Ga jij nou maar lekker shoppen jochiequote:Op zondag 15 maart 2020 23:20 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Oh oké, nou fijn dat jij ‘t voor het zeggen hebt 👍🏻
Heel de dag samen binnen. Ik zie voordelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:09 schreef Gehrman het volgende:
Deze incel heeft sinds een aantal weken een vriendin. Echt een geweldige timing.
Omg je beschrijft zojuist de zevende laag van mijn persoonlijke hel. Het Kruidvat zonder corona is de zesde.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de gemiddelde Kruidvat sta je meestal al krap op elkaar omdat er maar 1 kassa open is en de rijen helemaal volgestampt met zooi staan, nu zal dat alleen nog maar erger zijn gok ik.
Ik ben gisteren en eergisteren hier naar de ah geweest maar alles was geplunderd. Afgelopen nacht hebben ze bevoorraad bij de Jumbo dus ben om 12 uur daar naartoe gegaanquote:Op zondag 15 maart 2020 23:12 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Vanmiddag hetzelfde gezien bij een AH XL. Stervensdruk en ik voelde me er niet op m'n gemak.
Is dat waar? Mag je niet meer met hond gaan?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja kijk maar naar China, Italië, Iran, Spanje en nu dus ook Frankrijk.
Dat is de laatste stap.
Je mag je hond zelfs in je achtertuin laten schijten een blokje rond mag niet
Tsja, we gaan het zien!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:20 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Gewoon alles dicht. Het wordt mooi weer; iedere kans die die eigenwijsjes krijgen, pakken ze. Die gaan dus gewoon lekker shoppen.
Mensen kunnen nog niet eens 1 dag thuisblijven hier in NL.
Of van 10 hoog over het randje laten schijten, zo bij buren op het gazonnetje 🤣🤣🤣quote:Op zondag 15 maart 2020 23:21 schreef RAVW het volgende:
[..]
gewoon een lange lijn en lekker binnen blijven staan dat ding schijt wel als die moet en plast gerust wel in de tuin bij de buren :-)
Als mensen de komende dagen nogmaals laten zien niet met een beetje vrijheid om te kunnen gaan waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zooo dan, verplicht binnen blijven, gaat dat ook hier gebeuren?
Kapje af en in haar gezicht hoesten. En weer weglopen ✌️😎quote:Op zondag 15 maart 2020 23:22 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik ben gisteren en eergisteren hier naar de ah geweest maar alles was geplunderd. Afgelopen nacht hebben ze bevoorraad bij de Jumbo dus ben om 12 uur daar naartoe gegaan
Achteraf veel spijt van.
Zoveel mensen en zoveel kans op besmetting.
Had wel mondkapje op, iedereen keek me aan of ik van Mars kwam. Een ouwe tang moest nog even een opmerking maken dat het allemaal belachelijk was en riep toen ze mij zag: " kijk een mondkapje, ook dat nog, wat een achterlijk gedoe".
Ik keerde mij om met mijn kar en wilde haar even toespreken maar vanwege de enorme drukte lukte dat niet zo snel en zag ik haar niet meer.
Karma voor die ouwe tang
Its the greatest shutdown ever, Its tremendous!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
23:20
Het dodental door het coronavirus is vandaag in de Verenigde Staten opgelopen tot 63. Bovendien kwamen er 430 nieuwe besmettingsgevallen bij, waardoor de teller op 3373 kwam.
De Amerikanen bereiden zich voor op een 'great shutdown'in de strijd tegen verspreiding van het longvirus. Op veel plaatsen is al besloten winkels, bars en restaurants te sluiten en evenementen af te gelasten.
ad
Ben een vrouw, maar neuh.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker shoppen jochie
Mwoah, ook in Italië mag je nog gewoon boodschappen doen. Maar that's it.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Is dat waar? Mag je niet meer met hond gaan?
Heb wel een tuin, maar die ligt dan na 2 maanden ofzo helemaal vol met schijt. Lekker voor in de zomer ook..... god man
die merken er niets van , moeten toch binnen blijven ... ik zit hier 6 hoog met 4 honden op deze galerij ( ik niet in het bezit van huisdieren )quote:Op zondag 15 maart 2020 23:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Of van 10 hoog over het randje laten schijten, zo bij buren op het gazonnetje 🤣🤣🤣
FR is nu net als NL. Totale lockdown betekend dus dat gewoon niemand meer naar buiten mag, ook niet naar zijn werk (tenzij essentieel werk)quote:Op zondag 15 maart 2020 23:16 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Oh dacht dat FR al dicht was. Maarja, zoveel info, lastig bij te houden
Je kunt natuurlijk gek doen en die hondenpoep opruimenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Is dat waar? Mag je niet meer met hond gaan?
Heb wel een tuin, maar die ligt dan na 2 maanden ofzo helemaal vol met schijt. Lekker voor in de zomer ook..... god man
Nou lekker dan.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Bij totale lockdown MOET iedereen binnen blijven, er is geen middenweg
Ik vind dat ook dubbel. Hoopte al dat iig de horeca dicht zou gaan door sluiten van de scholen. Dat hebben ze dan al wel gedaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:22 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Tsja, we gaan het zien!Voor mij voelt het erg dubbel in ieder geval om horecagelegenheden te sluiten, maar winkels open te laten.
Ja, en ik heb dat zelf ook hoor.Dat ik na 1 dag thuis al zoiets heb van: bah, nu moet ik er weer uit.
Ja ja, maar buiten komen is niet zo goed voor jezelf.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk gek doen en die hondenpoep opruimen
Blijft over dat het voor zo'n beestje ook stress oplevert om niet uit te mogen...
Its the greatest shutdown ever, Its tremendous!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:23 schreef Fukushima het volgende:
[..]
in de strijd tegen verspreiding van het longvirus. Op veel plaatsen is al besloten winkels, bars en restaurants te sluiten en evenementen af te gelasten.
ad
Nou. Stel je voor dat de FOK! servers opeens down gaan en er mag niemand naar de serverlocatie toe gaan om dat te fixen. Nightmare scenario.quote:
Letterlijk hoe ik denk nu. Heb afgelopen 3 dagen geleefd op wat ik in huis had buiten m'n echte noodvoorraad. Te druk, teveel kans op besmetting.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:22 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik ben gisteren en eergisteren hier naar de ah geweest maar alles was geplunderd. Afgelopen nacht hebben ze bevoorraad bij de Jumbo dus ben om 12 uur daar naartoe gegaan
Achteraf veel spijt van.
Zoveel mensen en zoveel kans op besmetting.
Had wel mondkapje op, iedereen keek me aan of ik van Mars kwam. Een ouwe tang moest nog even een opmerking maken dat het allemaal belachelijk was en riep toen ze mij zag: " kijk een mondkapje, ook dat nog, wat een achterlijk gedoe".
Ik keerde mij om met mijn kar en wilde haar even toespreken maar vanwege de enorme drukte lukte dat niet zo snel en zag ik haar niet meer.
Karma voor die ouwe tang
Wat is daarmee? Die kunnen gewoon door hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:25 schreef BoneThugss het volgende:
Ik kan nergens wat vinden over transportbedrijven die bv meubels bezorgen. Weet iemand daar iets van? Zoals bv Eijerkamp of Beter Bed?
’gewoon’ zou ik ervan makenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mwoah, ook in Italië mag je nog gewoon boodschappen doen. Maar that's it.
Dan moeten we straks een echte hobby zoeken, of het huis gaan schoonmakenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou. Stel je voor dat de FOK! servers opeens down gaan en er mag niemand naar de serverlocatie toe gaan om dat te fixen. Nightmare scenario.
Wat een vervelende postquote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou. Stel je voor dat de FOK! servers opeens down gaan en er mag niemand naar de serverlocatie toe gaan om dat te fixen. Nightmare scenario.
En wat doen die met de meubels dan? Voor de deur neerzetten? Wat als ik in risicogebieden moet bezorgen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Die kunnen gewoon door hoor.
Je kunt echt je tuin wel in lijkt me.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:25 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja ja, maar buiten komen is niet zo goed voor jezelf.
Je kunt toch gewoon je tuin in zolang je op een meter of 2 afstand van buren blijft. Daarbij mogen ze in Italië zelfs de hond uitlaten vlakbij huis begreep ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:25 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja ja, maar buiten komen is niet zo goed voor jezelf.
Ik zit nu al de vloer voor de 7e keer in de was te zetten uit verveling. Zometeen kan ik erop schaatsen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten we straks een echte hobby zoeken, of het huis gaan schoonmaken
Word nog liever werkeloos.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Net over de drempel afleveren, niks aanraken en weer gaan. Moet lukken toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En wat doen die met de meubels dan? Voor de deur neerzetten? Wat als ik in risicogebieden moet bezorgen?
daarom moeten IT er blijven werken is een belangrijk beroep en kan niet gemist wordenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dit dus... Ik ben misschien heel cynisch maar ik verwacht dit dus wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als mensen de komende dagen nogmaals laten zien niet met een beetje vrijheid om te kunnen gaan waarschijnlijk wel.
Schone huisjes en strakke tuintjes. Het is zo gek nog nietquote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten we straks een echte hobby zoeken, of het huis gaan schoonmaken
Gaat nog lachen worden als ze die banken zelf naar boven moeten sjouwen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Net over de drempel afleveren, niks aanraken en weer gaan. Moet lukken toch?
Niet doemdenken he?! Zooooooooooooooo erg kan dit virus toch ook weer niet zijn?!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
In italie kan je toch nog gewoon boodschappen doen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:19 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja kijk maar naar China, Italië, Iran, Spanje en nu dus ook Frankrijk.
Dat is de laatste stap.
Je mag je hond zelfs in je achtertuin laten schijten een blokje rond mag niet
Krijgt iedereen dan wel nog gewoon salaris?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
FR is nu net als NL. Totale lockdown betekend dus dat gewoon niemand meer naar buiten mag, ook niet naar zijn werk (tenzij essentieel werk)
Ja dat maakt het nog erger.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zie die mensen op die balkonnetjes ook nog best dicht bij elkaar staan dus dat zal inderdaad dan weer niet zo spannend worden gemaakt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon je tuin in zolang je op een meter of 2 afstand van buren blijft. Daarbij mogen ze in Italië zelfs de hond uitlaten vlakbij huis begreep ik.
Dan krijg je straks gewoon een volledige lockdown.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Vanavond was hier trouwens bijna alle horeca gewoon open, en geef ze geen ongelijk
Geldt daar niet voor dat ze te veel contacten hebben dan voor niet per se noodzakelijke dingen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Die kunnen gewoon door hoor.
tuintjes ??? je mag niet naar buiten ..... balkon wel zie andere landen maar wel afstand houden van de burenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Schone huisjes en strakke tuintjes. Het is zo gek nog niet
Collega van me zit midden in een verhuizing... Huis is opgeleverd en ligt nog in puin.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En wat doen die met de meubels dan? Voor de deur neerzetten? Wat als ik in risicogebieden moet bezorgen?
Die pakken gewoon nog eventjes een paar uurtjes inkomsten mee, niks mis meequote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan krijg je straks gewoon een volledige lockdown.
Precies, lekker rebels als je niet luistert naar de overheid maar dan moet je ook op de brandende blaren zitten.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan krijg je straks gewoon een volledige lockdown.
Dat is de regel toch niet verder? Zolang zij geen klachten hebben mogen ze gewoon doorgaan met werken zo ver ik het weet, maar misschien mis ik ietsquote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Geldt daar niet voor dat ze te veel contacten hebben dan voor niet per se noodzakelijke dingen?
Je mag je eigen tuin wel in hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
tuintjes ??? je mag niet naar buiten ..... balkon wel zie andere landen maar wel afstand houden van de buren
Die staat goddank ook op die lijst dus de FOK! servers zullen in de lucht blijven!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
daarom moet @iteejer blijven werken is een belangrijk beroep en kan niet gemist worden
In Italië zijn alle belastingen en hypotheekbetaling opgeschort. Tot nader orde.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Krijgt iedereen dan wel nog gewoon salaris?
Want die 4 uurtjes extra gaan het verschil maken, juistquote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Precies, lekker rebels als je niet luistert naar de overheid maar dan moet je ook op de brandende blaren zitten.
Waarom zou je niet in je tuin mogen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
tuintjes ??? je mag niet naar buiten ..... balkon wel zie andere landen maar wel afstand houden van de buren
Nou dat besluit ik niet, die volledige lockdown.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die pakken gewoon nog eventjes een paar uurtjes inkomsten mee, niks mis mee
twitter:michaerwt twitterde op zondag 15-03-2020 om 10:49:12Ik ben anesthesist. In Italië zijn 2 collega’s overleden, 4 aan de beademing. Het is niet onwaarschijnlijk dat we ook in Nederland collega’s gaan verliezen. Is het echt zo’n enorm offer om niet naar de kroeg of het restaurant te gaan? #SocialDistancing #COVID19NL reageer retweet
Als ze de spullen al hebben kan dat primaquote:Op zondag 15 maart 2020 23:31 schreef hjansen82 het volgende:
De buren willen het tuinpad opnieuw gaan bestraten in april. Ik vraag me af of dat nog gaat lukken.
Die 20 km/h harder door de bebouwde kom ook niet. Regels zijn regels. (Op alcohol drinken onder de 18 na, alhoewel in thuissituatie is dat legaal)quote:Op zondag 15 maart 2020 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Want die 4 uurtjes extra gaan het verschil maken, juist
Tis mooi beroerd allemaal.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Collega van me zit midden in een verhuizing... Huis is opgeleverd en ligt nog in puin.
Mijn huis zou vanaf 14 april gerenoveerd worden. Iets zegt me dat we dat niet gaan halen...
Mag in je eentje wel? Of wat moeten ze anders met de hond?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef tesssssssss het volgende:
Kennissen van mij in Lanzerote zijn bijna gearresteerd omdat ze met zijn tweetjes de hond uitlieten.
Dat heeft niet zo veel met de horeca te maken verderquote:Op zondag 15 maart 2020 23:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou dat besluit ik niet, die volledige lockdown.![]()
Morgenavond krijg je ook nog een toespraak van Mark Rutte
Appels en peren.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:32 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Die 20 km/h harder door de bebouwde kom ook niet. Regels zijn regels. (Op alcohol drinken onder de 18 na, alhoewel in thuissituatie is dat legaal)
Oh sorry, dacht dat het over een lockdown situatie ging. Dan ook nog?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is de regel toch niet verder? Zolang zij geen klachten hebben mogen ze gewoon doorgaan met werken zo ver ik het weet, maar misschien mis ik iets
Je mag met 1 persoon met de hond gaan wandelen, en als de hond zijn behoefte heeft gedaan moet je weer naar binnen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag in je eentje wel? Of wat moeten ze anders met de hond?
Jacco bedanktquote:Op zondag 15 maart 2020 23:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:
twitter:michaerwt twitterde op zondag 15-03-2020 om 10:49:12Ik ben anesthesist. In Italië zijn 2 collega’s overleden, 4 aan de beademing. Het is niet onwaarschijnlijk dat we ook in Nederland collega’s gaan verliezen. Is het echt zo’n enorm offer om niet naar de kroeg of het restaurant te gaan? #SocialDistancing #COVID19NL reageer retweet
Ik bedenk me ineens dat Ziggo vandeweek een mail stuurde over werkzaamheden overdag, ik mag hopen dat ze dat nu ook even achterwege laten. Anders komt er van thuis werken nog niet veel terechtquote:Op zondag 15 maart 2020 23:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Tis mooi beroerd allemaal.
Hoe zit het met monteurs aan huis voor je TV en zo vraag ik me ook af.
Ik denk dat het toch wel een historische toespraak wordt waarbij we echt met de neus op de feiten gedrukt gaan worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat heeft niet zo veel met de horeca te maken verder
Die eilanden zijn natuurlijk ook Spaans grondgebied. Zal ook wel gezellig zijn nu in Ibizaquote:Op zondag 15 maart 2020 23:28 schreef tesssssssss het volgende:
Kennissen van mij in Lanzerote zijn bijna gearresteerd omdat ze met zijn tweetjes de hond uitlieten.
Waarom als heel horeca-Nederland mee doet moet jij open blijven? Als iedereen zo denkt werkt et zeker niet mee.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Appels en peren.
Jij doet niet meer mee
Nou, ik hoop niet dat-ie dan met die volledige lockdown komt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat heeft niet zo veel met de horeca te maken verder
Woon je in een stad of dorp?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Letterlijk hoe ik denk nu. Heb afgelopen 3 dagen geleefd op wat ik in huis had buiten m'n echte noodvoorraad. Te druk, teveel kans op besmetting.
Ga morgenochtend om 08:00 ook met mondkapje op de winkel in. Ben benieuwd wat mij te wachten staat.
Daar kun je in ieder geval nog aan je privezwembad gaan liggenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Die eilanden zijn natuurlijk ook Spaans grondgebied. Zal ook wel gezellig zijn nu in Ibiza
Je zou maar in deze vier uurtjes besmet raken en tijdens de piek een IC bedje nodig hebben, waardoor misschien wel iemands vader/moeder/opa/oma/prematuur van de beademing wordt gehaald om plaats te maken. Aleen maar omdat iemand zo nodig nog een biertje wilde doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Want die 4 uurtjes extra gaan het verschil maken, juist
Klopt, maar ze vertrouwen mensen niet. Die zoeken contact om hun ei kwijt te kunnen, en dat moet je niet willen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef UltraR het volgende:
Het lijkt me toch überhaupt geen kwaad kunnen om naar buiten te gaan? Stuk fietsen ofzo. Als je maar afstand houdt van andere mensen.
Niet eind van de week?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch wel een historische toespraak wordt waarbij we echt met de neus op de feiten gedrukt gaan worden.
Volgende week bij totale lockdown verwacht ik hem weer op tv.
Dit dus.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je zou maar in deze vier uurtjes besmet raken en tijdens de piek een IC bedje nodig hebben, waardoor misschien wel iemands vader/moeder/opa/oma/prematuur van de beademing wordt gehaald om plaats te maken. Aleen maar omdat iemand zo nodig nog een biertje wilde doen.
Kans is klein dat het gebeurt natuurlijk, maar snap echt niet waarom mensen niet even een stapje verder denken in plaats van ikke ikke ikke.
https://www.totaaltv.nl/n(...)rhoudswerkzaamheden/quote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat Ziggo vandeweek een mail stuurde over werkzaamheden overdag, ik mag hopen dat ze dat nu ook even achterwege laten. Anders komt er van thuis werken nog niet veel terecht
Ja dat zal best, maar nogmaals dat heeft niets te maken met de horeca die in een half uurtje op slot moet.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch wel een historische toespraak wordt waarbij we echt met de neus op de feiten gedrukt gaan worden.
Volgende week bij totale lockdown verwacht ik hem weer op tv.
Die van ons pist 100x op een rondje. Na 1x pissen kan ik echt niet naar binnen!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je mag met 1 persoon met de hond gaan wandelen, en als de hond zijn behoefte heeft gedaan moet je weer naar binnen.
Fijn. Dus omdat iemand iets doms zegt vind jij het oké om je zo achterlijk te gedragen... top man. Nee echt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef Markesh het volgende:
[..]
Woon je in een stad of dorp?
Je weet nu wat je moet doen hè!
Als er 1 bijdehand gaat doen mondkapje naar boven schuiven en KEIhard hoesten in hun gezicht.
Laat even weten hoe er gereageerd wordt op je mondkapje.
Hoop je niet op volledige Lockdown?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, ik hoop niet dat-ie dan met die volledige lockdown komt.
Waar zou die toespraak anders voor zijn? We weten alles nu toch wel zo een beetje.
Het zou/gaat mij niet verbazen dat IKEA alleen nog maar afhalers gaat toestaan en sws de balletjes niet gaat uitserveren. Kortom, je wilt als bedrijf, denk ik dan, ook niet een verzamelplaats worden voor het virus om maar niet te zeggen een opvanglocatie zijn voor stuurloze dombo's.quote:
Ja dat bedoelde ik.quote:
Ah thanks!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:35 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
https://www.totaaltv.nl/n(...)rhoudswerkzaamheden/
Ik heb vanavond expres even een rondje gemaakt om te kijken of hem zich daar aan zou houden.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Waarom als heel horeca-Nederland mee doet moet jij open blijven? Als iedereen zo denkt werkt et zeker niet mee.
Oh, in lockdown tsja ... ligt er aan wat voor lockdown het wordt. Als alleen vitale functies doorgaan dan hoort een meubelwinkel of meubeltransport daar niet bij nee.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat het over een lockdown situatie ging. Dan ook nog?
Dat lijkt mij ook. Alleen... er zal toch ook een reden zijn dat in sommige landen de straten helemaal ontsmet worden door mensen in beschermde pakken... Weet iemand of er bewezen is dat mensen besmet zijn geraakt door gewoon over straat te lopen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef UltraR het volgende:
Het lijkt me toch überhaupt geen kwaad kunnen om naar buiten te gaan? Stuk fietsen ofzo. Als je maar afstand houdt van andere mensen.
Desnoods smokkelen we hem in geblindeerde busjesquote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Die staat goddank ook op die lijst dus de FOK! servers zullen in de lucht blijven!
We zijn gered van de ondergang! Geef die man een lintje!
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je zou maar in deze vier uurtjes besmet raken en tijdens de piek een IC bedje nodig hebben, waardoor misschien wel iemands vader/moeder/opa/oma/prematuur van de beademing wordt gehaald om plaats te maken. Aleen maar omdat iemand zo nodig nog een biertje wilde doen.
Kans is klein dat het gebeurt natuurlijk, maar snap echt niet waarom mensen niet even een stapje verder denken in plaats van ikke ikke ikke.
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat zal best, maar nogmaals dat heeft niets te maken met de horeca die in een half uurtje op slot moet.
Die paar uur extra die ze hebben gemaakt gaat echt niet lijden tot ellende want de meeste mensen die zaten er al en zouden dan toch al zijn besmet.
Omdat autoriteiten hen al maanden op de mouw spelden dat het een griepje betreft waartegen je vooral lekker je handen moet wassen en er tot een week geleden zo ongeveer nul noemenswaardige voorzorgsmaatregelen getroffen werden.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |