Waarom als heel horeca-Nederland mee doet moet jij open blijven? Als iedereen zo denkt werkt et zeker niet mee.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Appels en peren.
Jij doet niet meer mee
Nou, ik hoop niet dat-ie dan met die volledige lockdown komt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat heeft niet zo veel met de horeca te maken verder
Woon je in een stad of dorp?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Letterlijk hoe ik denk nu. Heb afgelopen 3 dagen geleefd op wat ik in huis had buiten m'n echte noodvoorraad. Te druk, teveel kans op besmetting.
Ga morgenochtend om 08:00 ook met mondkapje op de winkel in. Ben benieuwd wat mij te wachten staat.
Daar kun je in ieder geval nog aan je privezwembad gaan liggenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Die eilanden zijn natuurlijk ook Spaans grondgebied. Zal ook wel gezellig zijn nu in Ibiza
Je zou maar in deze vier uurtjes besmet raken en tijdens de piek een IC bedje nodig hebben, waardoor misschien wel iemands vader/moeder/opa/oma/prematuur van de beademing wordt gehaald om plaats te maken. Aleen maar omdat iemand zo nodig nog een biertje wilde doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Want die 4 uurtjes extra gaan het verschil maken, juist
Klopt, maar ze vertrouwen mensen niet. Die zoeken contact om hun ei kwijt te kunnen, en dat moet je niet willen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef UltraR het volgende:
Het lijkt me toch überhaupt geen kwaad kunnen om naar buiten te gaan? Stuk fietsen ofzo. Als je maar afstand houdt van andere mensen.
Niet eind van de week?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch wel een historische toespraak wordt waarbij we echt met de neus op de feiten gedrukt gaan worden.
Volgende week bij totale lockdown verwacht ik hem weer op tv.
Dit dus.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je zou maar in deze vier uurtjes besmet raken en tijdens de piek een IC bedje nodig hebben, waardoor misschien wel iemands vader/moeder/opa/oma/prematuur van de beademing wordt gehaald om plaats te maken. Aleen maar omdat iemand zo nodig nog een biertje wilde doen.
Kans is klein dat het gebeurt natuurlijk, maar snap echt niet waarom mensen niet even een stapje verder denken in plaats van ikke ikke ikke.
https://www.totaaltv.nl/n(...)rhoudswerkzaamheden/quote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat Ziggo vandeweek een mail stuurde over werkzaamheden overdag, ik mag hopen dat ze dat nu ook even achterwege laten. Anders komt er van thuis werken nog niet veel terecht
Ja dat zal best, maar nogmaals dat heeft niets te maken met de horeca die in een half uurtje op slot moet.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch wel een historische toespraak wordt waarbij we echt met de neus op de feiten gedrukt gaan worden.
Volgende week bij totale lockdown verwacht ik hem weer op tv.
Die van ons pist 100x op een rondje. Na 1x pissen kan ik echt niet naar binnen!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je mag met 1 persoon met de hond gaan wandelen, en als de hond zijn behoefte heeft gedaan moet je weer naar binnen.
Fijn. Dus omdat iemand iets doms zegt vind jij het oké om je zo achterlijk te gedragen... top man. Nee echt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef Markesh het volgende:
[..]
Woon je in een stad of dorp?
Je weet nu wat je moet doen hè!
Als er 1 bijdehand gaat doen mondkapje naar boven schuiven en KEIhard hoesten in hun gezicht.
Laat even weten hoe er gereageerd wordt op je mondkapje.
Hoop je niet op volledige Lockdown?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, ik hoop niet dat-ie dan met die volledige lockdown komt.
Waar zou die toespraak anders voor zijn? We weten alles nu toch wel zo een beetje.
Het zou/gaat mij niet verbazen dat IKEA alleen nog maar afhalers gaat toestaan en sws de balletjes niet gaat uitserveren. Kortom, je wilt als bedrijf, denk ik dan, ook niet een verzamelplaats worden voor het virus om maar niet te zeggen een opvanglocatie zijn voor stuurloze dombo's.quote:
Ja dat bedoelde ik.quote:
Ah thanks!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:35 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
https://www.totaaltv.nl/n(...)rhoudswerkzaamheden/
Ik heb vanavond expres even een rondje gemaakt om te kijken of hem zich daar aan zou houden.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Waarom als heel horeca-Nederland mee doet moet jij open blijven? Als iedereen zo denkt werkt et zeker niet mee.
Oh, in lockdown tsja ... ligt er aan wat voor lockdown het wordt. Als alleen vitale functies doorgaan dan hoort een meubelwinkel of meubeltransport daar niet bij nee.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat het over een lockdown situatie ging. Dan ook nog?
Dat lijkt mij ook. Alleen... er zal toch ook een reden zijn dat in sommige landen de straten helemaal ontsmet worden door mensen in beschermde pakken... Weet iemand of er bewezen is dat mensen besmet zijn geraakt door gewoon over straat te lopen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef UltraR het volgende:
Het lijkt me toch überhaupt geen kwaad kunnen om naar buiten te gaan? Stuk fietsen ofzo. Als je maar afstand houdt van andere mensen.
Desnoods smokkelen we hem in geblindeerde busjesquote:Op zondag 15 maart 2020 23:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Die staat goddank ook op die lijst dus de FOK! servers zullen in de lucht blijven!
We zijn gered van de ondergang! Geef die man een lintje!
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je zou maar in deze vier uurtjes besmet raken en tijdens de piek een IC bedje nodig hebben, waardoor misschien wel iemands vader/moeder/opa/oma/prematuur van de beademing wordt gehaald om plaats te maken. Aleen maar omdat iemand zo nodig nog een biertje wilde doen.
Kans is klein dat het gebeurt natuurlijk, maar snap echt niet waarom mensen niet even een stapje verder denken in plaats van ikke ikke ikke.
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat zal best, maar nogmaals dat heeft niets te maken met de horeca die in een half uurtje op slot moet.
Die paar uur extra die ze hebben gemaakt gaat echt niet lijden tot ellende want de meeste mensen die zaten er al en zouden dan toch al zijn besmet.
Omdat autoriteiten hen al maanden op de mouw spelden dat het een griepje betreft waartegen je vooral lekker je handen moet wassen en er tot een week geleden zo ongeveer nul noemenswaardige voorzorgsmaatregelen getroffen werden.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |