Bijna iedereen ondertussen wel denk ik.quote:
Om mij heen gaat dat anders primaquote:Op zondag 15 maart 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof iedereen met een loopneus thuisblijft. Je overschat de mens
Niet mee eens.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zolang je geen ziekteverschijnselen hebt kan je mijn inziens nog prima naar niet drukke plekken, zoals de gemiddelde winkel.
Is natuurlijk belachelijk om een telefoonwinkel te sluiten maar een drukke supermarkt open te houden
Apart is dat jaquote:Op zondag 15 maart 2020 22:55 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
M
[..]
Mijn schoonmoeder, die echt een slechte gezondheid heeft, belde verontwaardigd mijn man op omdat mijn kind haar niet mocht knuffelen of langskomen van mij..
Ik doe het voor jou hoor schoonmoeder!
Waarom niet?quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Als iemand ze pas en pincode aan me geeft dan doe ik wel boodschappen
grgr Contantin from Romenia
https://www.rodekruis.nl/quote:Op zondag 15 maart 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
zijn er al plekken online waar hulpbehoevende kunnen aangeven dat e moeite hebben met boodschappen doen?
Want ik kan best wel dat voor mensen doen
😆quote:Op zondag 15 maart 2020 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je dat doen? Je mag toch gewoon naar de supermarkt?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn hier een taxi-boodschapsysteem aan het opzetten via facebook
Taakverdeling dat de een de boodschappen doet, de ander taxiet de boel en betalen dmv tikkie
picsquote:Op zondag 15 maart 2020 22:59 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Offtopic: Stacy![]()
man hou op, dat ding....
Ik weet uit eigen ervaring dat Roma altijd te vertrouwen zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Was hier vandaag weer het geval alleen was het 13h00quote:Op zondag 15 maart 2020 22:59 schreef Kyran het volgende:
Een Scapino is wat anders dan een Jumbo/AH.
Supermarkten moeten altijd open blijven, andere winkels kunnen gewoon dicht.
Alleen moeten supermarkten wel weer oppassen dat er niet 200 man naar binnenstormt om 08:00 ....
Bij minimaal gevaar zou ik proberen om het laatste beetje economie te laten draaien andersquote:Op zondag 15 maart 2020 22:59 schreef Kyran het volgende:
Een Scapino is wat anders dan een Jumbo/AH.
Supermarkten moeten altijd open blijven, andere winkels kunnen gewoon dicht.
Alleen moeten supermarkten wel weer oppassen dat er niet 200 man naar binnenstormt om 08:00 ....
Ik mag toch hopen dat we dan op zijn minst een kantelmoment hebben gehadquote:Op zondag 15 maart 2020 22:57 schreef Fukushima het volgende:
Ab wil niet zeggen of 3 weken voldoende is.
Ik ookquote:Op zondag 15 maart 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben voor het sluiten van alles behalve apotheken, supermarkten en postkantoren
Misschien voor mensen die dat niet kunnen/mogen?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:59 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Je mag toch gewoon naar de supermarkt?
Ja natuurlijk, maar zwakkeren kunnen misschien het beter niet riskeren.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:59 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Je mag toch gewoon naar de supermarkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |