komt allemaal wel heel dichtbij hoor, vind het best eng.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mijn zoon en schoondochter ook verplicht binnen nu
Goed hoor. Zeker nu ik jou weer zie hierquote:
Smijmbaalquote:Op zondag 15 maart 2020 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed hoor. Zeker nu ik jou weer zie hier![]()
Corona?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mijn zoon en schoondochter ook verplicht binnen nu
Ik ook hoor, maar we moeten de instructies goed opvolgen. En knarsetandend april afwachten.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:49 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
komt allemaal wel heel dichtbij hoor, vind het best eng.
Bolkje hier blokje daar en bolken maarquote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed hoor. Zeker nu ik jou weer zie hier![]()
Meer dan leuk.Elkaar een beetje steunen waar nodig.Het gaat nog wel een dingetje worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:52 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gaan we doen. Beetje sociaal contact op dts wel leuk toch ff
dat zeker maar dat is nog best een opgavequote:Op zondag 15 maart 2020 19:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar we moeten de instructies goed opvolgen. En knarsetandend april afwachten.
Ja gok ik ook wel..quote:Op zondag 15 maart 2020 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meer dan leuk.Elkaar een beetje steunen waar nodig.Het gaat nog wel een dingetje worden.
Gelukkig heb je soul en heul veul dierenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meer dan leuk.Elkaar een beetje steunen waar nodig.Het gaat nog wel een dingetje worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |