oortikken en invoeren en wachten tot het er staatquote:Op zondag 15 maart 2020 19:42 schreef Dotteke het volgende:
Hoe kunnen jullie zoveel posten. De helft komt hier niet door
Doe ik altijd maar invoer lukt nietquote:
hier wel, soms wat trager maar t luktquote:
Beetje opgesloten gevoel nu met die toestanden, maar films genoegquote:Op zondag 15 maart 2020 19:43 schreef Nizno het volgende:
als ze daar niet
[..]
zijn aangestoken dan zijn ze wel door de 6000 nederlanders besmet die hier in NL zelf ziek zijn
nee ik zeg toch nur, waaar sanne werkte in tirol daar is en hele bar vor nederlanders met nederlandse zangers apres-skibar moskitobar westendorfquote:Op zondag 15 maart 2020 19:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geef de Nederlanders maar weer de schuld.
en films iddquote:Op zondag 15 maart 2020 19:44 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Beetje opgesloten gevoel nu met die toestanden, maar films genoeg
In Oostenrijk moet nu iedereen binnen blijven toch mario?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik zeg toch nur, waaar sanne werkte in tirol daar is en hele bar vor nederlanders met nederlandse zangers apres-skibar moskitobar westendorf
dat komt hier ook nog wel, als het zo door gaat.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
In Oostenrijk moet nu iedereen binnen blijven toch mario?
bijnaquote:Op zondag 15 maart 2020 19:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
In Oostenrijk moet nu iedereen binnen blijven toch mario?
Het komt vanzelf wel, hier is geen houden meer aan.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik zeg toch nur, waaar sanne werkte in tirol daar is en hele bar vor nederlanders met nederlandse zangers apres-skibar moskitobar westendorf
Ja, missch beter ff 3 4 weken?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:46 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
dat komt hier ook nog wel, als het zo door gaat.
Hoe is het lieverdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |