https://en.wikipedia.org/wiki/2009_flu_pandemicquote:Op zondag 15 maart 2020 21:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Serieus ? Mexicaanse griep jah? Daar komt dit huidige virus bij lange na niet in de buurt
Heb al gehamsterd.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarheid als een koe.
Dus als de supermarkten straks weg zijn, wat ga jij dan doen?
Aah daar zou je zeker gelijk in kunnen hebben.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgens mij begon de verspreiding in de laatste maanden van de oorlog (1918). Veel soldaten zijn er aan overleden en/of namen het weer mee naar hun thuisland.
whut? het kabinet op slot?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:38 schreef Schuimpjes het volgende:
BREEK:twitter:fonslambie twitterde op zondag 15-03-2020 om 21:36:29Nieuws: Tweede Kamer gaat in zeer beperkte vorm functioneren. Alleen vergadering op woensdag, de rest zoveel mogelijk digitaal en schriftelijk. Slechts uiterst noodzakelijke wetgeving en corona-debatten worden gevoerd. Zo meer op https://t.co/AAauqug4N0 #coronavirus #corona reageer retweet
Dan zal NL snel volgen denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Duitsland: NRW gaat ook op slot. Alleen banken, supermarkten en apotheken blijven open. De rest van DLD volgt waarschijnlijk vanaf woensdag.
Ik kan mij serieus niets meer herinneren van de mexicaanse griep. Ook geen toestanden op social media. Weet alleen dat er ineens een vaccin was en wij inkochten en dat we er mee bleven zittenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/2009_flu_pandemic
Wel over een periode van ruim anderhalf jaar, naar schatting. Corona zit nu op pakweg 3,5 maand, uitgaande van de eerste case begin december.
Verschil is wel dat er destijds uiteraard niet zulke verregaande maatregelen werden genomen als nu.
Het goede nieuws is wel dat dit vertraging betekent voor het verbod op designer drugsquote:Op zondag 15 maart 2020 21:38 schreef Schuimpjes het volgende:
BREEK:twitter:fonslambie twitterde op zondag 15-03-2020 om 21:36:29Nieuws: Tweede Kamer gaat in zeer beperkte vorm functioneren. Alleen vergadering op woensdag, de rest zoveel mogelijk digitaal en schriftelijk. Slechts uiterst noodzakelijke wetgeving en corona-debatten worden gevoerd. Zo meer op https://t.co/AAauqug4N0 #coronavirus #corona reageer retweet
Fok-mod telt natuurlijk als vitaal beroep.quote:
En er was een vaccin tegen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/2009_flu_pandemic
Wel over een periode van ruim anderhalf jaar, naar schatting. Corona zit nu op pakweg 3,5 maand, uitgaande van de eerste case begin december.
Verschil is wel dat er destijds uiteraard niet zulke verregaande maatregelen werden genomen als nu.
Vroeger begon je te vermoeden dat een kennis van je wel eens dood kon zijn omdat je een jaar geen brief had gehad.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:53 schreef RAVW het volgende:
[..]
ook geen internet om elkaar te waarschuwen en te vertellen wat de klachten waren en wat er tegen te doen om het te voorkomen
In heel de wereld was de naam ook swine Flu en daar is best wel wat paniek om geweestquote:Op zondag 15 maart 2020 22:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan mij serieus niets meer herinneren van de mexicaanse griep. Ook geen toestanden op social media. Weet alleen dat er ineens een vaccin was en wij inkochten en dat we er mee bleven zitten
Ja klopt. Social media had je toen trouwens nog amper. Toen was Hyves nog populair, zeg maar.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan mij serieus niets meer herinneren van de mexicaanse griep. Ook geen toestanden op social media. Weet alleen dat er ineens een vaccin was en wij inkochten en dat we er mee bleven zitten
Mwa dat zijn vooral ziektes die in arme tropische landen voorkomen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:59 schreef -Chakotay- het volgende:
Is deze al voorbij gekomen???
[ afbeelding ]
Rutte heeft zijn momentenquote:Op zondag 15 maart 2020 22:02 schreef -Chakotay- het volgende:
kabinet op slot
dan kan het kabinet ook niet vallen
slim hoor!
Er was een vaccin, wat als bijwerking slaapziekte had.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja zo iets :-)quote:Op zondag 15 maart 2020 22:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Vroeger begon je te vermoeden dat een kennis van je wel eens dood kon zijn omdat je een jaar geen brief had gehad.
In Egypte begonnen ze de varkens af te maken...waarna ze prompt last kregen van diverse parasitaire en bacteriële infecties omdat die varkens -die de griep niet eens droegen- de straten schoonhielden.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:02 schreef Fukushima het volgende:
[..]
In heel de wereld was de naam ook swine Flu en daar is best wel wat paniek om geweest
Ebola is weliswaar heel agressief, maar stuk minder besmettelijk, volgens mij.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mwa dat zijn vooral ziektes die in arme tropische landen voorkomen.
Niemand gaf bijvoorbeeld ook een fuck om Ebola. En vorig jaar was Corona gewoon een biermerk.
Ver van mijn bed show.
had Nederland niet 100 miljoen miljard vaccins besteld?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was een vaccin, wat als bijwerking slaapziekte had.
Uiteindelijk was de remedie kwalijker dan het virus zelf
wat lul je nou ?quote:Op zondag 15 maart 2020 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niemand gaf bijvoorbeeld ook een fuck om Ebola. En vorig jaar was Corona gewoon een biermerk.
Ver van mijn bed show.
De kans dat je Ebola krijgt is dan ook echt nihil.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ebola is weliswaar heel agressief, maar stuk minder besmettelijk, volgens mij.
Noro virus heb ik gehad 2 jaar geleden. Nou wat een ellende is dat zeg. Braken en Diaree non stopquote:Op zondag 15 maart 2020 21:59 schreef -Chakotay- het volgende:
[ afbeelding ]
Bovendien zal dit virus dat rijtje binnen weken toppen als we geen maatregelen treffen.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ver van mijn bed show.
Oh crap ....quote:Op zondag 15 maart 2020 22:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De kans dat je Ebola krijgt is dan ook echt nihil.
Het fijne weet ik er niet van, maar wellicht omdat het een griepvariant was? Dat weten ze elk jaar te maken van meerdere varianten.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoe kwam het dat ze al een vaccin hadden dan? Het was toch een nieuw type virus?
Zoiets ja, ik kwam dit tegen.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:05 schreef Fukushima het volgende:
[..]
had Nederland niet 100 miljoen miljard vaccins besteld?
Social media. Of ja het ontbreken daarvanquote:Op zondag 15 maart 2020 21:42 schreef Breekfast het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is de Mexicaanse griep van 2009 in Europa nooit echt groot geworden: zowel qua aantal besmettingen als het nieuws?
Hoe kan het dat het hier destijds zo snel is uitgedoofd? En dat het amper in mijn geheugen zit?
Nederland had in 2009 1474 besmettingen.
Wereldwijd in 2009 zeker 260.000 besmettingen.
Tankstations ook, vermoed ik?quote:Op zondag 15 maart 2020 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Duitsland: NRW gaat ook op slot. Alleen banken, supermarkten en apotheken blijven open. De rest van DLD volgt waarschijnlijk vanaf woensdag.
De FED pompt weer even 700 miljard dollar in de Amerikaanse economie.twitter:WSJ twitterde op zondag 15-03-2020 om 22:02:17Breaking: Fed cuts rates to near zero and will purchase $500 billion in Treasurys, $200 billion in mortgage-backed securities, citing economic disruptions from coronavirus https://t.co/JYq82JRaHG reageer retweet
Dat was 'gelukkig' te agressief om zich goed te kunnen verspreiden.quote:
Je moet veel braken en je krijgt zelfs last van bloedingen. Driekwart gaat dood.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ab Klink had er toen 34 miljoen besteld, tegen advies in.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:05 schreef Fukushima het volgende:
[..]
had Nederland niet 100 miljoen miljard vaccins besteld?
komen er schadelijke stoffen vrij?quote:
Beetje achterhaalt alweer (9 mrt). Alleen vandaag al 670 doden door corona-virus. Mensen denken en schatten linear in maar dit fenomeen is nog exponentieel.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:59 schreef -Chakotay- het volgende:
[ afbeelding ]
Tis nog een wonder dat de dollar uberhaupt nog wat waard isquote:Op zondag 15 maart 2020 22:07 schreef Houtenbeen het volgende:
De FED pompt weer even 700 miljard dollar in de Amerikaanse economie.twitter:WSJ twitterde op zondag 15-03-2020 om 22:02:17Breaking: Fed cuts rates to near zero and will purchase $500 billion in Treasurys, $200 billion in mortgage-backed securities, citing economic disruptions from coronavirus https://t.co/JYq82JRaHG reageer retweet
Ik vond Ebola zelf vooral grappig destijds. Maar dat was ook echt ver van je bed.quote:
Je zit minder vaak aan iemand stront en bloed dan dat je iemands adem en niesdruppels over je heen krijgt inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vaak ging dat al binnen een paar dagen en een besmetting was vrij overduidelijk, dan is het relatief gezien 'makkelijk' om het in te dammen en verdere verspreiding te veroorzaken.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je moet veel braken en je krijgt zelfs last van bloedingen. Driekwart gaat dood.
Best heftig.
nee 50%quote:Op zondag 15 maart 2020 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je moet veel braken en je krijgt zelfs last van bloedingen. Driekwart gaat dood.
Best heftig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |