Ik moest echt nog net niet spugen van die Bavaria. Dat vond ik echt een belediging van het bierbrouwen. Dat verhoudt zich toch in geen enkel opzicht tot die van de Streek-jes? En dan ben ik echt niet snobistisch hoorquote:Op zondag 15 maart 2020 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die is zeker goed. Maar moet eerlijk bekennen dat ik die alcoholvrije van Brand en Bavaria ook best te doen vond.
Zal wel misbruik van gemaakt worden denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zagen we natuurlijk niet aankomen.
Net zoals veel ouderen en zieken nu opgelicht gaan worden met het zogenaamd vriendelijk een boodschapje halen voor een ander.
Wij kregen die alcoholvrije van hun er bij een blinde proeverij met 5 man dus niet tussenuit gehaald. Sterker nog, die alcoholvrije van de Streek scoorde beter dan menig IPA met alcohol in onze proeverijquote:Op zondag 15 maart 2020 23:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
KIJJJJJJJJK, dit benne de kwaliteitposts.
Gaat ik eens proberen.
Pillen kosten ook echt geen drol meer.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
De illegale dealers gaan het overnemen nu de coffeeshops sluiten....
https://www.parool.nl/ams(...)EikmlZAi2m%3Famp%3D1
Van de Streek Playground heet het. Is niet compleet alcoholvrij trouwens, 0,5%. Maar goed, dat zit ook in een rijpe appelquote:
In veel fruit. Er zijn dieren die er veel van eten en er dronken van worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van de Streek Playground heet het. Is niet compleet alcoholvrij trouwens, 0,5%. Maar goed, dat zit ook in een rijpe appel
Ik heb 'm in de fysieke agenda genoteerd en laat je weten wat deze niet kenner er van vond.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij kregen die alcoholvrije van hun er bij een blinde proeverij met 5 man dus niet tussenuit gehaald. Sterker nog, die alcoholvrije van de Streek scoorde beter dan menig IPA met alcohol in onze proeverij
Giz, hallootjes, hoe gaat het aan die kant?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zal wel misbruik van gemaakt worden denk ik.
Hai Poezel.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb 'm in de fysieke agenda genoteerd en laat je weten wat deze niet kenner er van vond.
[..]
Giz, hallootjes, hoe gaat het aan die kant?
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van de Streek Playground heet het. Is niet compleet alcoholvrij trouwens, 0,5%. Maar goed, dat zit ook in een rijpe appel
Wat zeggen jullie nu weer voor enge dingen ...quote:Op zondag 15 maart 2020 23:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In veel fruit. Er zijn dieren die er veel van eten en er dronken van worden.
Wel een komisch gezicht.
Je kan voor 5 eu compleet uit je naad gaan op pillen gewoonquote:Op zondag 15 maart 2020 23:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pillen kosten ook echt geen drol meer.
Ik heb dat met de pony`s wel meegemaakt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In veel fruit. Er zijn dieren die er veel van eten en er dronken van worden.
Wel een komisch gezicht.
Ik mag altijd klagen. ;-)quote:Op zondag 15 maart 2020 23:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hai Poezel.![]()
Prima en hoe is het met jou?
Serieus.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Wat zeggen jullie nu weer voor enge dingen ...
Vergeleken met een echte IPA is die niet zo goed, maar ik dronk het zonder verwachting en beoordeelde als een drankje op zichzelf, misschien daaromquote:Op zondag 15 maart 2020 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest echt nog net niet spugen van die Bavaria. Dat vond ik echt een belediging van het bierbrouwen. Dat verhoudt zich toch in geen enkel opzicht tot die van de Streek-jes? En dan ben ik echt niet snobistisch hoor
Met teveel appels wil dat zomaar.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat met de pony`s wel meegemaakt.
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik mag altijd klagen. ;-)
Gaat lekker heur!
Kijk effe naar de datum. Het blijft een IPA en hoe verser hoe beter dus. Ik heb er ook wel eens eentje gehad die al wat ouder was (nog steeds binnen de THT) maar die smaakte echt wat muffer al.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb 'm in de fysieke agenda genoteerd en laat je weten wat deze niet kenner er van vond.
Ja schat.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk effe naar de datum. Het blijft een IPA en hoe verser hoe beter dus. Ik heb er ook wel eens eentje gehad die al wat ouder was (nog steeds binnen de THT) maar die smaakte echt wat muffer al.
Vuistregel met alle IPA=verser is beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
nee, doe maar rookworstquote:Op zondag 15 maart 2020 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
wossie kunnen we beter frikadellen laten testen.
Nou ja, wij stonden van de zomer op een feest en toen kwam er een maat van ons binnenvallen die niet meer mag drinken van zichzelf (en terecht, die werd een maand daarvoor wakker in het ziekenhuis nadat hij in de berm was gevonden bij een festivalquote:Op zondag 15 maart 2020 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vergeleken met een echte IPA is die niet zo goed, maar ik dronk het zonder verwachting en beoordeelde als een drankje op zichzelf, misschien daarom
Ik vind het prima.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |