ook hoor.Dat ik na 1 dag thuis al zoiets heb van: bah, nu moet ik er weer uit.
Rest komt nog wel."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Ja ja, maar buiten komen is niet zo goed voor jezelf.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk gek doen en die hondenpoep opruimen
Blijft over dat het voor zo'n beestje ook stress oplevert om niet uit te mogen...![]()
Ik kan nergens wat vinden over transportbedrijven die bv meubels bezorgen. Weet iemand daar iets van? Zoals bv Eijerkamp of Beter Bed?maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Its the greatest shutdown ever, Its tremendous!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:23 schreef Fukushima het volgende:
[..]
in de strijd tegen verspreiding van het longvirus. Op veel plaatsen is al besloten winkels, bars en restaurants te sluiten en evenementen af te gelasten.
ad
[/quote]
"We will have China pay for this shutdown"Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Nou. Stel je voor dat de FOK! servers opeens down gaan en er mag niemand naar de serverlocatie toe gaan om dat te fixen. Nightmare scenario.quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Letterlijk hoe ik denk nu. Heb afgelopen 3 dagen geleefd op wat ik in huis had buiten m'n echte noodvoorraad. Te druk, teveel kans op besmetting.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:22 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik ben gisteren en eergisteren hier naar de ah geweest maar alles was geplunderd. Afgelopen nacht hebben ze bevoorraad bij de Jumbo dus ben om 12 uur daar naartoe gegaan
Achteraf veel spijt van.
Karma voor die ouwe tang
Ga morgenochtend om 08:00 ook met mondkapje op de winkel in. Ben benieuwd wat mij te wachten staat.![]()
Evenstar
![]()
Wat is daarmee? Die kunnen gewoon door hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:25 schreef BoneThugss het volgende:
Ik kan nergens wat vinden over transportbedrijven die bv meubels bezorgen. Weet iemand daar iets van? Zoals bv Eijerkamp of Beter Bed?![]()
’gewoon’ zou ik ervan makenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mwoah, ook in Italië mag je nog gewoon boodschappen doen. Maar that's it.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
In alle landen hebben we gezien dat een gedeelte lockdown niet werkt. Mensen zijn het na 2 dagen zat en gaan dan naar de Ikea of Gamma.
Ik hoop dat Rutte dat een totaal verbod aankondigd, maar tot nu toe is hij steeds te traag geweest.![]()
Dan moeten we straks een echte hobby zoeken, of het huis gaan schoonmakenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou. Stel je voor dat de FOK! servers opeens down gaan en er mag niemand naar de serverlocatie toe gaan om dat te fixen. Nightmare scenario.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Nou... Eettafel maar even ombouwen tot werkplek voor de komende 3 weken... 😂"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Wat een vervelende postquote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou. Stel je voor dat de FOK! servers opeens down gaan en er mag niemand naar de serverlocatie toe gaan om dat te fixen. Nightmare scenario.![]()
![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
En wat doen die met de meubels dan? Voor de deur neerzetten? Wat als ik in risicogebieden moet bezorgen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Die kunnen gewoon door hoor.maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Je kunt echt je tuin wel in lijkt me.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:25 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja ja, maar buiten komen is niet zo goed voor jezelf.![]()
Je kunt toch gewoon je tuin in zolang je op een meter of 2 afstand van buren blijft. Daarbij mogen ze in Italië zelfs de hond uitlaten vlakbij huis begreep ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:25 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja ja, maar buiten komen is niet zo goed voor jezelf.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik zit nu al de vloer voor de 7e keer in de was te zetten uit verveling. Zometeen kan ik erop schaatsen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten we straks een echte hobby zoeken, of het huis gaan schoonmakenOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Word nog liever werkeloos.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou. Stel je voor dat de FOK! servers opeens down gaan en er mag niemand naar de serverlocatie toe gaan om dat te fixen. Nightmare scenario.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Evenstar
![]()
Net over de drempel afleveren, niks aanraken en weer gaan. Moet lukken toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En wat doen die met de meubels dan? Voor de deur neerzetten? Wat als ik in risicogebieden moet bezorgen?![]()
daarom moeten IT er blijven werken is een belangrijk beroep en kan niet gemist wordenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou. Stel je voor dat de FOK! servers opeens down gaan en er mag niemand naar de serverlocatie toe gaan om dat te fixen. Nightmare scenario."Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dit dus... Ik ben misschien heel cynisch maar ik verwacht dit dus wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als mensen de komende dagen nogmaals laten zien niet met een beetje vrijheid om te kunnen gaan waarschijnlijk wel.![]()
Kennissen van mij in Lanzerote zijn bijna gearresteerd omdat ze met zijn tweetjes de hond uitlieten.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Vanavond was hier trouwens bijna alle horeca gewoon open, en geef ze geen ongelijk~FEYENOORD~
Schone huisjes en strakke tuintjes. Het is zo gek nog nietquote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten we straks een echte hobby zoeken, of het huis gaan schoonmaken
Gaat nog lachen worden als ze die banken zelf naar boven moeten sjouwen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Net over de drempel afleveren, niks aanraken en weer gaan. Moet lukken toch?maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Niet doemdenken he?! Zooooooooooooooo erg kan dit virus toch ook weer niet zijn?!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou. Stel je voor dat de FOK! servers opeens down gaan en er mag niemand naar de serverlocatie toe gaan om dat te fixen. Nightmare scenario.![]()
![]()
![]()
In italie kan je toch nog gewoon boodschappen doen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Dat is de laatste stap.
Je mag je hond zelfs in je achtertuin laten schijten een blokje rond mag nietMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Krijgt iedereen dan wel nog gewoon salaris?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
FR is nu net als NL. Totale lockdown betekend dus dat gewoon niemand meer naar buiten mag, ook niet naar zijn werk (tenzij essentieel werk)
vosss is de naam,
Ja dat maakt het nog erger.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou. Stel je voor dat de FOK! servers opeens down gaan en er mag niemand naar de serverlocatie toe gaan om dat te fixen. Nightmare scenario.
Maar ik zal vooral balen dat ik straks hele dagen thuis moet blijven en niet naar de bossen kan gaan.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Ik zie die mensen op die balkonnetjes ook nog best dicht bij elkaar staan dus dat zal inderdaad dan weer niet zo spannend worden gemaakt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon je tuin in zolang je op een meter of 2 afstand van buren blijft. Daarbij mogen ze in Italië zelfs de hond uitlaten vlakbij huis begreep ik.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dan krijg je straks gewoon een volledige lockdown.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Vanavond was hier trouwens bijna alle horeca gewoon open, en geef ze geen ongelijkHet is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Geldt daar niet voor dat ze te veel contacten hebben dan voor niet per se noodzakelijke dingen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Die kunnen gewoon door hoor.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik ben ook benieuwd wat ik morgen ga aantreffen in de winkels. Tot nu toe viel het nog mee, maar het wordt snel erger.Check it out![]()
tuintjes ??? je mag niet naar buiten ..... balkon wel zie andere landen maar wel afstand houden van de burenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Schone huisjes en strakke tuintjes. Het is zo gek nog niet"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Collega van me zit midden in een verhuizing... Huis is opgeleverd en ligt nog in puin.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En wat doen die met de meubels dan? Voor de deur neerzetten? Wat als ik in risicogebieden moet bezorgen?
Mijn huis zou vanaf 14 april gerenoveerd worden. Iets zegt me dat we dat niet gaan halen...![]()
Die pakken gewoon nog eventjes een paar uurtjes inkomsten mee, niks mis meequote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan krijg je straks gewoon een volledige lockdown.~FEYENOORD~
Precies, lekker rebels als je niet luistert naar de overheid maar dan moet je ook op de brandende blaren zitten.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan krijg je straks gewoon een volledige lockdown.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Evenstar
![]()
Dat is de regel toch niet verder? Zolang zij geen klachten hebben mogen ze gewoon doorgaan met werken zo ver ik het weet, maar misschien mis ik ietsquote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Geldt daar niet voor dat ze te veel contacten hebben dan voor niet per se noodzakelijke dingen?![]()
![]()
Je mag je eigen tuin wel in hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
tuintjes ??? je mag niet naar buiten ..... balkon wel zie andere landen maar wel afstand houden van de buren"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Die staat goddank ook op die lijst dus de FOK! servers zullen in de lucht blijven!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
daarom moet @iteejer blijven werken is een belangrijk beroep en kan niet gemist worden
We zijn gered van de ondergang! Geef die man een lintje!
vosss is de naam,
In Italië zijn alle belastingen en hypotheekbetaling opgeschort. Tot nader orde.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Krijgt iedereen dan wel nog gewoon salaris?
Geen idee hoe het met het inkomen zit."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Want die 4 uurtjes extra gaan het verschil maken, juistquote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Precies, lekker rebels als je niet luistert naar de overheid maar dan moet je ook op de brandende blaren zitten.
~FEYENOORD~
De buren willen het tuinpad opnieuw gaan bestraten in april. Ik vraag me af of dat nog gaat lukken.Check it out![]()
Waarom zou je niet in je tuin mogen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
tuintjes ??? je mag niet naar buiten ..... balkon wel zie andere landen maar wel afstand houden van de buren![]()
Hoor zojuist het perfecte advies.
Je moet je juist gedragen alsof je het virus hebt, ook al heb je geen symptomen.
Het is essentieel dat je tijdelijk je gedrag verandert!
Je moet je gedrag niet aanpassen om ervoor te zorgen dat je het virus niet krijgt, maar pas je gedrag aan zodat je het niet aan anderen overdraagt!![]()
Nou dat besluit ik niet, die volledige lockdown.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die pakken gewoon nog eventjes een paar uurtjes inkomsten mee, niks mis mee![]()
Morgenavond krijg je ook nog een toespraak van Mark RutteHet is pas echt crisis als het bier op is.![]()
twitter:michaerwt twitterde op zondag 15-03-2020 om 10:49:12Ik ben anesthesist. In Italië zijn 2 collega’s overleden, 4 aan de beademing. Het is niet onwaarschijnlijk dat we ook in Nederland collega’s gaan verliezen. Is het echt zo’n enorm offer om niet naar de kroeg of het restaurant te gaan? #SocialDistancing #COVID19NL reageer retweet
![]()
![]()
Als ze de spullen al hebben kan dat primaquote:Op zondag 15 maart 2020 23:31 schreef hjansen82 het volgende:
De buren willen het tuinpad opnieuw gaan bestraten in april. Ik vraag me af of dat nog gaat lukken.~FEYENOORD~
Die 20 km/h harder door de bebouwde kom ook niet. Regels zijn regels. (Op alcohol drinken onder de 18 na, alhoewel in thuissituatie is dat legaal)quote:Op zondag 15 maart 2020 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Want die 4 uurtjes extra gaan het verschil maken, juistIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Tis mooi beroerd allemaal.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Collega van me zit midden in een verhuizing... Huis is opgeleverd en ligt nog in puin.
Mijn huis zou vanaf 14 april gerenoveerd worden. Iets zegt me dat we dat niet gaan halen...
Hoe zit het met monteurs aan huis voor je TV en zo vraag ik me ook af.maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Mag in je eentje wel? Of wat moeten ze anders met de hond?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef tesssssssss het volgende:
Kennissen van mij in Lanzerote zijn bijna gearresteerd omdat ze met zijn tweetjes de hond uitlieten.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dat heeft niet zo veel met de horeca te maken verderquote:Op zondag 15 maart 2020 23:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou dat besluit ik niet, die volledige lockdown.![]()
Morgenavond krijg je ook nog een toespraak van Mark Rutte~FEYENOORD~
Appels en peren.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:32 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Die 20 km/h harder door de bebouwde kom ook niet. Regels zijn regels. (Op alcohol drinken onder de 18 na, alhoewel in thuissituatie is dat legaal)
Jij doet niet meer mee~FEYENOORD~
Oh sorry, dacht dat het over een lockdown situatie ging. Dan ook nog?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is de regel toch niet verder? Zolang zij geen klachten hebben mogen ze gewoon doorgaan met werken zo ver ik het weet, maar misschien mis ik ietsIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Je mag met 1 persoon met de hond gaan wandelen, en als de hond zijn behoefte heeft gedaan moet je weer naar binnen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag in je eentje wel? Of wat moeten ze anders met de hond?
Maar dat wisten ze (nog) niet.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Jacco bedanktquote:Op zondag 15 maart 2020 23:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:
twitter:michaerwt twitterde op zondag 15-03-2020 om 10:49:12Ik ben anesthesist. In Italië zijn 2 collega’s overleden, 4 aan de beademing. Het is niet onwaarschijnlijk dat we ook in Nederland collega’s gaan verliezen. Is het echt zo’n enorm offer om niet naar de kroeg of het restaurant te gaan? #SocialDistancing #COVID19NL reageer retweet
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Ik bedenk me ineens dat Ziggo vandeweek een mail stuurde over werkzaamheden overdag, ik mag hopen dat ze dat nu ook even achterwege laten. Anders komt er van thuis werken nog niet veel terechtquote:Op zondag 15 maart 2020 23:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Tis mooi beroerd allemaal.
Hoe zit het met monteurs aan huis voor je TV en zo vraag ik me ook af.
Ik denk dat het toch wel een historische toespraak wordt waarbij we echt met de neus op de feiten gedrukt gaan worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat heeft niet zo veel met de horeca te maken verder
Volgende week bij totale lockdown verwacht ik hem weer op tv.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Die eilanden zijn natuurlijk ook Spaans grondgebied. Zal ook wel gezellig zijn nu in Ibizaquote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef tesssssssss het volgende:
Kennissen van mij in Lanzerote zijn bijna gearresteerd omdat ze met zijn tweetjes de hond uitlieten.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Het lijkt me toch überhaupt geen kwaad kunnen om naar buiten te gaan? Stuk fietsen ofzo. Als je maar afstand houdt van andere mensen.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.![]()
Waarom als heel horeca-Nederland mee doet moet jij open blijven? Als iedereen zo denkt werkt et zeker niet mee.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Appels en peren.
Jij doet niet meer meeIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Nou, ik hoop niet dat-ie dan met die volledige lockdown komt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat heeft niet zo veel met de horeca te maken verder
Waar zou die toespraak anders voor zijn? We weten alles nu toch wel zo een beetje.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Woon je in een stad of dorp?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Letterlijk hoe ik denk nu. Heb afgelopen 3 dagen geleefd op wat ik in huis had buiten m'n echte noodvoorraad. Te druk, teveel kans op besmetting.
Ga morgenochtend om 08:00 ook met mondkapje op de winkel in. Ben benieuwd wat mij te wachten staat.
Je weet nu wat je moet doen hè!
Als er 1 bijdehand gaat doen mondkapje naar boven schuiven en KEIhard hoesten in hun gezicht.
Laat even weten hoe er gereageerd wordt op je mondkapje.![]()
Daar kun je in ieder geval nog aan je privezwembad gaan liggenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Die eilanden zijn natuurlijk ook Spaans grondgebied. Zal ook wel gezellig zijn nu in Ibiza
Evenstar
![]()
Je zou maar in deze vier uurtjes besmet raken en tijdens de piek een IC bedje nodig hebben, waardoor misschien wel iemands vader/moeder/opa/oma/prematuur van de beademing wordt gehaald om plaats te maken. Aleen maar omdat iemand zo nodig nog een biertje wilde doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Want die 4 uurtjes extra gaan het verschil maken, juist
Kans is klein dat het gebeurt natuurlijk, maar snap echt niet waarom mensen niet even een stapje verder denken in plaats van ikke ikke ikke.![]()
Klopt, maar ze vertrouwen mensen niet. Die zoeken contact om hun ei kwijt te kunnen, en dat moet je niet willen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef UltraR het volgende:
Het lijkt me toch überhaupt geen kwaad kunnen om naar buiten te gaan? Stuk fietsen ofzo. Als je maar afstand houdt van andere mensen.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Niet eind van de week?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch wel een historische toespraak wordt waarbij we echt met de neus op de feiten gedrukt gaan worden.
Volgende week bij totale lockdown verwacht ik hem weer op tv.![]()
Dit dus.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je zou maar in deze vier uurtjes besmet raken en tijdens de piek een IC bedje nodig hebben, waardoor misschien wel iemands vader/moeder/opa/oma/prematuur van de beademing wordt gehaald om plaats te maken. Aleen maar omdat iemand zo nodig nog een biertje wilde doen.
Kans is klein dat het gebeurt natuurlijk, maar snap echt niet waarom mensen niet even een stapje verder denken in plaats van ikke ikke ikke.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
https://www.totaaltv.nl/n(...)rhoudswerkzaamheden/quote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat Ziggo vandeweek een mail stuurde over werkzaamheden overdag, ik mag hopen dat ze dat nu ook even achterwege laten. Anders komt er van thuis werken nog niet veel terecht![]()
Ja dat zal best, maar nogmaals dat heeft niets te maken met de horeca die in een half uurtje op slot moet.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch wel een historische toespraak wordt waarbij we echt met de neus op de feiten gedrukt gaan worden.
Volgende week bij totale lockdown verwacht ik hem weer op tv.
Die paar uur extra die ze hebben gemaakt gaat echt niet lijden tot ellende want de meeste mensen die zaten er al en zouden dan toch al zijn besmet.~FEYENOORD~
Die van ons pist 100x op een rondje. Na 1x pissen kan ik echt niet naar binnen!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je mag met 1 persoon met de hond gaan wandelen, en als de hond zijn behoefte heeft gedaan moet je weer naar binnen.
Kan wel een rondje buitenaf doen, als ik hier de hoek van de straat uit loop zit ik in het buitengebied zegmaar. Geen idee of dat nog verschil maakt. Buiten dat, hoe handhaven ze dat? Zoveel politie/leger is er niet eens.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Fijn. Dus omdat iemand iets doms zegt vind jij het oké om je zo achterlijk te gedragen... top man. Nee echt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef Markesh het volgende:
[..]
Woon je in een stad of dorp?
Je weet nu wat je moet doen hè!
Als er 1 bijdehand gaat doen mondkapje naar boven schuiven en KEIhard hoesten in hun gezicht.
Laat even weten hoe er gereageerd wordt op je mondkapje.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.![]()
Hoop je niet op volledige Lockdown?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, ik hoop niet dat-ie dan met die volledige lockdown komt.
Waar zou die toespraak anders voor zijn? We weten alles nu toch wel zo een beetje.![]()
Het zou/gaat mij niet verbazen dat IKEA alleen nog maar afhalers gaat toestaan en sws de balletjes niet gaat uitserveren. Kortom, je wilt als bedrijf, denk ik dan, ook niet een verzamelplaats worden voor het virus om maar niet te zeggen een opvanglocatie zijn voor stuurloze dombo's.quote:"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Ja dat bedoelde ik.quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Ah thanks!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:35 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
https://www.totaaltv.nl/n(...)rhoudswerkzaamheden/Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik heb vanavond expres even een rondje gemaakt om te kijken of hem zich daar aan zou houden.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Waarom als heel horeca-Nederland mee doet moet jij open blijven? Als iedereen zo denkt werkt et zeker niet mee.
Doen ze ook wel, maar net even iets later.
Het is wat zeg~FEYENOORD~
Evenstar
![]()
Oh, in lockdown tsja ... ligt er aan wat voor lockdown het wordt. Als alleen vitale functies doorgaan dan hoort een meubelwinkel of meubeltransport daar niet bij nee.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat het over een lockdown situatie ging. Dan ook nog?![]()
Dat lijkt mij ook. Alleen... er zal toch ook een reden zijn dat in sommige landen de straten helemaal ontsmet worden door mensen in beschermde pakken... Weet iemand of er bewezen is dat mensen besmet zijn geraakt door gewoon over straat te lopen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef UltraR het volgende:
Het lijkt me toch überhaupt geen kwaad kunnen om naar buiten te gaan? Stuk fietsen ofzo. Als je maar afstand houdt van andere mensen.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Desnoods smokkelen we hem in geblindeerde busjesquote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Die staat goddank ook op die lijst dus de FOK! servers zullen in de lucht blijven!
We zijn gered van de ondergang! Geef die man een lintje!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je zou maar in deze vier uurtjes besmet raken en tijdens de piek een IC bedje nodig hebben, waardoor misschien wel iemands vader/moeder/opa/oma/prematuur van de beademing wordt gehaald om plaats te maken. Aleen maar omdat iemand zo nodig nog een biertje wilde doen.
Kans is klein dat het gebeurt natuurlijk, maar snap echt niet waarom mensen niet even een stapje verder denken in plaats van ikke ikke ikke.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat zal best, maar nogmaals dat heeft niets te maken met de horeca die in een half uurtje op slot moet.
Die paar uur extra die ze hebben gemaakt gaat echt niet lijden tot ellende want de meeste mensen die zaten er al en zouden dan toch al zijn besmet.~FEYENOORD~
Omdat autoriteiten hen al maanden op de mouw spelden dat het een griepje betreft waartegen je vooral lekker je handen moet wassen en er tot een week geleden zo ongeveer nul noemenswaardige voorzorgsmaatregelen getroffen werden.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kans is klein dat het gebeurt natuurlijk, maar snap echt niet waarom mensen niet even een stapje verder denken in plaats van ikke ikke ikke.![]()
Lockdown/martial law zal de laatste stap zijn, ik denk eind van de maand.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, ik hoop niet dat-ie dan met die volledige lockdown komt.
Waar zou die toespraak anders voor zijn? We weten alles nu toch wel zo een beetje.
De week eerst nog alle niet cruciale winkels dicht.
De week erop de grenzen dicht misschien icm sluiting van vliegveldenEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: